quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Patlatsaydi bi osmanli tokatiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:14 schreef zarGon het volgende:
Deze Turk net op het nieuws: http://www.huffingtonpost(...)as-sta_n_331959.html. Check de video.
Was je een cake voor me aan het bakken? Aah...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:56 schreef ClioSporT het volgende:
Ik was net wat eieren kloppen. Ik deed er stiekem sambal bij en zei tegen m'n ma dat het kuikentje nog in de ei zat en die is gaan bloeden.
Nu ligt m'n ma duizelig op de bank.
Ook al is het best stoer. Hij heeft geluk gehad denk ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:14 schreef zarGon het volgende:
Deze Turk net op het nieuws: http://www.huffingtonpost(...)as-sta_n_331959.html. Check de video.
Haha geweldigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:14 schreef zarGon het volgende:
Gelukkig ben ik nog nooit zo'n vrouw tegengekomen. Ook heb ik er nooit iemand over horen praten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was je een cake voor me aan het bakken? Aah...![]()
En echte Turkse vrouwen zijn in staat om de koppies van kuikentjes eraf te bijten met hun tanden.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:26 schreef Julis het volgende:
Hihi![]()
6-0.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
D'r zitten wat kwebbeltantes tussen. (Ik niet hoor).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:05 schreef BrandX het volgende:
en centraal
Jullie hebben er een lekker tempo in zitten de laatste tijd
Houden zo. Ik zal verder je gedachten over Turkse vrouwen niet proberen te verpesten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog nooit zo'n vrouw tegengekomen. Ook heb ik er nooit iemand over horen praten.
nou, speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
D'r zitten wat kwebbeltantes tussen. (Ik niet hoor).![]()
En waarom geenbij: en centraal.
niet echt een slimme actequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:14 schreef zarGon het volgende:
Was toch ook met een andere Turkquote:
join the failtrainquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:23 schreef Burakius het volgende:
Mijn favoriete Fok-Turk:
1. Slayage
2. Kirmizi Beyaz
3. Magnificent
4. Triggershot
Even een beetje teweeg brengen hier
Ik denk dat hij het niveau op Fok zag en... en thats it.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
wat is er eigenlijk met kirmizi gebeurd?
met een hoofddoek, karadenizli, meen ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Was toch ook met een andere TurkZo een vrouw
die met een bijl zichzelf verdedigde! hahaha In USA moet je geen Turken beroven.
Als je zo een vrouw hebt, hoef je niet op te staan 'snachts als er geluid is hahahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
met een hoofddoek, karadenizli, meen ik me te herinneren
quote:
ik zie dat jij niet zoveel kans hebt om rijk te wordenquote:
jup 0,0005 %quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zie dat jij niet zoveel kans hebt om rijk te worden![]()
ik doe die test nu ook haha
ik lust geen kaasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb net de lekkerste cheesecake ooit gemaaktIemand een stuk?
Hm misschien heeft hij een leven gevonden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
wat is er eigenlijk met kirmizi gebeurd?
dan kan het wel lekker zijn..quote:
ikikikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb net de lekkerste cheesecake ooit gemaaktIemand een stuk?
ik ook trouwens, had een nulletje te veelquote:
geen enkele kaas?quote:
of juist nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm misschien heeft hij een leven gevonden.
grappige test, uitkomst klopt wel ong (bij mij iig)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ook trouwens, had een nulletje te veel
thanksquote:
ja bij mij ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
grappige test, uitkomst klopt wel ong (bij mij iig)
je mist wel veel hoor, ik heb in de koelkast, brie, kruidenkaas, jong belegen en schimmelkaasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
alleen peynir cubugu..
en soms beyaz peynir
parasiz olmaz, je hebt wel een beetje nodig hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja bij mij ook
geld![]()
parayi bulan sapitiyor trouwens, biz parasiz yasamaya devam edelim
facebook, hoeveel kans heb je later om rijk te worden testquote:
Ik zeg dit ook altijd, waarop mijn moeder zegt dat ik het later wel begrijp als ik op mezelf woon/kinderen heb, waarom geld nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja bij mij ook
geld![]()
parayi bulan sapitiyor trouwens, biz parasiz yasamaya devam edelim
kaas, wat is dat lekkerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
je mist wel veel hoor, ik heb in de koelkast, brie, kruidenkaas, jong belegen en schimmelkaas
Facebook test zijn wel grappig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
facebook, hoeveel kans heb je later om rijk te worden test
ja dat zeggen m'n ouders ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
je mist wel veel hoor, ik heb in de koelkast, brie, kruidenkaas, jong belegen en schimmelkaas
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt niet zo gek veel meer nodig in je leven dan je primaire levensbehoeftenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
parasiz olmaz, je hebt wel een beetje nodig he![]()
als ik later iets beter werk heb dan m'n ouders, ben ik tevreden
ja, maar het gaat er ook om hoe je die krijgt, daarom wil ik wel iets beter werk dan m'n ouders. Verder heb ik niet veel eisen, groot huis hoeft ook niet, hangt er gewoon vanaf hoeveel mensen erin moeten wonen. Ik kom zelf niets te kort, ookal verdienen m'n ouders niet superveel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt niet zo gek veel meer nodig in je leven dan je primaire levensbehoeften
Totdat je zoon een schoen wil die iedereen heeft maar jij het niet kan betalen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
tuurlijk moet je geld hebben, het enige dat je wel altijd moet doen is ayagini yorganina gore uzatacaksin, veel mensen vergeten dat, als je dat doet zal je niet makkelijk in geld problemen komenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zeg dit ook altijd, waarop mijn moeder zegt dat ik het later wel begrijp als ik op mezelf woon/kinderen heb, waarom geld nietis.
Het is een noodzakelijk iets.
quote:
wat wil je hebbenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Geld is echt wel belangrijk.
You know that we are living in a material world. And I am a material girl
dan heeft ie pechquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Totdat je zoon een schoen wil die iedereen heeft maar jij het niet kan betalen.
zuchtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Geld is echt wel belangrijk.
You know that we are living in a material world. And I am a material girl
insanin gozunu ancak toprak doyururquote:
Dat is wel waar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
insanin gozunu ancak toprak doyurur
neem aan dat jij ook niet alles krijg wat je wilt, dus vraag maar aan je ouders hoe makkelijk het isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
lijkt me lastig om te zeggen tegen je kind
als kind kreeg ik vaak wel wat ik wilde, natuurlijk niet alles, maar ik probeerde je te zeggen dat het lastig is om altijd nee te zeggen. Sinds 1/1,5 jaar wil ik al bijna helemaal niets, dus daarover hoef ik ook niets te vragen aan m'n oudersquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
neem aan dat jij ook niet alles krijg wat je wilt, dus vraag maar aan je ouders hoe makkelijk het is
simpel rekensommetje, maar veel mensen staan daar niet bij stilquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, weet je wat ik merk aan mezelf en omgeving? Dat we geld uitgeven aan onzin dingen. Zoals op school in iedere pauze naar de AH om daar je lunch te kopen. Per maand ben je daar ongeveer 80 euro aan kwijt (vanuit gaande dat je 4 euro per dag uitgeeft aan je lunch). Als je gewoon je brood van thuis zou meenemen dan ben je misschien maar 20 euro per maand kwijt aan lunches. En dan houd je 60 euro over. Scheelt weer een spijkerbroekEn zo kan ik nog wel meer voorbeelden geven.
Een Moslim moet anders wél proberen veel te verdienen hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik zou dat geld apart houden, alsof je iedere maand een spijkerbroek moet kopenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, weet je wat ik merk aan mezelf en omgeving? Dat we geld uitgeven aan onzin dingen. Zoals op school in iedere pauze naar de AH om daar je lunch te kopen. Per maand ben je daar ongeveer 80 euro aan kwijt (vanuit gaande dat je 4 euro per dag uitgeeft aan je lunch). Als je gewoon je brood van thuis zou meenemen dan ben je misschien maar 20 euro per maand kwijt aan lunches. En dan houd je 60 euro over. Scheelt weer een spijkerbroekEn zo kan ik nog wel meer voorbeelden geven.
check mijn druivenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
mensen die te veel over geld praten
ja, maar geld maakt veel mensen irritant (kon er even geen ander woord voor vinden)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Een Moslim moet anders wél proberen veel te verdienen hoor.
ja dat hoop ik ook wel, maar wie wil er nou geen baan waarbij je je makkelijk in je behoeften kunt voorzien en wat extra's, maar ik hoef niet: te stikken in het geld / me beter voelen omdat ik geld heb, dat is eigenlijk wat ik probeer te zeggen, voordat mensen denken dat ik tevreden ben met het minstequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:17 schreef Gratau het volgende:
geld is voor mij best belangrijk. ik woon nog bij mijn ouders en er zijn veel dingen die ik nu best wel graag zou willen, maar die krijg je niet zomaar 1 2 3. daarom hoop ik op een goede baan, met een goed salaris
dat is waar, probeer je moeder/vader/zusje over te halen om jouw brood klaar te makenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, je hoeft niet iedere maand een nieuwe spijkerbroek te kopen. Maar als ik het zo bedenk dan sta ik liever elke dag even 10 minuten eerder op en maak ik boterhammen klaar om aan het eind van de maand een nieuwe spijkerbroek te kopen, dan dat ik in de pauze even naar de AH loop. Maar jammer genoeg wint gemakzucht bijna altijd
een mil per jaar is wel ok tochquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja dat hoop ik ook wel, maar wie wil er nou geen baan waarbij je je makkelijk in je behoeften kunt voorzien en wat extra's, maar ik hoef niet: te stikken in het geld / me beter voelen omdat ik geld heb, dat is eigenlijk wat ik probeer te zeggen, voordat mensen denken dat ik tevreden ben met het minste
kan makkelijk met minder, maar zoals ik al eerder zei, het hangt er vanaf wat je echt nodig hebt, wat je als extra wil en hoeveel kinderen je hebtquote:
mijn zusje en moeder maken het voor mequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
Haha, dat doen ze dus echt niet. Ik ga vanaf volgende week zelf mijn boterhammen maken
bu dunya icin hic olmicekmis gibi yasa, ahiret icin yarin olecekmis gibi yasaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Een Moslim moet anders wél proberen veel te verdienen hoor.
ik heb daar een vraag over, vinden jullie dat verwend?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:25 schreef IHVK het volgende:
Ik ben 19 en mijn moeder doet het nog steeds. Wel erg eigenlijk.
Damn. Ik ben ook 19 en mijn moeder maakt mijn boterhammen al jaren niet meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:25 schreef IHVK het volgende:
Ik ben 19 en mijn moeder doet het nog steeds. Wel erg eigenlijk.
Het is een stukje zelfstandigheid die je niet niet aanleert.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb daar een vraag over, vinden jullie dat verwend?
Ik ken mensen die dat verwend vinden en zeggen dat het lastig voor je wordt later
quote:
10 x niksquote:
klinkt tot nu toe wel ok, maar even afluisterenquote:
Terecht.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn. Ik ben ook 19 en mijn moeder maakt mijn boterhammen al jaren niet meer
ik vind het een overdreven uitspraak, ok als je zelf echt niets doet, misschien is de verandering later dan lastig, maar komop, je boterhammen smeren, dat dat je tegenhoud om zelfstandig te worden.. vind ik overdrevenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is een stukje zelfstandigheid die je niet niet aanleert.
Dus ze hebben wel een beetje gelijk.
Maar mijn moeder heeft nog nooit gezegd dat ik het zelf moet doen.
Facebook.quote:
quote:invited you to join the Facebook group "a.q hєя в*кu мüηєωωєяLє & ćєм γєdi haвєяLєяdєη Sσηяa dıяdıяı вiz diηLiγσяuz".
quote:invited you to join the Facebook group "вıяaк dєяSi ηє ςaLışıγσSuη ? Çєк кσpγaηıη haSıηı; тuтмa кaяηє γaSıηı !".
quote:invited you to join the Facebook group "кaşaяLıк Sση мσda [ iяєм*iηкi aγяı вi мσda ] !!".
quote:invited you to join the Facebook group "wσσw вüγüк кaşaяLıк iяєм кaşaяıηda вüγüк вiя aятış ωaя !!".
quote:invited you to join the Facebook group "YALAN DEĞİL BENİM SEVDAM SENİ SONSUZA KADAR SEVECEĞİM DİYENLER!!!1".
Etc., etc.quote:invited you to join the Facebook group "ARKADAŞLARINIZIN PROFİLİNİZİ KAÇ KEZ TIKLADIĞINI ÖĞRENMEK İSTERMİSİNİZ ?".
Prachtig.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Waarschijnlijk vindt zijn moeder wel een vrouw voor hem die net zo goed voor hem kan zorgen als zij zelf.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Prachtig.
Doet me altijd denken aan samen met mijn vader in de auto. Echt zijn soort muziek, maar ik vind het ook mooi.
Fraai! Saz is een mooi instrument.quote:
Tja.. ik praat liever niet over mensen en als ik het dan toch doe, noem ik niet zo snel een afkomst, ook niet bij Turkse - Nederlandse meisjes.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
Facebook is leuk. Maar die Turkse breezah sletjes.Het is zelfs nog erger dan Nederlandse breezah.
ASqITooom shenii chooqq sewiy0mm.
kun je zelf iets met de saz?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fraai! Saz is een mooi instrument.
Ik dacht heel even dat het İndim Havuz Başına was.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik moet altijd aan TR denken als ik dit nummer luister
En deze?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tja.. ik praat liever niet over mensen en als ik het dan toch doe, noem ik niet zo snel een afkomst, ook niet bij Turkse - Nederlandse meisjes.
Liedjes van Zeki Müren hebben altijd een bepaalde sfeer (Ottomaans?/Oosters?) om zich hangen wat ik wel mooi vindt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik moet altijd aan TR denken als ik dit nummer luister
En deze?
Of je begrijpt m'n rare zinsbouw niet of je vindt m'n mening gewoon raarquote:
kan me er iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het İndim Havuz Başına was.
ik ken het van m'n opa, ik luister het met hem hahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Liedjes van Zeki Müren hebben altijd een bepaalde sfeer (Ottomaans?/Oosters?) om zich hangen wat ik wel mooi vindt.
Maar ik ken het liedje niet.
Je kan het leren.. ookal zal het anders zijn dan iemand die muzikaal is aangelegdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ben niet muzikaal aangelegd.
niet mijn smaakquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:40 schreef zarGon het volgende:
Wat vinden jullie van Bulutsuzluk Özlemi?
selda bagcanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:40 schreef IHVK het volgende:
Deze blijft wel een van mijn favorieten.
Klinkt ook goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:40 schreef zarGon het volgende:
Mehter marşı:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Liedjes van Zeki Müren hebben altijd een bepaalde sfeer (Ottomaans?/Oosters?) om zich hangen wat ik wel mooi vindt.
Maar ik ken het liedje niet.
Klinkt mooi?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
Selda Bagcan![]()
Aynur Dogan - Dar Hejiroke
Slow. Echt niet mijn ding.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
hier wil ik serieus een mening over
Jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mehter marşı:
Of Genç Osman:
Klinkt prachtig..
Ok. Jammerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik versta er werkelijk geen bal van. Maar het klinkt erg mooi en emotioneel
Waar het op neerkomt is dat geld een middel is om je goede doel na te streven. Daar ben jij het met me mee eens. Een Moslim dient dus dit medium te gebruiken. Geld is macht. En als de machthebber goed isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
bu dunya icin hic olmicekmis gibi yasa, ahiret icin yarin olecekmis gibi yasa![]()
in deze context is geld hebben of streven naar veel geld op zich geen doel, maar een middel om goed te doen peygamber zegt bv, ticarete atilin ticarette bereket var, dan hebben we het natuurijk niet over streven naar geld om zo hedonistisch mogelijk te leven, zoals berticem zo graag die ene spijkerbroek van 125 euro wil hebben
Damardan giren şarkılar...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik hou ook niet echt van slow Arabesk.
Maar mijn zus weer wel bijvoorbeeld.
Ik word altijd verdrietig van dat liedje man.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Candan Erçetin,. Liedjes met inhoud.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Candan Erçetin,. Liedjes met inhoud.
Luisteren wanneer je down bent!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik word altijd verdrietig van dat liedje man.
Mneh, één keer in mijn leven beluisterd hebben is genoeg.quote:
ken je bijelo dugme? wat vind je van hem?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hou erg veel van Yugo liedjes, maar dit vind ik niks
Ik ben down door dat liedje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Luisteren wanneer je down bent!
Post eens happyliedjes....
facebook is alleen voor tr turkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Burakius het volgende:
Mensen , spam die shizzles op facebook ofzo naar elkaar
arif sag - seker oglanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn favoriete Semah
Arif Sag - Nurhak Semahi
Klinkt wel mooi.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn favoriete Semah
Arif Sag - Nurhak Semahi
Voor jou:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Burakius het volgende:
Mensen , spam die shizzles op facebook ofzo naar elkaar
Zoietsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klinkt wel mooi.
Semah is toch een soort gebed?
je pikt ook meteen de achterlijkste dingenquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:40 schreef zarGon het volgende:
ik heb die album met yagmurquote:
wat heb jij voor topic geopend..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:07 schreef Burakius het volgende:
Semah is toch zo een alevi ding? Ja dat is wel grappig. Lijkt op zich wel sufistisch.
Semah is leuker, maar het heeft wel iets weg van het soefisme idd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:07 schreef Burakius het volgende:
Semah is toch zo een alevi ding? Ja dat is wel grappig. Lijkt op zich wel sufistisch.
hahahaah Geyiğin Kralıquote:
als je iets beter weet... zeg hetquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:08 schreef IHVK het volgende:
En waarom zitten we zaterdagavond achter de PC met zijn allen.
Laat mij zelf maar bepalen wat leuker is. Het is nogal verschillend per persoon wat leuker is. En leuk vind ik ook een raar begrip voor iets wat om spiritualiteit gaat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Semah is leuker, maar het heeft wel iets weg van het soefisme idd.
De stad onveilig maken bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
als je iets beter weet... zeg het
ik weet zelf wel betere dingen om te doen, maar toch zit ik achter de pc
Ik bedoelde dus dat ik Semah leuker vindquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Laat mij zelf maar bepalen wat leuker is. Het is nogal verschillend per persoon wat leuker is. En leuk vind ik ook een raar begrip voor iets wat om spiritualiteit gaat.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
De stad onveilig maken bijvoorbeeld?
2 jaar geleden ben ik voor het laatst echt in de avond in de stad geweest ( na half 11)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
De stad onveilig maken bijvoorbeeld?
Dat heb ik gister gedaan, dus ik moet even op het forum vertellen dat ik wel een leven heb uiteraard.quote:
En gij bent dus ook in sufistisch plaatsen geweest/meegedaan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat ik Semah leuker vind
Nee, ik heb ook nooit meegedaan aan een Semah. Wel heb ik naar soefie muziek geluisterd en de dansen gezien. En als ik dan moet kiezen tussen een avond Semah of Soefi, dan kies ik voor Soefi. Duidelijk genoeg?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
En gij bent dus ook in sufistisch plaatsen geweest/meegedaan?
Ik vind zelf dat meer de gedachte telt, dan de bewegingen.
Is die er dan? Best interessant..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef IHVK het volgende:
De Nederlandse vertaling van Mesnevi mogen jullie trouwens best voor mijn verjaardag kopen.
En hoezo vind je Semah dan leuker?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nooit meegedaan aan een Semah. Wel heb ik naar soefie muziek geluisterd en de dansen gezien. En als ik dan moet kiezen tussen een avond Semah of Soefi, dan kies ik voor Soefi. Duidelijk genoeg?
Ja pas geleden vertaald even zoeken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is die er dan? Best interessant..
Nederlandse vertaling van alle boeken van:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef IHVK het volgende:
De Nederlandse vertaling van Mesnevi mogen jullie trouwens best voor mijn verjaardag kopen.
De combinatie van de traditionele dans - alhoewel het eigenlijk geen dans is - en Türkü + Saz vind ik prachtig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
En hoezo vind je Semah dan leuker?
Dank je!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef IHVK het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005816603/index.html
Ah deze.
Hm Turks kan ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef Burakius het volgende:
Mwah Mevlana Nederlands '... het is het net niet.
Aantal jaar geleden had ik nog meegedaan voor een Mevlana avond. Was wel geinig, maar het Nederlands mist toch wel de woordenschat om sommige dingen te beschrijven.
ik weet niet precies welke, maar ik moet het in de winkel halenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
Zoiets?
http://www.bol.com/nl/s/a(...)ml?_requestid=176192
wat houd je tegenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil graag Russisch leren.. Echt zo'n geweldige taal!
jullie hebben echt aparte scholenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef Gratau het volgende:
ik op de basisschool. lijkt best veel op frans, denk ik
Ik zou me God niet weten waar ik Russisch zou kunnen leren, niet in mijn omgeving iig. Misschien na mijn opleiding dat ik Russisch ga studeren, of zeuquote:
Was een keuzevak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
op de middelbare?
wij hebben alleen frans en duits
Een cursus Russisch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou me God niet weten waar ik Russisch zou kunnen leren, niet in mijn omgeving iig. Misschien na mijn opleiding dat ik Russisch ga studeren, of zeu
kon je ook Frans of Duits kiezen..? Of had je i.p.v. Frans Spaans?quote:
bestellen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, dat bedoel ik dus. Die geven ze niet hier.
een taal erbij?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:47 schreef Gratau het volgende:
ik was te slim met paar anderen, dus we mochten een taal erbie
naast het engelsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een taal erbij?
wij hadden alleen Nederlands op de basisschoolof bedoel je gewoon naast 't Nederlands?
Bij ons had je plusgroep rekenen, daar zat ik in, wat een domme tijd, we mochten altijd buiten het lokaal zitten, dus niets doen.
Ook Frans en Duits.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kon je ook Frans of Duits kiezen..? Of had je i.p.v. Frans Spaans?
ik voel me een beetje zielig met mijn school door jullie
Dank! Het topic is alweer bijna vol, maar ik hou wel van een sterk begin.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, speciaal voor jou:
En centraal
boek der liefde gelezen?quote:
Dat wil ik ook al een tijdjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil graag Russisch leren.. Echt zo'n geweldige taal!
Wij krijgen binnenkort Italiaans (wel buiten het rooster om) maar ik ga het denk ik wel proberenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook Frans en Duits.
Ligt aan je interesses en profiel. Sowieso mensen die C&M deden moeten een extra taal erbij. Dus die konden Frans of Duits ermee vervangen.
Maar ik had bijvoorbeeld N&G profiel maar het leek ons wel leuk om een taal te leren met een paar mensen. Uiteindelijk heeft 1 van de 5 van dat groepje eindexamen gedaan.
Nee. Kijkt naar rechts naar ongekend hoge stapels boeken. Ben nu in het midden van een boek dus eerst die afmaken. Kitab yarim birakilmazquote:
Kun je geen Spaans volgen? Veel handiger dan Italiaans.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij krijgen binnenkort Italiaans (wel buiten het rooster om) maar ik ga het denk ik wel proberen
Haha nee we hebben geen spaansquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kun je geen Spaans volgen? Veel handiger dan Italiaans.
Italiaanse dingen die je moet weten:
Pesto, Funghi, Quatro fomaggiodaar is je pizza
uurtje uitstel voor het verslaan van Fenerinho.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:52 schreef ClioSporT het volgende:
Vergeten jullie straks niet de tijd een uurtje terug te zetten.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
uurtje uitstel voor het verslaan van Fenerinho.
MWAHAHAHAquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
uurtje uitstel voor het verslaan van Fenerinho.
allah tamamini erdirsinquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb een uurtje lopen kwebbelen met mine over trouwen. Goed en gezond uurtje dus!!
allah korusunquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef ClioSporT het volgende:
en we zijn er achter gekomen dat we beide personen zijn die liever samenwonen en waarschijnlijk nooit zullen trouwen..
Ik wilde nog een boek gaan lezen (ik moest nog een recensie schrijven), maar is er ook niets van gekomenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:04 schreef Ayca het volgende:
Ik had nog zo gezegd dat ik deze vakantie ECHT huiswerk ging inhalen, maar het is er weer niet van gekomen!
Ik heb al jaren geen forma gekocht (voor mezelf), misschien toch maar eens doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:04 schreef Julis het volgende:
Ik verheug me op de derby. Ik heb mijn Galatasaray forma al aan. Ik heb mijn sjaal om. Ik ben der helemaal klaar voor!
Ik heb het in tr gekochtquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen forma gekocht (voor mezelf), misschien toch maar eens doenKen je een goede site? of heb je het gewoon een tr gekocht?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:08 schreef Julis het volgende:
Gaan er doden vallen? Ah, bah. moge de beste winnen (dus GS)
De samenvatting mag dan wel van internet, maar de rest (argumentatie, wat wordt er bedoelt enzo.) moet je zelf schrijven. Ik zit nu in de 5e, en in de 6e krijgen we dan een overhoring van alle boeken die je hebt gelezen ofzo (stuk of 12)quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had me ook voorgenomen huiswerk te maken in de vakantie, zodat ik niet alles op het laatste moment heof te doen. In de vierde kun je nog alles op het laatste moment inhalen, maar ik kan dat gewoon niet. Na het avondeten ga ik wel echt beginnenIk heb geluk dat wij boekverslagen gewoon van internet mogen inleveren.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
(gewoon omdat ik dan blij ben voor de rest thuis)
Let je wel op dat je de taalfouten niet meeneemt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had me ook voorgenomen huiswerk te maken in de vakantie, zodat ik niet alles op het laatste moment heof te doen. In de vierde kun je nog alles op het laatste moment inhalen, maar ik kan dat gewoon niet. Na het avondeten ga ik wel echt beginnenIk heb geluk dat wij boekverslagen gewoon van internet mogen inleveren.
Ja, ik ben der ook nooit goed in geweestquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Let je wel op dat je de taalfouten niet meeneemt?.
"Der". Dat blijkt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik ben der nooit goed in geweest.
Wij moeten 15 boeken voor nl lezen, 1 voor duits, 2 voor engels, 2 voor gs. Ik heb er 3 voor nl gelezen...en ben begonnen in het duitse boekquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:10 schreef Julis het volgende:
[..]
De samenvatting mag dan wel van internet, maar de rest (argumentatie, wat wordt er bedoelt enzo.) moet je zelf schrijven. Ik zit nu in de 5e, en in de 6e krijgen we dan een overhoring van alle boeken die je hebt gelezen ofzo (stuk of 12). Dan is het wel handig dat je het zelf ook maakt, zo'n recensie.
Onze docente ging vertellen over iemand die alles een dag van te voren had gedaan (in de 6e) en daardoor denk ik dat ik alles ook wel in de 6e kan gaan doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:10 schreef Julis het volgende:
[..]
De samenvatting mag dan wel van internet, maar de rest (argumentatie, wat wordt er bedoelt enzo.) moet je zelf schrijven. Ik zit nu in de 5e, en in de 6e krijgen we dan een overhoring van alle boeken die je hebt gelezen ofzo (stuk of 12). Dan is het wel handig dat je het zelf ook maakt, zo'n recensie.
Ja, ik maak weinig taalfouten (op school)quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Let je wel op dat je de taalfouten niet meeneemt?.
Op school let ik er wel op. Maak je geen zorgen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Der". Dat blijkt.
Wijzigen jullie wel iets? Merken de docenten dan helemaal niets?
Ahwquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Onze docente ging vertellen over iemand die alles een dag van te voren had gedaan (in de 6e) en daardoor denk ik dat ik alles ook wel in de 6e kan gaan doen.
2 voor Engels is erg weinig of ligt dat aan mij?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij moeten 15 boeken voor nl lezen, 1 voor duits, 2 voor engels, 2 voor gs. Ik heb er 3 voor nl gelezen...en ben begonnen in het duitse boek
Juist als ik stress, kan ik meer onthouden. Met die 12 boeken is dat een ander verhaal, maar met gewoon leerwerk kan ik gewoon niet vroeg beginnen, want dan denk ik: oh, dit leer ik later nog wel.quote:
Oh, nu je het zeg. We krijgen nog een toetsje over een Engels boek na de vakantie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij moeten 15 boeken voor nl lezen, 1 voor duits, 2 voor engels, 2 voor gs. Ik heb er 3 voor nl gelezen...en ben begonnen in het duitse boek
Aah, mooi. Ik mag niet mee naar de moskee (waar ze lig tv hebben). Ik vroeg aan mijn vader of ik als man mog verkledenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:18 schreef Slayage het volgende:
http://www.ligtvdevu.net/
http://www.ustream.tv/channel-popup/teledude
voor de geïnteresseerden
Oh, ja. Met leerwerk moet ik ook eerst stressen voordat ik iets doe. Meestal begin ik 2 dagen van te voren met het leren voor de tentamenweek. Elk keer zeg ik, nu ga ik 1 week van te voren beginnen, maar dat lukt nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Juist als ik stress, kan ik meer onthouden. Met die 12 boeken is dat een ander verhaal, maar met gewoon leerwerk kan ik gewoon niet vroeg beginnen, want dan denk ik: oh, dit leer ik later nog wel.
pff waarom zou je niet meemogen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Aah, mooi. Ik mag niet mee naar de moskee (waar ze lig tv hebben). Ik vroeg aan mijn vader of ik als man mog verkleden. Hij keek me raar aan
. Hihi
Ik mag wel mee, maar het niet mogen omdat er toch alleen maar wordt gescholden. Er zijn ook geen meisjesquote:
Morgen toetsweekquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, ja. Met leerwerk moet ik ook eerst stressen voordat ik iets doe. Meestal begin ik 2 dagen van te voren met het leren voor de tentamenweek. Elk keer zeg ik, nu ga ik 1 week van te voren beginnen, maar dat lukt niet.
[mama modes]quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Morgen toetsweekIk ben vandaag naar de stad geweest, om niet aan het leerwerk te denken. M'n moeder heeft in die tijd m'n agenda geopend op m'n bureau gelegd
gescholden in de moskee, das wel triestquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik mag wel mee, maar het niet mogen omdat er toch alleen maar wordt gescholden. Er zijn ook geen meisjesAnders had ik wel mee mogen komen.
we hebben niet zoveel toetsen in de toetsweek en ik ga wel leren, ik moet over, anders durf ik serieus niet thuis te komenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:26 schreef Julis het volgende:
[..]
[mama modes], moet jij niet leren
? [/mama modes]
het is geen kahve ofzo, maar de moskeequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ja.![]()
Het is wel heel erg een mannending hoor.
ga jij nooit naar moskee voor wedstrijd?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
gescholden in de moskee, das wel triest
Afiyet olsunquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:26 schreef Julis het volgende:
Ik ga eten. Een Galatasarayli moet sterk en gezond zijn.
Meestal is het een zijkamertje in het moskeegebouw (net-niet moskee zeg maar)quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is geen kahve ofzo, maar de moskee
ga naar de moskee alleen voor namazquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ga jij nooit naar moskee voor wedstrijd?
ok, ik vroeg het omdat je "verbaasd" reageerde over het gescheld in een moskeequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
ga naar de moskee alleen voor namaz![]()
daarnaast kijk ik de wedstrijden bij een vriend die lig tv heeft of probeer ik het thuis online te checken
zou toch niet mogen lijkt mequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok, ik vroeg het omdat je "verbaasd" reageerde over het gescheld in een moskee
Maar in een zijkamertje pas geen big-ass beamer toch?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Meestal is het een zijkamertje in het moskeegebouw (net-niet moskee zeg maar)
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar in een zijkamertje pas geen big-ass beamer toch?
Haartjes in een staart, petje op, Galatasaray-tenue aan en gaan maar,quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ja.![]()
Het is wel heel erg een mannending hoor.
tabi canimquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Schelden is toch sowieso niet juist?
In principe..quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Schelden is toch sowieso niet juist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |