Mneh, één keer in mijn leven beluisterd hebben is genoeg.quote:
ken je bijelo dugme? wat vind je van hem?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hou erg veel van Yugo liedjes, maar dit vind ik niks
Ik ben down door dat liedje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Luisteren wanneer je down bent!
Post eens happyliedjes....
facebook is alleen voor tr turkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Burakius het volgende:
Mensen , spam die shizzles op facebook ofzo naar elkaar
arif sag - seker oglanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn favoriete Semah
Arif Sag - Nurhak Semahi
Klinkt wel mooi.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn favoriete Semah
Arif Sag - Nurhak Semahi
Voor jou:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Burakius het volgende:
Mensen , spam die shizzles op facebook ofzo naar elkaar
Zoietsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klinkt wel mooi.
Semah is toch een soort gebed?
je pikt ook meteen de achterlijkste dingenquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:40 schreef zarGon het volgende:
Wat vinden jullie van Bulutsuzluk Özlemi?
ik heb die album met yagmurquote:
wat heb jij voor topic geopend..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:07 schreef Burakius het volgende:
Semah is toch zo een alevi ding? Ja dat is wel grappig. Lijkt op zich wel sufistisch.
Semah is leuker, maar het heeft wel iets weg van het soefisme idd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:07 schreef Burakius het volgende:
Semah is toch zo een alevi ding? Ja dat is wel grappig. Lijkt op zich wel sufistisch.
hahahaah Geyiğin Kralıquote:
als je iets beter weet... zeg hetquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:08 schreef IHVK het volgende:
En waarom zitten we zaterdagavond achter de PC met zijn allen.
Laat mij zelf maar bepalen wat leuker is. Het is nogal verschillend per persoon wat leuker is. En leuk vind ik ook een raar begrip voor iets wat om spiritualiteit gaat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Semah is leuker, maar het heeft wel iets weg van het soefisme idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |