niet mijn smaakquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:40 schreef zarGon het volgende:
Wat vinden jullie van Bulutsuzluk Özlemi?
selda bagcanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:40 schreef IHVK het volgende:
Deze blijft wel een van mijn favorieten.
Klinkt ook goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:40 schreef zarGon het volgende:
Wat vinden jullie van Bulutsuzluk Özlemi?
Mehter marşı:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Liedjes van Zeki Müren hebben altijd een bepaalde sfeer (Ottomaans?/Oosters?) om zich hangen wat ik wel mooi vindt.
Maar ik ken het liedje niet.
Klinkt mooi?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
Selda Bagcan![]()
Aynur Dogan - Dar Hejiroke
Slow. Echt niet mijn ding.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
hier wil ik serieus een mening over
Jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mehter marşı:
Of Genç Osman:
Klinkt prachtig..
Ok. Jammerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik versta er werkelijk geen bal van. Maar het klinkt erg mooi en emotioneel
Waar het op neerkomt is dat geld een middel is om je goede doel na te streven. Daar ben jij het met me mee eens. Een Moslim dient dus dit medium te gebruiken. Geld is macht. En als de machthebber goed isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
bu dunya icin hic olmicekmis gibi yasa, ahiret icin yarin olecekmis gibi yasa![]()
in deze context is geld hebben of streven naar veel geld op zich geen doel, maar een middel om goed te doen peygamber zegt bv, ticarete atilin ticarette bereket var, dan hebben we het natuurijk niet over streven naar geld om zo hedonistisch mogelijk te leven, zoals berticem zo graag die ene spijkerbroek van 125 euro wil hebben
Damardan giren şarkılar...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik hou ook niet echt van slow Arabesk.
Maar mijn zus weer wel bijvoorbeeld.
Ik word altijd verdrietig van dat liedje man.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Candan Erçetin,. Liedjes met inhoud.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Candan Erçetin,. Liedjes met inhoud.
Luisteren wanneer je down bent!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik word altijd verdrietig van dat liedje man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |