klinkt tot nu toe wel ok, maar even afluisterenquote:
Terecht.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn. Ik ben ook 19 en mijn moeder maakt mijn boterhammen al jaren niet meer
ik vind het een overdreven uitspraak, ok als je zelf echt niets doet, misschien is de verandering later dan lastig, maar komop, je boterhammen smeren, dat dat je tegenhoud om zelfstandig te worden.. vind ik overdrevenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is een stukje zelfstandigheid die je niet niet aanleert.
Dus ze hebben wel een beetje gelijk.
Maar mijn moeder heeft nog nooit gezegd dat ik het zelf moet doen.
Facebook.quote:
quote:invited you to join the Facebook group "a.q hєя в*кu мüηєωωєяLє & ćєм γєdi haвєяLєяdєη Sσηяa dıяdıяı вiz diηLiγσяuz".
quote:invited you to join the Facebook group "вıяaк dєяSi ηє ςaLışıγσSuη ? Çєк кσpγaηıη haSıηı; тuтмa кaяηє γaSıηı !".
quote:invited you to join the Facebook group "кaşaяLıк Sση мσda [ iяєм*iηкi aγяı вi мσda ] !!".
quote:invited you to join the Facebook group "wσσw вüγüк кaşaяLıк iяєм кaşaяıηda вüγüк вiя aятış ωaя !!".
quote:invited you to join the Facebook group "YALAN DEĞİL BENİM SEVDAM SENİ SONSUZA KADAR SEVECEĞİM DİYENLER!!!1".
Etc., etc.quote:invited you to join the Facebook group "ARKADAŞLARINIZIN PROFİLİNİZİ KAÇ KEZ TIKLADIĞINI ÖĞRENMEK İSTERMİSİNİZ ?".
Prachtig.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Waarschijnlijk vindt zijn moeder wel een vrouw voor hem die net zo goed voor hem kan zorgen als zij zelf.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Prachtig.
Doet me altijd denken aan samen met mijn vader in de auto. Echt zijn soort muziek, maar ik vind het ook mooi.
Fraai! Saz is een mooi instrument.quote:
Tja.. ik praat liever niet over mensen en als ik het dan toch doe, noem ik niet zo snel een afkomst, ook niet bij Turkse - Nederlandse meisjes.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
Facebook is leuk. Maar die Turkse breezah sletjes.Het is zelfs nog erger dan Nederlandse breezah.
ASqITooom shenii chooqq sewiy0mm.
kun je zelf iets met de saz?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fraai! Saz is een mooi instrument.
Ik dacht heel even dat het İndim Havuz Başına was.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik moet altijd aan TR denken als ik dit nummer luister
En deze?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tja.. ik praat liever niet over mensen en als ik het dan toch doe, noem ik niet zo snel een afkomst, ook niet bij Turkse - Nederlandse meisjes.
Liedjes van Zeki Müren hebben altijd een bepaalde sfeer (Ottomaans?/Oosters?) om zich hangen wat ik wel mooi vindt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik moet altijd aan TR denken als ik dit nummer luister
En deze?
Of je begrijpt m'n rare zinsbouw niet of je vindt m'n mening gewoon raarquote:
kan me er iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het İndim Havuz Başına was.
ik ken het van m'n opa, ik luister het met hem hahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Liedjes van Zeki Müren hebben altijd een bepaalde sfeer (Ottomaans?/Oosters?) om zich hangen wat ik wel mooi vindt.
Maar ik ken het liedje niet.
Je kan het leren.. ookal zal het anders zijn dan iemand die muzikaal is aangelegdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ben niet muzikaal aangelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |