quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Patlatsaydi bi osmanli tokatiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:14 schreef zarGon het volgende:
Deze Turk net op het nieuws: http://www.huffingtonpost(...)as-sta_n_331959.html. Check de video.
Was je een cake voor me aan het bakken? Aah...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:56 schreef ClioSporT het volgende:
Ik was net wat eieren kloppen. Ik deed er stiekem sambal bij en zei tegen m'n ma dat het kuikentje nog in de ei zat en die is gaan bloeden.
Nu ligt m'n ma duizelig op de bank.
Ook al is het best stoer. Hij heeft geluk gehad denk ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:14 schreef zarGon het volgende:
Deze Turk net op het nieuws: http://www.huffingtonpost(...)as-sta_n_331959.html. Check de video.
Haha geweldigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:14 schreef zarGon het volgende:
Gelukkig ben ik nog nooit zo'n vrouw tegengekomen. Ook heb ik er nooit iemand over horen praten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was je een cake voor me aan het bakken? Aah...![]()
En echte Turkse vrouwen zijn in staat om de koppies van kuikentjes eraf te bijten met hun tanden.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:26 schreef Julis het volgende:
Hihi![]()
6-0.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
D'r zitten wat kwebbeltantes tussen. (Ik niet hoor).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:05 schreef BrandX het volgende:
en centraal
Jullie hebben er een lekker tempo in zitten de laatste tijd
Houden zo. Ik zal verder je gedachten over Turkse vrouwen niet proberen te verpesten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog nooit zo'n vrouw tegengekomen. Ook heb ik er nooit iemand over horen praten.
nou, speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
D'r zitten wat kwebbeltantes tussen. (Ik niet hoor).![]()
En waarom geenbij: en centraal.
niet echt een slimme actequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:14 schreef zarGon het volgende:
Was toch ook met een andere Turkquote:
join the failtrainquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:23 schreef Burakius het volgende:
Mijn favoriete Fok-Turk:
1. Slayage
2. Kirmizi Beyaz
3. Magnificent
4. Triggershot
Even een beetje teweeg brengen hier
Ik denk dat hij het niveau op Fok zag en... en thats it.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
wat is er eigenlijk met kirmizi gebeurd?
met een hoofddoek, karadenizli, meen ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Was toch ook met een andere TurkZo een vrouw
die met een bijl zichzelf verdedigde! hahaha In USA moet je geen Turken beroven.
Als je zo een vrouw hebt, hoef je niet op te staan 'snachts als er geluid is hahahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
met een hoofddoek, karadenizli, meen ik me te herinneren
quote:
ik zie dat jij niet zoveel kans hebt om rijk te wordenquote:
jup 0,0005 %quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zie dat jij niet zoveel kans hebt om rijk te worden![]()
ik doe die test nu ook haha
ik lust geen kaasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb net de lekkerste cheesecake ooit gemaaktIemand een stuk?
Hm misschien heeft hij een leven gevonden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
wat is er eigenlijk met kirmizi gebeurd?
dan kan het wel lekker zijn..quote:
ikikikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb net de lekkerste cheesecake ooit gemaaktIemand een stuk?
ik ook trouwens, had een nulletje te veelquote:
geen enkele kaas?quote:
of juist nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm misschien heeft hij een leven gevonden.
grappige test, uitkomst klopt wel ong (bij mij iig)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ook trouwens, had een nulletje te veel
thanksquote:
ja bij mij ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
grappige test, uitkomst klopt wel ong (bij mij iig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |