Ik wilde nog een boek gaan lezen (ik moest nog een recensie schrijven), maar is er ook niets van gekomenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:04 schreef Ayca het volgende:
Ik had nog zo gezegd dat ik deze vakantie ECHT huiswerk ging inhalen, maar het is er weer niet van gekomen!
Ik heb al jaren geen forma gekocht (voor mezelf), misschien toch maar eens doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:04 schreef Julis het volgende:
Ik verheug me op de derby. Ik heb mijn Galatasaray forma al aan. Ik heb mijn sjaal om. Ik ben der helemaal klaar voor!
Ik heb het in tr gekochtquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen forma gekocht (voor mezelf), misschien toch maar eens doenKen je een goede site? of heb je het gewoon een tr gekocht?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:08 schreef Julis het volgende:
Gaan er doden vallen? Ah, bah. moge de beste winnen (dus GS)
De samenvatting mag dan wel van internet, maar de rest (argumentatie, wat wordt er bedoelt enzo.) moet je zelf schrijven. Ik zit nu in de 5e, en in de 6e krijgen we dan een overhoring van alle boeken die je hebt gelezen ofzo (stuk of 12)quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had me ook voorgenomen huiswerk te maken in de vakantie, zodat ik niet alles op het laatste moment heof te doen. In de vierde kun je nog alles op het laatste moment inhalen, maar ik kan dat gewoon niet. Na het avondeten ga ik wel echt beginnenIk heb geluk dat wij boekverslagen gewoon van internet mogen inleveren.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
(gewoon omdat ik dan blij ben voor de rest thuis)
Let je wel op dat je de taalfouten niet meeneemt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had me ook voorgenomen huiswerk te maken in de vakantie, zodat ik niet alles op het laatste moment heof te doen. In de vierde kun je nog alles op het laatste moment inhalen, maar ik kan dat gewoon niet. Na het avondeten ga ik wel echt beginnenIk heb geluk dat wij boekverslagen gewoon van internet mogen inleveren.
Ja, ik ben der ook nooit goed in geweestquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Let je wel op dat je de taalfouten niet meeneemt?.
"Der". Dat blijkt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik ben der nooit goed in geweest.
Wij moeten 15 boeken voor nl lezen, 1 voor duits, 2 voor engels, 2 voor gs. Ik heb er 3 voor nl gelezen...en ben begonnen in het duitse boekquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:10 schreef Julis het volgende:
[..]
De samenvatting mag dan wel van internet, maar de rest (argumentatie, wat wordt er bedoelt enzo.) moet je zelf schrijven. Ik zit nu in de 5e, en in de 6e krijgen we dan een overhoring van alle boeken die je hebt gelezen ofzo (stuk of 12). Dan is het wel handig dat je het zelf ook maakt, zo'n recensie.
Onze docente ging vertellen over iemand die alles een dag van te voren had gedaan (in de 6e) en daardoor denk ik dat ik alles ook wel in de 6e kan gaan doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:10 schreef Julis het volgende:
[..]
De samenvatting mag dan wel van internet, maar de rest (argumentatie, wat wordt er bedoelt enzo.) moet je zelf schrijven. Ik zit nu in de 5e, en in de 6e krijgen we dan een overhoring van alle boeken die je hebt gelezen ofzo (stuk of 12). Dan is het wel handig dat je het zelf ook maakt, zo'n recensie.
Ja, ik maak weinig taalfouten (op school)quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Let je wel op dat je de taalfouten niet meeneemt?.
Op school let ik er wel op. Maak je geen zorgen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Der". Dat blijkt.
Wijzigen jullie wel iets? Merken de docenten dan helemaal niets?
Ahwquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Onze docente ging vertellen over iemand die alles een dag van te voren had gedaan (in de 6e) en daardoor denk ik dat ik alles ook wel in de 6e kan gaan doen.
2 voor Engels is erg weinig of ligt dat aan mij?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij moeten 15 boeken voor nl lezen, 1 voor duits, 2 voor engels, 2 voor gs. Ik heb er 3 voor nl gelezen...en ben begonnen in het duitse boek
Juist als ik stress, kan ik meer onthouden. Met die 12 boeken is dat een ander verhaal, maar met gewoon leerwerk kan ik gewoon niet vroeg beginnen, want dan denk ik: oh, dit leer ik later nog wel.quote:
Oh, nu je het zeg. We krijgen nog een toetsje over een Engels boek na de vakantie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij moeten 15 boeken voor nl lezen, 1 voor duits, 2 voor engels, 2 voor gs. Ik heb er 3 voor nl gelezen...en ben begonnen in het duitse boek
Aah, mooi. Ik mag niet mee naar de moskee (waar ze lig tv hebben). Ik vroeg aan mijn vader of ik als man mog verkledenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:18 schreef Slayage het volgende:
http://www.ligtvdevu.net/
http://www.ustream.tv/channel-popup/teledude
voor de geïnteresseerden
Oh, ja. Met leerwerk moet ik ook eerst stressen voordat ik iets doe. Meestal begin ik 2 dagen van te voren met het leren voor de tentamenweek. Elk keer zeg ik, nu ga ik 1 week van te voren beginnen, maar dat lukt nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Juist als ik stress, kan ik meer onthouden. Met die 12 boeken is dat een ander verhaal, maar met gewoon leerwerk kan ik gewoon niet vroeg beginnen, want dan denk ik: oh, dit leer ik later nog wel.
pff waarom zou je niet meemogen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Aah, mooi. Ik mag niet mee naar de moskee (waar ze lig tv hebben). Ik vroeg aan mijn vader of ik als man mog verkleden. Hij keek me raar aan
. Hihi
Ik mag wel mee, maar het niet mogen omdat er toch alleen maar wordt gescholden. Er zijn ook geen meisjesquote:
Morgen toetsweekquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, ja. Met leerwerk moet ik ook eerst stressen voordat ik iets doe. Meestal begin ik 2 dagen van te voren met het leren voor de tentamenweek. Elk keer zeg ik, nu ga ik 1 week van te voren beginnen, maar dat lukt niet.
[mama modes]quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Morgen toetsweekIk ben vandaag naar de stad geweest, om niet aan het leerwerk te denken. M'n moeder heeft in die tijd m'n agenda geopend op m'n bureau gelegd
gescholden in de moskee, das wel triestquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik mag wel mee, maar het niet mogen omdat er toch alleen maar wordt gescholden. Er zijn ook geen meisjesAnders had ik wel mee mogen komen.
we hebben niet zoveel toetsen in de toetsweek en ik ga wel leren, ik moet over, anders durf ik serieus niet thuis te komenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:26 schreef Julis het volgende:
[..]
[mama modes], moet jij niet leren
? [/mama modes]
het is geen kahve ofzo, maar de moskeequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ja.![]()
Het is wel heel erg een mannending hoor.
ga jij nooit naar moskee voor wedstrijd?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
gescholden in de moskee, das wel triest
Afiyet olsunquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:26 schreef Julis het volgende:
Ik ga eten. Een Galatasarayli moet sterk en gezond zijn.
Meestal is het een zijkamertje in het moskeegebouw (net-niet moskee zeg maar)quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is geen kahve ofzo, maar de moskee
ga naar de moskee alleen voor namazquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ga jij nooit naar moskee voor wedstrijd?
ok, ik vroeg het omdat je "verbaasd" reageerde over het gescheld in een moskeequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
ga naar de moskee alleen voor namaz![]()
daarnaast kijk ik de wedstrijden bij een vriend die lig tv heeft of probeer ik het thuis online te checken
zou toch niet mogen lijkt mequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok, ik vroeg het omdat je "verbaasd" reageerde over het gescheld in een moskee
Maar in een zijkamertje pas geen big-ass beamer toch?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Meestal is het een zijkamertje in het moskeegebouw (net-niet moskee zeg maar)
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar in een zijkamertje pas geen big-ass beamer toch?
Haartjes in een staart, petje op, Galatasaray-tenue aan en gaan maar,quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ja.![]()
Het is wel heel erg een mannending hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |