Ik wilde nog een boek gaan lezen (ik moest nog een recensie schrijven), maar is er ook niets van gekomenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:04 schreef Ayca het volgende:
Ik had nog zo gezegd dat ik deze vakantie ECHT huiswerk ging inhalen, maar het is er weer niet van gekomen!
Ik heb al jaren geen forma gekocht (voor mezelf), misschien toch maar eens doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:04 schreef Julis het volgende:
Ik verheug me op de derby. Ik heb mijn Galatasaray forma al aan. Ik heb mijn sjaal om. Ik ben der helemaal klaar voor!
Ik heb het in tr gekochtquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen forma gekocht (voor mezelf), misschien toch maar eens doenKen je een goede site? of heb je het gewoon een tr gekocht?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:08 schreef Julis het volgende:
Gaan er doden vallen? Ah, bah. moge de beste winnen (dus GS)
De samenvatting mag dan wel van internet, maar de rest (argumentatie, wat wordt er bedoelt enzo.) moet je zelf schrijven. Ik zit nu in de 5e, en in de 6e krijgen we dan een overhoring van alle boeken die je hebt gelezen ofzo (stuk of 12)quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had me ook voorgenomen huiswerk te maken in de vakantie, zodat ik niet alles op het laatste moment heof te doen. In de vierde kun je nog alles op het laatste moment inhalen, maar ik kan dat gewoon niet. Na het avondeten ga ik wel echt beginnenIk heb geluk dat wij boekverslagen gewoon van internet mogen inleveren.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
(gewoon omdat ik dan blij ben voor de rest thuis)
Let je wel op dat je de taalfouten niet meeneemt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had me ook voorgenomen huiswerk te maken in de vakantie, zodat ik niet alles op het laatste moment heof te doen. In de vierde kun je nog alles op het laatste moment inhalen, maar ik kan dat gewoon niet. Na het avondeten ga ik wel echt beginnenIk heb geluk dat wij boekverslagen gewoon van internet mogen inleveren.
Ja, ik ben der ook nooit goed in geweestquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Let je wel op dat je de taalfouten niet meeneemt?.
"Der". Dat blijkt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik ben der nooit goed in geweest.
Wij moeten 15 boeken voor nl lezen, 1 voor duits, 2 voor engels, 2 voor gs. Ik heb er 3 voor nl gelezen...en ben begonnen in het duitse boekquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:10 schreef Julis het volgende:
[..]
De samenvatting mag dan wel van internet, maar de rest (argumentatie, wat wordt er bedoelt enzo.) moet je zelf schrijven. Ik zit nu in de 5e, en in de 6e krijgen we dan een overhoring van alle boeken die je hebt gelezen ofzo (stuk of 12). Dan is het wel handig dat je het zelf ook maakt, zo'n recensie.
Onze docente ging vertellen over iemand die alles een dag van te voren had gedaan (in de 6e) en daardoor denk ik dat ik alles ook wel in de 6e kan gaan doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:10 schreef Julis het volgende:
[..]
De samenvatting mag dan wel van internet, maar de rest (argumentatie, wat wordt er bedoelt enzo.) moet je zelf schrijven. Ik zit nu in de 5e, en in de 6e krijgen we dan een overhoring van alle boeken die je hebt gelezen ofzo (stuk of 12). Dan is het wel handig dat je het zelf ook maakt, zo'n recensie.
Ja, ik maak weinig taalfouten (op school)quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Let je wel op dat je de taalfouten niet meeneemt?.
Op school let ik er wel op. Maak je geen zorgen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Der". Dat blijkt.
Wijzigen jullie wel iets? Merken de docenten dan helemaal niets?
Ahwquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Onze docente ging vertellen over iemand die alles een dag van te voren had gedaan (in de 6e) en daardoor denk ik dat ik alles ook wel in de 6e kan gaan doen.
2 voor Engels is erg weinig of ligt dat aan mij?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij moeten 15 boeken voor nl lezen, 1 voor duits, 2 voor engels, 2 voor gs. Ik heb er 3 voor nl gelezen...en ben begonnen in het duitse boek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |