De stad onveilig maken bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
als je iets beter weet... zeg het
ik weet zelf wel betere dingen om te doen, maar toch zit ik achter de pc
Ik bedoelde dus dat ik Semah leuker vindquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Laat mij zelf maar bepalen wat leuker is. Het is nogal verschillend per persoon wat leuker is. En leuk vind ik ook een raar begrip voor iets wat om spiritualiteit gaat.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
De stad onveilig maken bijvoorbeeld?
2 jaar geleden ben ik voor het laatst echt in de avond in de stad geweest ( na half 11)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
De stad onveilig maken bijvoorbeeld?
Dat heb ik gister gedaan, dus ik moet even op het forum vertellen dat ik wel een leven heb uiteraard.quote:
En gij bent dus ook in sufistisch plaatsen geweest/meegedaan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat ik Semah leuker vind
Nee, ik heb ook nooit meegedaan aan een Semah. Wel heb ik naar soefie muziek geluisterd en de dansen gezien. En als ik dan moet kiezen tussen een avond Semah of Soefi, dan kies ik voor Soefi. Duidelijk genoeg?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
En gij bent dus ook in sufistisch plaatsen geweest/meegedaan?
Ik vind zelf dat meer de gedachte telt, dan de bewegingen.
Is die er dan? Best interessant..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef IHVK het volgende:
De Nederlandse vertaling van Mesnevi mogen jullie trouwens best voor mijn verjaardag kopen.
En hoezo vind je Semah dan leuker?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nooit meegedaan aan een Semah. Wel heb ik naar soefie muziek geluisterd en de dansen gezien. En als ik dan moet kiezen tussen een avond Semah of Soefi, dan kies ik voor Soefi. Duidelijk genoeg?
Ja pas geleden vertaald even zoeken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is die er dan? Best interessant..
Nederlandse vertaling van alle boeken van:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef IHVK het volgende:
De Nederlandse vertaling van Mesnevi mogen jullie trouwens best voor mijn verjaardag kopen.
De combinatie van de traditionele dans - alhoewel het eigenlijk geen dans is - en Türkü + Saz vind ik prachtig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
En hoezo vind je Semah dan leuker?
Dank je!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef IHVK het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005816603/index.html
Ah deze.
Hm Turks kan ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef Burakius het volgende:
Mwah Mevlana Nederlands '... het is het net niet.
Aantal jaar geleden had ik nog meegedaan voor een Mevlana avond. Was wel geinig, maar het Nederlands mist toch wel de woordenschat om sommige dingen te beschrijven.
ik weet niet precies welke, maar ik moet het in de winkel halenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
Zoiets?
http://www.bol.com/nl/s/a(...)ml?_requestid=176192
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |