je mist wel veel hoor, ik heb in de koelkast, brie, kruidenkaas, jong belegen en schimmelkaasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
alleen peynir cubugu..
en soms beyaz peynir
parasiz olmaz, je hebt wel een beetje nodig hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja bij mij ook
geld![]()
parayi bulan sapitiyor trouwens, biz parasiz yasamaya devam edelim
facebook, hoeveel kans heb je later om rijk te worden testquote:
Ik zeg dit ook altijd, waarop mijn moeder zegt dat ik het later wel begrijp als ik op mezelf woon/kinderen heb, waarom geld nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja bij mij ook
geld![]()
parayi bulan sapitiyor trouwens, biz parasiz yasamaya devam edelim
kaas, wat is dat lekkerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
je mist wel veel hoor, ik heb in de koelkast, brie, kruidenkaas, jong belegen en schimmelkaas
Facebook test zijn wel grappig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
facebook, hoeveel kans heb je later om rijk te worden test
ja dat zeggen m'n ouders ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
je mist wel veel hoor, ik heb in de koelkast, brie, kruidenkaas, jong belegen en schimmelkaas
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt niet zo gek veel meer nodig in je leven dan je primaire levensbehoeftenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
parasiz olmaz, je hebt wel een beetje nodig he![]()
als ik later iets beter werk heb dan m'n ouders, ben ik tevreden
ja, maar het gaat er ook om hoe je die krijgt, daarom wil ik wel iets beter werk dan m'n ouders. Verder heb ik niet veel eisen, groot huis hoeft ook niet, hangt er gewoon vanaf hoeveel mensen erin moeten wonen. Ik kom zelf niets te kort, ookal verdienen m'n ouders niet superveel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt niet zo gek veel meer nodig in je leven dan je primaire levensbehoeften
Totdat je zoon een schoen wil die iedereen heeft maar jij het niet kan betalen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt niet zo gek veel meer nodig in je leven dan je primaire levensbehoeften
tuurlijk moet je geld hebben, het enige dat je wel altijd moet doen is ayagini yorganina gore uzatacaksin, veel mensen vergeten dat, als je dat doet zal je niet makkelijk in geld problemen komenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zeg dit ook altijd, waarop mijn moeder zegt dat ik het later wel begrijp als ik op mezelf woon/kinderen heb, waarom geld nietis.
Het is een noodzakelijk iets.
quote:
wat wil je hebbenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Geld is echt wel belangrijk.
You know that we are living in a material world. And I am a material girl
dan heeft ie pechquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Totdat je zoon een schoen wil die iedereen heeft maar jij het niet kan betalen.
zuchtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Geld is echt wel belangrijk.
You know that we are living in a material world. And I am a material girl
insanin gozunu ancak toprak doyururquote:
Dat is wel waar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
insanin gozunu ancak toprak doyurur
neem aan dat jij ook niet alles krijg wat je wilt, dus vraag maar aan je ouders hoe makkelijk het isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
lijkt me lastig om te zeggen tegen je kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |