abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74032031
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef BrandX het volgende:

[..]

nou, speciaal voor jou:

En centraal
Dank! Het topic is alweer bijna vol, maar ik hou wel van een sterk begin.
pi_74032292
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef Burakius het volgende:

-Al-Ghazali

boek der liefde gelezen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_74032349
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil graag Russisch leren.. Echt zo'n geweldige taal!
Dat wil ik ook al een tijdje misschien kunnen we samen gaan, krijgen we korting ofzo
pi_74032380
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:50 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ook Frans en Duits.

Ligt aan je interesses en profiel. Sowieso mensen die C&M deden moeten een extra taal erbij. Dus die konden Frans of Duits ermee vervangen.

Maar ik had bijvoorbeeld N&G profiel maar het leek ons wel leuk om een taal te leren met een paar mensen. Uiteindelijk heeft 1 van de 5 van dat groepje eindexamen gedaan.
Wij krijgen binnenkort Italiaans (wel buiten het rooster om) maar ik ga het denk ik wel proberen
pi_74033084
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

boek der liefde gelezen?
Nee. Kijkt naar rechts naar ongekend hoge stapels boeken. Ben nu in het midden van een boek dus eerst die afmaken. Kitab yarim birakilmaz
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74033093
Arabisch In de zomer een cursus gevolgd en can't wait for more
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74033124
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:05 schreef Ayca het volgende:

[..]

Wij krijgen binnenkort Italiaans (wel buiten het rooster om) maar ik ga het denk ik wel proberen
Kun je geen Spaans volgen? Veel handiger dan Italiaans.

Italiaanse dingen die je moet weten:

Pesto, Funghi, Quatro fomaggio daar is je pizza
pi_74033302
Vergeten jullie straks niet de tijd een uurtje terug te zetten.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_74033422
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:41 schreef Burakius het volgende:

[..]

Kun je geen Spaans volgen? Veel handiger dan Italiaans.

Italiaanse dingen die je moet weten:

Pesto, Funghi, Quatro fomaggio daar is je pizza
Haha nee we hebben geen spaans , dat Italiaans is ook maar een testje als dat aanslaat krijgen misschien nog wat nieuwe dingen op school.
pi_74033426
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:52 schreef ClioSporT het volgende:
Vergeten jullie straks niet de tijd een uurtje terug te zetten.
uurtje uitstel voor het verslaan van Fenerinho.
pi_74033472
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 02:01 schreef Burakius het volgende:

[..]

ik ga naar bed, iyi geceler
pi_74034850
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_74038477
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 02:01 schreef Burakius het volgende:

[..]

MWAHAHAHA

we will see
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_74038622
moguh
pi_74038939
morguh
pi_74039249
Vandaag kleding inkopen.
pi_74039639
en hoe hebben jullie het gratis uurtje tussen 2 en 3 vanacht gevuld ?

Ik heb een uurtje lopen kwebbelen met mine over trouwen. Goed en gezond uurtje dus!!
pi_74039839
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef ClioSporT het volgende:

Ik heb een uurtje lopen kwebbelen met mine over trouwen. Goed en gezond uurtje dus!!
allah tamamini erdirsin
-Rabia Al-Basri
pi_74040178
amin
pi_74040630
en we zijn er achter gekomen dat we beide personen zijn die liever samenwonen en waarschijnlijk nooit zullen trouwen..
pi_74040676
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef ClioSporT het volgende:
en we zijn er achter gekomen dat we beide personen zijn die liever samenwonen en waarschijnlijk nooit zullen trouwen..
allah korusun
-Rabia Al-Basri
pi_74040812
amin.
pi_74041571
pi_74041651
Zo, ik ben klaar voor de wedstrijd

pi_74042418
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')