Dank! Het topic is alweer bijna vol, maar ik hou wel van een sterk begin.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, speciaal voor jou:
En centraal
boek der liefde gelezen?quote:
Dat wil ik ook al een tijdjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil graag Russisch leren.. Echt zo'n geweldige taal!
Wij krijgen binnenkort Italiaans (wel buiten het rooster om) maar ik ga het denk ik wel proberenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook Frans en Duits.
Ligt aan je interesses en profiel. Sowieso mensen die C&M deden moeten een extra taal erbij. Dus die konden Frans of Duits ermee vervangen.
Maar ik had bijvoorbeeld N&G profiel maar het leek ons wel leuk om een taal te leren met een paar mensen. Uiteindelijk heeft 1 van de 5 van dat groepje eindexamen gedaan.
Nee. Kijkt naar rechts naar ongekend hoge stapels boeken. Ben nu in het midden van een boek dus eerst die afmaken. Kitab yarim birakilmazquote:
Kun je geen Spaans volgen? Veel handiger dan Italiaans.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij krijgen binnenkort Italiaans (wel buiten het rooster om) maar ik ga het denk ik wel proberen
Haha nee we hebben geen spaansquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kun je geen Spaans volgen? Veel handiger dan Italiaans.
Italiaanse dingen die je moet weten:
Pesto, Funghi, Quatro fomaggiodaar is je pizza
uurtje uitstel voor het verslaan van Fenerinho.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:52 schreef ClioSporT het volgende:
Vergeten jullie straks niet de tijd een uurtje terug te zetten.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
uurtje uitstel voor het verslaan van Fenerinho.
MWAHAHAHAquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
uurtje uitstel voor het verslaan van Fenerinho.
allah tamamini erdirsinquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb een uurtje lopen kwebbelen met mine over trouwen. Goed en gezond uurtje dus!!
allah korusunquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef ClioSporT het volgende:
en we zijn er achter gekomen dat we beide personen zijn die liever samenwonen en waarschijnlijk nooit zullen trouwen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |