wat houd je tegenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil graag Russisch leren.. Echt zo'n geweldige taal!
jullie hebben echt aparte scholenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef Gratau het volgende:
ik op de basisschool. lijkt best veel op frans, denk ik
Ik zou me God niet weten waar ik Russisch zou kunnen leren, niet in mijn omgeving iig. Misschien na mijn opleiding dat ik Russisch ga studeren, of zeuquote:
Was een keuzevak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
op de middelbare?
wij hebben alleen frans en duits
Een cursus Russisch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou me God niet weten waar ik Russisch zou kunnen leren, niet in mijn omgeving iig. Misschien na mijn opleiding dat ik Russisch ga studeren, of zeu
kon je ook Frans of Duits kiezen..? Of had je i.p.v. Frans Spaans?quote:
bestellen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, dat bedoel ik dus. Die geven ze niet hier.
een taal erbij?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:47 schreef Gratau het volgende:
ik was te slim met paar anderen, dus we mochten een taal erbie
naast het engelsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een taal erbij?
wij hadden alleen Nederlands op de basisschoolof bedoel je gewoon naast 't Nederlands?
Bij ons had je plusgroep rekenen, daar zat ik in, wat een domme tijd, we mochten altijd buiten het lokaal zitten, dus niets doen.
Ook Frans en Duits.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kon je ook Frans of Duits kiezen..? Of had je i.p.v. Frans Spaans?
ik voel me een beetje zielig met mijn school door jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |