quote:Op maandag 6 juli 2009 12:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tweede gesprek en het ging volgens mij goed. Hoor uiterlijk donderdag voor 12 uur of ik het ben geworden of niet..
Thanks, 50% kans dus het is wel spannend!!quote:
Als servicedeskmedewerker bij een softwarebedrijfquote:Op maandag 6 juli 2009 12:26 schreef Jojoortje het volgende:
En goedzo Debsterr! Welke branche heb je gesolliciteerd?
Ah kiek!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:32 schreef Debsterr het volgende:
Als servicedeskmedewerker bij een softwarebedrijf.
Best wel een lief jurkjequote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef Inu het volgende:
Ik wacht met smart op dit jurkje
[ afbeelding ]
Als ik hem vul zal hij me vast leuk staan, maar als ik te kleine tetters heb danquote:Op maandag 6 juli 2009 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah kiek!![]()
[..]
Best wel een lief jurkjeMaar zou me niet staan denk ik
Gewoon push-up BH aan doenquote:Op maandag 6 juli 2009 13:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik hem vul zal hij me vast leuk staan, maar als ik te kleine tetters heb dan
Dan krijg ik nog geen D-cupquote:
Oeh die wilde ik ook! maar waarom heb ik hem ook al weer niet?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd verhaal hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 14:35 schreef liefie_ het volgende:
Nou volgens de H&M is er nog niets vreemds aan de hand ookal is mijn pakketje dus verdwenen en kan ik het donderdag of vrijdag verwachten
Pff als dat niet is doe ik ze wat aan!
Die vrouw ook dood leuk zo dat is niets vreemds hoor vooral niet als ik kijk naar de datum
Dus ik zo nou ik vind het verdomd vreemd want ik heb een maand geleden besteld (oke dat is licht overdreven, het is over 3 dagen een maand geleden)
Nog ff en de zomer is voorbij en daar zit ik met mn zomerjurkjes
Mooie kleurenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso kan ik nooit wat vinden in de gewone winkel, en als ik dan wat heb sta ik eerst in de rij voor de pashokjes en daarna nog een keer voor de kassa. Dan laat ik het 100 keer liever thuis bezorgenquote:Op maandag 6 juli 2009 13:27 schreef Chicolate het volgende:
Online bestellen heeft vooral voordelen als het gaat om de prijs/kosten. Online kan ik broeken voor 7-15 euro kopen, die in de winkel voor 40 euro blijven liggen. In de winkelsale zijn bijna altijd mijn maten uitverkocht. Dus ik bestel iedere keer als er sale is online. En rest van het jaar koop ik bijna geen kleren
.
Daar heb ik dan weer niet zoveel last van. De grote H&M in Almere is heel opgeruimd en vrij logisch ingedeeld. Ik kom er ook alleen als het heel erg rustig is in de stad, hou niet van drukte, dus in de rij voor de pashokjes hoeft ook nooitquote:Op maandag 6 juli 2009 15:49 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Sowieso kan ik nooit wat vinden in de gewone winkel, en als ik dan wat heb sta ik eerst in de rij voor de pashokjes en daarna nog een keer voor de kassa. Dan laat ik het 100 keer liever thuis bezorgen.
So true...quote:Op maandag 6 juli 2009 15:49 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Sowieso kan ik nooit wat vinden in de gewone winkel, en als ik dan wat heb sta ik eerst in de rij voor de pashokjes en daarna nog een keer voor de kassa. Dan laat ik het 100 keer liever thuis bezorgen.
Dat is exact wat ik ook heb gehad 1 of 2 topics terug. Duurde meer dan een week eer ie manco ging, toen stond ie een week manco, en toen was ie weer niet manco. Nog een aantal dagen gewacht, toen gemaild hoe het nou zat, kreeg ik zo´n kattig mailtje terug dat er ´gewoon´ een andere barcode op zat omdat ze ´gewoon´ wat artikelen er uit gehaald hadden en dat het nu al gesorteerd was en ik dus ´gewoon´ nog even geduld moest hebben.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:35 schreef liefie_ het volgende:
Nou volgens de H&M is er nog niets vreemds aan de hand ookal is mijn pakketje dus verdwenen en kan ik het donderdag of vrijdag verwachten
Pff als dat niet is doe ik ze wat aan!
Die vrouw ook dood leuk zo dat is niets vreemds hoor vooral niet als ik kijk naar de datum
Dus ik zo nou ik vind het verdomd vreemd want ik heb een maand geleden besteld (oke dat is licht overdreven, het is over 3 dagen een maand geleden)
Nog ff en de zomer is voorbij en daar zit ik met mn zomerjurkjes
Ik ben stiekum benieuwd hoe groot jouw kledingkast isquote:Op maandag 6 juli 2009 16:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Haha, ik heb weer allemaal dingen gekocht bij de H&M, nu wel in de winkel hoor, met mama lol.Zal zo even fotos maken
Ik zit ook nog in de bieb... vanaf vrijdag heb ik weer vrijheidquote:Op maandag 6 juli 2009 17:06 schreef alors het volgende:
Als ik dit graftentamen wat ik nu aan het leren ben, dan ga ik lekker veel bestellen bij de h&m. En anders ook wel denk ik![]()
Bah het gaat voor geen meter
Kan zomaar zijn dat er morgen ineens staat chauffeur onderweg...quote:Op maandag 6 juli 2009 17:32 schreef Crientj het volgende:
'Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie'
Grrrr.. Duurt me te lang
Zou best kunnen, maar denk het niet ;oquote:Op maandag 6 juli 2009 17:34 schreef alors het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat er morgen ineens staat chauffeur onderweg...
Hahaquote:Op maandag 6 juli 2009 17:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar denk het niet ;o
Is het al bijna sale aanvuldag? Het begint een beetje leeg te worden =]
Join ze club!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:25 schreef Dipkip het volgende:
In gedachten noem ik het pakket wat mijn kant op gaat komen 'the motherload'. In hoeveelheid de grootste bestelling tot nu toe, allemaal sale dingen met extra korting. Denk niet eens dat het in 1 doos pastkan niet wachten!!!!!
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok, mijn camera is opgeladen, ik ga nu foto's maken
*Wacht met fruitsalade op foto's. =]quote:Op maandag 6 juli 2009 19:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok, mijn camera is opgeladen, ik ga nu foto's maken
Haha ik kwam ze echt per toeval tegen, gelukkig maarquote:Op maandag 6 juli 2009 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
ZOMFG, die hoofdbandjes. Waarom kon ik die niet vinden?En die pyjama zit geloof ik zo chill
!
Ik vind je vestje echt heeeeel schattig.. is een korter model of niet?quote:
Die van mij laatst of van Pumpkin?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind je vestje echt heeeeel schattig.. is een korter model of niet?
jaa, misschien beetje moeiljk te zien hier, maar ik draag hem dus boven die hoge taille rok, en dan komt die vest zeg maar net tegen de bovenkant van de rok aan..quote:Op maandag 6 juli 2009 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind je vestje echt heeeeel schattig.. is een korter model of niet?
Ohh die tasss!!!quote:
Ach ik las 'm en dacht soooo true!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:16 schreef liefie_ het volgende:
Vreselijke TT ik weet het maar ik had geen insipratie
uhm, sale neem ik aan. hij was maar 9 euroquote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh die tasss!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uit de sale of de gewone collectie??
Oh ik zie nu dat ik inderdaad verkeerd gequote hebquote:Op maandag 6 juli 2009 20:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Die van mij laatst of van Pumpkin?![]()
@Pumpkin, heb je de artikelcode van de 2e foto?
Vind hem zo gaaf!
Geen idee, ik ga het eens proberen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
uhm, sale neem ik aan. hij was maar 9 euro![]()
@ crientj
[ afbeelding ]
je bedoelt dat dikgedrukte toch? dat 02 enzo, hahah of is dat het niet ?
Ghehe, Ag; tis niet erg =]quote:Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ik zie nu dat ik inderdaad verkeerd gequote heb.
Ja, want dan is je pakketje sowieso al in het verzendtraject vermoed ikquote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef flashermx het volgende:
mm heb nu iets heel apart. op de h&m site staat mijn bestelling nog in behandeling en bij tnt staat er al Zending gesorteerd in sorteercentrum.
houd dat in dat er een gedeelte al verzonden is ??
Nee, die gesorteerde zending is je in behandeling genomen bestelling van H&M.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef flashermx het volgende:
mm heb nu iets heel apart. op de h&m site staat mijn bestelling nog in behandeling en bij tnt staat er al Zending gesorteerd in sorteercentrum.
houd dat in dat er een gedeelte al verzonden is ??
Ik knoooow.. ik ben helemaal inquote:
Haha is die ook in de online shop te koop ja? Anders kan ik hier in de winkels nog wel even kijken, als ik het goed heb hebben ze er nog een paar hangenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik knoooow.. ik ben helemaal inGa morgenochtend zeker ff kijken of ik 'm ook kan scoren
![]()
Lief van jequote:Op maandag 6 juli 2009 22:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha is die ook in de online shop te koop ja? Anders kan ik hier in de winkels nog wel even kijken, als ik het goed heb hebben ze er nog een paar hangen
's ochtends vroeg proberen als ze aangevuld hebben!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Deze zien er ook wel leuk uit. Vooral icm. een korte biker-jacket. Helemaal uitverkocht in maat 'S'.
[ afbeelding ]
Deze komen toch van de herfst/winter-collectie? Vind het reemd dat ze nu al te krijg zijn.
Ik zie één leuk paarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:21 schreef pumpkinsoup het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://life-in-travel.blo(...)ugh-shoes-river.html![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://life-in-travel.blo(...)ugh-shoes-river.html![]()
![]()
What the.. Dat ziet dr ineens leeg uitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:59 schreef alors het volgende:
wtf in de gewone shop stat bijna niets meer. En er zijn nu dus ook artikelen weg die niet in de sale stonden.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:59 schreef alors het volgende:
wtf in de gewone shop stat bijna niets meer. En er zijn nu dus ook artikelen weg die niet in de sale stonden.
Ach, je hebt in ieder geval alvast een kerstcadeau dan voor je moeder, want als het weer zo lang duurt voordat 'ie eindelijk eens geleverd gaat worden (dit keer wordt 'ie er heus niet uitgegooidquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:09 schreef Enfermera het volgende:
Oh, wacht! Deze heb ik ook nog! -->
[ afbeelding ]
En jullie gaan niet geloven wat er nu weer bij staat....
[ afbeelding ]
Die sjaal dus, die zogenaamd niet leverbaar was, die ik voor mn moeder had besteld begin april!!![]()
Omg, H&M, wat maken jullie er toch een teringzooi van. Maar je hoort mij niet klagen hoor!
Ik ben alleen heeeeeeel erg benieuwd of ie nu wel geleverd wordt of niet xD
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach, je hebt in ieder geval alvast een kerstcadeau dan voor je moeder, want als het weer zo lang duurt voordat 'ie eindelijk eens geleverd gaat worden (dit keer wordt 'ie er heus niet uitgegooid)..
Echt hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach, je hebt in ieder geval alvast een kerstcadeau dan voor je moeder, want als het weer zo lang duurt voordat 'ie eindelijk eens geleverd gaat worden (dit keer wordt 'ie er heus niet uitgegooid)..
Haha ja dat wil ik ook gaan doen, is echt leuk om te zienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:58 schreef PurpleSky het volgende:
M'n bestelling is onderweg! Zodra het pakketje er is, maak ik foto's van wat ik ga houden. Vind het namelijk zo leuk wanneer anderen dat ook doen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:58 schreef PurpleSky het volgende:
M'n bestelling is onderweg! Zodra het pakketje er is, maak ik foto's van wat ik ga houden. Vind het namelijk zo leuk wanneer anderen dat ook doen.
Ik ook!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:58 schreef PurpleSky het volgende:
Nee.. maar ben heel hoopvol heel het huis aan het poetsen (want dan zou ik maandag al moeten beginnen en heb ik daar dan dus geen tijd meer voorquote:
Jeujj!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:58 schreef PurpleSky het volgende:
Spannendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee.. maar ben heel hoopvol heel het huis aan het poetsen (want dan zou ik maandag al moeten beginnen en heb ik daar dan dus geen tijd meer voor)
Zekerquote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Al enige tijd heb ik een bestelling staan welke gepland staat voor levering half juli. Ik heb hier een week al niets meer aan toegevoegd of verwijderd, en alvast mijn openstaand saldo voldaan ondanks dat ik nog geen factuur heb ontvangen. Toch is deze bestelling nog steeds niet in behandeling genomen. Graag zie ik dat dit z.s.m. gebeurd, zodat mijn bestelling op tijd binnen komt.
Met vriendelijke groet,
Debsterr
Ik hoop het voor je, als die van mij vanavond niet in behandeling is genomen, ga ik dat ook doen, ik wil mijn kleren. En mij broer, waarvoor ik ook besteld heb, ook. Laatste toevoeging is van 29 juni, de rest staat al veel langer te wachten....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zeker.. hoe zit het eigenlijk bij jou nu qua baan?
Zou dit mailtje helpen om mijn bestelling sneller in behandeling te laten nemen?
[..]
Ach, niet geschoten is altijd mis toch..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou dit mailtje helpen om mijn bestelling sneller in behandeling te laten nemen?
[..]
Ja, nog helemaal niksquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Zwaar irritant is dat, als je de juiste persoon niet te pakken krijgtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, nog helemaal niksBen nu eerst mn scriptie aan het afmaken, dus als dat klaar is ga ik hard op zoek... Ik heb nog gebeld over die sollicitatie, want daar heb ik dus nog steeds niks van gehoord, maar ze neemt niet op
Omgquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:09 schreef Enfermera het volgende:
En jullie gaan niet geloven wat er nu weer bij staat....
[ afbeelding ]
Die sjaal dus, die zogenaamd niet leverbaar was, die ik voor mn moeder had besteld begin april!!![]()
Omg, H&M, wat maken jullie er toch een teringzooi van. Maar je hoort mij niet klagen hoor!
Ik ben alleen heeeeeeel erg benieuwd of ie nu wel geleverd wordt of niet xD
Njuh, hier is dat kopje ook weg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:05 schreef Inu het volgende:
Serieus, de hele shop is bijna leeg
Het kopje Jurken en Rokken is zelfs gewoon helemaal weg hier
Die is leeeukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Dit jurkje heb ik ook al een tijdje:
[ afbeelding ]
Zit zo ontzettend mooi, niet meer normaal
Maak mij maar weer jaloers!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Dit jurkje heb ik ook al een tijdje:
[ afbeelding ]
Zit zo ontzettend mooi, niet meer normaal
Oh balenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef Crientj het volgende:
[..]
Maak mij maar weer jaloers!![]()
![]()
Zo jammer dat die niet dicht kon
Maybe topic openen bij [V&A]?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Even een crosspostje..
Is er iemand van de shoppers hier, die deze schoenen leuk vindt?
Ze zijn niet van H&M, maar van een andere grote webshopper..
Tis maatje 39 en de kleur is zwart..
Helaas wordt het niets voor mij..
*kiekje*
Behoorlijk ja ;{ Ik zou hem nog in een maat groter kunnen bestellen... Maar doe het toch maar niet.quote:
Ik ben daar niet zo'n fan van eigenlijk..quote:
Ah oke..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo'n fan van eigenlijk..![]()
Vandaar dat ik het zo even probeer..
Die schoentjes heb ik er ook inzittenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef Crientj het volgende:
[..]
Behoorlijk ja ;{ Ik zou hem nog in een maat groter kunnen bestellen... Maar doe het toch maar niet.
Denk dat die dan weer te groot zou zijn.
[ afbeelding ]
Is dit zo'n riem die om je taille heen moet, of voor om je heupen ?![]()
Lalala, even goed kijken Carina.
S=36 M=40 L=44 cm, om je taille dus ;o
En ik zie nogmeer leuks. Maar ik mag niets meer bestellen.
Dr staat al iets van 30 euro in bestelling waar mn moeder niets van weet.![]()
Hoewel deze schoentjes ook erg leuk zijn...
Neeee, niet bestellen.![]()
GEFELICITEEERDD!!!quote:
Webshopper: Espritquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah oke..Maar vertel eens wat meer, want de info is nogal beperkt
Welke grote webshopper?
Waarom doe je ze terug?
Hoe duur zijn ze?
Kon je ze niet retour doen?
Zijn het eigenlijk ballerina's ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Die schoentjes heb ik er ook inzittenHeb al soortgelijke van de Tango, maar die stinken ondertussen zo erg dat wassen niet meer helpt
Ja, soort van, alleen kun je de voorkant strikken zodat ze wel blijven hangenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:29 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zijn het eigenlijk ballerina's ?Zeg alsjeblieft ja, dan weet ik dat ik ze toch nooit draag.
Ik moet toch een keertje mn kledingkast doorzoeken, er zit nog zoveel tussen wat ik niet meer pas en draag.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
GEFELICITEEERDD!!!![]()
Supergaaf joh!
En ik denk dat alles bijna weg is uit de webshop en alles sale is omdat de fall collectie er dan bijna op gezet wordt.. Maar wanneer dat is?
Allemaal dank je welquote:
Nee hoor, dingen die geen sale waren zijn gewoon helemaal van de site nu. Oh nevermind, ze zijn al weer teruggezet...quote:
Haha, precies, je hebt het verdient hoor!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Allemaal dank je wel!
nu voel ik me wel minder schuldig over die bestellingen die nog openstaan
Gefelilciteerdquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, dingen die geen sale waren zijn gewoon helemaal van de site nu. Oh nevermind, ze zijn al weer teruggezet...
@ Debsterr: GEFELICITEERD!!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gefelilciteerd. Wanneer mag je gaan beginnen?
Dank jullie welquote:
Dus ik krijg sowieso niet álles voor ik op vakantie gaquote:05.05.09 37-0213 M Coltrui Petrol gem Petrol gemêleerd 1 0 1 -2,- 17,95 begin aug.
Geen fotoreportage?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef Chicolate het volgende:
Mijn bestelling die vandaag binnenkwam:
[ afbeelding ]
Bij die broek twijfel ik nog of ik het model wel leuk vind. Gelukkig is het niet zo duur
.
Ik heb vreselijke buikpijn + bijbehorende opgezette buik, dus reportage komt een andere keer (denk morgen al wel), daar had ik nu even geen zin inquote:
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, was maar een grapjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb vreselijke buikpijn + bijbehorende opgezette buik, dus reportage komt een andere keer (denk morgen al wel), daar had ik nu even geen zin in.
Broek accentueert mijn heupen erg. Normaal heb ik broeken die aan de onderkant wat wijder uitlopen, maar deze loopt recht naar beneden vanaf de knieen. Geen skninny oid, meer een 'classic' model. Maar er morgen wel een foto van
.
Oh maar ik had ook beloofd dat ik foto's zou gaan maken, dan is een verontschuldiging misschien wel op zn plaatsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, was maar een grapje
Ben benieuwd!
Ik was dat, maar was je echt te laat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef liefie_ het volgende:
Debsterr gefeliciteerd!
Weet al niet meer wie me op het Dalas topje wees, Tnx! maar ik was al weer te laat haha
Shortje is leuk. Zoiets wil ik ook. Maybe donderdag koopavond ff de stad in. Hoe duur wassie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef Chicolate het volgende:
Mijn bestelling die vandaag binnenkwam:
[ afbeelding ]
Bij die broek twijfel ik nog of ik het model wel leuk vind. Gelukkig is het niet zo duur
.
Ik heb ook zo'n shortje, alleen dan met witte strepen. Was 3,90 in de salequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:14 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Shortje is leuk. Zoiets wil ik ook. Maybe donderdag koopavond ff de stad in. Hoe duur wassie?
Thanx! Ik ga weer eens een keertje IRL shoppen ipv online haha! Als ik 'm daar niks vind dan sale plunderen. Wil nl. niet mijn levertijd van eind juli naar augustus kicken door 1 pieterpeuterig shortje toe te voegen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n shortje, alleen dan met witte strepen. Was 3,90 in de sale
3,90 in de sale en daar nog 25% korting opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:14 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Shortje is leuk. Zoiets wil ik ook. Maybe donderdag koopavond ff de stad in. Hoe duur wassie?
Een nieuwelingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:59 schreef Mardy_Bum het volgende:
Jeetje 21. Zet daar bij mij maar een 1 voorVerder ben ik niet overdreven verslaafd
Dan ben je hier op het juiste adresquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:04 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Danku danku.
Ben een echte H&M gek. Dus ik dacht laat ik me maar onopvallend melden
Ik heb geloof ik 50 paar ofzo, misschien inmiddels alweer wat meer haha. En ik heb net ook nog een paar laarzen besteld (en andere kledingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Crientj het volgende:
Ik mag idd geen schoenen meer. Net het aantal paar in mn kast geteld en ik heb 21 paar ;o
Zo, dat was heel belangrijk om te zeggen. ;o Ook dat dit mn 2000e post is.
Ik heb er ook veel te veel... ben er zelfs laatst een paar kwijtgeraakt dat ik nog niet eens aan heb gehadquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik 50 paar ofzo, misschien inmiddels alweer wat meer haha. En ik heb net ook nog een paar laarzen besteld (en andere kleding) maar ze zijn zo mooi
Ik heb een vervelende rug waardoor ik gebonden ben aan lage schoenenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb volgens mij
- 1 paar laarzen
- 1 paar kisten
- 3 paar slippers
- iets van 5 paar hakken
- 2 paar sportschoenen (voor sporten)
Maar ik heb ontzettend vervelende voeten, als ik meer schoenen kon dragen zou ik er ook meer hebben.
Ik ben benieuwdquote:Beste Debsterr,
Bedankt voor je email.
Wij hebben het voor je nagekeken.
Het klopt dat je betaald hebt, er staat op dit moment nog ¤1,- open. maar dit is niet de reden dat het nog niet binnen is.
Je bestelling staat voor levering in week 29. Dit houdt in dat je bestelling deze week nog in behandeling genomen zal worden.
Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
dan zou ik een jaar geen nieuwe schoenen mogen kopenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Crientj het volgende:
Ik mag idd geen schoenen meer. Net het aantal paar in mn kast geteld en ik heb 21 paar ;o
Zo, dat was heel belangrijk om te zeggen. ;o Ook dat dit mn 2000e post is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He balen Inuquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
Heb de baan niet gekregenBij P&O wisten ze niet waarom, dus daar moet ik nog even over mailen...
Stomquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
Heb de baan niet gekregenBij P&O wisten ze niet waarom, dus daar moet ik nog even over mailen...
Het is een beetje het standaard verhaal, maar toch ook met een positieve draai. Ze hebben iemand met meer ervaring, maar zonder doorgroeiwens, omdat die er niet inzit in deze functie. Ze had wel gehoord dat er binnen hetzelfde bedrijf misschien wat anders voor me was, waar ik in augustus meer over hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
ik ga eens kieken, ik zag namelijk schoenen met donkerblauwquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef Enfermera het volgende:
@ Kleintje: zijn grijze schoenen niet iets? Of schoenen met een blauw accentje?
Ohh mooi!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is een beetje het standaard verhaal, maar toch ook met een positieve draai. Ze hebben iemand met meer ervaring, maar zonder doorgroeiwens, omdat die er niet inzit in deze functie. Ze had wel gehoord dat er binnen hetzelfde bedrijf misschien wat anders voor me was, waar ik in augustus meer over hoor
Mijn mama heeft planken aan de muur gemaakt, en daar zet ik m'n schoenen op, maar dat is niet genoeg, dus heb ook nog een grote bak waar ik alle plimsolls/all stars en dat soort schoenen in gooi. en m'n hakken en laarzen staan gewoon op de grond naast me kast..quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:10 schreef liefie_ het volgende:
Ik geloof dat ik ergens tussen de 50 en 75 paar schoenen heb?
Ik begin een beetje een probleem te krijgen met opbergen.. Hoe doen jullie dat?
Nu zit het grootste deel in zo'n enorme bak van de Hema en de rest in kleinere bakken.
De 10/15 paar die ik vaak draag zwerven door het huis
Maar mijn dozen zitten propvol en zijn erg onoverzichtelijk....
Foto!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mijn mama heeft planken aan de muur gemaakt, en daar zet ik m'n schoenen op, maar dat is niet genoeg, dus heb ook nog een grote bak waar ik alle plimsolls/all stars en dat soort schoenen in gooi. en m'n hakken en laarzen staan gewoon op de grond naast me kast..
Ja dat heb ik ook overwogen maar dan nemen ze helemaal zo mijn huis overquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mijn mama heeft planken aan de muur gemaakt, en daar zet ik m'n schoenen op, maar dat is niet genoeg, dus heb ook nog een grote bak waar ik alle plimsolls/all stars en dat soort schoenen in gooi. en m'n hakken en laarzen staan gewoon op de grond naast me kast..
Hahaha ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 8 juli 2009 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Mijn god, ik heb amper tien paar en kan ze nu al niet eens kwijt.
quote:
Jij hebt een walk-in closet nodigquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is wat onduidelijkmaar links op de planken m'n sneakers en dan heb ik nog een paar in dozen liggen. in het midden horen eigenlijk m'n hakken en laarzen, maar die liggen ergens verspreid over m'n kamer, en dit is wat er over is
en rechts die grote bak met die kleine, platte schoentjes lol.
Haha ja ik ga eerst 3 weken naar Italiëquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij hebt een walk-in closet nodig
Ga je ook lekker shoppen in Reykjavik? Laugavegur, Smaralind en Krinlan zijn goede opties
Hier staan ze allemaal in de gang, maar mijn moeder moppert al dat ik ze een keer moet opbergen 'op een plek waar mensen niet hun nek erover kunnen breken'quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:10 schreef liefie_ het volgende:
Ik geloof dat ik ergens tussen de 50 en 75 paar schoenen heb?
Ik begin een beetje een probleem te krijgen met opbergen.. Hoe doen jullie dat?
Nu zit het grootste deel in zo'n enorme bak van de Hema en de rest in kleinere bakken.
De 10/15 paar die ik vaak draag zwerven door het huis
Maar mijn dozen zitten propvol en zijn erg onoverzichtelijk....
Zit die leuke skateshop er nog op Laugavegur? Ik ga deze zomer ook weer terug en ik heb daar altijd met plezier geshopt toen ik er woondequote:Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha ja ik ga eerst 3 weken naar ItaliëMaar ik weet, was er vorig jaar ^^
Geen idee, niet geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Zit die leuke skateshop er nog op Laugavegur? Ik ga deze zomer ook weer terug en ik heb daar altijd met plezier geshopt toen ik er woonde
Oeh, vooral heen gaan dan deze zomerquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Geen idee, niet geweest.Oeeh, je hebt er gewoont
wat nice, hoezo eigenlijk?
haha oke zal ik doen, ja ik moet van m'n moeder maar even uitzoeken waar ik allemaal heen wil, want waarschijnlijk gaan we ook een paar dagen gewoon door IJsland rijden, dus moet maar even kijkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Oeh, vooral heen gaan dan deze zomerIs volgens een van de enige leuke winkels in dé winkelstraat van RvK
Ik heb er een half jaar gewoond om te studeren en ga deze zomer terug voor een summer schoolHeb alleen nog geen ticket terug geboekt
Heb je de chocoladetaart bij Cafe Paris al ooit geproefd? Die is lekker! Als je bij Laugavegur uitloopt richting Laekjatorg en dan die straat weer verderlopen, daar zit ie aan de linkerkant... of zat, het is al 2 jaar geleden dat ik er wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
haha oke zal ik doen, ja ik moet van m'n moeder maar even uitzoeken waar ik allemaal heen wil, want waarschijnlijk gaan we ook een paar dagen gewoon door IJsland rijden, dus moet maar even kijken![]()
ooh dat is wel tof, een vriend van me was ook van plan er te gaan studeren, maar is uiteindeljk toch in nederland gebleven. maar het lijkt me ook wel leuk om daar te gaan studeren hoor. ik vind het eten daar zo ontzettend lekker, niet normaal. ik hou normaal echt absoluut niet van vlees en vis, maar daar..
Hmm nee nog nooit geweest, chocoladetaartquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb je de chocoladetaart bij Cafe Paris al ooit geproefd? Die is lekker! Als je bij Laugavegur uitloopt richting Laekjatorg en dan die straat weer verderlopen, daar zit ie aan de linkerkant... of zat, het is al 2 jaar geleden dat ik er was
Die van mij staat nogsteeds manco. (Ja, ik ben ongeduldigquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef Dipkip het volgende:
Mijn pakket staat op onderweg in het overzicht, maar de track and trace reageert nog niet. Nou ja, tis vooruitgang zullen we maar zeggen.
En zometeen wordt mijn spiegelreflexbezorgd
Je mag jezelf geluk prijzen met een smalle taillequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:36 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik heb een vreselijk leuk jurkje gekregen van mn mama, met een legging:
[ afbeelding ]
blauw/grijs/wit, zwarte schoenen staan er niet onder dus nu moet ik nieuwe schoenen hebben, welke kleur zouden jullie nemen?
[/spoiler]
Digitale spiegelreflex van Canon (EOS 1000D) met bijbehorende kitlens plus een telezoomlens. En een tas enzo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef Crientj het volgende:
Wat voor een soort spiegelreflex heb je gekocht?
Ik had dr laatst eentje in mn handen, was die van de buren. Errug mooi dingetje =]
Hey die heb ik ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Digitale spiegelreflex van Canon (EOS 1000D) plus een telezoomlens. En een tas enzo.
Jawel, even verbeterd. De 18-55 kitlens en dan een telezoom van een ander merk er bij. Was een aanbieding, je krijgt er ook een tas en 4G van dat snelle geheugen bij, 600 euro.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef Chicolate het volgende:
Hey die heb ik ook. Fijn dingetje
niet met de kitlens?
Klopt, hij is niet veel duurder dan een compactcamera en daardoor een 'ideaal' instapmodel omdat de meeste mensen het wel kunnen betalen. Iedereen die ooit een spiegelreflex wilde maar het te duur vond, kan het nu welquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Valt me op dat best veel mensen die hebben XD
Nwah. 500 euro voor het simpelste setje, de compact camera die ik nu heb kostte 100. Ik heb er flink voor moeten sparen iig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef Chicolate het volgende:
Klopt, hij is niet veel duurder dan een compactcamera
Ik denk de week er naquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef RaymanNL het volgende:
Half juli kan ik het thuis verwachtZal wel volgende week zijn.
Ah, mooi dingetjequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Digitale spiegelreflex van Canon (EOS 1000D) met bijbehorende kitlens plus een telezoomlens. En een tas enzo.
Waarom niet heh, H&M heeft ook een mannen afdelingquote:
Sjaaltjes zijn niks voor mijquote:Zolang je er maar geen sjaaltje bij gaat dragen bij die witte broek, zoals die dude doet [ afbeelding ]
350D is een prima body hoor, er is echt niet heel veel veranderd, vooral de pixels en het schermpje worden verbeterd per nieuwe serie, en soms de lichtgevoeligheidquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb al een paar jaar een canon eos 350den wil eigenlijk toch wel een nieuwe, maar wacht toch nog even omdat ik al een tijdje niet meer gefotografeerd heb
Ik was nog een tijdje terug nog in die H&M, de vrouwenpaskamers waren gesloten dus moest ik bij de mannen passen. En het meurde er, het was er een teringbende en ik wilde een bh passen en die raampjes in de deurtjes zaten op een vrij onhandige hoogte daarvoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef Crientj het volgende:
Whoes, een man in het H&M topic.
Ik ben ooit eens met mn vriend in de H&M van HC (Utrecht) gelopen, die wilde er zo snel mogelijk weer uit xD
In die hele H&M was het een teringzooi.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was nog een tijdje terug nog in die H&M, de vrouwenpaskamers waren gesloten dus moest ik bij de mannen passen. En het meurde er, het was er een teringbende en ik wilde een bh passen en die raampjes in de deurtjes zaten op een vrij onhandige hoogte daarvoor.
Ze hebben bij de H&M nog zo'n fijn smal draaibaar spiegeltje in de hoek, maakt niet uit hoe je staat, ze zaten bij mij standaard naar m'n tetten te kijken als ze langs liepenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Crientj het volgende:
[..]
In die hele H&M was het een teringzooi.
Overal shirtjes, niet eens opgevouwen.. Kleding op de vloer etc.
En die mensen die daar rondliepen deden er ook niets aan. Hmm, die raampjes heb ik niet zo'n last van geloof ik.
Maar ik ben klein (1.65), of ik draai me simpelweg wel om. ;o
Juist wel rood doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ] Die broek heb ik net besteld in het witVond rood toch iets te gewaagd
En toen ook maar deze jogging broek besteld:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze geen S-je meer hadden in het grijs, want die is veel toffer![]()
Half juli kan ik het thuis verwachtZal wel volgende week zijn.
Oh mja ik had hem tijdens een actie voor 370 (excl tas, geheugen had ik al) en mijn oude compact kostte (toen ik hem kocht) 500 oid, dus voor mij was het goedkoper dan een compact.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nwah. 500 euro voor het simpelste setje, de compact camera die ik nu heb kostte 100. Ik heb er flink voor moeten sparen iig.
Ja maar jij bent een meisje, dan valt dat minder opquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Juist wel rood doen
Heb nu ook een rode broek aan
Die kan je toch ook wegdraaien?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben bij de H&M nog zo'n fijn smal draaibaar spiegeltje in de hoek, maakt niet uit hoe je staat, ze zaten bij mij standaard naar m'n tetten te kijken als ze langs liepen.
Nee, is nog steeds best roodquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een meisje, dan valt dat minder op
Inderdaadquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zo vind ik hem wat minder
Al is de jongen erin natuurlijk wel
Tamron 70-300 zit er bijquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef Chicolate het volgende:
Oh mja ik had hem tijdens een actie voor 370 (excl tas, geheugen had ik al) en mijn oude compact kostte (toen ik hem kocht) 500 oid, dus voor mij was het goedkoper dan een compact.
Wat voor telelens heb je er eigenlijk bij gehaald? Ik ben nu ook voor eentje aan het kijkenomdat ik het geduld niet had om te wachten tot ik genoeg gespaard had, dus begonnen met de kitlens
Ontopic: ik weet nog steeds niet of ik de broek hou, maar moet nu tentamens leren en foto's maken van outfits lijkt wel erg veel op SOG.
Hij lijkt op Corey Feldman in zijn jongere jarenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zo vind ik hem wat minder
Al is de jongen erin natuurlijk wel
Het is Chuck Bassquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij lijkt op Corey Feldman in zijn jongere jaren.
Nee, niet helemaal geloof ik. Maar ik draai hem altijd dusdanig opzij dat als je via dat raampje zou gaan kijken je de deur ziet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar toch niet helemaal weg? Ik word altijd zo depressief van dat ding.
Mooi setje, ga je veel plezier van hebben denk ikquote:
Ik wil seizoen 2 op dvdquote:
Dankjewelquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
Dixons![]()
Dat is idd een goede aanbiedingEn ik kan het zeggen.
Oh, ik kijk het altijd maar 1 keer, ook al is ie nog zo leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wil seizoen 2 op dvdwant ik haat het om op tv te kijken, want ik kijk bijna nooit tv
![]()
en nja eigenlijk heb ik het al via internet gezien, maar dvd is gewoon leuker, kun je chuck bass beter zien enzo
Je moet je keuze niet laten afhangen van Canon/Nikon fanboys. Ik werk zelf in de winkel (de Dixons dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dankjewelik was er een beetje onzeker over, want het is toch best wel een aankoop en ik weet heel weinig er van af. Maar als je dan met fotofielen gaat praten zegt de een je moet de IS hebben en de ander zegt neee ga voor nikon en allemaal vinden ze dat je je spullen moet kopen bij een of andere website voor fotografen. Ik heb niet geluisterd
behalve naar iemand van Fok! (Chell) die attendeerde me op deze aanbieding en ik ben er maar gewoon voor gegaan. Ik heb nu een powershot (A470) dus ik denk dat het wel een enorm verschil gaat worden. En heel erg wennen aan al die knopjes, maar ik heb er heel veel zin in. Ik liep steeds tegen de beperkingen van die powershot aan, dat mn foto's goed waren maar in baggerkwaliteit. Ligt constant een grijzige ruis over als je niet in fel zonlicht fotografeert.
Gewoon voor de aanbieding gaan en de camera kopen die je zelf wil inderdaadquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dankjewelik was er een beetje onzeker over, want het is toch best wel een aankoop en ik weet heel weinig er van af. Maar als je dan met fotofielen gaat praten zegt de een je moet de IS hebben en de ander zegt neee ga voor nikon en allemaal vinden ze dat je je spullen moet kopen bij een of andere website voor fotografen. Ik heb niet geluisterd
behalve naar iemand van Fok! (Chell) die attendeerde me op deze aanbieding en ik ben er maar gewoon voor gegaan. Ik heb nu een powershot (A470) dus ik denk dat het wel een enorm verschil gaat worden. En heel erg wennen aan al die knopjes, maar ik heb er heel veel zin in. Ik liep steeds tegen de beperkingen van die powershot aan, dat mn foto's goed waren maar in baggerkwaliteit. Ligt constant een grijzige ruis over als je niet in fel zonlicht fotografeert.
Maar jij hebt iig nog een redelijk normaal geprijsde smaak, ik heb allemaal veel te dure schoenenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:13 schreef Mardy_Bum het volgende:
Hebben hebben hebben![]()
[ afbeelding ]
Maar mag niks meer kopen. Ook niet vreemd als je ziet hoeveel ik al heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan ligt er ook nog het nodige onder mijn bed en onder in mijn kast.
Die van mij ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar jij hebt iig nog een redelijk normaal geprijsde smaak, ik heb allemaal veel te dure schoenen
Ik stond laatst op het punt om nep-CL's te kopen voor 150 euro, maar toen bedacht ik me toch dat dat ws niet zo handig is als je geen uitzicht hebt op een baanquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die van mij ooken ik ga nu over op nog duurdere schoenen, want ik wil zo'n mooie collectie beginnen als op die link die ik een paar pagina's terug postte
Haha ik ga ze voor m'n verjaardag vragen, ben in september jarig (wel echte dan) en als het niet mag gebruik ik vakantiegeld, want ik krijg geld om van te winkelen in italië maar ik ga het niet gebruiken omdat ik anders toch allemaal troepjes koop wat ik na een tijdje toch niet meer gebruikquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik stond laatst op het punt om nep-CL's te kopen voor 150 euro, maar toen bedacht ik me toch dat dat ws niet zo handig is als je geen uitzicht hebt op een baan
Krijg je 700 euro vakantiegeld?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha ik ga ze voor m'n verjaardag vragen, ben in september jarig (wel echte dan) en als het niet mag gebruik ik vakantiegeld, want ik krijg geld om van te winkelen in italië maar ik ga het niet gebruiken omdat ik anders toch allemaal troepjes koop wat ik na een tijdje toch niet meer gebruik
Ik wil ook zo'n oudersquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
500, en die ik wil zijn ehh ja ik geloof 500
Haha, m'n ouders zijn best ehh, nee wacht, ik ben best verwend. Maar, dat doen ze ook zelf hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n ouders
Als ik ben afgestudeerd willen mn ouders wel meebetalen aan mn grootste wens, een Kever, maar daar krijg ik denk ik ook 500 euro voor ofzo en daar heb ik 5 jaar lang voor moeten studeren
Die peeptoes zijn leukerquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha, m'n ouders zijn best ehh, nee wacht, ik ben best verwend. Maar, dat doen ze ook zelf hoor![]()
en ik wil denk ik een van deze 2, maar de linker dan wel in het zwart.
[ afbeelding ]
en een kever is ook leuk, schattig
Gelukkig wel. Maar als ik ooit arme student af ben dan vrees ik het ergste.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar jij hebt iig nog een redelijk normaal geprijsde smaak, ik heb allemaal veel te dure schoenen
zoiets vind ik ook leuk, alleen staan van die laarsjes me op een of ander manier niet haha, dus dat doe ik maar niet. en ik vind die peeptoes ook leuker, maar ik denk dat die andere meer bij m'n kledingstijl past hahaquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Die peeptoes zijn leukerDie wilde ik idd ook
Of deze:
[ afbeelding ]
Jaaa ik verzin wel iets H&M gerelateerds om te fotograferenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef Chicolate het volgende:
Kom je ook foto's spammen als je hem binnen hebt?![]()
Nog een tip: bij abbonement op de Zoom (fotoblad dat ook voor beginners leuk is omdat ze leuke tips en trucs geven) krijg je nu een gratis reflectiescherm. Als je dat niet wil: even wachten, er komen meerdere keren per jaar nieuwe kado's. Toch leuk, kado is vaak meer waard dan het jaarabbonement.
Foto's van je nieuwe outfits om mee te beginnen natuurlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:37 schreef Dipkip het volgende:
Hij is binnen!!! My precioussssss!!!!!Oooh batterijtje laad nou op, ik wil spelen!!!!
[..]
Jaaa ik verzin wel iets H&M gerelateerds om te fotograferen![]()
Dankjewel voor de tip, reflectiescherm is niet direct wat voor me denk ik, maar ik ga het in de gaten houden.
Nu ga ik echt weer ontopic, ik beloof het
Ik heb met moeite de 20 euro vol kunnen maken. Ik moest alleen die witte broek hebben, maar die was 12,90, dus ik moest nog iets bestellen, toen heb ik maar met tegenzin die zwarte Jogging broek besteldquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:58 schreef maartjeh het volgende:
Pff het is gewoon SAAI op de H&M-online-shop. Er valt zó weinig leuks te shoppen.
Maar da's misschien ook wel ff goed voor mij.
HEt duurste dat ik ooit gerkocht heb was een trui van 380 euroquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef Crientj het volgende:
500 euro voor één paar schoenen? ;o
Phuu, dat zou ik dus echt nooit betalen
Maarja, zo ben ik dan weer =]
Het duurste wat ik ooit gekocht heb qua kleding/schoenen/tassen is ehh, een leren jas van 600 euro denk ik ...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
HEt duurste dat ik ooit gerkocht heb was een trui van 380 euro
Ontzettende spijt van achteraf, en toen heeft mn mama hem ook nog eens ooit te heet gewassen
Net met vriendje lief de halve H&M leeg gekocht
Voor hem dan haha
Ik heb alleen een haarbandje gekocht! En we zijn toch de hele middag in de stad geweest...
Maar zo'n kerel bij je winkelt gewoon voor geen meter
Ik heb afgelopen jaar een paar laarzen van Timberland gekocht van 200 euro waar ik heeel lang over getwijfeld heb. Nu nog steeds wel blij ermee, ondanks dat het echt winterdingen zijn, maar ze zijn tijdloos, lopen heerlijk en blijven hartstikke mooi ook al wandel je ermee door sneeuwquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Het duurste wat ik ooit heb gekocht is mijn computer.
Qua kleding? Ehm... schoenen van 150 euro geloof ik.
Omgquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
HEt duurste dat ik ooit gerkocht heb was een trui van 380 euro
Ontzettende spijt van achteraf, en toen heeft mn mama hem ook nog eens ooit te heet gewassen
Omdat dit meteen al mn spijkerbroeken zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:08 schreef Dipkip het volgende:
Maar als je al 2 toffe hebt en nog andere toffe broeken waarom zou je dan een spijkerbroek houden waarvan je denkt van mwah. Die doe je dan toch niet aan.
Van voren heb ik inderdaad expres gedaan bij die, omdat het me daar zo opvielquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef Daph_ het volgende:
Leuke broeken! Vind die laatste je ook goed staan hoor..Zelf denk je snel dat het bepaalde dingen benadrukt en nu lijkt dat op de foto's misschien ook zo omdat je die broek van voren op de foto hebt gezet
en de rest een beetje half van de zijkant
Je moet jezelf er wel prettig invoelen natuurlijk, als je dat niet doet zou ik 'm terugsturen!
Hij is ook een beetje te kort, die rechter vind ik. Als je daar schoenen onder aan doen komt ie echt maar net tot je enkels..quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat dit meteen al mn spijkerbroeken zijn. Ik heb nu totaal 3 spijkerbroeken en met deze erbij zou ik op 4 komen. En mn moeder zei dat ie me leuk stond, maar dat ik gewoon gewend moest raken aan smallere broeken omdat het een heel normaal model is voor vrouwen. *blabla mooi vrouwelijk figuur* Dus twijfel ik
. Maar het niet aantrekken is wel een goede reden om het niet te doen inderdaad ...
[..]
Van voren heb ik inderdaad expres gedaan bij die, omdat het me daar zo opviel. Foto van die lichte spijkerbroek, ook van voren, naast het twijfelgeval:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De mijne ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 07:08 schreef alors het volgende:
zomg! Mn bestelling is in behandeling!!! Zou de Debsterr mail geholpen hebben?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:50 schreef alors het volgende:
nou mn bestelling is nog niet in behandeling. Ik heb Debsterr haar mail gecopypaste en gestuurd![]()
Ik wil mijn spullen verdomme!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:08 schreef alors het volgende:
zomg! Mn bestelling is in behandeling!!! Zou de Debsterr mail geholpen hebben?
Wel verdomme, die van mij dus nog nietquote:
En ik heb de mijne echt nog maar eergisteren geplaatst ofzo... zou nog een keer mailen als ik jou wasquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel verdomme, die van mij dus nog niet!
hm, zo van voren vind ik die strakkere veel mooier staan en je veel smaller maken... maar hij is wel een beetje kort, en ik vind dat het gebleekte deel te ver doorloopt...quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat dit meteen al mn spijkerbroeken zijn. Ik heb nu totaal 3 spijkerbroeken en met deze erbij zou ik op 4 komen. En mn moeder zei dat ie me leuk stond, maar dat ik gewoon gewend moest raken aan smallere broeken omdat het een heel normaal model is voor vrouwen. *blabla mooi vrouwelijk figuur* Dus twijfel ik
. Maar het niet aantrekken is wel een goede reden om het niet te doen inderdaad ...
[..]
Van voren heb ik inderdaad expres gedaan bij die, omdat het me daar zo opviel. Foto van die lichte spijkerbroek, ook van voren, naast het twijfelgeval:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mjah, hij staat gepland voor levering in week 29.. dus hij zou 1 dezer dagen toch wel in behandeling moeten gaan!quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
En ik heb de mijne echt nog maar eergisteren geplaatst ofzo... zou nog een keer mailen als ik jou was
Mijn pakket is in 2-en gedeeld, maar er staat wel bij allebei verzendkosten, dat hoort toch niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, hij staat gepland voor levering in week 29.. dus hij zou 1 dezer dagen toch wel in behandeling moeten gaan!
Ik heb gemaild dat ik geen 2x verzendkosten wil betalenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn pakket is in 2-en gedeeld, maar er staat wel bij allebei verzendkosten, dat hoort toch niet?Kan ik daar ook over mailen?
Statusinformatie: Voorgemelde zending niet aangetroffen: mancoquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Linnie20v het volgende:
Ligt ie daar ook echt? Of staat het pakketje voorgemeld?
Want dat ie er al 2 dagen ligt is niet normaalDie blijft normaal een dag liggen en gaat dan door naar je eigen distributiecentrum.
zijn ze bang dat jullie hem killen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Manco![]()
Vriendlief en ik hebben nu ruim twee weken het huis van z'n ouders tot onze beschikking. Kunnen we alvast oefenen met samenwonen.![]()
![]()
Maar waarom brengen ze die kat dan naar een duur kattenhotel.
Awww wat gemeen! Dan moeten ze het vannacht doen, want vrijdagavond nemen ze geloof ik niets in behandelingquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:10 schreef Debsterr het volgende:
Wel verdomme, die van mij dus nog niet!
Komt volgende week pas denk ikquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:28 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Statusinformatie: Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
Datum: 07-07-2009
Dat staat er, ik denk dat hij vandaag zal komen.
Aha, nou ja... ik heb geen haast. Dan zie ik het volgende week wel een keer verschijnen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:45 schreef Dipkip het volgende:
Nope... Manco wil zeggen dat ie daar nog niet is. Kan nog wel een week duren. Dat staat er ook: niet aangetroffen, alleen vooraangemeld.
Maar: mijne is ook manco en manco is beter dan niks
Nee, ik weet eigenlijk niet waarom.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:00 schreef liefie_ het volgende:
whaha
[..]
zijn ze bang dat jullie hem killen?
Lulkoekquote:Mevrouw Achternaam, beste Voornaam
Bedankt voor je e-mail.
Wij hadden je bestelling reeds al in behandeling genomen dezelfde dag dat je hem had geplaatst. Daardoor kon je geen bestellingen meer toevoegen en moet je voor de artikelen die je later plaatste een bijdrage leveren van 4,90 verzendkosten.
Echter indien je bestelling nog niet in behandeling was genomen had je geen verzendkosten hoeven te betalen echter was je aflevering misschien wel naar iets later verschoven.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Ik ben ook nog steeds aan het mailen over de verzendkosten. Ze hebben als tegemoetkoming 1 keer verzendkosten laten zitten, maar ik heb alsnog te veel betaald. Ik ben alleen zo'n knurft geweest om de facturen per ongeluk in hun geheel terug te sturen dus ik kan het niet meer checken/bewijzen. Maar zij beweren dat het losse bestellingen waren terwijl het deelleveringen waren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:02 schreef Inu het volgende:
Aargh, idiote H&M! Krijg ik een onleesbaar mailtje terug met dit erin:
[..]
LulkoekIk heb teruggemaild dat het niet waar is en dat ik de rest dan wel annuleer, want ik ben er niet van gediend dat ik 2x verzendkosten moet betalen voor 1 bestelling
zo smal issie niet hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je mag jezelf geluk prijzen met een smalle taille
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |