quote:Op maandag 6 juli 2009 12:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tweede gesprek en het ging volgens mij goed. Hoor uiterlijk donderdag voor 12 uur of ik het ben geworden of niet..
Thanks, 50% kans dus het is wel spannend!!quote:
Als servicedeskmedewerker bij een softwarebedrijfquote:Op maandag 6 juli 2009 12:26 schreef Jojoortje het volgende:
En goedzo Debsterr! Welke branche heb je gesolliciteerd?
Ah kiek!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:32 schreef Debsterr het volgende:
Als servicedeskmedewerker bij een softwarebedrijf.
Best wel een lief jurkjequote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef Inu het volgende:
Ik wacht met smart op dit jurkje
[ afbeelding ]
Als ik hem vul zal hij me vast leuk staan, maar als ik te kleine tetters heb danquote:Op maandag 6 juli 2009 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah kiek!![]()
[..]
Best wel een lief jurkjeMaar zou me niet staan denk ik
Gewoon push-up BH aan doenquote:Op maandag 6 juli 2009 13:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik hem vul zal hij me vast leuk staan, maar als ik te kleine tetters heb dan
Dan krijg ik nog geen D-cupquote:
Oeh die wilde ik ook! maar waarom heb ik hem ook al weer niet?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd verhaal hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 14:35 schreef liefie_ het volgende:
Nou volgens de H&M is er nog niets vreemds aan de hand ookal is mijn pakketje dus verdwenen en kan ik het donderdag of vrijdag verwachten
Pff als dat niet is doe ik ze wat aan!
Die vrouw ook dood leuk zo dat is niets vreemds hoor vooral niet als ik kijk naar de datum
Dus ik zo nou ik vind het verdomd vreemd want ik heb een maand geleden besteld (oke dat is licht overdreven, het is over 3 dagen een maand geleden)
Nog ff en de zomer is voorbij en daar zit ik met mn zomerjurkjes
Mooie kleurenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso kan ik nooit wat vinden in de gewone winkel, en als ik dan wat heb sta ik eerst in de rij voor de pashokjes en daarna nog een keer voor de kassa. Dan laat ik het 100 keer liever thuis bezorgenquote:Op maandag 6 juli 2009 13:27 schreef Chicolate het volgende:
Online bestellen heeft vooral voordelen als het gaat om de prijs/kosten. Online kan ik broeken voor 7-15 euro kopen, die in de winkel voor 40 euro blijven liggen. In de winkelsale zijn bijna altijd mijn maten uitverkocht. Dus ik bestel iedere keer als er sale is online. En rest van het jaar koop ik bijna geen kleren
.
Daar heb ik dan weer niet zoveel last van. De grote H&M in Almere is heel opgeruimd en vrij logisch ingedeeld. Ik kom er ook alleen als het heel erg rustig is in de stad, hou niet van drukte, dus in de rij voor de pashokjes hoeft ook nooitquote:Op maandag 6 juli 2009 15:49 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Sowieso kan ik nooit wat vinden in de gewone winkel, en als ik dan wat heb sta ik eerst in de rij voor de pashokjes en daarna nog een keer voor de kassa. Dan laat ik het 100 keer liever thuis bezorgen.
So true...quote:Op maandag 6 juli 2009 15:49 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Sowieso kan ik nooit wat vinden in de gewone winkel, en als ik dan wat heb sta ik eerst in de rij voor de pashokjes en daarna nog een keer voor de kassa. Dan laat ik het 100 keer liever thuis bezorgen.
Dat is exact wat ik ook heb gehad 1 of 2 topics terug. Duurde meer dan een week eer ie manco ging, toen stond ie een week manco, en toen was ie weer niet manco. Nog een aantal dagen gewacht, toen gemaild hoe het nou zat, kreeg ik zo´n kattig mailtje terug dat er ´gewoon´ een andere barcode op zat omdat ze ´gewoon´ wat artikelen er uit gehaald hadden en dat het nu al gesorteerd was en ik dus ´gewoon´ nog even geduld moest hebben.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:35 schreef liefie_ het volgende:
Nou volgens de H&M is er nog niets vreemds aan de hand ookal is mijn pakketje dus verdwenen en kan ik het donderdag of vrijdag verwachten
Pff als dat niet is doe ik ze wat aan!
Die vrouw ook dood leuk zo dat is niets vreemds hoor vooral niet als ik kijk naar de datum
Dus ik zo nou ik vind het verdomd vreemd want ik heb een maand geleden besteld (oke dat is licht overdreven, het is over 3 dagen een maand geleden)
Nog ff en de zomer is voorbij en daar zit ik met mn zomerjurkjes
Ik ben stiekum benieuwd hoe groot jouw kledingkast isquote:Op maandag 6 juli 2009 16:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Haha, ik heb weer allemaal dingen gekocht bij de H&M, nu wel in de winkel hoor, met mama lol.Zal zo even fotos maken
Ik zit ook nog in de bieb... vanaf vrijdag heb ik weer vrijheidquote:Op maandag 6 juli 2009 17:06 schreef alors het volgende:
Als ik dit graftentamen wat ik nu aan het leren ben, dan ga ik lekker veel bestellen bij de h&m. En anders ook wel denk ik![]()
Bah het gaat voor geen meter
Kan zomaar zijn dat er morgen ineens staat chauffeur onderweg...quote:Op maandag 6 juli 2009 17:32 schreef Crientj het volgende:
'Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie'
Grrrr.. Duurt me te lang
Zou best kunnen, maar denk het niet ;oquote:Op maandag 6 juli 2009 17:34 schreef alors het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat er morgen ineens staat chauffeur onderweg...
Hahaquote:Op maandag 6 juli 2009 17:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar denk het niet ;o
Is het al bijna sale aanvuldag? Het begint een beetje leeg te worden =]
Join ze club!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:25 schreef Dipkip het volgende:
In gedachten noem ik het pakket wat mijn kant op gaat komen 'the motherload'. In hoeveelheid de grootste bestelling tot nu toe, allemaal sale dingen met extra korting. Denk niet eens dat het in 1 doos pastkan niet wachten!!!!!
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok, mijn camera is opgeladen, ik ga nu foto's maken
*Wacht met fruitsalade op foto's. =]quote:Op maandag 6 juli 2009 19:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok, mijn camera is opgeladen, ik ga nu foto's maken
Haha ik kwam ze echt per toeval tegen, gelukkig maarquote:Op maandag 6 juli 2009 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
ZOMFG, die hoofdbandjes. Waarom kon ik die niet vinden?En die pyjama zit geloof ik zo chill
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |