quote:Op maandag 6 juli 2009 12:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tweede gesprek en het ging volgens mij goed. Hoor uiterlijk donderdag voor 12 uur of ik het ben geworden of niet..
Thanks, 50% kans dus het is wel spannend!!quote:
Als servicedeskmedewerker bij een softwarebedrijfquote:Op maandag 6 juli 2009 12:26 schreef Jojoortje het volgende:
En goedzo Debsterr! Welke branche heb je gesolliciteerd?
Ah kiek!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:32 schreef Debsterr het volgende:
Als servicedeskmedewerker bij een softwarebedrijf.
Best wel een lief jurkjequote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef Inu het volgende:
Ik wacht met smart op dit jurkje
[ afbeelding ]
Als ik hem vul zal hij me vast leuk staan, maar als ik te kleine tetters heb danquote:Op maandag 6 juli 2009 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah kiek!![]()
[..]
Best wel een lief jurkjeMaar zou me niet staan denk ik
Gewoon push-up BH aan doenquote:Op maandag 6 juli 2009 13:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik hem vul zal hij me vast leuk staan, maar als ik te kleine tetters heb dan
Dan krijg ik nog geen D-cupquote:
Oeh die wilde ik ook! maar waarom heb ik hem ook al weer niet?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd verhaal hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 14:35 schreef liefie_ het volgende:
Nou volgens de H&M is er nog niets vreemds aan de hand ookal is mijn pakketje dus verdwenen en kan ik het donderdag of vrijdag verwachten
Pff als dat niet is doe ik ze wat aan!
Die vrouw ook dood leuk zo dat is niets vreemds hoor vooral niet als ik kijk naar de datum
Dus ik zo nou ik vind het verdomd vreemd want ik heb een maand geleden besteld (oke dat is licht overdreven, het is over 3 dagen een maand geleden)
Nog ff en de zomer is voorbij en daar zit ik met mn zomerjurkjes
Mooie kleurenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |