Hij is ook een beetje te kort, die rechter vind ik. Als je daar schoenen onder aan doen komt ie echt maar net tot je enkels..quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat dit meteen al mn spijkerbroeken zijn. Ik heb nu totaal 3 spijkerbroeken en met deze erbij zou ik op 4 komen. En mn moeder zei dat ie me leuk stond, maar dat ik gewoon gewend moest raken aan smallere broeken omdat het een heel normaal model is voor vrouwen. *blabla mooi vrouwelijk figuur* Dus twijfel ik
. Maar het niet aantrekken is wel een goede reden om het niet te doen inderdaad ...
[..]
Van voren heb ik inderdaad expres gedaan bij die, omdat het me daar zo opviel. Foto van die lichte spijkerbroek, ook van voren, naast het twijfelgeval:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De mijne ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 07:08 schreef alors het volgende:
zomg! Mn bestelling is in behandeling!!! Zou de Debsterr mail geholpen hebben?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:50 schreef alors het volgende:
nou mn bestelling is nog niet in behandeling. Ik heb Debsterr haar mail gecopypaste en gestuurd![]()
Ik wil mijn spullen verdomme!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:08 schreef alors het volgende:
zomg! Mn bestelling is in behandeling!!! Zou de Debsterr mail geholpen hebben?
Wel verdomme, die van mij dus nog nietquote:
En ik heb de mijne echt nog maar eergisteren geplaatst ofzo... zou nog een keer mailen als ik jou wasquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel verdomme, die van mij dus nog niet!
hm, zo van voren vind ik die strakkere veel mooier staan en je veel smaller maken... maar hij is wel een beetje kort, en ik vind dat het gebleekte deel te ver doorloopt...quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat dit meteen al mn spijkerbroeken zijn. Ik heb nu totaal 3 spijkerbroeken en met deze erbij zou ik op 4 komen. En mn moeder zei dat ie me leuk stond, maar dat ik gewoon gewend moest raken aan smallere broeken omdat het een heel normaal model is voor vrouwen. *blabla mooi vrouwelijk figuur* Dus twijfel ik
. Maar het niet aantrekken is wel een goede reden om het niet te doen inderdaad ...
[..]
Van voren heb ik inderdaad expres gedaan bij die, omdat het me daar zo opviel. Foto van die lichte spijkerbroek, ook van voren, naast het twijfelgeval:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mjah, hij staat gepland voor levering in week 29.. dus hij zou 1 dezer dagen toch wel in behandeling moeten gaan!quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
En ik heb de mijne echt nog maar eergisteren geplaatst ofzo... zou nog een keer mailen als ik jou was
Mijn pakket is in 2-en gedeeld, maar er staat wel bij allebei verzendkosten, dat hoort toch niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, hij staat gepland voor levering in week 29.. dus hij zou 1 dezer dagen toch wel in behandeling moeten gaan!
Ik heb gemaild dat ik geen 2x verzendkosten wil betalenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn pakket is in 2-en gedeeld, maar er staat wel bij allebei verzendkosten, dat hoort toch niet?Kan ik daar ook over mailen?
Statusinformatie: Voorgemelde zending niet aangetroffen: mancoquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Linnie20v het volgende:
Ligt ie daar ook echt? Of staat het pakketje voorgemeld?
Want dat ie er al 2 dagen ligt is niet normaalDie blijft normaal een dag liggen en gaat dan door naar je eigen distributiecentrum.
zijn ze bang dat jullie hem killen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Manco![]()
Vriendlief en ik hebben nu ruim twee weken het huis van z'n ouders tot onze beschikking. Kunnen we alvast oefenen met samenwonen.![]()
![]()
Maar waarom brengen ze die kat dan naar een duur kattenhotel.
Awww wat gemeen! Dan moeten ze het vannacht doen, want vrijdagavond nemen ze geloof ik niets in behandelingquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:10 schreef Debsterr het volgende:
Wel verdomme, die van mij dus nog niet!
Komt volgende week pas denk ikquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:28 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Statusinformatie: Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
Datum: 07-07-2009
Dat staat er, ik denk dat hij vandaag zal komen.
Aha, nou ja... ik heb geen haast. Dan zie ik het volgende week wel een keer verschijnen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:45 schreef Dipkip het volgende:
Nope... Manco wil zeggen dat ie daar nog niet is. Kan nog wel een week duren. Dat staat er ook: niet aangetroffen, alleen vooraangemeld.
Maar: mijne is ook manco en manco is beter dan niks
Nee, ik weet eigenlijk niet waarom.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:00 schreef liefie_ het volgende:
whaha
[..]
zijn ze bang dat jullie hem killen?
Lulkoekquote:Mevrouw Achternaam, beste Voornaam
Bedankt voor je e-mail.
Wij hadden je bestelling reeds al in behandeling genomen dezelfde dag dat je hem had geplaatst. Daardoor kon je geen bestellingen meer toevoegen en moet je voor de artikelen die je later plaatste een bijdrage leveren van 4,90 verzendkosten.
Echter indien je bestelling nog niet in behandeling was genomen had je geen verzendkosten hoeven te betalen echter was je aflevering misschien wel naar iets later verschoven.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Ik ben ook nog steeds aan het mailen over de verzendkosten. Ze hebben als tegemoetkoming 1 keer verzendkosten laten zitten, maar ik heb alsnog te veel betaald. Ik ben alleen zo'n knurft geweest om de facturen per ongeluk in hun geheel terug te sturen dus ik kan het niet meer checken/bewijzen. Maar zij beweren dat het losse bestellingen waren terwijl het deelleveringen waren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:02 schreef Inu het volgende:
Aargh, idiote H&M! Krijg ik een onleesbaar mailtje terug met dit erin:
[..]
LulkoekIk heb teruggemaild dat het niet waar is en dat ik de rest dan wel annuleer, want ik ben er niet van gediend dat ik 2x verzendkosten moet betalen voor 1 bestelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |