Ohja, wonen daar ja? Jij studeerde toch in Breda ofzo. Gewoon in Mexico gaan wonen?quote:
Klopt, was in voorjaar 2008 al in Mexico voor scriptie-onderzoek en heb toen Mexicaanse vriendin gekregen. Ben vervolgens in oktober afgestudeerd en in december naar Mexico gegaan om te werken. Op Vitesse na, is hier alles wat ik nodig hebquote:Op maandag 4 mei 2009 18:26 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ohja, wonen daar ja? Jij studeerde toch in Breda ofzo. Gewoon in Mexico gaan wonen?Werk, vriendin?
Er is geen intertoto meer intertotoquote:Op maandag 4 mei 2009 19:51 schreef Migue het volgende:
Is er dit jaar geen poedelprijs in de vorm van intertoto tickets? Of gaat die naar de verliezer om de UEFA Cup tickets?
Dat is het hem juist de ene week speel je een goede wedstrijd en die week erna is het weer niks Bos heeft er dit jaar ook mee te maken gehad een reeks van winst bij Willem II thuis tegen SC Heerenveen en Ajax en daarna werd er weer gelijk gespeeld tegen Sparta ( al hebben die het gister ook zeker niet slecht gedaan ) en een paar weken later verlies je van Volendam, PSV , NAC en speel je gelijk tegen De Graafschap en daarna win je zomaar weer van Groningen , AZ , FC Utrecht en gister Heracles en hopelijk zondag weer.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:00 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Heracles heeft nog iets om voor te strijden, Utrecht is niet top in vorm. Dat zie ik nog wel gebeuren.
Groningen, tjsah laatste (thuis)wedstrijd? Ze hebben een hele goede keeper. Verder kom ik niet.
En dan moeten we zelf nog winnen, het zou mooi zijn als Knopper idd geblesseerd blijft.
Want ondanks dat we nu een leuke reeks hebben, we blijven Vitesse he. Het kan zo weer 3-0 worden
Ja maar déze reeks gaat om een gewonnen uitwedstrijd bij een topper en een subtopper en twee thuisoverwinningen tegen een middenmoter en een degradatiekandidaat. Vaak was het goed spelen tegen grote ploegen en punten verspelen tegen de kleintjes. Dat is nu niet het geval...quote:Op maandag 4 mei 2009 20:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Er is geen intertoto meer intertoto![]()
[..]
Dat is het hem juist de ene week speel je een goede wedstrijd en die week erna is het weer niks Bos heeft er dit jaar ook mee te maken gehad een reeks van winst bij Willem II thuis tegen SC Heerenveen en Ajax en daarna werd er weer gelijk gespeeld tegen Sparta ( al hebben die het gister ook zeker niet slecht gedaan ) en een paar weken later verlies je van Volendam, PSV , NAC en speel je gelijk tegen De Graafschap en daarna win je zomaar weer van Groningen , AZ , FC Utrecht en gister Heracles en hopelijk zondag weer.
Een slechte reeks zie ik vooral in verliespartijen, en dan met name thuis of meerdere malen uit.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Er is geen intertoto meer intertoto![]()
[..]
Dat is het hem juist de ene week speel je een goede wedstrijd en die week erna is het weer niks Bos heeft er dit jaar ook mee te maken gehad een reeks van winst bij Willem II thuis tegen SC Heerenveen en Ajax en daarna werd er weer gelijk gespeeld tegen Sparta ( al hebben die het gister ook zeker niet slecht gedaan ) en een paar weken later verlies je van Volendam, PSV , NAC en speel je gelijk tegen De Graafschap en daarna win je zomaar weer van Groningen , AZ , FC Utrecht en gister Heracles en hopelijk zondag weer.
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:36 schreef DeVinger het volgende:
Ik hoop dat Kolk in de laatste minuut de winnende maakt voor Vitesse.
Ik mag lijden dat ze strijdend ten onder gaan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben ontzettend benieuwd naar zondag, naar Vitesse. Als ze strijdend ten onder gaan, jammer, als ze maar strijden voor die play-offs!
Jij hapt echt heerlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:13 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Moet jij zeggen:
[..]
[..][ afbeelding ]
Zie het nu ook op VI staan, maar wij zullen nog steeds moeten winnen aangezien ik NEC wel van Sparta zie winnen en zij een beter doelsaldo hebben. Aan een gelijkspel hebben wij dus niets.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Yozzz het volgende:
Goed nieuws: nummer 9 gaat na een regelementsverandering van de KNVB ook naar de play-offs!
Whaw, vooral de selecties waar ik ze nu op afreken (NAC & Willem II) en Roda laatste is gewoon stoerquote:
Als je 6-0 wint van ADO ben je toch wel 99.9% zekerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Zie het nu ook op VI staan, maar wij zullen nog steeds moeten winnen aangezien ik NEC wel van Sparta zie winnen en zij een beter doelsaldo hebben. Aan een gelijkspel hebben wij dus niets.
Dus heel veel is er nu niet anders eigenlijk, Utrecht en/of NAC moeten punten verspelen. En wij moeten winnen.
Wedstrijd bij eredivisielive.nl binnen.![]()
Jammer dat we het niet meer in eigen hand hebben, het kan overigens ook maar zo zijn dat Vitesse en NEC 8 en 9 worden en NAC en Utrecht 10 en 11 eindigen
Maar de ticket die te verdienen valt met de play-offs is nu dus een minder ticket? ofwel voor de 2de ipv de 3de ronde?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Yozzz het volgende:
Goed nieuws: nummer 9 gaat na een regelementsverandering van de KNVB ook naar de play-offs!
Ik noem dat niet in eigen handquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als je 6-0 wint van ADO ben je toch wel 99.9% zekerDus enigzins in eigen hand.
Boeie, alsof we de playoffs winnenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar de ticket die te verdienen valt met de play-offs is nu dus een minder ticket? ofwel voor de 2de ipv de 3de ronde?
Met 56 punten zou je dit jaar 6de worden en dit is dan nog een jaar waarin de verschillen erg klein zijn omdat de bovenste clubs (op AZ na) erg veel punten verspeeld hebben. Ga zo door Theoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:59 schreef Positive_Thinking het volgende:
Voor mij blijft het doel links eindigen..
Alhoewel ik zowiezo tevreden ben met de tweede seozenshelft.
28 punten tot zo ver deze helft, dat is al 13 meer dan de eerste helft.
En al meer dan roda behaalt heeft over het hele seizoen
We steken in betere vorm dan NAC, Groningen is ook enorm wisselvallig en Feyenoord draait ook wel beter maja zijn nog altijd niet geweldig. Utrecht draait al helemaal kut.. maja als we plaatsen gaat dat ws ten koste van Utrecht of NAC. Er zit geen enkel team bij dat nou zo goed draait dat we bij voorbaat kansloos zouden zijn.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
zondag er weer bij dus gaan ze weer winnen in Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |