thipoquote:Op woensdag 29 april 2009 11:15 schreef Cobra4 het volgende:
Fipo en Sepo
Ik denk dat ik daarna 3 dagen buikpijn heb.quote:
Troost je. Ik ben al 16 jaar het gevoel voor datum en tijd kwijt.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef MaJo het volgende:
nem, zo voelde het wel ja alsof ik gewoon een uur kwijt ben geraakt. Het rare is namelijk dat J. wist dat ik om kwart voor negen weg moest, maar ze heeft me dus om kwart over pas wakker gemaakt. En aangezien het allemaal precies een uur later was had ik het eerst helemaal niet door
Zo ongeveer alles kun je bereiden in een wok. Opties zat dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daarna 3 dagen buikpijn heb.![]()
Maar als je veel verbrandt, zoals jullie, dan is het wel een goed idee zo'n coloriebom.![]()
En een wok, ik denk dat het er ook om gaat dat ik dan liever niet achter een gaspit sta. Rijst zet je op en dat zie je als het klaar is wel weer. Echt heel lui koken dus. Net zo makkelijk als een pizza bestellen bijna.![]()
Maar op zich zou ik een wok wel kunnen proberen. Heb alleen geen idee wat ik daar dan in moet gooien. Volgens mij is het gewoon niks voor mij. Groenten en runderreepjes uit de wok vind ik bijvoorbeeld niet lekker.
Slechte service, ontslaan die hap!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef MaJo het volgende:
nem, zo voelde het wel ja alsof ik gewoon een uur kwijt ben geraakt. Het rare is namelijk dat J. wist dat ik om kwart voor negen weg moest, maar ze heeft me dus om kwart over pas wakker gemaakt.
Ja ik heb zoiets een aantal keren in mijn middelbare schoolperiode gehadquote:En aangezien het allemaal precies een uur later was had ik het eerst helemaal niet door
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 april 2009 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Troost je. Ik ben al 16 jaar het gevoel voor datum en tijd kwijt.![]()
Lang leve de ploegendiensten. Ik zou de compleet de klust kluts () kwijt raken als ik geen horloge zou hebben.
Ik ben er uit. Als het maar gewoon vooral heel simpel is. In een paar stappen te bereiden. Dus niet dat ik er rekening mee moet houden dat na zoveel minuten dat er bij moet en dan na zoveel minuten dat.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef MaJo het volgende:
Soemp, wat zijn dingen waar je niet van houdt?
Ik heb ook nog wat recepten
Als iemand mij , als ik geen klokkie om heb, op een dinsdag zou zeggen dat het vrijdag is, zou ik het meteen geloven.quote:
Jij moet het C1000 kookboekje opikken. Dat staat vol met die dingen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben er uit. Als het maar gewoon vooral heel simpel is. In een paar stappen te bereiden. Dus niet dat ik er rekening mee moet houden dat na zoveel minuten dat er bij moet en dan na zoveel minuten dat.Liefst met veel groenten en dat er haast niks hoeft te gebeuren aan de ingredienten.
Bij elkaar mikken en lekker eten dus.
Bv: pasta koken. In een andere pan pijnboompitten roosteren. Die eruit mikken. Van pesto en een beetje room een sausje maken in dezelfde pan, tomaatjes en de pasta erdoor. Klaar. Op het bord de pittjes en wat kaas erover.![]()
Echt supersimpele recepten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Goeie tip.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet het C1000 kookboekje opikken. Dat staat vol met die dingen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgende keer dat iemand vraagt "Welke kleur is Kwek?" het volgende antwoorden:Voor welk topic is dit een waarschuwingsbevel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgende keer dat iemand vraagt "Welke kleur is Kwek?" het volgende antwoorden:Nee, dat is kwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Geen specifieke, maar het is zo'n discussie die nog wel es terugkomtquote:Op woensdag 29 april 2009 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor welk topic is dit een waarschuwingsbevel?
Die zekerquote:
quote:
quote:
Euhm.... neem een zalm wrap 'm in een wrap en in de pan er mee?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef Soempie het volgende:
Recepten met wraps zijn vooral van harte welkom.Bijvoorbeeld: hou zouden jullie zalmwraps maken?
Ik wacht wel op een idee van MaJo.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm.... neem een zalm wrap 'm in een wrap en in de pan er mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |