Waarom zou het niet echt kunnen zijn? Beetje kortzichtig dat je dus op haar uiterlijk af gaatquote:Op woensdag 15 april 2009 19:21 schreef LadyBlack het volgende:Soempie
(Ja ik ben er nog even, heb nog geen zin)
Heb vandaag ook dat filmpje van Susan Boyle gezien, dat kan toch bijna niet echt zijn??? Is de hoax al ontdekt?
lekker!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja Cobra, er zijn nog 2 wraps over van gisteravond, dus als je wilt?
[ afbeelding ]
Graag, geen probleem met aantekeningen.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:04 schreef MaJo het volgende:
Je mag hem wel lenen als ik het vak afgerond hebAls je geen problemen hebt met gearceerde stukken en teksten erbij geschreven tenminste
Vind ik helemaal niet erg!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:13 schreef Soempie het volgende:
Cobra wordt wel in de watten gelegd door de dames hier.
Aightquote:Op woensdag 15 april 2009 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
lekker!![]()
[..]
Graag, geen probleem met aantekeningen.
[..]
Vind ik helemaal niet erg!
Wat?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Gaat nog leuk worden.
Roger !quote:Op woensdag 15 april 2009 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
AightDit boek is trouwens ook zeer moeilijk te verkrijgen, dacht daarom ook dat je deze bedoelde
Maar het is jouw topic!?quote:
Nee.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:13 schreef LadyBlack het volgende:
Die vraag van Etc hadden we ook echt kunnen weten
Dat zegt ze nietquote:Op woensdag 15 april 2009 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zou het niet echt kunnen zijn? Beetje kortzichtig dat je dus op haar uiterlijk af gaat
je ging na mijn vraag van 4 punten naar 6 punten? dat snap ik niet, daarom grapte ik dat ik op 4 punten diende te staanquote:
Waarom denkt ze dan dat het niet waar zou kunnen zijn?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ja he
[..]
Dat zegt ze nietDat maak jij er van
Omdat het 2 punten per vraag zijn in dat topicquote:Op woensdag 15 april 2009 19:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
je ging na mijn vraag van 4 punten naar 6 punten? dat snap ik niet, daarom grapte ik dat ik op 4 punten diende te staan![]()
oh lol, my badquote:Op woensdag 15 april 2009 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het 2 punten per vraag zijn in dat topic
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb TT-change verzoek ingediend bij Opa Laffer & Opa Cynix
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:50 schreef tong80 het volgende:
Wat een drukte hier tegenwoordig.
En de newbies hebben de grootste mond
Omdat die vrouw bijna té goed zingt voor iemand die niks met zang doet.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom denkt ze dan dat het niet waar zou kunnen zijn?
Wat jij zegt.quote:
En ze zong altijd in de kerk.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Omdat die vrouw bijna té goed zingt voor iemand die niks met zang doet.
Maar ik heb het filmpje inmiddels nog eens bekeken en gelezen dat ze altijd veel zong totdat ze haar moeder moest gaan verzorgen oid. Dus het is blijkbaar echt waar
Als ze nou in de kerk in Londen zong was ze misschien wel ontdekt, zij woont in een gat toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ze zong altijd in de kerk.
Daarom maar weer een eerdere vraag van mij. Hoe kan het dat zij nooit ontdekt is!?
Voortaan wel sportief meedoen hè?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:50 schreef tong80 het volgende:
Wat een drukte hier tegenwoordig.
En de newbies hebben de grootste mond
Jaquote:Op woensdag 15 april 2009 20:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ze nou in de kerk in Londen zong was ze misschien wel ontdekt, zij woont in een gat toch?
Helaas niet. Ik denk dat er hier door veel talenten verloren gaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaIk denk dat als iemand in Onstwedde mooi kan zingen, die ook niet snel ontdekt wordt
Tenzij met YouTube.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaIk denk dat als iemand in Onstwedde mooi kan zingen, die ook niet snel ontdekt wordt
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:00 schreef Etcetera het volgende:
Dit is de intro van Chuck. Maar ik ben er van overtuigd dat ik dat loopje ergens anders van kenWie helpt me
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
Helemaal niet als ze echt is zoals ze overkomt: nuchter, met beide voeten op de grond. Ze zal zingen leuk hebben gevonden maar als iemand zou hebben gezegd: hey, doe eens mee aan een talentenjacht, was de reactie waarschijnlijk 'nee joh, die onzin is toch niks voor mij'
Ja hallo ik was stront bezopen.quote:
Ik moet het begin juni inleverenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo, een vraagje. Op welke datum heb je uiterlijk de boeken nodig voor je essay?
Zelfs met ernstige verhoging zou ik een nieuw topic kunnen aanmaken.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo ik was stront bezopen.
Gaf aan dat ik hem niet kon openen.
Ik ben de sportiviteit zelfe man.
It's you're night! Nothing else matters!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:44 schreef MaJo het volgende:
Mijn moeder komt net thuis en vraagt of ik de honden uitgelaten hebtotaal niet bij stilgestaan om dat te doen
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo ik was stront bezopen.
Gaf aan dat ik hem niet kon openen.
Ik ben de sportiviteit zelfe man.
Ja hallo ik ben net nieuw hier en moet moeite doen om normaal al iets te posten.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zelfs met ernstige verhoging zou ik een nieuw topic kunnen aanmaken.
Metallica ?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
It's you're night! Nothing else matters!
Wanneer je hier post dat je daar gaat werken, zal ik bekijken of ik daar in de buurt kan zijn, en dan breng ik het pakket.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet het begin juni inleverendus als je iets hebt dan zou je het bij de meet kunnen overhandigen. Tenzij je nog een keer een bezoekje aan de Lush wil brengen natuurlijk
Ik wilde het niet vragenquote:
Zo niet, dan vinden we wel een andere manier.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer je hier post dat je daar gaat werken, zal ik bekijken of ik daar in de buurt kan zijn, en dan breng ik het pakket.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Mmmmm vanavond was het een wrap met spinazie, mosterdmayonaise en hardgekookt ei![]()
Hoi Nem. Je hebt heel wat gemist!quote:
En ik jou ook zo te zienquote:Op woensdag 15 april 2009 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
ah.. die heb ik ook gemist zo te zien
Wij zaten vlakbij de brug maarja, je zag het: het was drukquote:Op woensdag 15 april 2009 21:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jup... heb nog een rondje door het vondelpark gemaakt.. maar kon je zo gauw niet spotten
Ja ik vind het ook jammerquote:
Maar je kunt het goed maken door te vertellen waar dit filmpje over gaat:quote:
Dat staat eronder:quote:Op woensdag 15 april 2009 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar je kunt het goed maken door te vertellen waar dit filmpje over gaat:
Toen je wel studeerde hoorde ik ook zulke signalen dus waarom niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:24 schreef wyccie het volgende:
Nogmaals, ik studeer nu even niet. Daar ligt het niet aan.![]()
Dat is echt een hele grote kutsmoesquote:Op woensdag 15 april 2009 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben net nieuw hier en moet moeite doen om normaal al iets te posten.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat staat eronder:
"Very sick children who were going to spend a dreamnight in the Amsterdam Zoo. They were transported to the zoo by the Dutch Emergency and Public Services."
Ik heb er trouwens helemaal niets van gehoordquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
Oftewel, een goed doel-initiatief.
Toen ik het filmpje poste vroeg ik: Zou dit Paul Potts' zus zijn?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zou het niet echt kunnen zijn? Beetje kortzichtig dat je dus op haar uiterlijk af gaat
Er waren mensen tégen?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ik wil de Amsterdammers die hier tegen waren niet de kost geven.
Oeh.. ik hoop dat dat hier ook nog gaat gebeuren.. zet ik het raam wijd open iigquote:Op woensdag 15 april 2009 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
Toen ik net uit de metro stapte was het kurkdroog maar het róók alsof het een hele dag geregen had. Stap ik binnen, barst er ineens een bui + onweer los
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens helemaal niets van gehoord
Heb jij er ook aan meegedaan?
Oeh, dat klinkt lekker.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Mmmmm vanavond was het een wrap met spinazie, mosterdmayonaise en hardgekookt ei![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er waren mensen tégen?
Dan ben je echt een kneus
www.buienradar.nl , voorlopig heb je pechquote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oeh.. ik hoop dat dat hier ook nog gaat gebeuren.. zet ik het raam wijd open iig
Dat ruikt altijd zo lekker, als het een hele dag broeierig warm is geweest en er dan een regenbui overheen kletst.
Ja hartstikke vet toch? Stelletje zeikerds..een beetje zieke kinderen een klein pleziertje misgunnenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ik zat in een wagen van de Marechaussee.
Het vindt ieder jaar plaats. De (burger en militaire) hulpdiensten vervoeren dan de kinderen naar de dierentuin waar de dreamnight plaatsvindt. Vaak door eerst een tijd met toeters en bellen door de stad te rijden. Tot grote ergernis van sommigen.
De kinderen hebben de "avond van hun leven". Dat is ook de reden dat ik er aan mee werk.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:48 schreef Etcetera het volgende:
En tot grote vreugde van de kinderen natuurlijklaat die sommigen maar zeuren hoor
Nog een half uurtje wachten denk ikquote:Op woensdag 15 april 2009 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
www.buienradar.nl , voorlopig heb je pech
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben net nieuw hier en moet moeite doen om normaal al iets te posten.
Absoluutquote:Op woensdag 15 april 2009 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik de inzet er achter!
Het kost ontzettend veel personeel om deze inzet tot stand te brengen. Maar er is nooit een tekort aan vrijwilligers.![]()
Meestal zijn het de gemeentes war wij door heen rijden diegene die de problemen veroorzaken.
Voor mij maakt natuurlijk een paar uur scheuren met toeters en bellen een hoop goed.
Nee hoor. Ik zou dit tot in de eeuwigheid willen blijven doen.
Het valt mee, ik hoor de eerste donderslagen al in de vertequote:Op woensdag 15 april 2009 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog een half uurtje wachten denk ik
En dit vind ik dan altijd heel spannend, alhoewel uit het artikel niet duidelijk maakt om welke bronnen het gaat:quote:'Heidi Klum zwanger van vierde kind'
Hiedi Klum haar vierde kind heeft haar zwanger gemaakt?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik blijf het een rare uitdrukking vinden.
[..]
En dit vind ik dan altijd heel spannend, alhoewel uit het artikel niet duidelijk maakt om welke bronnen het gaat:
Iets met een pot en een ketel?quote:
Zo valt het wel te lezen jaquote:Op woensdag 15 april 2009 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hiedi Klum haar vierde kind heeft haar zwanger gemaakt?
Ga je dan ook verkleed als een ATM?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef Etcetera het volgende:Ik heb een plekje op Lan Macht
Hele rij gereserveerd voor mensen van ATM (= een lanclan), en ik hoor bij UDS (andere lanclan) maar er is gefixed dat ik gevlagd ben als ATM dus ik zit bij ATM
Tot ziens in Coevorden!?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef Etcetera het volgende:Ik heb een plekje op Lan Macht
Hele rij gereserveerd voor mensen van ATM (= een lanclan), en ik hoor bij UDS (andere lanclan) maar er is gefixed dat ik gevlagd ben als ATM dus ik zit bij ATM
Whehehquote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je dan ook verkleed als een ATM?
Anti Tank Mine?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je dan ook verkleed als een ATM?
Dat hangt meer van jou dan van mij afquote:
Ik zat eigenlijk meer te denken aan:quote:
Dat is correct. Maar het blijft een grotere verrassing voor jou dan voor mij!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
^^ = een ATM'er
[..]
Dat hangt meer van jou dan van mij af
Ik ga nergens van uitquote:Op woensdag 15 april 2009 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar het blijft een grotere verrassing voor jou dan voor mij!
Watch you're six!quote:
Ik heb connecties bij toezicht, I'm not worriedquote:
Plekje nodig tijdens de volgende rit?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut
Ik doe zelf niet van zulke dingen maar heb er veel waardering voor
Dat moet je tegen die tijd nog maar eens vragenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Plekje nodig tijdens de volgende rit?
Nog maar 431 vrije plaatsen. Ik wacht nog wel even met registrerenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef Etcetera het volgende:Ik heb een plekje op Lan Macht
Ga je dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog maar 431 vrije plaatsen. Ik wacht nog wel even met registreren
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog maar 431 vrije plaatsen. Ik wacht nog wel even met registreren
Target locked!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb connecties bij toezicht, I'm not worried
en het is your niet you're![]()
buienradar loopt vaak ( een bui of twee) achter. Ik ga liever af op de Belgische voorspellingen, kloppen iets vaker dan NL versie.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
Nou schiet eens op met die natte moesson. Volgens buienradar moet ik hier al in het noodweer zitten maar tot nu toe zijn er pas twee druppels gevallen.
Oeh een pakket zelfsquote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer je hier post dat je daar gaat werken, zal ik bekijken of ik daar in de buurt kan zijn, en dan breng ik het pakket.
Ik vind het geweldig dat jij er zo blij van kunt wordenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh een pakket zelfsik moet morgen werken
![]()
net mijn eerste opdracht afOrend stelt dat het jus post bellum even belangrijk is als het jus ad bellum en het jus in bello en hij geeft daarvoor een paar kernpunten. Erg interessant
nu mijn volgende opdracht tikken, waarbij ik dit ga toepassen op het dayton akkoord
Heb je trouwens al cijfer terug van die presentatie?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
net mijn eerste opdracht afOrend stelt dat het jus post bellum even belangrijk is als het jus ad bellum en het jus in bello en hij geeft daarvoor een paar kernpunten. Erg interessant
nu mijn volgende opdracht tikken, waarbij ik dit ga toepassen op het dayton akkoord
Nope dat hoor ik maandagquote:Op woensdag 15 april 2009 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je trouwens al cijfer terug van die presentatie?
Of vers geperstquote:Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat jij er zo blij van kunt worden
Maar doe mij mijn jus maar over de aardappeltjes
I like your stylequote:
Oh, dat duurt nog wel evenquote:
Nee, ik wacht tot ik weer een vak heb, in de tussentijd is er niks dat ik hoef te volgen.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:41 schreef MaJo het volgende:
Ben je even gestopt met je studie?
Ik denk dat ik het leuk zou vinden om allerlei cursussen te volgen, van boetseren tot naaien. Fotograferen, in de natuur zijn, reizen.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:43 schreef LadyBlack het volgende:
Of doe wat Soempie doet: zoek iets waar je blij van wordt! Of is dat bij jou al wandelen? In dat geval: hup naar buiten jij
A... uhm...... uhhhmm... a collection of villages.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:11 schreef LadyBlack het volgende:
Als ze nou in de kerk in Londen zong was ze misschien wel ontdekt, zij woont in een gat toch?
Is dat niet wat MM en zijn vrouw ook hebben gedaan? Kan me herinneren dat hij het ooit over zoiets had.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dat staat eronder:
"Very sick children who were going to spend a dreamnight in the Amsterdam Zoo. They were transported to the zoo by the Dutch Emergency and Public Services."
Het zit in mijn karakter denk ik? Niet om kunnen gaan met mijn slechte eigenschappen, en daardoor graag willen dat ik anders zou zijn. En mezelf niet kunnen veranderen.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Toen je wel studeerde hoorde ik ook zulke signalen dus waarom niet?
Angelina, je ziet er best lekker uit maar ik denk aan de namen van je (adoptie)kinderen te kunnen zien dat je compleet geschift moet zijn.quote:Brad Pitt en Angelina Jolie uit elkaar
Showbizz - door Robert (Toiletboy) op 15-04-2009 @ 22:47
Diverse bronnen bevestigen dat Mr. and Mrs. Smith, Brad Pitt en Angelina Jolie, geen relatie meer hebben. Zelfs het gevecht over de voogdij van hun kroost zou al van start zijn gegaan.
Angelina heeft de eerste stap al gezet. Angelina heeft zo al een topadvocaat ingehuurd en probeert de volledige voogdij over zich te krijgen. Volgens blogger Ian Halperin is het zelfs zo ver dat Angelina bezig is met een straatverbod: “Ze wil dat Brad voorlopig uit haar buurt blijft”, zo schrijft hij op zijn blog. Volgens Pitt zou Angelina slecht met haar driftbuien overweg kunnen en besloot hij soms zelfs aan zijn ex-vrouw Jennifer Aniston advies te vragen.
De chauffeur van Angelina heeft ook zijn moment of fame gehad: “Hoe hard ze het ook proberen te verhullen, ze zijn echt uit elkaar. Angelina vindt dat Brad een oude zak is geworden”.
Billy Bob Thornton, de ex-man van Angelina, laat merken dat hij al van de scheiding op de hoogte is. Hij is direct begonnen met een aanvraag van volledige voogdij over zijn Cambodjaanse adoptiezoon Maddox.
Ik mag niet kortzichtig zijn in dit topic, maar vindt je Jolie écht nog aantrekkelijk?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Angelina, je ziet er best lekker uit maar ik denk aan de namen van je (adoptie)kinderen te kunnen zien dat je compleet geschift moet zijn.
Desalniettemin ben ik mobiel bereikbaar .. vergeet niet 0031 te draaien he !
Ze ZAG er best lekker uit. Ze is nu eng dunquote:Op woensdag 15 april 2009 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Angelina, je ziet er best lekker uit maar ik denk aan de namen van je (adoptie)kinderen te kunnen zien dat je compleet geschift moet zijn.
Weet ik niet maar zou me niets verbazenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:05 schreef wyccie het volgende:
Is dat niet wat MM en zijn vrouw ook hebben gedaan? Kan me herinneren dat hij het ooit over zoiets had.
[..]
Misschien makkelijker om te proberen te accepteren dat je zo bent?quote:Het zit in mijn karakter denk ik? Niet om kunnen gaan met mijn slechte eigenschappen, en daardoor graag willen dat ik anders zou zijn. En mezelf niet kunnen veranderen.
Ik vind die 6 euro die ik heb betaald al duur zat.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe zonnebrandcrème gekocht. ¤15
En ik heb het niet eens gebruikt
Ja ik ben nu ook aardig bijgekleurdquote:Op woensdag 15 april 2009 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik vind die 6 euro die ik heb betaald al duur zat.
En ook nog niet gesmeerd, ik ben al wel bruin(er) geworden.
Hmz.. ik zal eens op zoek gaan naar recenter beeldmateriaal dan de tomb raider film, eventueel stel ik straks mijn mening bijquote:Op woensdag 15 april 2009 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik mag niet kortzichtig zijn in dit topic, maar vindt je Jolie écht nog aantrekkelijk?
Helaas wel jaquote:Op woensdag 15 april 2009 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat duurt nog wel even
Zeg, is er nog een beetje actie in het maffiaspel te beleven denk je? Of is het spel gewoon morsdood?
Doe jezelf een plezier en laat die tombraiderwallpaper op je netvlies zittenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz.. ik zal eens op zoek gaan naar recenter beeldmateriaal dan de tomb raider film, eventueel stel ik straks mijn mening bij
Ja ik heb er eigenlijk ook helemaal geen zin inquote:Op woensdag 15 april 2009 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helaas wel ja
Volgens mij is het morsdood. En eigenlijk vind ik dat best prima
Ik ben ook van spierwit naar gebroken wit gegaanquote:Op woensdag 15 april 2009 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook aardig bijgekleurd
Ik vond het altijd wel leuk maar opeens heb ik er geen zin meer inquote:Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik heb er eigenlijk ook helemaal geen zin in
Net als vorige keer
Ik denk dat ik me even ga uitschrijven voor het geval het opeens weer begint.
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz.. ik zal eens op zoek gaan naar recenter beeldmateriaal dan de tomb raider film, eventueel stel ik straks mijn mening bij
Post eens een recente foto van haar dan? Voor zover ik me kan herinneren is ze ook hartstikke mooiquote:Op woensdag 15 april 2009 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en laat die tombraiderwallpaper op je netvlies zitten
Ieh dat is wel erg jaquote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blad is wel van 2007 trouwens
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze kán ook nog heel mooi zijn. Dat was ze vroeger wel maar ze is gewoon té mager geworden, vind ik.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Post eens een recente foto van haar dan? Voor zover ik me kan herinneren is ze ook hartstikke mooi
Ok, laat ik dat dan maar doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en laat die tombraiderwallpaper op je netvlies zitten
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook van spierwit naar gebroken wit gegaan
Een beetje gek is ze wel. Ik vond haar erg cool, zag haar voor het eerst in Hackers.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, hè. Iedereen wil toch overal goed in zijn?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien makkelijker om te proberen te accepteren dat je zo bent?
Hoe vaker je wenst een ander te zijn, hoe sterker dat gevoel wordt
Rood of bruin?quote:
Ik vraag me af of die niet is gesoept. In die tijd trok ze meer 'kleden' aan om haar skelet te verhullen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
98 lbsquote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op woensdag 15 april 2009 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ok, laat ik dat dan maar doen.
edit - en verpest door de posts boven me![]()
Dat weet ik heel goed, daarom zeg ik ook nooit meer dat je maar "gewoon even dit of dat moet doen", maar "proberen". Het is altijd gemakkelijker gezegd dan gedaan want karaktereigenschappen zijn gewoon heel moeilijk tot niet te veranderen, hoe vervelend dat ook is. En dan kun je je afvragen of het niet beter is proberen eraan te werken dat dan maar te accepteren.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:19 schreef wyccie het volgende:
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, hè. Iedereen wil toch overal goed in zijn?
Op heel veel vlakken ben ik ook wel blij hoe ik ben, maar daar ga je niet de hele tijd vrolijk aan denken.![]()
Piepklein beetje rood, maar vooral bruinquote:Rood of bruin?
Ligt aan het marktsegment. In dat van mij is een tattoo een reden om een model niet te boeken. Hoofdzakelijk omdat het heel slecht photoshoppen is als het om veel fotos gaat.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:21 schreef Whiteguy het volgende:
Misschien dat nem hier meer over kan vertellen? Zijn modellen met tattoos 'minder waard' ? Zeker zo'n aarsgewei lijkt me slecht voor je marktwaarde bijvoorbeeld
Zo te zien weinig geshopt. Maarja, een roddelblad zou geen roddelblad zijn als ze niet de MEEST onflateuze foto zouden uitzoekenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:19 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af of die niet is gesoept. In die tijd trok ze meer 'kleden' aan om haar skelet te verhullen.
Ze was trouwens wel afgevallen omdat haar moeder was overleden.
Ik zag het jaquote:
Kom op, aan het werkquote:Op woensdag 15 april 2009 23:34 schreef MaJo het volgende:
Meh, wil net beginnen aan de tweede opdracht en nu heb ik geen zin meerToch maar even doorbijten want ik heb me nauwelijks aan mijn planning gehouden
![]()
Ik begin Anorexiawood kotszat te vinden.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:34 schreef LadyBlack het volgende:
Wow Angelina
Die kan zo toch geen kind van de grond tillen
Voor sommige eigenschappen kan dat, maar voor andere eigenschappen vind ik dat ik dan wel fout bezig ben als ik het zou accepteren.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
En dan kun je je afvragen of het niet beter is proberen eraan te werken dat dan maar te accepteren.
Behalve actrice is ze ook nog altijd zichzelf, een persoon. Om nou jezelf te verplichten bepaalde dingen te doen of laten omdat je anders niet in een film mag vind ik wel erg.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:21 schreef Whiteguy het volgende:
Ten tweede, ze is actrice. Dan wil je je lichaam zo neutraal mogelijk houden lijkt mij![]()
Brad Pitt ookquote:Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik begin Anorexiawood kotszat te vinden.
Eensquote:Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef wyccie het volgende:
Voor sommige eigenschappen kan dat, maar voor andere eigenschappen vind ik dat ik dan wel fout bezig ben als ik het zou accepteren.
Oh, daar wilde ik ook nog op reageren.quote:Behalve actrice is ze ook nog altijd zichzelf, een persoon. Om nou jezelf te verplichten bepaalde dingen te doen of laten omdat je anders niet in een film mag vind ik wel erg.
Er zijn zat kleren zonder mouwen, open ruggen etc.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:43 schreef wyccie het volgende:
Als actrice hoef je niet altijd uit de kleren.
Ligt er maar net aan waar je tattoos hebt of je ze kan zien zonder uit de kleren te gaan he.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:43 schreef wyccie het volgende:
Als actrice hoef je niet altijd uit de kleren.
Laat dat duidelijk zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn zat kleren zonder mouwen, open ruggen etc.
Wat ik tegen Jolie's tattoos heb is dat ik ze gewoon heel heel lelijk vind. Niet het feit dát ze ze heeft
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je tattoos hebt of je ze kan zien zonder uit de kleren te gaan he.
[ afbeelding ]
In het geval van de dame in kwestie had dat verhaal op haar arm er best voor kunnen zorgen dat ze niet voor tomb raider gecast zou worden als dat er toentertijd al had gestaan...
Weg van de minste weerstand he. Als er twee mensen geschikt zijn voor de rol, en bij de ene heb je er een extra make-up artist voor nodig en moet er eea weggewerkt worden in after-effects, en bij de ander niet.. tja..quote:Op woensdag 15 april 2009 23:52 schreef wyccie het volgende:
Wat schmink op d'r arm en ze kan weer schietend rondrennen.
Zo moeilijk is het niet om er een mouw aan te passen. Je kunt toch niet iemand afschrijven omdat er 1 ding is dat niet helemaal in het plaatje past.
Nou weet ik wel dat ze inmiddels wordt gecast op uiterlijk en niet op acteerprestatie, maar als ze nou echt geschikt is voor een rol, dan zou zoiets het niet in de weg moeten staan.
Er zou zoveel moetenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:52 schreef wyccie het volgende:
Wat schmink op d'r arm en ze kan weer schietend rondrennen.
Zo moeilijk is het niet om er een mouw aan te passen. Je kunt toch niet iemand afschrijven omdat er 1 ding is dat niet helemaal in het plaatje past.
Nou weet ik wel dat ze inmiddels wordt gecast op uiterlijk en niet op acteerprestatie, maar als ze nou echt geschikt is voor een rol, dan zou zoiets het niet in de weg moeten staan.
Nee, MaJo kan je precies vertellen wat er staatquote:Op woensdag 15 april 2009 23:54 schreef wyccie het volgende:
En ik denk juist dat voor iemand zoals Lara Croft het heel erg past om zo'n tekst op haar arm te hebben. In de film gaat ze toch naar Cambodja? Het zou best voor Cambodjaans door kunnen gaan (misschien is het ook wel Cambodjaans).
Die ga ik even doenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Overigens kwam ik deze quiz tegen toen ik naar een plaatje van Jolie als Gia googlede.
How did they die in the movie vol. 1
Snel, geef ze door aan Cobra!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:56 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er iig uit als gps coordinaten.
Als twee producten kwalitatief identiek zijn dan zou ik ook voor het goedkoppste product gaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
Weg van de minste weerstand he. Als er twee mensen geschikt zijn voor de rol, en bij de ene heb je er een extra make-up artist voor nodig en moet er eea weggewerkt worden in after-effects, en bij de ander niet.. tja..
Dat heb ik volgens mij al minstens drie keer verteld. Ik kan hier mijn creditcardgegevens achterlaten en dan gebeurt er nog niets.quote:Kan ik hieruit opmaken dat jij tattoos hebt ?
Aanvulling op het eerder gezegde: sommige providers bieden de mogelijkheid om pre-paid telefoons zonder kaarten op te waarderen door een directe incasso van je rekening. Hiervoor moeten ze echter wel zeker weten dat de rekening van jou is. Dat kan door 1 cent op je rekening te storten, voorzien van een mededeling met daarin een activatiecode, of door je 1 cent te laten pinnen. Dat laatste voorkomt dat iemand een verkeerd rekeningnummer invoert en daarmee een hoop ellendequote:Op woensdag 15 april 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:
Iemand hier verstand van telefoonabonnementen? Mijn moeder gaat overstappen naar Hi, en moest vandaag toen we een telefoon gingen halen 1 eurocent pinnen. Waarom is die transactie nodig
Natuurlijk mag je als werkgever eisen stellen, maar ik denk niet dat Angelina zich daar iets van aantrekt. Die zoekt wel een andere film op.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet één ding niet vergeten: de films/hollywood is een entertainment-industrie. Oftewel: een bedrijf waar gewerkt wordt en waar veel geld verdiend wordt, gebaseerd op uiterlijk.
Dan mag je als werkgever/producent toch eisen stellen? Dat lijkt me heel normaal.
Uiteraard...quote:Op donderdag 16 april 2009 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als twee producten kwalitatief identiek zijn dan zou ik ook voor het goedkoppste product gaan.
Maar dat was niet jouw uitgangspunt.
[..]
Dat heb ik volgens mij al minstens drie keer verteld. Ik kan hier mijn creditcardgegevens achterlaten en dan gebeurt er nog niets.![]()
Ik vind het heel kwalijk dat mensen bijna altijd ervan uitgaan dat iemand alleen iets verdedigt als het hem of haar betreft. Is het soms niet mogelijk dat iemand iets uit een objectief standpunt bekijkt?
Ik ben pro-abortus, dat wil niet zeggen dat ik zelf een abortus heb ondergaan of het zelf ooit zou kunnen mocht ik ongewenst zwanger raken.
Ik ben een voorstander van homohuwelijken, ik ben niet homoseksueel.
Ik ben atheïstisch, dat wil niet zeggen dat ik nooit een kerk binnenstap.
Snap je wat ik bedoel?
Helaas ben ik niet meer zo zeker van de pincode.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:11 schreef Whiteguy het volgende:
en je creditcard gegevens zijn veilig bij ons hoor. En al helemaal in mijn PM box
Ja, ze kan nu kiezen. Mijn punt was: als ze een beginnende actrice was met die dingen, dan had ze nooit zo groot geworden want dan was ze niet gekozen.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:10 schreef wyccie het volgende:
Natuurlijk mag je als werkgever eisen stellen, maar ik denk niet dat Angelina zich daar iets van aantrekt. Die zoekt wel een andere film op.
duidelijkquote:En dat bedoel ik dus met dat zij zichzelf is. Wat kan haar het nou schelen dat ze 1 film minder maakt omdat ze die tattoos van haar niet willen. Ze gaat ze echt niet weg laten laseren.
Dat geeft niet..ik heb alleen naam/nummer/expire date en ccv(2) nodig(die staat op de achterkantquote:Op donderdag 16 april 2009 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet meer zo zeker van de pincode.
ius, de Romeinen deden niet aan de letter Jquote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft daar wel oefening in iigquote:Op donderdag 16 april 2009 00:10 schreef wyccie het volgende:
Ze gaat ze echt niet weg laten laseren.
Is zoiets niet verboden? Bij dronken mensen een tattoo zetten ?quote:A list Angelina Jolie tattoos that have been lasered off or covered up
· A dragon on her left arm.
· "Billy Bob", the name of her former husband Billy Bob Thornton, on her left arm
· A Japanese character for courage (勇) which matched a tattoo of her first husband Jonny Lee Miller, now covered by the Tennessee Williams quote.
· A Japanese character for death (死), now covered by the prayer for her son.
· An unidentified tattoo both Thornton & Jolie shared. It was on her right forearm, now covered by the "strength of will" tattoo.
· A dragon she got in Amsterdam while drunk, now covered by the Latin cross.
· A small window on her lower back. On Inside the Actors Studio, she explained that she covered this tattoo, because, while she used to spend all of her time looking out through windows wishing to be outside, she now lives there all of the time.
omg, wat een hoog Buurman en Buurman-gehaltequote:Op donderdag 16 april 2009 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eroefening_fail.html
Als ik me niet vergis had ze al zichtbare tattoos toen ze voor Girl, Interuppted een oscar won.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, ze kan nu kiezen. Mijn punt was: als ze een beginnende actrice was met die dingen, dan had ze nooit zo groot geworden want dan was ze niet gekozen.
Of het verboden is weet ik niet maar een beetje fatsoenlijke artist doet het gewoon niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:16 schreef Whiteguy het volgende:
Is zoiets niet verboden? Bij dronken mensen een tattoo zetten ?
Nee, gewoon bullshit ingevuldquote:Op donderdag 16 april 2009 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis had ze al zichtbare tattoos toen ze voor Girl, Interuppted een oscar won.
Heb jij je trouwens aangemeld met e-mailadres voor de uistlagen van de quiz?
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ius, de Romeinen deden niet aan de letter J
vergeet inter niet. Tussen.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ius = recht, post = na, ad = voor en bellum/bello = oorlog. Nu moet het wel lukken toch?
Inter stond niet in MaJo's post, maar je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
vergeet inter niet. Tussen.
Inter bellum, oftewel, tussen 2 oorlogen in
Veel plezier! Spannend boek?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb mij ondertussen op bed gevestigd met mijn boek...dus ik denk dat ik daar maar ga lezen
Ik ben vandaag aardig opgeschoten met inlezen over Estland.. dus ik ga zonder lezen mn nest inquote:Op donderdag 16 april 2009 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb mij ondertussen op bed gevestigd met mijn boek...dus ik denk dat ik daar maar ga lezen
Ik heb ook Latijn gehad, maar ik bedoelde de rest eigenlijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ius = recht, post = na, ad = voor en bellum/bello = oorlog. Nu moet het wel lukken toch?
Recht is altijd belangrijk volgens een of andere knakker en MaJo gaat het toepassen op iets anders. Meer dan dat kan ik er ook niet van makenquote:Op donderdag 16 april 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ook Latijn gehad, maar ik bedoelde de rest eigenlijk.
Zes jaar.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe lang heb je Latijn gehad Wyccie?
Hele gymnasium of een keer blijven zitten en uiteindelijk eindexamen atheneum gedaan?quote:
Ik heb Grieks ook laten vallen na het derde jaarquote:Op donderdag 16 april 2009 00:52 schreef wyccie het volgende:
Gymnasium, met alleen Latijn als eindexamenvak.
Ik nam die moeite niet. Als het op een m eindigde was het waarschijnlijk accusativus, voor de rest was het min of meer gokkenquote:Op donderdag 16 april 2009 01:14 schreef wyccie het volgende:
Ik leerde de uitgangen met ostmustisnt, in het Spaans heb je ook min of meer die uitgangen.![]()
Nu ben ik echt te moe.
Welterusten
Je mag het op beide manieren schrijvenquote:Op donderdag 16 april 2009 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ius, de Romeinen deden niet aan de letter J
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Recht is altijd belangrijk volgens een of andere knakker en MaJo gaat het toepassen op iets anders. Meer dan dat kan ik er ook niet van maken
Hoe interessant het ook mag zijn, voor mij hoef je het niet op te schrijven. Ik kan het ook wel een keer opzoekenquote:Op donderdag 16 april 2009 02:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het gaat om de theorie van de rechtvaardige oorlog, dus onder welke voorwaarden een oorlog gerechtvaardigd kan worden. Binnen die theorie kun je drie perioden onderscheiden:
- Ius ad Bellum (voor de oorlog)
- Ius in Bello (tijdens de oorlog)
- Ius post Bellum (na de oorlog)
In alledrei de gevallen dien je te voldoen aan de criteria van de Just War Theory. Als je er meer over wilt weten zal ik morgen een uitgebreider verhaal typen maar voor het geval ik mensen verveel laat ik het maar even hierbij
Daar is mijn planning helaas te krap voor.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef MaJo het volgende:
![]()
Dat zijn idd GPS coördinaten. Hoeveel adaoptie kinderen heeft ze? Lijkt mij dat het de coördinaten zijn waar die kinderen geboren zijn?quote:
Alle drie de periodes lijken, qua toepassing van de theorie erg op elkaar. Met als enkel verschil dat er in Bello gevochten wordt.quote:Op donderdag 16 april 2009 02:07 schreef MaJo het volgende:
Het gaat om de theorie van de rechtvaardige oorlog, dus onder welke voorwaarden een oorlog gerechtvaardigd kan worden. Binnen die theorie kun je drie perioden onderscheiden:
- Ius ad Bellum (voor de oorlog)
- Ius in Bello (tijdens de oorlog)
- Ius post Bellum (na de oorlog)
In alledrei de gevallen dien je te voldoen aan de criteria van de Just War Theory. Als je er meer over wilt weten zal ik morgen een uitgebreider verhaal typen maar voor het geval ik mensen verveel laat ik het maar even hierbij
Damn woman!quote:
quote:
http://www.ad.nl/binnenla(...)ater_en_eten_op.htmlquote:ROTTERDAM - De 44-jarige Rotterdammer Maikel R. wordt er van verdacht een verstandelijk gehandicapte vrouw in een kelderbox te hebben opgesloten en ernstig seksueel te hebben misbruikt.
Ondanks de ernstige verdenkingen werd de man dinsdag op vrije voeten gesteld: de rechtbank wilde hem de kans geven om tot de behandeling van zijn rechtszaak voor zijn kinderen te kunnen zorgen.
De gehandicapte vrouw, die volgens deskundigen functioneert als een kind van 5 jaar, zou tijdens de opsluiting geen eten en drinken hebben gekregen. Door de vrijheidsberoving en mishandelingen, waarbij peuken op haar lichaam zouden zijn uitgedrukt en ze zou zijn gestoken met een mes, zou Maikel R. de kwetsbare vrouw in Amsterdam tot raamprostitutie hebben gedwongen. Haar verdiensten moest ze inleveren.
Hoewel de aard van de verdenkingen ernstig is, werd de verdachte dinsdag vrijgelaten uit voorarrest. De rechtbank sommeerde het OM eerder al haast te maken met het vooronderzoek in de zaak. Nu oordeelde de rechtbank dat de man tot de inhoudelijke behandeling van zijn strafzaak vrijkomt om voor zijn minderjarige kinderen te kunnen zorgen. Hij mag geen contact opnemen met het slachtoffer of getuigen.
Gedragsdeskundigen, die de verdachte in het Pieter Baancentrum onderzochten, vermoeden dat de man schizofreen is en daardoor niet besefte wat hij de vrouw aandeed. Over de kans op herhaling kunnen ze niets zeggen. Het 38-jarige slachtoffer deed aangifte van meerdere verkrachtingen door de man en kennissen van hem.
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:15 schreef Soempie het volgende:
Hoi
Ik ben erg trots op mezelf. Was aan het leren en had trek in kroepoek, chocolade, koekjes en muffins.
[ afbeelding ]
Vervolgens onderweg naar de winkel heb ik heel hard aan m'n broeken gedacht die ik tof vind maar niet pas.![]()
[ afbeelding ]
En nu ben ik terug met volkorenbrood voor de lunch en zalm en courgette voor vanavond.![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/binnenla(...)ater_en_eten_op.html
Echt...die vent laten ze dan vrij om voor z'n kinderen te zorgen
Dat ik ze niet zo lekker vind, maar mango hadden ze niet meer en de druiven zagen er niet lekker uit.quote:
Je hebt duidelijk dat rijtje nooit in je hoofd gestampt.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik nam die moeite niet. Als het op een m eindigde was het waarschijnlijk accusativus, voor de rest was het min of meer gokken
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:35 schreef Cobra4 het volgende:
Dat zijn idd GPS coördinaten. Hoeveel adaoptie kinderen heeft ze? Lijkt mij dat het de coördinaten zijn waar die kinderen geboren zijn?
Oh, dan had ik bananen gekochtquote:Op donderdag 16 april 2009 12:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ik ze niet zo lekker vind, maar mango hadden ze niet meer en de druiven zagen er niet lekker uit.
Die heb ik te snel op. Ik moet er een beetje moeite voor doen, zodat ik niet zo klaar ben en dan denk: wat heb ik nog meer in huis?quote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 16 april 2009 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn woman!
013. 144 Nembrionic
Men...ik ben de hele dag weggeweest, hoe kan dat nou
Fuck wat was dat gaaf!quote:
Whehe is er niet gewoon een wikipedia-link?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:29 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens nu geen zin om de theorie uit te tikken
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck wat was dat gaaf!
Superted, Bananenman, Quick en Flupke, en Kuifje. Allemaal rond de Mijnheer Cactus-show
Is het niet stiekem van de dag dáárvoor?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde
en dat ik veel gepost had wist ik, maar nummer 1?![]()
oude tijden herleven
Maar die vullen welquote:Op donderdag 16 april 2009 12:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die heb ik te snel op. Ik moet er een beetje moeite voor doen, zodat ik niet zo klaar ben en dan denk: wat heb ik nog meer in huis?![]()
Nou moet ik het wéér vragen: hou oud ben jij?quote:
11 jaar ouder dan jij bent.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou moet ik het wéér vragen: hou oud ben jij?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 april 2009 12:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar die vullen welprecies de reden waarom ik ze niet mag
quote:
Yupquote:Op donderdag 16 april 2009 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehe is er niet gewoon een wikipedia-link?
Misschien dat 's nachts toch wel meetelt?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het niet stiekem van de dag dáárvoor?
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:15 schreef Soempie het volgende:
Hoi
Ik ben erg trots op mezelf. Was aan het leren en had trek in kroepoek, chocolade, koekjes en muffins.
[ afbeelding ]
Vervolgens onderweg naar de winkel heb ik heel hard aan m'n broeken gedacht die ik tof vind maar niet pas.![]()
[ afbeelding ]
En nu ben ik terug met volkorenbrood voor de lunch en zalm en courgette voor vanavond.![]()
ik heb hagelslag, pasta en jam in huis.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:35 schreef wyccie het volgende:
Ik word gewoon chagrijnig als ik geen zoet spul in huis heb.
Kijk, dat scheelt jou weer een hoop typewarkquote:
Waarom zou 's nachts *niet* meetellen dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien dat 's nachts toch wel meetelt?
Dat telt niet, dat hoort op brood.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:37 schreef Soempie het volgende:
ik heb hagelslag, pasta en jam in huis.
De laatste keer dat ik écht iets zoets nódig had kan ik me gewoon nog herinneren.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:35 schreef wyccie het volgende:
Ik word gewoon chagrijnig als ik geen zoet spul in huis heb.
Staat altijd onder dat de cijfers vanaf 9 uur 's ochtends zijn. Heb dat altijd al raar gevonden. Misschien is het dus toch een leugenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt jou weer een hoop typewark
[..]
Waarom zou 's nachts *niet* meetellen dan?
Zal toch wel gewoon 24-uurs zijn?
Ik zie ook allemaal gekke tekensquote:Op donderdag 16 april 2009 12:40 schreef MaJo het volgende:
Even een dom vraagjeals ik dingen intik op mijn mobiel met bijv een trema of accent dan is de layout helemaal vermeukt. Daarom post ik tegenwoordig zonder tekens op de letters. Nu vroeg ik me alleen af of ik misschien alleen de verneukte layout zie en jullie het gewoon normaal? Of zien jullie dat ook als ik met mijn mobiel post?
daarom een testje:
kroatië
één
Fryslân
milosoviç
hoe ontvangen jullie deze woorden? Ik met allemaal & tekens ertussen enzo
He jammerquote:Op donderdag 16 april 2009 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zie ook allemaal gekke tekensmaar ik vermoedde al dat je dan op je mobiel zat.
Wij zien die gekke tekens ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:40 schreef MaJo het volgende:
hoe ontvangen jullie deze woorden? Ik met allemaal & tekens ertussen enzo
Ik heb dit jaar maar 2 paaseitjes gehad.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een tijdje geleden heel netjes volgehouden om geen lekkers in huis te hebben, maar nu is het pasen geweest en heb ik dus paaseitjes in huis,
Kan toch van 13-04-2009 om 09:00 tot 14-04-2009 om 09:00 zijn? Dan klopt het toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Staat altijd onder dat de cijfers vanaf 9 uur 's ochtends zijn. Heb dat altijd al raar gevonden. Misschien is het dus toch een leugen
Ik heb dit jaar bij Soemp wat paaseitjes op, verder ook niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wij zien die gekke tekens ook.
[..]
Ik heb dit jaar maar 2 paaseitjes gehad.
Soms heb ik gewoon geen zin in chocola, maar soms MOET ik chocola hebben. Dan neem ik wel vaak puur omdat dat dan toch nog enigszins gezond is.
Oh, sta ik nu zo bekend?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef MaJo het volgende:
Ik snoep trouwens helemaal niet meer, terwijl ik altijd de grootste zoetekauw was
en nem voordat je begint te steigeren: op de een of andere manier snoep ik altijd wel als jij er bent
Die cravings had ik vroeger ook maar totaal geen last meer van. Misschien dat mijn cola inname het heeft gestabiliseerdquote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wij zien die gekke tekens ook.
[..]
Ik heb dit jaar maar 2 paaseitjes gehad.
Soms heb ik gewoon geen zin in chocola, maar soms MOET ik chocola hebben. Dan neem ik wel vaak puur omdat dat dan toch nog enigszins gezond is.
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, sta ik nu zo bekend?
Ik laat vrouwen snoepen
En steigeren? Mijn reputatie
Oh ja dat zou kunnenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan toch van 13-04-2009 om 09:00 tot 14-04-2009 om 09:00 zijn? Dan klopt het toch?
En ja, ik krijg een paar gekke tekens in jou posts van je mobiel, als er accenten instaan.
Maar de layout is verder prima hoor
Een é wordt gewoon vervangen door 2 tekens ofzo..verder niets bijzonders
http://www.nu.nl/algemeen(...)r-als-seksslaaf.htmlquote:MOSKOU - Een 28-jarige kapster heeft dagenlang een 32-jarige man als seksslaaf gehouden, nadat hij had geprobeerd een kapsalon in een dorpje in West-Rusland te overvallen.
Tegen sluitingstijd kwam de man binnen en eiste dat alle kappers en klanten hun geld aan hem gaven.
De 28-jarige kapster Olga, die tevens thuis is in oosterse vechtsporten, wist hem op de grond te werken. Met het snoer van een föhn bond ze hem vast en zei tegen de rest dat de politie onderweg was.
Seksspelletjes
Zodra de zaak leeg was droeg ze de man op zijn ondergoed uit te trekken. Ze bond hem vast aan de verwarming, gaf hem een Viagrapil en gaf zich 48 uur lang over aan seksspelletjes.
De man heeft bij de politie aangifte gedaan van verkrachting. ''Wat een lul'', aldus Olga tegen de Russische website Life.ru.
''Ik heb nieuwe jeans voor hem gekocht en hem eten en drinken gegeven. Toen hij wegging gaf ik hem nog 1000 roebel (22,70 euro).'' Ze heeft alsnog aangifte gedaan van de overval
Wyccie kan dat goed!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
Tering ik heb echt téveel spierpijngisteren het balkon van een cliente zomerklaar gemaakt... dat hield in alle groene aanslag wegschrobben met een bezem en me lens boenen op de tuinstoelen
![]()
Mn schouders zitten helemaal vast nu, wie masseert me?
OMFGquote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Waahahaha wtf?
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)r-als-seksslaaf.html
Je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, sta ik nu zo bekend?
Ik laat vrouwen snoepen
En steigeren? Mijn reputatie
Kijk even in de handleiding van je telefoonquote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja dat zou kunnen
Oeh waar zou ik dat kunnen instellen dan?
Ja natuurlijk, maar ik mag best protesterenquote:
Zal ik dat maar doen dan?quote:je haalt gewoon de oude majo in me naar boven, zie het als een compliment
Dat vertelde mijn andere cliënt me vandaag ook jaquote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wyccie kan dat goed!
Weet je dat er gewoon middeltjes te krijgen zijn tegen die groene aanslag?
Mehehequote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Waahahaha wtf?
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)r-als-seksslaaf.html
Damn, dat is arme troefquote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat vertelde mijn andere cliënt me vandaag ook jamaar dat wist die vrouw van gisteren duidelijk niet. Maargoed, bij haar was dan ook alleen maar bleekmiddel en afwasmiddel te vinden... ik heb zelf schuurmiddel en allesreiniger gekocht omdat ik anders helemaal niks kon beginnen. Ohja, en gele doekjes omdat zij alleen maar vettige sponsjes had
Ja ik vind het superstoerquote:Op donderdag 16 april 2009 12:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehevind het wel een toffe actie eigenlijk
Doe dat maarquote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik mag best protesteren
[..]
Zal ik dat maar doen dan?
Toverballen en likkoekjes
Doet ikquote:
Ook dat ze olga heetquote:
Ik ken niemand die dat heeft overgenomenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doet ik
Buys Zoenen he(gelul
)
Ik zie echt zo'n kogelstootster voor me. Dikke pech voor die kerel, het had zo mooi kunnen zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 13:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook dat ze olga heetzie haar helemaal voor me
Ik ook niet. Zoals ik al zei, ik vind het gelul.quote:
Daar heb ik ook 0 moeite mee. Vooral omdat ik niet weet wáárom ze zo heten.quote:ik vind de naam jodenkoeken een stuk pijnlijker
ssstquote:Op donderdag 16 april 2009 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar bij Soemp wat paaseitjes op, verder ook niet.
Ik zat een beetje snel overal overheen te lezen.. maar ik dacht in eerste instantie serieus dat deze reacties betrekking hadden op dat nu.nl berichtquote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik mag best protesteren
[..]
Zal ik dat maar doen dan?
Toverballen en likkoekjes
Ja preciesquote:Op donderdag 16 april 2009 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie echt zo'n kogelstootster voor me. Dikke pech voor die kerel, het had zo mooi kunnen zijn
Ik weet niet hoe jij als man zou denken, maar ik zou een kogelstootster niet geil vinden.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:05 schreef MaJo het volgende:
Ja preciesen die man maar miepen terwijl hij het waarschijnlijk gewoon geil vond
Bedenk net dat dit niet klopt omdat de dagcijfers om 12 uur 's nachts gepost wordenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan toch van 13-04-2009 om 09:00 tot 14-04-2009 om 09:00 zijn? Dan klopt het toch?
En ja, ik krijg een paar gekke tekens in jou posts van je mobiel, als er accenten instaan.
Maar de layout is verder prima hoor
Een é wordt gewoon vervangen door 2 tekens ofzo..verder niets bijzonders
quote:
Ik ben blij dat ik al naar de winkel geweest ben.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zat een beetje snel overal overheen te lezen.. maar ik dacht in eerste instantie serieus dat deze reacties betrekking hadden op dat nu.nl bericht
Met een kogelstootster geil? Ik dacht het nietquote:Op donderdag 16 april 2009 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja preciesen die man maar miepen terwijl hij het waarschijnlijk gewoon geil vond
Het tellen duurt 3 uurquote:Op donderdag 16 april 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedenk net dat dit niet klopt omdat de dagcijfers om 12 uur 's nachts gepost worden
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zat een beetje snel overal overheen te lezen.. maar ik dacht in eerste instantie serieus dat deze reacties betrekking hadden op dat nu.nl bericht
Ik ben juist een echte vent. Zak erover en neuken voor het vaderland!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij als man zou denken, maar ik zou een kogelstootster niet geil vinden.
Dat was dan ook weken geledenquote:
Met de vlag in de hand, voor het vaderlandquote:Op donderdag 16 april 2009 13:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben juist een echte vent. Zak erover en neuken voor het vaderland!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |