Waarom zou het niet echt kunnen zijn? Beetje kortzichtig dat je dus op haar uiterlijk af gaatquote:Op woensdag 15 april 2009 19:21 schreef LadyBlack het volgende:Soempie
(Ja ik ben er nog even, heb nog geen zin)
Heb vandaag ook dat filmpje van Susan Boyle gezien, dat kan toch bijna niet echt zijn??? Is de hoax al ontdekt?
lekker!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja Cobra, er zijn nog 2 wraps over van gisteravond, dus als je wilt?
[ afbeelding ]
Graag, geen probleem met aantekeningen.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:04 schreef MaJo het volgende:
Je mag hem wel lenen als ik het vak afgerond hebAls je geen problemen hebt met gearceerde stukken en teksten erbij geschreven tenminste
Vind ik helemaal niet erg!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:13 schreef Soempie het volgende:
Cobra wordt wel in de watten gelegd door de dames hier.
Aightquote:Op woensdag 15 april 2009 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
lekker!![]()
[..]
Graag, geen probleem met aantekeningen.
[..]
Vind ik helemaal niet erg!
Wat?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Gaat nog leuk worden.
Roger !quote:Op woensdag 15 april 2009 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
AightDit boek is trouwens ook zeer moeilijk te verkrijgen, dacht daarom ook dat je deze bedoelde
Maar het is jouw topic!?quote:
Nee.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:13 schreef LadyBlack het volgende:
Die vraag van Etc hadden we ook echt kunnen weten
Dat zegt ze nietquote:Op woensdag 15 april 2009 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zou het niet echt kunnen zijn? Beetje kortzichtig dat je dus op haar uiterlijk af gaat
je ging na mijn vraag van 4 punten naar 6 punten? dat snap ik niet, daarom grapte ik dat ik op 4 punten diende te staanquote:
Waarom denkt ze dan dat het niet waar zou kunnen zijn?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ja he
[..]
Dat zegt ze nietDat maak jij er van
Omdat het 2 punten per vraag zijn in dat topicquote:Op woensdag 15 april 2009 19:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
je ging na mijn vraag van 4 punten naar 6 punten? dat snap ik niet, daarom grapte ik dat ik op 4 punten diende te staan![]()
oh lol, my badquote:Op woensdag 15 april 2009 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het 2 punten per vraag zijn in dat topic
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb TT-change verzoek ingediend bij Opa Laffer & Opa Cynix
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:50 schreef tong80 het volgende:
Wat een drukte hier tegenwoordig.
En de newbies hebben de grootste mond
Omdat die vrouw bijna té goed zingt voor iemand die niks met zang doet.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom denkt ze dan dat het niet waar zou kunnen zijn?
Wat jij zegt.quote:
En ze zong altijd in de kerk.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Omdat die vrouw bijna té goed zingt voor iemand die niks met zang doet.
Maar ik heb het filmpje inmiddels nog eens bekeken en gelezen dat ze altijd veel zong totdat ze haar moeder moest gaan verzorgen oid. Dus het is blijkbaar echt waar
Als ze nou in de kerk in Londen zong was ze misschien wel ontdekt, zij woont in een gat toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ze zong altijd in de kerk.
Daarom maar weer een eerdere vraag van mij. Hoe kan het dat zij nooit ontdekt is!?
Voortaan wel sportief meedoen hè?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:50 schreef tong80 het volgende:
Wat een drukte hier tegenwoordig.
En de newbies hebben de grootste mond
Jaquote:Op woensdag 15 april 2009 20:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ze nou in de kerk in Londen zong was ze misschien wel ontdekt, zij woont in een gat toch?
Helaas niet. Ik denk dat er hier door veel talenten verloren gaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaIk denk dat als iemand in Onstwedde mooi kan zingen, die ook niet snel ontdekt wordt
Tenzij met YouTube.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaIk denk dat als iemand in Onstwedde mooi kan zingen, die ook niet snel ontdekt wordt
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:00 schreef Etcetera het volgende:
Dit is de intro van Chuck. Maar ik ben er van overtuigd dat ik dat loopje ergens anders van kenWie helpt me
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
Helemaal niet als ze echt is zoals ze overkomt: nuchter, met beide voeten op de grond. Ze zal zingen leuk hebben gevonden maar als iemand zou hebben gezegd: hey, doe eens mee aan een talentenjacht, was de reactie waarschijnlijk 'nee joh, die onzin is toch niks voor mij'
Ja hallo ik was stront bezopen.quote:
Ik moet het begin juni inleverenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo, een vraagje. Op welke datum heb je uiterlijk de boeken nodig voor je essay?
Zelfs met ernstige verhoging zou ik een nieuw topic kunnen aanmaken.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo ik was stront bezopen.
Gaf aan dat ik hem niet kon openen.
Ik ben de sportiviteit zelfe man.
It's you're night! Nothing else matters!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:44 schreef MaJo het volgende:
Mijn moeder komt net thuis en vraagt of ik de honden uitgelaten hebtotaal niet bij stilgestaan om dat te doen
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo ik was stront bezopen.
Gaf aan dat ik hem niet kon openen.
Ik ben de sportiviteit zelfe man.
Ja hallo ik ben net nieuw hier en moet moeite doen om normaal al iets te posten.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zelfs met ernstige verhoging zou ik een nieuw topic kunnen aanmaken.
Metallica ?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
It's you're night! Nothing else matters!
Wanneer je hier post dat je daar gaat werken, zal ik bekijken of ik daar in de buurt kan zijn, en dan breng ik het pakket.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet het begin juni inleverendus als je iets hebt dan zou je het bij de meet kunnen overhandigen. Tenzij je nog een keer een bezoekje aan de Lush wil brengen natuurlijk
Ik wilde het niet vragenquote:
Zo niet, dan vinden we wel een andere manier.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer je hier post dat je daar gaat werken, zal ik bekijken of ik daar in de buurt kan zijn, en dan breng ik het pakket.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Mmmmm vanavond was het een wrap met spinazie, mosterdmayonaise en hardgekookt ei![]()
Hoi Nem. Je hebt heel wat gemist!quote:
En ik jou ook zo te zienquote:Op woensdag 15 april 2009 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
ah.. die heb ik ook gemist zo te zien
Wij zaten vlakbij de brug maarja, je zag het: het was drukquote:Op woensdag 15 april 2009 21:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jup... heb nog een rondje door het vondelpark gemaakt.. maar kon je zo gauw niet spotten
Ja ik vind het ook jammerquote:
Maar je kunt het goed maken door te vertellen waar dit filmpje over gaat:quote:
Dat staat eronder:quote:Op woensdag 15 april 2009 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar je kunt het goed maken door te vertellen waar dit filmpje over gaat:
Toen je wel studeerde hoorde ik ook zulke signalen dus waarom niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:24 schreef wyccie het volgende:
Nogmaals, ik studeer nu even niet. Daar ligt het niet aan.![]()
Dat is echt een hele grote kutsmoesquote:Op woensdag 15 april 2009 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben net nieuw hier en moet moeite doen om normaal al iets te posten.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat staat eronder:
"Very sick children who were going to spend a dreamnight in the Amsterdam Zoo. They were transported to the zoo by the Dutch Emergency and Public Services."
Ik heb er trouwens helemaal niets van gehoordquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
Oftewel, een goed doel-initiatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |