Metallica ?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
It's you're night! Nothing else matters!
Wanneer je hier post dat je daar gaat werken, zal ik bekijken of ik daar in de buurt kan zijn, en dan breng ik het pakket.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet het begin juni inleverendus als je iets hebt dan zou je het bij de meet kunnen overhandigen. Tenzij je nog een keer een bezoekje aan de Lush wil brengen natuurlijk
Ik wilde het niet vragenquote:
Zo niet, dan vinden we wel een andere manier.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer je hier post dat je daar gaat werken, zal ik bekijken of ik daar in de buurt kan zijn, en dan breng ik het pakket.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Mmmmm vanavond was het een wrap met spinazie, mosterdmayonaise en hardgekookt ei![]()
Hoi Nem. Je hebt heel wat gemist!quote:
En ik jou ook zo te zienquote:Op woensdag 15 april 2009 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
ah.. die heb ik ook gemist zo te zien
Wij zaten vlakbij de brug maarja, je zag het: het was drukquote:Op woensdag 15 april 2009 21:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jup... heb nog een rondje door het vondelpark gemaakt.. maar kon je zo gauw niet spotten
Ja ik vind het ook jammerquote:
Maar je kunt het goed maken door te vertellen waar dit filmpje over gaat:quote:
Dat staat eronder:quote:Op woensdag 15 april 2009 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar je kunt het goed maken door te vertellen waar dit filmpje over gaat:
Toen je wel studeerde hoorde ik ook zulke signalen dus waarom niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:24 schreef wyccie het volgende:
Nogmaals, ik studeer nu even niet. Daar ligt het niet aan.![]()
Dat is echt een hele grote kutsmoesquote:Op woensdag 15 april 2009 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben net nieuw hier en moet moeite doen om normaal al iets te posten.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat staat eronder:
"Very sick children who were going to spend a dreamnight in the Amsterdam Zoo. They were transported to the zoo by the Dutch Emergency and Public Services."
Ik heb er trouwens helemaal niets van gehoordquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
Oftewel, een goed doel-initiatief.
Toen ik het filmpje poste vroeg ik: Zou dit Paul Potts' zus zijn?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zou het niet echt kunnen zijn? Beetje kortzichtig dat je dus op haar uiterlijk af gaat
Er waren mensen tégen?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ik wil de Amsterdammers die hier tegen waren niet de kost geven.
Oeh.. ik hoop dat dat hier ook nog gaat gebeuren.. zet ik het raam wijd open iigquote:Op woensdag 15 april 2009 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
Toen ik net uit de metro stapte was het kurkdroog maar het róók alsof het een hele dag geregen had. Stap ik binnen, barst er ineens een bui + onweer los
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens helemaal niets van gehoord
Heb jij er ook aan meegedaan?
Oeh, dat klinkt lekker.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Mmmmm vanavond was het een wrap met spinazie, mosterdmayonaise en hardgekookt ei![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er waren mensen tégen?
Dan ben je echt een kneus
www.buienradar.nl , voorlopig heb je pechquote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oeh.. ik hoop dat dat hier ook nog gaat gebeuren.. zet ik het raam wijd open iig
Dat ruikt altijd zo lekker, als het een hele dag broeierig warm is geweest en er dan een regenbui overheen kletst.
Ja hartstikke vet toch? Stelletje zeikerds..een beetje zieke kinderen een klein pleziertje misgunnenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ik zat in een wagen van de Marechaussee.
Het vindt ieder jaar plaats. De (burger en militaire) hulpdiensten vervoeren dan de kinderen naar de dierentuin waar de dreamnight plaatsvindt. Vaak door eerst een tijd met toeters en bellen door de stad te rijden. Tot grote ergernis van sommigen.
De kinderen hebben de "avond van hun leven". Dat is ook de reden dat ik er aan mee werk.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:48 schreef Etcetera het volgende:
En tot grote vreugde van de kinderen natuurlijklaat die sommigen maar zeuren hoor
Nog een half uurtje wachten denk ikquote:Op woensdag 15 april 2009 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
www.buienradar.nl , voorlopig heb je pech
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben net nieuw hier en moet moeite doen om normaal al iets te posten.
Absoluutquote:Op woensdag 15 april 2009 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik de inzet er achter!
Het kost ontzettend veel personeel om deze inzet tot stand te brengen. Maar er is nooit een tekort aan vrijwilligers.![]()
Meestal zijn het de gemeentes war wij door heen rijden diegene die de problemen veroorzaken.
Voor mij maakt natuurlijk een paar uur scheuren met toeters en bellen een hoop goed.
Nee hoor. Ik zou dit tot in de eeuwigheid willen blijven doen.
Het valt mee, ik hoor de eerste donderslagen al in de vertequote:Op woensdag 15 april 2009 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog een half uurtje wachten denk ik
En dit vind ik dan altijd heel spannend, alhoewel uit het artikel niet duidelijk maakt om welke bronnen het gaat:quote:'Heidi Klum zwanger van vierde kind'
Hiedi Klum haar vierde kind heeft haar zwanger gemaakt?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik blijf het een rare uitdrukking vinden.
[..]
En dit vind ik dan altijd heel spannend, alhoewel uit het artikel niet duidelijk maakt om welke bronnen het gaat:
Iets met een pot en een ketel?quote:
Zo valt het wel te lezen jaquote:Op woensdag 15 april 2009 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hiedi Klum haar vierde kind heeft haar zwanger gemaakt?
Ga je dan ook verkleed als een ATM?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef Etcetera het volgende:Ik heb een plekje op Lan Macht
Hele rij gereserveerd voor mensen van ATM (= een lanclan), en ik hoor bij UDS (andere lanclan) maar er is gefixed dat ik gevlagd ben als ATM dus ik zit bij ATM
Tot ziens in Coevorden!?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef Etcetera het volgende:Ik heb een plekje op Lan Macht
Hele rij gereserveerd voor mensen van ATM (= een lanclan), en ik hoor bij UDS (andere lanclan) maar er is gefixed dat ik gevlagd ben als ATM dus ik zit bij ATM
Whehehquote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je dan ook verkleed als een ATM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |