Toen ik het filmpje poste vroeg ik: Zou dit Paul Potts' zus zijn?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zou het niet echt kunnen zijn? Beetje kortzichtig dat je dus op haar uiterlijk af gaat
Er waren mensen tégen?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ik wil de Amsterdammers die hier tegen waren niet de kost geven.
Oeh.. ik hoop dat dat hier ook nog gaat gebeuren.. zet ik het raam wijd open iigquote:Op woensdag 15 april 2009 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
Toen ik net uit de metro stapte was het kurkdroog maar het róók alsof het een hele dag geregen had. Stap ik binnen, barst er ineens een bui + onweer los
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens helemaal niets van gehoord
Heb jij er ook aan meegedaan?
Oeh, dat klinkt lekker.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Mmmmm vanavond was het een wrap met spinazie, mosterdmayonaise en hardgekookt ei![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er waren mensen tégen?
Dan ben je echt een kneus
www.buienradar.nl , voorlopig heb je pechquote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oeh.. ik hoop dat dat hier ook nog gaat gebeuren.. zet ik het raam wijd open iig
Dat ruikt altijd zo lekker, als het een hele dag broeierig warm is geweest en er dan een regenbui overheen kletst.
Ja hartstikke vet toch? Stelletje zeikerds..een beetje zieke kinderen een klein pleziertje misgunnenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ik zat in een wagen van de Marechaussee.
Het vindt ieder jaar plaats. De (burger en militaire) hulpdiensten vervoeren dan de kinderen naar de dierentuin waar de dreamnight plaatsvindt. Vaak door eerst een tijd met toeters en bellen door de stad te rijden. Tot grote ergernis van sommigen.
De kinderen hebben de "avond van hun leven". Dat is ook de reden dat ik er aan mee werk.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:48 schreef Etcetera het volgende:
En tot grote vreugde van de kinderen natuurlijklaat die sommigen maar zeuren hoor
Nog een half uurtje wachten denk ikquote:Op woensdag 15 april 2009 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
www.buienradar.nl , voorlopig heb je pech
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben net nieuw hier en moet moeite doen om normaal al iets te posten.
Absoluutquote:Op woensdag 15 april 2009 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik de inzet er achter!
Het kost ontzettend veel personeel om deze inzet tot stand te brengen. Maar er is nooit een tekort aan vrijwilligers.![]()
Meestal zijn het de gemeentes war wij door heen rijden diegene die de problemen veroorzaken.
Voor mij maakt natuurlijk een paar uur scheuren met toeters en bellen een hoop goed.
Nee hoor. Ik zou dit tot in de eeuwigheid willen blijven doen.
Het valt mee, ik hoor de eerste donderslagen al in de vertequote:Op woensdag 15 april 2009 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog een half uurtje wachten denk ik
En dit vind ik dan altijd heel spannend, alhoewel uit het artikel niet duidelijk maakt om welke bronnen het gaat:quote:'Heidi Klum zwanger van vierde kind'
Hiedi Klum haar vierde kind heeft haar zwanger gemaakt?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik blijf het een rare uitdrukking vinden.
[..]
En dit vind ik dan altijd heel spannend, alhoewel uit het artikel niet duidelijk maakt om welke bronnen het gaat:
Iets met een pot en een ketel?quote:
Zo valt het wel te lezen jaquote:Op woensdag 15 april 2009 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hiedi Klum haar vierde kind heeft haar zwanger gemaakt?
Ga je dan ook verkleed als een ATM?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef Etcetera het volgende:Ik heb een plekje op Lan Macht
Hele rij gereserveerd voor mensen van ATM (= een lanclan), en ik hoor bij UDS (andere lanclan) maar er is gefixed dat ik gevlagd ben als ATM dus ik zit bij ATM
Tot ziens in Coevorden!?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef Etcetera het volgende:Ik heb een plekje op Lan Macht
Hele rij gereserveerd voor mensen van ATM (= een lanclan), en ik hoor bij UDS (andere lanclan) maar er is gefixed dat ik gevlagd ben als ATM dus ik zit bij ATM
Whehehquote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je dan ook verkleed als een ATM?
Anti Tank Mine?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je dan ook verkleed als een ATM?
Dat hangt meer van jou dan van mij afquote:
Ik zat eigenlijk meer te denken aan:quote:
Dat is correct. Maar het blijft een grotere verrassing voor jou dan voor mij!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
^^ = een ATM'er
[..]
Dat hangt meer van jou dan van mij af
Ik ga nergens van uitquote:Op woensdag 15 april 2009 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar het blijft een grotere verrassing voor jou dan voor mij!
Watch you're six!quote:
Ik heb connecties bij toezicht, I'm not worriedquote:
Plekje nodig tijdens de volgende rit?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut
Ik doe zelf niet van zulke dingen maar heb er veel waardering voor
Dat moet je tegen die tijd nog maar eens vragenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Plekje nodig tijdens de volgende rit?
Nog maar 431 vrije plaatsen. Ik wacht nog wel even met registrerenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef Etcetera het volgende:Ik heb een plekje op Lan Macht
Ga je dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog maar 431 vrije plaatsen. Ik wacht nog wel even met registreren
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog maar 431 vrije plaatsen. Ik wacht nog wel even met registreren
Target locked!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb connecties bij toezicht, I'm not worried
en het is your niet you're![]()
buienradar loopt vaak ( een bui of twee) achter. Ik ga liever af op de Belgische voorspellingen, kloppen iets vaker dan NL versie.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
Nou schiet eens op met die natte moesson. Volgens buienradar moet ik hier al in het noodweer zitten maar tot nu toe zijn er pas twee druppels gevallen.
Oeh een pakket zelfsquote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer je hier post dat je daar gaat werken, zal ik bekijken of ik daar in de buurt kan zijn, en dan breng ik het pakket.
Ik vind het geweldig dat jij er zo blij van kunt wordenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh een pakket zelfsik moet morgen werken
![]()
net mijn eerste opdracht afOrend stelt dat het jus post bellum even belangrijk is als het jus ad bellum en het jus in bello en hij geeft daarvoor een paar kernpunten. Erg interessant
nu mijn volgende opdracht tikken, waarbij ik dit ga toepassen op het dayton akkoord
Heb je trouwens al cijfer terug van die presentatie?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh een pakket zelfsik moet morgen werken
![]()
net mijn eerste opdracht afOrend stelt dat het jus post bellum even belangrijk is als het jus ad bellum en het jus in bello en hij geeft daarvoor een paar kernpunten. Erg interessant
nu mijn volgende opdracht tikken, waarbij ik dit ga toepassen op het dayton akkoord
Nope dat hoor ik maandagquote:Op woensdag 15 april 2009 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je trouwens al cijfer terug van die presentatie?
Of vers geperstquote:Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat jij er zo blij van kunt worden
Maar doe mij mijn jus maar over de aardappeltjes
I like your stylequote:
Oh, dat duurt nog wel evenquote:
Nee, ik wacht tot ik weer een vak heb, in de tussentijd is er niks dat ik hoef te volgen.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:41 schreef MaJo het volgende:
Ben je even gestopt met je studie?
Ik denk dat ik het leuk zou vinden om allerlei cursussen te volgen, van boetseren tot naaien. Fotograferen, in de natuur zijn, reizen.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:43 schreef LadyBlack het volgende:
Of doe wat Soempie doet: zoek iets waar je blij van wordt! Of is dat bij jou al wandelen? In dat geval: hup naar buiten jij
A... uhm...... uhhhmm... a collection of villages.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:11 schreef LadyBlack het volgende:
Als ze nou in de kerk in Londen zong was ze misschien wel ontdekt, zij woont in een gat toch?
Is dat niet wat MM en zijn vrouw ook hebben gedaan? Kan me herinneren dat hij het ooit over zoiets had.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dat staat eronder:
"Very sick children who were going to spend a dreamnight in the Amsterdam Zoo. They were transported to the zoo by the Dutch Emergency and Public Services."
Het zit in mijn karakter denk ik? Niet om kunnen gaan met mijn slechte eigenschappen, en daardoor graag willen dat ik anders zou zijn. En mezelf niet kunnen veranderen.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Toen je wel studeerde hoorde ik ook zulke signalen dus waarom niet?
Angelina, je ziet er best lekker uit maar ik denk aan de namen van je (adoptie)kinderen te kunnen zien dat je compleet geschift moet zijn.quote:Brad Pitt en Angelina Jolie uit elkaar
Showbizz - door Robert (Toiletboy) op 15-04-2009 @ 22:47
Diverse bronnen bevestigen dat Mr. and Mrs. Smith, Brad Pitt en Angelina Jolie, geen relatie meer hebben. Zelfs het gevecht over de voogdij van hun kroost zou al van start zijn gegaan.
Angelina heeft de eerste stap al gezet. Angelina heeft zo al een topadvocaat ingehuurd en probeert de volledige voogdij over zich te krijgen. Volgens blogger Ian Halperin is het zelfs zo ver dat Angelina bezig is met een straatverbod: “Ze wil dat Brad voorlopig uit haar buurt blijft”, zo schrijft hij op zijn blog. Volgens Pitt zou Angelina slecht met haar driftbuien overweg kunnen en besloot hij soms zelfs aan zijn ex-vrouw Jennifer Aniston advies te vragen.
De chauffeur van Angelina heeft ook zijn moment of fame gehad: “Hoe hard ze het ook proberen te verhullen, ze zijn echt uit elkaar. Angelina vindt dat Brad een oude zak is geworden”.
Billy Bob Thornton, de ex-man van Angelina, laat merken dat hij al van de scheiding op de hoogte is. Hij is direct begonnen met een aanvraag van volledige voogdij over zijn Cambodjaanse adoptiezoon Maddox.
Ik mag niet kortzichtig zijn in dit topic, maar vindt je Jolie écht nog aantrekkelijk?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Angelina, je ziet er best lekker uit maar ik denk aan de namen van je (adoptie)kinderen te kunnen zien dat je compleet geschift moet zijn.
Desalniettemin ben ik mobiel bereikbaar .. vergeet niet 0031 te draaien he !
Ze ZAG er best lekker uit. Ze is nu eng dunquote:Op woensdag 15 april 2009 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Angelina, je ziet er best lekker uit maar ik denk aan de namen van je (adoptie)kinderen te kunnen zien dat je compleet geschift moet zijn.
Weet ik niet maar zou me niets verbazenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:05 schreef wyccie het volgende:
Is dat niet wat MM en zijn vrouw ook hebben gedaan? Kan me herinneren dat hij het ooit over zoiets had.
[..]
Misschien makkelijker om te proberen te accepteren dat je zo bent?quote:Het zit in mijn karakter denk ik? Niet om kunnen gaan met mijn slechte eigenschappen, en daardoor graag willen dat ik anders zou zijn. En mezelf niet kunnen veranderen.
Ik vind die 6 euro die ik heb betaald al duur zat.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe zonnebrandcrème gekocht. ¤15
En ik heb het niet eens gebruikt
Ja ik ben nu ook aardig bijgekleurdquote:Op woensdag 15 april 2009 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik vind die 6 euro die ik heb betaald al duur zat.
En ook nog niet gesmeerd, ik ben al wel bruin(er) geworden.
Hmz.. ik zal eens op zoek gaan naar recenter beeldmateriaal dan de tomb raider film, eventueel stel ik straks mijn mening bijquote:Op woensdag 15 april 2009 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik mag niet kortzichtig zijn in dit topic, maar vindt je Jolie écht nog aantrekkelijk?
Helaas wel jaquote:Op woensdag 15 april 2009 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat duurt nog wel even
Zeg, is er nog een beetje actie in het maffiaspel te beleven denk je? Of is het spel gewoon morsdood?
Doe jezelf een plezier en laat die tombraiderwallpaper op je netvlies zittenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz.. ik zal eens op zoek gaan naar recenter beeldmateriaal dan de tomb raider film, eventueel stel ik straks mijn mening bij
Ja ik heb er eigenlijk ook helemaal geen zin inquote:Op woensdag 15 april 2009 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helaas wel ja
Volgens mij is het morsdood. En eigenlijk vind ik dat best prima
Ik ben ook van spierwit naar gebroken wit gegaanquote:Op woensdag 15 april 2009 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook aardig bijgekleurd
Ik vond het altijd wel leuk maar opeens heb ik er geen zin meer inquote:Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik heb er eigenlijk ook helemaal geen zin in
Net als vorige keer
Ik denk dat ik me even ga uitschrijven voor het geval het opeens weer begint.
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz.. ik zal eens op zoek gaan naar recenter beeldmateriaal dan de tomb raider film, eventueel stel ik straks mijn mening bij
Post eens een recente foto van haar dan? Voor zover ik me kan herinneren is ze ook hartstikke mooiquote:Op woensdag 15 april 2009 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en laat die tombraiderwallpaper op je netvlies zitten
Ieh dat is wel erg jaquote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blad is wel van 2007 trouwens
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze kán ook nog heel mooi zijn. Dat was ze vroeger wel maar ze is gewoon té mager geworden, vind ik.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Post eens een recente foto van haar dan? Voor zover ik me kan herinneren is ze ook hartstikke mooi
Ok, laat ik dat dan maar doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en laat die tombraiderwallpaper op je netvlies zitten
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook van spierwit naar gebroken wit gegaan
Een beetje gek is ze wel. Ik vond haar erg cool, zag haar voor het eerst in Hackers.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, hè. Iedereen wil toch overal goed in zijn?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien makkelijker om te proberen te accepteren dat je zo bent?
Hoe vaker je wenst een ander te zijn, hoe sterker dat gevoel wordt
Rood of bruin?quote:
Ik vraag me af of die niet is gesoept. In die tijd trok ze meer 'kleden' aan om haar skelet te verhullen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
98 lbsquote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op woensdag 15 april 2009 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ok, laat ik dat dan maar doen.
edit - en verpest door de posts boven me![]()
Dat weet ik heel goed, daarom zeg ik ook nooit meer dat je maar "gewoon even dit of dat moet doen", maar "proberen". Het is altijd gemakkelijker gezegd dan gedaan want karaktereigenschappen zijn gewoon heel moeilijk tot niet te veranderen, hoe vervelend dat ook is. En dan kun je je afvragen of het niet beter is proberen eraan te werken dat dan maar te accepteren.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:19 schreef wyccie het volgende:
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, hè. Iedereen wil toch overal goed in zijn?
Op heel veel vlakken ben ik ook wel blij hoe ik ben, maar daar ga je niet de hele tijd vrolijk aan denken.![]()
Piepklein beetje rood, maar vooral bruinquote:Rood of bruin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |