Ik mis FB niet als ik het zo lees. Ray heeft het er ook al over in #94, FB is alleen maar gezeik de laatste tijd.quote:
Omdat nog steeds het oude bestand erop staatquote:
Onzin, DK, TerroRobbie, Rots en Da_Sandman komen niet eens in de SC..quote:Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik mis FB niet als ik het zo lees. Ray heeft het er ook al over in #94, FB is alleen maar gezeik de laatste tijd.
Zeg maar sinds januari en het SC gedoe.
Jammer is dat.
Agree.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik mis FB niet als ik het zo lees. Ray heeft het er ook al over in #94, FB is alleen maar gezeik de laatste tijd.
Zeg maar sinds januari.
Jammer is dat.
Ik denk dat je me verkeerd begrijptquote:Op donderdag 9 april 2009 16:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Onzin, DK, TerroRobbie, Rots en Da_Sandman komen niet eens in de SC..
Dat laatste ging gepaard. En het SC-gedoe was vooral een opgeklopte vete. Die na 2-3 weken weer verdwenen was. Ben het wel met je eens dat er nu een hoop nutteloos gezeik is, maar dat komt vooral door die kinderachtige gasten die ik net noem. En dan met name DK die maar door blijft zaniken. Maar goed, ik ben geen mod/FAquote:Op donderdag 9 april 2009 16:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt
Wat ik bedoel is dat er sinds die tijd meer gezeik is, niet dat het door de SC komt. Maar dat speelde in die tijd ook, samen met dat gedoe met sjimz ed.
Goede vraagquote:Op donderdag 9 april 2009 16:13 schreef dndiek het volgende:
Waarom is RayMania's SoccerGame #3. Wie krijgt de langste reeks? niet centraal, net als de toto's en het gok-spel?
Omdat ik eerst wilde dat het topic in de index stond (zodat iedereen het zag), om het daarna centraal te maken.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:13 schreef dndiek het volgende:
Waarom is RayMania's SoccerGame #3. Wie krijgt de langste reeks? niet centraal, net als de toto's en het gok-spel?
Het is al de derde topic in de reeksquote:Op donderdag 9 april 2009 16:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat ik eerst wilde dat het topic in de index stond (zodat iedereen het zag), om het daarna centraal te maken.
Niet zo lang. Maar zal het centraal maken nu. Staat ook in FC dat ik dat zou doen, hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het is al de derde topic in de reeks
OKquote:Op donderdag 9 april 2009 16:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet zo lang. Maar zal het centraal maken nu.
Ja, dat kan ik niet ruiken, vroeger kwam ik daar nog wel eensquote:Staat ook in FC dat ik dat zou doen, hoor.
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:52 schreef Adothehague het volgende:
ray kan je nou eens normaal doen?
Je weet dat er in een feedback topic klachten komen.
Dat jij dat bestempeld als gezeik is volkomen onterecht.
Als jij het gezeik noemt (de klachten waar de mensen die posten mee zitten) vraag ik me ernstig af of moderator wel de juiste functie voor je is.
Voor de volledigheid; het is witte donderdag en goede vrijdagquote:Op donderdag 9 april 2009 15:41 schreef RayMania het volgende:
Jongens, doe eens stoppen en maak er een Goede Donderdag van. Waar hebben we het in godsnaam over.
Totaal, maar dan ook totaal geen aanleiding voor deze shit.
En belangrijker nog, waarom SoccerGame in plaats van FootballGame?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:13 schreef dndiek het volgende:
Dan kap ik er toch lekker mee? Mij best hoor. Niks anders dan gekanker hier de laatste tijd op ons.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:52 schreef Adothehague het volgende:
ray kan je nou eens normaal doen?
Je weet dat er in een feedback topic klachten komen.
Dat jij dat bestempeld als gezeik is volkomen onterecht.
Als jij het gezeik noemt (de klachten waar de mensen die posten mee zitten) vraag ik me ernstig af of moderator wel de juiste functie voor je is.
Ik weet wel een oplossing ban gewoon een aantal personen het zijn altijd dezelfdequote:Op donderdag 9 april 2009 19:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan kap ik er toch lekker mee? Mij best hoor. Niks anders dan gekanker hier de laatste tijd op ons.
Ik doe dit voor mijn plezier, maar die plezier is er dit jaar nog geen seconde geweest. Vergeet al die dingen die de afgelopen jaren zijn gedaan voor VBL, maar onthoud vooral hoe die machtsgeile, graag Feyenoord bannende, neuzenmod is geweest. Nog een prettig weekend.
Niks mis met kritiek, maar in FB is het vooral gezeik de laatste tijd. En in discussie gaan met de modsquote:Op donderdag 9 april 2009 17:52 schreef Adothehague het volgende:
Alles is gelogen.
Het probleem zit bij de FA's. Het werd hierboven al gezegd. Het zijn continu dezelfde gasten. Een beetje discussie met een user moet kunnen en zal altijd blijven, daar ben je mod voor. Maar iedereen weet wie in VBL de vaste gasten zijn die altijd lopen te kutten.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niks mis met kritiek, maar in FB is het vooral gezeik de laatste tijd. En in discussie gaan met de mods
En?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal het even naar achteren meenemen.
Ik twijfel er namelijk erg aan of je er daadwerkelijke mee naar achter bent gegaan. Het is namelijk al 24 uur geleden.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hoeft het niet elke keer te herhalen.
Er komt vanzelf wel bericht mocht er nieuws zijn.
Waarom zou ik daar over liegen?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik twijfel er namelijk erg aan of je er daadwerkelijke mee naar achter bent gegaan. Het is namelijk al 24 uur geleden.
We overleggen er daadwerkelijk over, maar het zit wat gecompliceerd in elkaar en het moet even goed bekeken worden. Dat doe je niet in een paar uurtjes.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik twijfel er namelijk erg aan of je er daadwerkelijke mee naar achter bent gegaan. Het is namelijk al 24 uur geleden.
Lijkt me een prima plan!quote:Op donderdag 9 april 2009 19:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik weet wel een oplossing ban gewoon een aantal personen het zijn altijd dezelfde
Gecompliceerd?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
We overleggen er daadwerkelijk over, maar het zit wat gecompliceerd in elkaar en het moet even goed bekeken worden. Dat doe je niet in een paar uurtjes.
Dat hoor je dus vanzelf wel.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gecompliceerd?![]()
Ik wil gewoon weten of het wel of niet mag.
Gast stop nou eens met dat gezuig en gekut in Feedback.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zolang er dus nog niets bekend is mag ik gewoon blessures verheerlijken?
Mocht het niet mogen, dan krijg je waarschijnlijk met terugwerkende kracht een buslading notes.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je ziet zelf niet hoe ontzettend stom deze zin is? 'Gewoon blessures verheerlijken'quote:Op donderdag 9 april 2009 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je doet net of dat ik een formele brief moet sturenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je ziet zelf niet hoe ontzettend stom deze zin is? 'Gewoon blessures verheerlijken'Sneu figuur.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik weet wel een oplossing ban gewoon een aantal personen het zijn altijd dezelfde
Dat ligt dus iets minder simpel dan jij het stelt.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gecompliceerd?![]()
Ik wil gewoon weten of het wel of niet mag.
Halen jij/jullie dan gewoon al die berichten weg. Jullie zijn de mods, jullie bepalen wat wel en geen feedback is, dus nooit gezeik met de policy.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast stop nou eens met dat gezuig en gekut in Feedback.
Blessures toewensen, in welke vorm dan ook, doen we niet. Klaar daarmee.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En gewoon bannen dus, dan verwijder je de mogelijke onzin al VOOR het geplaatst wordt. Want je weet toch dat er niets dan lulkoek uit betreffende users komt rollen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Halen jij/jullie dan gewoon al die berichten weg. Jullie zijn de mods, jullie bepalen wat wel en geen feedback is, dus nooit gezeik met de policy.
Neequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Grulez het volgende:
Is er al een topic over voetballers die al jaren prof zijn, maar eigenlijk nooit spelen (en is fenomeen topicwaardig)? Ik keek net naar de reservekeeper van Heracles Jorg van Nieuwenhuijzen. Die heeft dus in 13 jaar profvoetbal 58 wedstrijden gespeeld.
Kan mij zo'n topic niet herinneren, maar ga je gang. Maak er wat van.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Grulez het volgende:
Is er al een topic over voetballers die al jaren prof zijn, maar eigenlijk nooit spelen (en is dit fenomeen topicwaardig)? Ik keek net naar de reservekeeper van Heracles Jorg van Nieuwenhuijzen. Die heeft dus in 13 jaar profvoetbal 58 wedstrijden gespeeld.
Doe ik dat morgen. Zometeen oppassenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan mij zo'n topic niet herinneren, maar ga je gang. Maak er wat van.
Ik heb hem een waarschuwing gegeven.quote:Op zondag 12 april 2009 17:37 schreef denthemen het volgende:
Live Eredivisieverslagen #203: Monsterscore Ajax
Kan er eens wat aan het constante getroll van hem gedaan worden? Het is elke week hetzelfde
Bedoel je Dirkzz of forumgebruikert?quote:Op zondag 12 april 2009 17:37 schreef denthemen het volgende:
Live Eredivisieverslagen #203: Monsterscore Ajax
Kan er eens wat aan het constante getroll van hem gedaan worden? Het is elke week hetzelfde
Maar als ik nou -edit- Feyenoord zeg halen jullie het ook weg. Ik snap het verschil niet, maar jullie keuzequote:Op zondag 12 april 2009 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft het toch niet tegen jou? Ik heb hem gewaarschuwd.
Als wij joden gaan editten, heeft dat ook consequenties voor het gebruik van kakkerlak en het geuzengebruik van joden.quote:Op zondag 12 april 2009 17:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar als ik nou -edit- Feyenoord zeg halen jullie het ook weg. Ik snap het verschil niet, maar jullie keuze![]()
Duidelijkquote:Op zondag 12 april 2009 17:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als wij joden gaan editten, heeft dat ook consequenties voor het gebruik van kakkerlak en het geuzengebruik van joden.
Dicht, dank je.quote:Op zondag 12 april 2009 18:11 schreef Dos37 het volgende:
[LIVE] Galatasaray - Fenerbahce #1
volgens mij is dit niet de bedoeling
Dat was te zien ook.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Grulez het volgende:
Is er al een topic over voetballers die al jaren prof zijn, maar eigenlijk nooit spelen (en is dit fenomeen topicwaardig)? Ik keek net naar de reservekeeper van Heracles Jorg van Nieuwenhuijzen. Die heeft dus in 13 jaar profvoetbal 58 wedstrijden gespeeld.
Dat heet een mening geven.quote:Op zondag 12 april 2009 23:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Studio Voetbal #88 Jack vermaakt zich opperbest
troll
quote:Op zondag 12 april 2009 23:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Live Eredivisieverslagen #203 Waar de man met de lapo lui is
Ik zal eens even kijken.quote:Op maandag 13 april 2009 11:36 schreef Ritmo het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan -edit- DikVoorMekaar in de Feyenoord-topics ofzo?
Die posts van hem, zo onsamenhangend... Lijkt wel of er iemand onder invloed van drugs zit te posten ofzo.quote:Op maandag 13 april 2009 11:39 schreef RayMania het volgende:
Die DikVoorMekaar is sowieso een kloon, zorgt ook al voor 'problemen' in NWS zag ik.
Omdat je er niets mee te maken hebt.quote:Op maandag 13 april 2009 11:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom wordt er wederom een vraag van mij gewoon verwijderd?
Maar eens screenshots gaan maken en deze door mailen aan de FA's
Ja daar ben ik ook echt van onder de indrukquote:Op maandag 13 april 2009 11:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Grappig. Nu ik dreig met het maken van screenshots krijg ik opeens wel een reactie.
Dat dus. En nu is het weer klaar hier.quote:Op maandag 13 april 2009 11:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook echt van onder de indruk
Ga ze maar mailen en blijf je vooral met je eigen zaken bemoeien.
Zal het aanpassen.quote:Op maandag 13 april 2009 12:57 schreef borisz het volgende:
Kan [Frankrijk] Ligue 1 (2008-2009) Go ASSE! in het linkjestopic? Die oude linkt nog naar een vol topic.
Yes, thanks.quote:Op maandag 13 april 2009 19:28 schreef Blawh het volgende:
Eredivisie Wedstrijd Samenvattingen Terugkijken?
Kan wel een slotje op denk ik.
Verdere discussie kan geen kwaad.quote:Op maandag 13 april 2009 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Schelden tijdens de wedstrijd. Mag dat?
Vraag is beantwoord.
Die is verwijderd op verzoek net zoals de rest van die nutteloze discussie die daar gevoerd werd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar is deze gequote post van 14.27 heen?
Heracles Almelo #31: Weken van de waarheid
Op verzoek? Op verzoek van wie? Niet van mij... Of kun je tegenwoordig ook posts van anderen verzoeken te verwijderen?...quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:31 schreef sjimz het volgende:
Die is verwijderd op verzoek net zoals de rest van die nutteloze discussie die daar gevoerd werd.
Kom je wel een beetje laat mee.
Jouw post valt waarschijnlijk onder de 'rest van de nutteloze onzin'.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op verzoek? Op verzoek van wie? Niet van mij... Of kun je tegenwoordig ook posts van anderen verzoeken te verwijderen?...
Het citaat staat nog wel in het topic ..(waarom is dat niet verwijderd dan??) is gewoon ontopic en totaal niet nutteloos.
En ja, beter laat dan nooit.
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:38 schreef TIM-846 het volgende:
Jouw post valt waarschijnlijk onder de 'rest van de nutteloze onzin'.
Er was een TR of de nutteloze discussie tussen jou en nog iemand anders verwijderd kon worden.quote:
Nogmaals? Wat is er nutteloos aan? De post was gewoon ontopic. Hij is zelfs gequote en die quote is wel blijven staan...quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:27 schreef sjimz het volgende:
Er was een TR of de nutteloze discussie tussen jou en nog iemand anders verwijderd kon worden.
En dat is dan ook gebeurd.
Die post ben ik dan vergeten weg te halen, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nogmaals? Wat is er nutteloos aan? De post was gewoon ontopic. Hij is zelfs gequote en die quote is wel blijven staan...
Het ging meer om het feit hoe de discussie werd gevoerd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar dat betekent dus dat ik niets negatiefs over een team mag zeggen? Een discussie over de kwaliteiten van de spelers van Heracles wordt hier in VBL als nutteloos ervaren?
Daar ben ik het wel mee eens hoor, maar er stond gewoon weinig inhoudelijk. Dat stukje wat ik ben vergeten te verwijderen was wel inhoudelijk alleen het zou heel onlogisch staan qua context als jouw reactie was blijven staan. Misschien had het kunnen blijven staan alleen heb ik er toen voor gekozen om alles maar gelijk te verwijderen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet niet meer precies wat er in de rest stond, maar de geciteerde tekst en de reactie daarop lijken me zowel qua inhoud als qua toon weinig mis mee. Dat gedeelte had dus best kunnen blijven staan.
Overigens mag er toch best een beetje op het scherp van de snede gediscussieerd worden? Zolang er niet gescholden wordt, persoonlijke aanvallen e.d. We hoeven elkaar toch niet allemaal geweldige users te vinden.
Een troll laat ik staan als -edit- zodat de user ziet dat hij "te ver" is gegaan. Offtopic haal ik gewoon meestal weg zonder editbericht.quote:Trouwens, waarom is die eerste post daar wel weggeedit en niet verwijderd? Is dat een bepaalde procedure?
Wees nou eens snellerquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef Silenus het volgende:
Kan deze Eredivisietoto 2008/2009 #5 sticky? Weet zelf niet hoe dat moet, en of ik dat überhaupt kan doen. Thanks!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 16:48 door RayMania:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
Moet jij geen feedback behandelen in MLN?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:56 schreef rubbereend het volgende:
hij vroeg niet om centraal maar om sticky
Vanwege de drukte daar hebben we maar besloten alle feedback te negerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Moet jij geen feedback behandelen in MLN?.
Hm, misschien handig om dat hier ook in te voeren?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vanwege de drukte daar hebben we maar besloten alle feedback te negeren
Is er al: Het kleine VBL-Vraagbaak-topic bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan er geen centraal spelregeltopic komen? Al die topics die tegenwoordig geopend worden met domme vragen of domme suggesties.
Nee dat is al afgeschoten door de mods.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er al: Het kleine VBL-Vraagbaak-topic bijvoorbeeld.
Daar gaat puur over feitjes. TR doelt denk ik op het topic van tong, die probeert via een stelling een discussie op gang te brengen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is er al: Het kleine VBL-Vraagbaak-topic bijvoorbeeld.
Niet alleen die hoor, maar bijv. ook 1 over schelden, en 1 over vrije trap van tijdrekken om maar wat voorbeelden van de laatste dagen te noemen:quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:29 schreef Blawh het volgende:
Daar gaat puur over feitjes. TR doelt denk ik op het topic van tong, die probeert via een stelling een discussie op gang te brengen.
Ja dat ie er is geloof ik best, maar waarom wordt het niet gebruikt?quote:
Omdat zo'n topic meestal wegzakt en het de minder actieve VBL-gebruikers zijn die met die vragen zitten, vermoed ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat ie er is geloof ik best, maar waarom wordt het niet gebruikt?
Ja dat geldt voor alle topics dat ze wegzakken. Maar als een minder actieve VBL-gebruiker een ryan babel topic opent wordt die ook gesloten en verwezen naar het eerdere topic. Waarom in dit geval niet?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Omdat zo'n topic meestal wegzakt en het de minder actieve VBL-gebruikers zijn die met die vragen zitten, vermoed ik.
Uit ervaring weet ik dat sticky topics vaak over het hoofd worden gezien en dat het minder views trekt dan topics die normaal in de index staan. Zelf vind ik het ook jammer dat de interviewtopics vaak snel 'verdwenen', maar denk niet dat het echt een oplossing is om het dan maar sticky te maken. Centraal maken (zoals HOOLS bijvoorbeeld) zou ideaal zijn, maar eigenlijk hebben we al een hele rij daar staan met alle toto's, dus dat is ook niet echt een oplossing.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:25 schreef SCH het volgende:
Een interview met..... RayMania
Is het een idee om deze topics (een poosje) sticky te maken, het is zo leuk, er wordt enthousiast op gereageerd en het is jammer als het wegzakt, het zijn nou niet direct topics die zich voor veel posts lenen dus dat gevaar is er wel.
Ook nog bedanktquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Chelsea - Liverpool #3
Chelsea - Liverpool #3
Chelsea - Liverpool #3
Chelsea - Liverpool #3
*Zucht*quote:Op woensdag 15 april 2009 10:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Als het goed geschreven is komen de reacties vanzelf.
Misschien eerst een week gewoon mee laten draaien en na een week centraal maken ?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat sticky topics vaak over het hoofd worden gezien en dat het minder views trekt dan topics die normaal in de index staan. Zelf vind ik het ook jammer dat de interviewtopics vaak snel 'verdwenen', maar denk niet dat het echt een oplossing is om het dan maar sticky te maken. Centraal maken (zoals HOOLS bijvoorbeeld) zou ideaal zijn, maar eigenlijk hebben we al een hele rij daar staan met alle toto's, dus dat is ook niet echt een oplossing.
Zo bijzonder is het toch ook weer niet? Die met Beschouw was wel aardig...quote:Op woensdag 15 april 2009 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien eerst een week gewoon mee laten draaien en na een week centraal maken ?
Ik vind het prima Ray, als het maar onder de aandacht komt en dat lukt volgens mij nu eigenlijk ook al wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat sticky topics vaak over het hoofd worden gezien en dat het minder views trekt dan topics die normaal in de index staan. Zelf vind ik het ook jammer dat de interviewtopics vaak snel 'verdwenen', maar denk niet dat het echt een oplossing is om het dan maar sticky te maken. Centraal maken (zoals HOOLS bijvoorbeeld) zou ideaal zijn, maar eigenlijk hebben we al een hele rij daar staan met alle toto's, dus dat is ook niet echt een oplossing.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het toch ook weer niet? Die met Beschouw was wel aardig...
Het is vooral leuk als er af en toe wat andersoortige topics zijn die door users zelf zijn geinitieerd. Zoals destijds de post hier je foto met vergiet en voetbalshawl topic, wat een enorm onverwacht succes was.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het toch ook weer niet? Die met Beschouw was wel aardig...
Gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:34 schreef One_conundrum het volgende:
SC Heerenveen #44 Op naar de Kuip
kan deze even in de OP gezet worden.
Dank!
Ik vind eigenlijk persoonlijk dat mensen wel even mogen zien hoe Sezten er over denkt.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:06 schreef Breach het volgende:
15 april 1989 - You'll never walk alone
Zou deze reactie en alle commotie daarna gewoon weggehaald kunnen worden uit zo'n topic. Ook al posten Prosac en Sjimz er zelf.
Nah ja, it's up to you. Maar dit soort dingen moet je gewoon weghalen. Iedereen weet toch al dat het een dwaas is.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk persoonlijk dat mensen wel even mogen zien hoe Sezten er over denkt.
Natuurlijk. Het is zijn mening en misschien kunnen we hem uitleggen waarom wij er verbijsterd over zijn in plaats van hem alleen maar uit te schelden.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk persoonlijk dat mensen wel even mogen zien hoe Sezten er over denkt.
Wat vond je er van?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is zijn mening en misschien kunnen we hem uitleggen waarom wij er verbijsterd over zijn in plaats van hem alleen maar uit te schelden.
Ik vraag me af of jij het überhaupt wel ooit gaat leren.quote:
Is weg. Bedankt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:26 schreef Palmboom313 het volgende:
Live Eredivisieverslagen #204: Goede generale voor PSV.
onnodig gescheld
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tot dusver suggereert dat er nog vele pareltjes bij komen, je hebt gelijk!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat Twente maar beter hun beste opstelling op het veld kunnen zetten, want die Feyenoorders, die zijn goed!
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lijkt me een enorm groot contrast het conservatorium en Rotterdam.
quote:
quote:
Wat gaat hier aan gedaan worden?quote:
Het is achter gemeld. Aan de FA's verder wat te doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef TC03 het volgende:
Ik ben voor de gelegenheid even gaan neuzen in de posthistory van Pizzakoppo, en dit zijn zijn laatste posts op chronologische volgorde.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat gaat hier aan gedaan worden?.
Volgens mij klopt-ie nu.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:48 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09 deel 4
Is er een aardige mod die daar het verzoek uit de OP wil uitvoeren? Bij voorbaat dank!!!
Done.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:41 schreef dndiek het volgende:
Mag een kringeltje voor Serie A-toto #16 ?
Mijn dank is wederom grootquote:
Hey daar is tongjr.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:15 schreef Gitanov het volgende:
Lekker sjimz
Kunnen CL en UC wedstrijden voortaan ook in de lopend CL en UC topics
Snap dat het gewoon in het live wedstrijden ding zou kunnen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey daar is tongjr.
Ik heb tong een PM gestuurd over het hoe en waarom.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:24 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Snap dat het gewoon in het live wedstrijden ding zou kunnen.
Maar al had Ajax in deze positie gestaan had het topic wel open gebleven.
Je hebt je PM gelezen en beantwoord.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:25 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom de wedstrijd van het jaar in Nederland geen eigen topic waard is ?
Het AZ -Vitesse kampioenstopic.
Ieder opkomend talent van De Graafschap krijgt een eigen topic.
En een kampioenswedstrijd niet.
Volgens mij doe ik iets verkeerd
Ja en ? Verantwoordt dat het slotje ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey daar is tongjr.
Ik heb tong een PM gestuurd over het hoe en waarom.
Ja blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en ? Verantwoordt dat het slotje ?
jah maar wanner is dat zoverquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:31 schreef tong80 het volgende:
Ok ik parafraseer. Een topic over de klassiekers mag wel.
Deze wedstrijd kan ook in het algemene wedstrijdverslagen topic worden besproken.
Het is dus wachten tot AZ één van de grote vier wordt.
Ja en wie bepaald wat een klkassieker is ?quote:
Historie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en wie bepaald wat een klkassieker is ?
Ik ga even kijken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:46 schreef Rots het volgende:
sjimz er worden links gepost bij stream-topic?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:49 schreef WeebI het volgende:
Kan een modje dit even fixen?:
Real Madrid CF #33: In de achtervolging
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Live Eredivisieverslagen #205: Waar Feyenoord gaat winnen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik geloof als ik deze post zie dat het een uitspraak van het publiek is.
Live Eredivisieverslagen #205: Waar Feyenoord gaat winnen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:21 schreef Robinhoo het volgende:
Hoeft niet he?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:21 schreef Robinhoo het volgende:
Ik kan mij geen ander kampioenswedstrijdtopic herinneren terwijl we een livescore topic hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:59 schreef SCH het volgende:
Jongens, jongens, was dat nou allemaal nodig???
AZ hoorde het bij rust en wilde geen kampioen worden zonder tong80 bij dus heeft het even uitgesteld.
Een topic over de kampioenswedstrijd lijkt me toch vrij logisch?
Dan was het de eerste. Wat maakt het uit. Jammer dat je het zo op de spits drijft, al zal tong80 zich ook niet onbetuigd hebben gelaten. Is toch helemaal niet nodig?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan mij geen ander kampioenswedstrijdtopic herinneren terwijl we een livescore topic hebben.
Tong had ook een PM of in FB kunnen vragen waarom het de eerste keer al werd gesloten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan was het de eerste. Wat maakt het uit. Jammer dat je het zo op de spits drijft, al zal tong80 zich ook niet onbetuigd hebben gelaten. Is toch helemaal niet nodig?
Nee hoor, is er naar mijn weten nooit geweest. We hebben het Livescoretopic, dat voldoet al jaren prima.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:59 schreef SCH het volgende:
Een topic over de kampioenswedstrijd lijkt me toch vrij logisch?
Nee, dat is niet slim. Het is echter ook wat overdreven om hem daarvoor te laten bannen, want dat is toch wat je uiteindelijk hebt bereikt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tong had ook een PM of in FB kunnen vragen waarom het de eerste keer al werd gesloten.
Om het dan vervolgens nog een keer te openen en een PM in het openbaar te posten is gewoon niet slim.
De regels gelden ook voor Tong hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is niet slim. Het is echter ook wat overdreven om hem daarvoor te laten bannen, want dat is toch wat je uiteindelijk hebt bereikt.
Het is nu toch even een bijzondere situatie. Er zijn toch wel meer bijzondere wedstrijden met een apart topic. Als een klassieker een apart topic kan dan kan zo'n wedstrijd toch ook wel een eigen topic. Maar laten we er verder niet te lang over lullen. Ik zeg dat ik het jammer vind en niet nodig en ik vind het teleurstellend dat het dan direct dan weer met een ban moet eindigen. Vind ik niet zo sterk en ik leg echt alleen de schuld niet bij jullie. Maar blijf toch even rustig en laat het met een sisser aflopen, is voor iedereen beter.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee hoor, is er naar mijn weten nooit geweest. We hebben het Livescoretopic, dat voldoet al jaren prima.
Iedereen weet waar de wedstrijden worden gevolgd, dan is het verwarrend om ineens een wedstrijd in een ander topic te volgen. Dan krijg je dat er in beide topics wordt gepost. En als je een apart topic open houdt, dan krijg je dat in het ene topic Feyenoord - Twente wordt gevolgd en in het andere topic AZ - Vitesse. Schiet niet op voor ons als mods om twee topics te F5-en. Voor twee wedstrijden is één topic gewoon voldoende; is makkelijker voor iedereen.
Ja, dat lijkt me duidelijk. Maar vind je het zelf niet wat overdreven om hem daarvoor te laten bannen? Dat kan toch niet het doel zijn en is het toch helemaal niet waard. Ik vind het jammer en ik zou zo graag willen dat jij dat achteraf dan ook in zou zien, dat het niet zo heel handig is allemaal. Zonder er verder een groot ding van te maken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
De regels gelden ook voor Tong hoor.
Ik vind dit ook niet echt iets om ons druk om te maken, maar tong is zelf gewoon niet slim geweest. Het eerste topic wordt gesloten, sjimz stuurt een duidelijke PM naar tong, maar blijkbaar is het toch nodig om nog een keertje het topic te openen en vervolgens de PM hier te plakken. Het had met een sisser af kunnen lopen als tong niet zo koppig wasquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nu toch even een bijzondere situatie. Er zijn toch wel meer bijzondere wedstrijden met een apart topic. Als een klassieker een apart topic kan dan kan zo'n wedstrijd toch ook wel een eigen topic. Maar laten we er verder niet te lang over lullen. Ik zeg dat ik het jammer vind en niet nodig en ik vind het teleurstellend dat het dan direct dan weer met een ban moet eindigen. Vind ik niet zo sterk en ik leg echt alleen de schuld niet bij jullie. Maar blijf toch even rustig en laat het met een sisser aflopen, is voor iedereen beter.
Het was kiezen tussen consequent zijn en tong er mee weg laten komen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me duidelijk. Maar vind je het zelf niet wat overdreven om hem daarvoor te laten bannen? Dat kan toch niet het doel zijn en is het toch helemaal niet waard. Ik vind het jammer en ik zou zo graag willen dat jij dat achteraf dan ook in zou zien, dat het niet zo heel handig is allemaal. Zonder er verder een groot ding van te maken.
Dit is het laatste dat ik er over zeg. Ik vind het jammer.
Dat mag je vragen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef dndiek het volgende:
Sjimz, mag ik vragen waarom jij dit soort situaties vaak met PM's wil oplossen? Waarom niet gewoon op het forum?
Maar ik denk dat als je je beweegredenen, waarom het een of ander niet zou mogen in de ogen van de moderators, hier ook op het forum post dat ook andere mensen ervan leren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat mag je vragen.
Omdat ik de mensen dan direct benader en ik ook zeker weet dat ze het hebben gelezen.
Vorige topper van Ajax was dat nog zoquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:29 schreef SCH het volgende:
Dat kan ik me wel een beetje voorstellen. Of is dat nooit meer, aparte topics voor bijzondere wedstrijden?
PSV-Ajax-topicquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:29 schreef SCH het volgende:
Ray, waar ik nog wel mee zit: er zijn toch wel vaker aparte topics voor losse competitiewedstrijden die speciaal zijn. In dat licht is dit topic waarschijnlijk ook geopend. Dat kan ik me wel een beetje voorstellen. Of is dat nooit meer, aparte topics voor bijzondere wedstrijden?
Had ik dan in FB hier aanmoeten geven dat Tong niet opnieuw zijn topic moest openen omdat we dat nooit doen bij een kampioenswedstrijd?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar ik denk dat als je je beweegredenen, waarom het een of ander niet zou mogen in de ogen van de moderators, hier ook op het forum post dat ook andere mensen ervan leren.
Maar niet iedereen snapt waarom hij de eerste keer dicht gaat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had ik dan in FB hier aanmoeten geven dat Tong niet opnieuw zijn topic moest openen omdat we dat nooit doen bij een kampioenswedstrijd?
Iedereen snapt dat hopelijk toch wel dat als hij de eerste keer dicht gaat hij de 2e keer ook weer dicht gaat
Dan moet je de sluitpost eens lezen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:34 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Maar niet iedereen snapt waarom hij de eerste keer dicht gaat.
Alleen voor de Klassiekers zoals Ajax - Feyenoord of PSV - Ajax. Voor zulke topics is veel animo, het zijn wedstrijden op zich en in zulke topics wordt veel gepost nog voor de wedstrijd überhaupt begonnen is. Het laatste Ajax - Feyenoord topic was al binnen drie dagen voor de wedstrijd dicht. Deze wedstrijden trekken zoveel aandacht dat andere wedstrijden die tegelijk gespeeld worden, worden overspoeld.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:29 schreef SCH het volgende:
Ray, waar ik nog wel mee zit: er zijn toch wel vaker aparte topics voor losse competitiewedstrijden die speciaal zijn. In dat licht is dit topic waarschijnlijk ook geopend. Dat kan ik me wel een beetje voorstellen. Of is dat nooit meer, aparte topics voor bijzondere wedstrijden?
Voor zover ik mij kan herinneren hebben Ajax-PSV / Ajax-Feyenoord en volgens mij (weet ik niet zeker) Feyenoord-PSV altijd een eigen wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel dicht moeten, neem ik aan.
Je kan ook het eerste topic missen en dan kan jij duidelijkheid scheppen door gewoon in het de laatste post ipv "quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je de sluitpost eens lezen.
Als je de discussie in het 2e topic had gevolgd dan had je al door dat het zijn 2e topic was.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan ook het eerste topic missen en dan kan jij duidelijkheid scheppen door gewoon in het de laatste post ipv "" iets in de trant van "Ook de tweede keer is zo'n topic niet de bedoeling".
Dat verbaast me dan weer, Ajax - PSV wel een eigen topic en de kampioenswedstrijd niet? Dat is weinig logisch en daarmee vervallen ook de argumenten van Raymania hierboven over het lastige modden en zo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor zover ik mij kan herinneren hebben Ajax-PSV / Ajax-Feyenoord en volgens mij (weet ik niet zeker) Feyenoord-PSV altijd een eigen wedstrijd.
Waarom zou je een tweede topic openen als je zogenaamd de sluitpost uit het eerste topic gemist heb? Dan is er toch geen aanleiding om een tweede topic te openen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan ook het eerste topic missen en dan kan jij duidelijkheid scheppen door gewoon in het de laatste post ipv "" iets in de trant van "Ook de tweede keer is zo'n topic niet de bedoeling".
Klopt, tong had de hint dan ook na het eerste topic moeten snappen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je het achteraf ook niet een beetje overdreven allemaal sjimz?
Maar dat is dan toch ook dubbel modden, dat was het enige argument tegen dit topic. Dat vervalt dan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alleen voor de Klassiekers zoals Ajax - Feyenoord of PSV - Ajax. Voor zulke topics is veel animo, het zijn wedstrijden op zich en in zulke topics wordt veel gepost nog voor de wedstrijd überhaupt begonnen is. Het laatste Ajax - Feyenoord topic was al binnen drie dagen voor de wedstrijd dicht. Deze wedstrijden trekken zoveel aandacht dat andere wedstrijden die tegelijk gespeeld worden, worden overspoeld.
Als ik mij goed herinner zijn deze wedstrijden de enige die de laatste seizoenen open zijn gelaten.
De vraag is of jou ook iets is aan te rekenen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, tong had de hint dan ook na het eerste topic moeten snappen.
Had ik dan de PM van tong niet achter moeten melden?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
De vraag is of jou ook iets is aan te rekenen.
Hm, dacht dat je er niet langer verder over wilde lullen en dat je al het laatste had gezegd wat je wilde zeggen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:38 schreef SCH het volgende:
Dat verbaast me dan weer, Ajax - PSV wel een eigen topic en de kampioenswedstrijd niet? Dat is weinig logisch en daarmee vervallen ook de argumenten van Raymania hierboven over het lastige modden en zo.
Wat was er nou zo verschrikkelijk aan om dat topic vanavond open te laten. Ik snap die drang niet om users die daar leuk over willen babbelen, de voet dwars te zetten. Het liep gewoon goed.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had ik dan de PM van tong niet achter moeten melden?
Vind ik niet, ook tong moet zich aan de regels van Fok houden.
Ik vind nog steeds dat ik terecht die topics heb gesloten.
Maar je laat wel een topic voor een klassieker open. Dat was je argument. Dus dat vervalt dan, want dan is het blijkbaar wel mogelijk. Je weet ook niet hoe druk het was geworden in het kampioenstopic. Ik wil er graag over ophouden maar het fanatisme waarmee nu een slechte beslissing weer wordt verdedigd, vind ik echt teleurstellend. Dat zinnetje: moeten we niet consequent zijn voor tong80 van sjimz, is me te veelzeggend en raakt de kern van het probleem. Ik dacht dat we daar nu met zijn allen wel overheen waren gegroeid.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hm, dacht dat je er niet langer verder over wilde lullen en dat je al het laatste had gezegd wat je wilde zeggen.
Maar goed, mijn argumenten vervallen natuurlijk niet met een makkelijk zinnetje als "dat is weinig logisch en daarmee...". Opmerkelijk dat je weet hoe het is om te modden met meerdere topics tegelijk of niet.
Het enige argument. Even tellen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch ook dubbel modden, dat was het enige argument tegen dit topic. Dat vervalt dan.
En het dubbel modden maakt vier.quote:Alleen voor de Klassiekers zoals Ajax - Feyenoord of PSV - Ajax. Voor zulke topics is veel animo (1), het zijn wedstrijden op zich en in zulke topics wordt veel gepost nog voor de wedstrijd überhaupt begonnen is (2). Het laatste Ajax - Feyenoord topic was al binnen drie dagen voor de wedstrijd dicht. Deze wedstrijden trekken zoveel aandacht dat andere wedstrijden die tegelijk gespeeld worden, worden overspoeld (3).
Voor tong is het niet onlogisch dat hij het tweede topic opent inderdaad, maar die PM had hij gewoon niet moeten posten. Dat is echt geen discussie waard hier, over aparte wedstrijdtopics kan ik nog wel inkomen dat dat misschien vreemd is.quote:Ik vind het gewoon jammer. Ik snap dat het wat uit de hand liep door het halsstarrige gedrag van tong80 maar je kan het niet geheel onlogisch noemen dat hij het 2e topic opende en ook niet dat hij de PM postte, omdat daar de argumenten in stonden.
Laten we inderdaad de ene user (Dirk-Kuijt bijvoorbeeld) wel bannen voor het plaatsen van een PM, maar tong80 niet. Wat zullen we de volgende keer doen als User X een PM plaatst? Eerst even kijken naar de username en vervolgens besluiten wat te doen?quote:Is het niet een optie om deze keer een unban aan te vragen. Ik zou dat wel stoer vinden.
Het eerste topic liep niet goed want die was vrij snel op slot, het tweede topic liep niet echt goed want daar was vooral de discussie tussen tong en GGMM aan de gang.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat was er nou zo verschrikkelijk aan om dat topic vanavond open te laten. Ik snap die drang niet om users die daar leuk over willen babbelen, de voet dwars te zetten. Het liep gewoon goed.
De regels zijn toch duidelijk dat een PM openbaar maken je op een ban komt te zitten.quote:En nee, je had het niet achter moeten melden. Het was niet nodig om iemand hiervoor te laten bannen. Je was zelf onduidelijk, postte niet in FB maar stuurde een PM. De sluitpost was slecht en onduidelij. Dus zo raar is het niet dat de PM werd geplaatst.
In hoeverre ben jij dan objectief te noemen?quote:Het stelt me zo teleur dat het zo moeilijk van jullie kant is om eens te zeggen dat er toch niet zo slim is gehandeld. Dat kan je volgens mij objectief vast stellen in dit geval.
Ik heb de PM niet gezien maar daar stonden toch gewoon de argumenten in om het topic te sluiten? Dat is toch niet zo raar om aan de anderen te laten lezen. Dat had sjimz ook beter in FB kunnen zetten, de plek waar het hoort.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:48 schreef RayMania het volgende:
Voor tong is het niet onlogisch dat hij het tweede topic opent inderdaad, maar die PM had hij gewoon niet moeten posten. Dat is echt geen discussie waard hier, over aparte wedstrijdtopics kan ik nog wel inkomen dat dat misschien vreemd is.
Ach, dat gebeurt toch al wel. Het is niet voor niks dat tong80 dit overkomt. Bovendien heeft sjimz ook wel eens uit een PM van mij op het forum gepost, mocht ie ook gewoon blijven.quote:Laten we inderdaad de ene user (Dirk-Kuijt bijvoorbeeld) wel bannen voor het plaatsen van een PM, maar tong80 niet. Wat zullen we de volgende keer doen als User X een PM plaatst? Eerst even kijken naar de username en vervolgens besluiten wat te doen?
En voor de waarom heb ik al argumenten gegeven.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:48 schreef SCH het volgende:
Maar je laat wel een topic voor een klassieker open. Dat was je argument. Dus dat vervalt dan, want dan is het blijkbaar wel mogelijk.
Jij mag het een slechte beslissing vinden, dat betekent niet dat het een slechte beslissing ís.quote:Je weet ook niet hoe druk het was geworden in het kampioenstopic. Ik wil er graag over ophouden maar het fanatisme waarmee nu een slechte beslissing weer wordt verdedigd, vind ik echt teleurstellend.
Gevalletje de-moderator-kan-het-nooit-goed-doen. Wordt tong80 niet geband voor het plaatsen van een PM, dan krijg je zeurende users die het inconsequent vinden dat hij niet geband wordt (moeten wij ons verdedigen). Wordt tong80 wel geband voor het plaatsen van een PM, dan moeten wij ons verdedigen tegenover bijvoorbeeld jou. Het is zwart, het is wit, er is geen grijs.quote:Dat zinnetje: moeten we niet consequent zijn voor tong80 van sjimz, is me te veelzeggend en raakt de kern van het probleem. Ik dacht dat we daar nu met zijn allen wel overheen waren gegroeid.
Jij vindt dat het alleen maar in FB hoort, ik vind dat het ook via een PM kan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb de PM niet gezien maar daar stonden toch gewoon de argumenten in om het topic te sluiten? Dat is toch niet zo raar om aan de anderen te laten lezen. Dat had sjimz ook beter in FB kunnen zetten, de plek waar het hoort.
[..]
Heb je dan ook nog een linkje waarvan ik die PM post?quote:Ach, dat gebeurt toch al wel. Het is niet voor niks dat tong80 dit overkomt. Bovendien heeft sjimz ook wel eens uit een PM van mij op het forum gepost, mocht ie ook gewoon blijven.
Maar nogmaals: ik hoop dat jullie hier in de toekomst toch echt iets rustiger en volwassen mee om gaan. Gewoon een beetje rustig op zijn beloop laten, was een prima avond geweest met zo'n kampioenstopic.
Misschien is het goed om motivaties voor sluiting in de sluitpost te zetten of in FB, zodat iedereen ze kan lezen en een user niet het gevoel heeft dat hij de argumenten uit de PM zelf moet posten omdat hij het er niet mee eens is. Het komt niet zo handig over om het via PM te doen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het eerste topic liep niet goed want die was vrij snel op slot, het tweede topic liep niet echt goed want daar was vooral de discussie tussen tong en GGMM aan de gang.
Ik mod met dingen uit het verleden in ogenschouw nemend en met de argumenten die Ray je hebt gegeven.
[..]
De regels zijn toch duidelijk dat een PM openbaar maken je op een ban komt te zitten.
Ik was niet onduidelijk, ik poste juist vrij direct met een PM naar Tong toe zodat ik zeker wist dat hij het had gelezen. Mijn sluitpost in topic 1 was duidelijk zat en in topic 2 misschien niet maar elk normaal denkend mens kan zich toch wel voorstellen dat het tweede topic ook dan op slot gaat.
[..]
In hoeverre ben jij dan objectief te noemen?
De eerste sluitpost is duidelijk zat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien is het goed om motivaties voor sluiting in de sluitpost te zetten of in FB, zodat iedereen ze kan lezen en een user niet het gevoel heeft dat hij de argumenten uit de PM zelf moet posten omdat hij het er niet mee eens is. Het komt niet zo handig over om het via PM te doen.
Omdat het sneu is voor tong moeten we dit maar niet doen?quote:En inderdaad ben ik ook niet echt objectief. Maar ik had gehoopt dat het wat beter zou gaan en dat dit soort overtrokken clashes niet meer voorkomen. Het is sneu voor tong80 en jullie worden er toch ook niet blij van?
Was in het weekend van de pornofotorel maar dat ga ik niet meer opzoeken, is verder niet van belang.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:55 schreef sjimz het volgende:
Heb je dan ook nog een linkje waarvan ik die PM post?
De vraag is of jullie er ook iets van leren. Je lijkt het wel weer heel erg met jezelf eens te zijn en niet open te staan voor een minigram feedback of zelfonderzoek. Dat vind ik jammer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat het sneu is voor tong moeten we dit maar niet doen?
Bans zijn nooit leuk voor een user maar hopelijk leert de user er wel van.
Als het niet van belang is waarom noem je het nu in deze discussie dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Was in het weekend van de pornofotorel maar dat ga ik niet meer opzoeken, is verder niet van belang.
Waarom was het zo erg dat deze PM werd gepost eigenlijk?
Ik noem het omdat er dus niet altijd consequent mee om wordt gegaan. Waarom was het zo erg om deze PM te posten, stonden er rare dingen in?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het niet van belang is waarom noem je het nu in deze discussie dan?
PM's mogen gewoon niet gepost worden.
Ik ben dan nu ook niet van mening dat ik iets verkeerds heb gedaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
De vraag is of jullie er ook iets van leren. Je lijkt het wel weer heel erg met jezelf eens te zijn en niet open te staan voor een minigram feedback of zelfonderzoek. Dat vind ik jammer.
Daar staan heel andere dingen in dan in de PM, het kon blijbkaar een stuk duidelijker. In de PM gaat het over klassiekers en dergelijke. In de sluitpost staan alleen 'mee eens'.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
De eerste sluitpost is duidelijk zat.
Omdat ik al in mijn eerste sluitpost had gezegd dat we een liveverslagen topic hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik noem het omdat er dus niet altijd consequent mee om wordt gegaan. Waarom was het zo erg om deze PM te posten, stonden er rare dingen in?
Waarom mochten anderen neit weten wat de motieven waren om dat topic te sluiten?
Wat zou de toegevoegde waarde zijn dan van het posten in FB boven het maken van een PM?quote:Op zondag 19 april 2009 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar staan heel andere dingen in dan in de PM, het kon blijbkaar een stuk duidelijker. In de PM gaat het over klassiekers en dergelijke. In de sluitpost staan alleen 'mee eens'.
Waarom zouden we iets moeten toegeven waarmee wij het niet eens zijn?quote:Op zondag 19 april 2009 00:02 schreef SCH het volgende:
Dom dat ik er toch over doorga, ik verwacht iedere keer dat er wel iets van dat gesloten front zal barsten en dat we er gewoon over kunnen praten en jullie ook eens iets toegeven.
`Het was inderdaad niet zo´n heel groot probleem om een kampioenstopic open te laten, dat zien we nu ook wel`.
Mwa, een sluitpost in FB zetten is niet duidelijk, dat doe je in het topic. Misschien had de sluitpost wat duidelijker kunnen zijn van sjimz, maar alsnog is het gek om een tweede topic te openen als het eerste topic gesloten wordt. Als tong80 een probleem had met een beslissing van ons, dan had hij het gewoon hier moeten zeggen of via PM. Het openen van een tweede topic heeft dan geen zin.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:52 schreef SCH het volgende:
Dat had sjimz ook beter in FB kunnen zetten, de plek waar het hoort.
Zal wel, wij weten in ieder geval dat wij niet zo modden.quote:Ach, dat gebeurt toch al wel. Het is niet voor niks dat tong80 dit overkomt.
Kan het mij niet herinneren eerlijk gezegd.quote:Bovendien heeft sjimz ook wel eens uit een PM van mij op het forum gepost, mocht ie ook gewoon blijven.
Want wij doen hartstikke veel fout vanavond. Eén topic wordt gesloten en gelijk weer heisa hier. Sorry hoor, maar tong had gewoon zijn zin niet moeten doordrijven om het topic weer te openen en om een PM te plaatsen. Dat doet hij allemaal zelf, niet wij. Laatste wat ik erover zeg, want ik val in herhaling.quote:Maar nogmaals: ik hoop dat jullie hier in de toekomst toch echt iets rustiger en volwassen mee om gaan. Gewoon een beetje rustig op zijn beloop laten, was een prima avond geweest met zo'n kampioenstopic.
Jij maakt het iedere keer weer persoonlijk. Doe dat nou niet sjimz, het is niet nodig.quote:Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zouden we iets moeten toegeven waarmee wij het niet eens zijn?
Alleen maar om jou en tong rustig te houden?
Jij beschuldigt mij toch ook dat ik een PM van je openbaar heb gemaakt?quote:Op zondag 19 april 2009 00:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij maakt het iedere keer weer persoonlijk. Doe dat nou niet sjimz, het is niet nodig.
Dan kan de rest het ook lezen. Nu was het onduidelijk waarom het topic gesloten werd.quote:Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat zou de toegevoegde waarde zijn dan van het posten in FB boven het maken van een PM?
PM is duidelijker, doelgerichter en sneller.
Plus wij zien als mods dat degene zijn PM heeft gelezen dus dat we achteraf niet geconfronteerd worden met: Ik had het niet gezien of gelezen."
Inderdaad want er waren honderd users die hier in FB kwamen vragen waarom het topic dicht was.quote:Op zondag 19 april 2009 00:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan kan de rest het ook lezen. Nu was het onduidelijk waarom het topic gesloten werd.
Nou man, wat een vergrijp, terecht dat het tussen aanhalingstekens staat.quote:Op zondag 19 april 2009 00:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH, wat is je probleem? Tong heeft een ban die ieder ander voor dat 'vergrijp' ook zou krijgen en dat topic blijkt een oude koe...
Vind je het vervelend dat tong80 geband is?quote:Op zondag 19 april 2009 00:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad want er waren honderd users die hier in FB kwamen vragen waarom het topic dicht was.
Dat jij en/of tong het onduidelijk vindt wil nog niet zeggen dat de rest van de users dat ook vindt.
Policy is policy. Ik zou er ook een ban voor krijgen, jij ook, Dirk-Kuijt ook en Breach ook.quote:Op zondag 19 april 2009 00:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou man, wat een vergrijp, terecht dat het tussen aanhalingstekens staat.
Wat doet mijn mening er toe?quote:Op zondag 19 april 2009 00:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je het vervelend dat tong80 geband is?
Maakt toch wel iets uit wat er in staat. Als jij mij een PM stuurt met: Hoi hoe is het, en ik post die in Hools, krijg ik echt geen ban. Dit was ook gewoon een zakelijke PM en hjij wordt direct aangegrepen om iemand te laten bannen. Jammer en onnodig en was bij jou of Breach niet gebeurd, dan was er gezegd dat het een onschuldige PM was, en terecht.quote:Op zondag 19 april 2009 00:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Policy is policy. Ik zou er ook een ban voor krijgen, jij ook, Dirk-Kuijt ook en Breach ook.
En waarom denk je dat?quote:Op zondag 19 april 2009 00:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Maakt toch wel iets uit wat er in staat. Als jij mij een PM stuurt met: Hoi hoe is het, en ik post die in Hools, krijg ik echt geen ban. Dit was ook gewoon een zakelijke PM en hjij wordt direct aangegrepen om iemand te laten bannen. Jammer en onnodig en was bij jou of Breach niet gebeurd, dan was er gezegd dat het een onschuldige PM was, en terecht.
Jouw mening doet er voor mij wel toe daarom vraag ik er naar. Ik ben gewoon benieuwd wat je beweegt en waarom je het niet liet passeren. Ik geloof niet in die zogenaamde consequentheid, de regels worden natuurlijk altijd pragmatisch en op de situatie toegepast, en terecht, en anders zou je dat moeten leren.quote:Op zondag 19 april 2009 00:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat doet mijn mening er toe?
Het gaat hier om feiten, niet om meningen.
Feit is dat Tong een PM heeft gepost wat niet volgens de Policiy van Fok mag.
quote:Op zondag 19 april 2009 00:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat jij van hen meer kan hebben dan van tong80
Ja, dat denk ik. Daar lijkt het wel op. Anders snap ik niet waarom dit zo belangrijk was om tong80 voor te laten bennen. Godskolere, dat ligt er zo dik bovenop Ray. Kijk dan even heel goed bij jezelf, het zou raar zijn als het niet zo was en je je nooit door usernames zou laten leiden.quote:Op zondag 19 april 2009 00:14 schreef RayMania het volgende:
Godskolere, denk je nou écht dat wij bepaalde users expres bannen omdat wij daar zin in hebben, dat wij bepaalde users voortrekken of niet en dat wij het niet durven om foute beslissingen toe te geven?
Ik word er een beetje simpel van.
Ban is terecht DK werd er ook gewoon voor geband. Maar kampioenschap wedstrijd topic had volgens mij best open mogen blijven.quote:Op zondag 19 april 2009 00:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH, wat is je probleem? Tong heeft een ban die ieder ander voor dat 'vergrijp' ook zou krijgen en dat topic blijkt een oude koe...
Mail naar forum@fok.nl als je het er niet mee eens ben.quote:Op zondag 19 april 2009 00:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. Daar lijkt het wel op. Anders snap ik niet waarom dit zo belangrijk was om tong80 voor te laten bennen. Godskolere, dat ligt er zo dik bovenop Ray. Kijk dan even heel goed bij jezelf, het zou raar zijn als het niet zo was en je je nooit door usernames zou laten leiden.
Tja, die reactie was te verwachten. Ik vind altijd dat je een argumentatie moet geven, naar je zelf en naar de ander. 'Gewoon omdat het niet mag', is geen argument, dat is de manier waarop ze het in het leger doen misschien. Je moet toch kunnen uitleggen waarom je zo'n PM als deze niet zou mogen plaatsen?quote:Op zondag 19 april 2009 00:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
, PM's posten is gewoon iets wat niet mag.
Als EC of Breach dat had gedaan dan mochten ze ook 48 uur brommen.
Als de regels strikt worden toegepast - en daar ga ik maar van uit - dan krijg jij ook een ban in een situatie met een pm over mijn kanarieverzameling.quote:Op zondag 19 april 2009 00:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Maakt toch wel iets uit wat er in staat. Als jij mij een PM stuurt met: Hoi hoe is het, en ik post die in Hools, krijg ik echt geen ban. Dit was ook gewoon een zakelijke PM en hjij wordt direct aangegrepen om iemand te laten bannen. Jammer en onnodig en was bij jou of Breach niet gebeurd, dan was er gezegd dat het een onschuldige PM was, en terecht.
En wat levert dat op, naar forum@fok.nl mailen? Alsof ze dit daar volgen en lezen? Alsof ze zich verdiept hebben in wat zich hier afspeelt. JIj hebt die melding gemaakt, jij bent verantwoordelijk.quote:Op zondag 19 april 2009 00:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mail naar forum@fok.nl als je het er niet mee eens ben.
Ik ben wel klaar met de discussie.
Uitlokkingquote:Op zondag 19 april 2009 00:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als de regels strikt worden toegepast - en daar ga ik maar van uit - dan krijg jij ook een ban in een situatie met een pm over mijn kanarieverzameling.
Maar ok, ik stuur je wel even een PM en dan mag je het proberen als je wil.
Jouw woord tegen het onze. Ik kan alleen maar voor mijzelf spreken hoor, maar denk je echt dat het ons plezier geeft om iemand die wij alleen online 'kennen' te bannen? Wij kunnen wel van alles zeggen hier, geloven doe je ons toch nooit. Als wij iets zeggen, dan is het toch niet waar.quote:Op zondag 19 april 2009 00:16 schreef SCH het volgende:
Ja, dat denk ik. Daar lijkt het wel op. Anders snap ik niet waarom dit zo belangrijk was om tong80 voor te laten bennen. Godskolere, dat ligt er zo dik bovenop Ray.
Tja, zie boven. Ik heb er geen eens zin in om te zeggen dat het niet waar is.quote:Kijk dan even heel goed bij jezelf, het zou raar zijn als het niet zo was en je je nooit door usernames zou laten leiden.
Niet zo in de slachtoffer Ray. Je bent hier toch om de reacities op hun merites te beoordelen en inschattingen te doen. Anders kan er net zo goed een computerprogramma voor gemaakt worden. Jullie nemen beslissingen en daar ben je verantwoordelijk voor en ik mag daar kritiek op hebben en jullie er op bevragen. En dan vind ik een antwoord als 'het mag gewoon niet' niet heel erg bevredigend. Ik ben gewoon af en toe stikverbaasd over bepaalde beslissingen (meestal gaat het overigens enorm goed) en als ik daar dan iets over zeg, stuit ik op een muur.quote:Op zondag 19 april 2009 00:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jouw woord tegen het onze. Ik kan alleen maar voor mijzelf spreken hoor, maar denk je echt dat het ons plezier geeft om iemand die wij alleen online 'kennen' te bannen? Wij kunnen wel van alles zeggen hier, geloven doe je ons toch nooit. Als wij iets zeggen, dan is het toch niet waar.
Dat mag volgens mij.quote:Op zondag 19 april 2009 00:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Uitlokking![]()
En als ik dan zeg: ik heb een PM van Engc. gehad waarin hij zegt dat hij kanaries verzamelt en niet de PM post.
Dan zou je bijna een heilige zijn. Ik denk dat het niet kan, en het hoeft ook niet zo erg te zijn. Maar bannen is wel een zwaar middel vind ik, daar moet dan wel echt reden voor zijn. Ik heb nog steeds niet gehoord wie er met het plaatsen van deze PM geschaad is. Volgens mij is die regel er omdat er dan geen persoonlijke info op het forum wordt gezet, maar daar was hier toch geen sprake van. Als ik een PM van yvonne krijg met het adres van de camping voor de meet, dan post ik die. In dat licht zie ik deze PM ook.quote:Op zondag 19 april 2009 00:20 schreef RayMania het volgende:
Tja, zie boven. Ik heb er geen eens zin in om te zeggen dat het niet waar is.
Zeg jij.quote:
Tuurlijk, maar jij doet dat altijd op de bekende manier. Jij stelt een vraag, wij geven een zo duidelijk mogelijk antwoord, jij bent niet tevreden, je gaat doorvragen, je zegt dat het stoer zou zijn als we een beslissing terug zouden draaien of je zegt dat wij nooit fouten durven toe te geven, je plakt overal wat extra vraagtekens achter, misschien meld je nog ergens dat het misschien allemaal wat overdreven is, je vindt het allemaal heel jammer en onnodig en een 'relletje' is geboren.quote:Jullie nemen beslissingen en daar ben je verantwoordelijk voor en ik mag daar kritiek op hebben en jullie er op bevragen.
Stuur anders een mailtje naar forum@fok.nl, want de FA's bannen niet als zij het niet eens zijn met de aanvraag.quote:En dan vind ik een antwoord als 'het mag gewoon niet' niet heel erg bevredigend. Ik ben gewoon af en toe stikverbaasd over bepaalde beslissingen (meestal gaat het overigens enorm goed) en als ik daar dan iets over zeg, stuit ik op een muur.
Dat laatste is niet waar. Denk je dat remof de topics hier gelezen heeft.quote:Op zondag 19 april 2009 00:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeg jij.
[..]
Tuurlijk, maar jij doet dat altijd op de bekende manier. Jij stelt een vraag, wij geven een zo duidelijk mogelijk antwoord, jij bent niet tevreden, je gaat doorvragen, je zegt dat het stoer zou zijn als we een beslissing terug zouden draaien of je zegt dat wij nooit fouten durven toe te geven, je plakt overal wat extra vraagtekens achter, misschien meld je nog ergens dat het misschien allemaal wat overdreven is, je vindt het allemaal heel jammer en onnodig en een 'relletje' is geboren.
Je hebt geen monopolie op de waarheid. Als wij iets beslissen wat volgens ons het beste voor VBL is, dan hoeft het geen kutbeslissing te zijn als jij vindt dat het een kutbeslissing is. Jij blijft doorgaan tot het moment dat wij zeggen "ja, het was misschien niet verstandig", ook al is daar geen reden voor.
[..]
Stuur anders een mailtje naar forum@fok.nl, want de FA's bannen niet als zij het niet eens zijn met de aanvraag.
Ach, ik stopte met FA-en omdat ik het niet leuk vond om mensen te bannen. Ik heb regelmatig aan de FA's gevraagd of een ban niet ingekort kon worden, omdat ik het te lang vond (TerroRobbie bijvoorbeeld?). Toen Adothehague mijn MSN hackte, kon ik hem permanent laten bannen als ik "ja" zei tegen yvonne. Ik zei "nee". Maar verder vind ik (en de rest van mijn medemods) het hartstikke leuk om users te bannenquote:Op zondag 19 april 2009 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan zou je bijna een heilige zijn. Ik denk dat het niet kan, en het hoeft ook niet zo erg te zijn.
Ik vind er nog wel een verschil inzitten tussen de pm's. Een moderator pm-t uit zichzelf een user met de melding iets niet meer te doen. Dat is ook een persoonlijk gerichte boodschap.quote:Maar bannen is wel een zwaar middel vind ik, daar moet dan wel echt reden voor zijn. Ik heb nog steeds niet gehoord wie er met het plaatsen van deze PM geschaad is. Volgens mij is die regel er omdat er dan geen persoonlijke info op het forum wordt gezet, maar daar was hier toch geen sprake van. Als ik een PM van yvonne krijg met het adres van de camping voor de meet, dan post ik die. In dat licht zie ik deze PM ook.
Je bent echt een heiligequote:Op zondag 19 april 2009 00:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, ik stopte met FA-en omdat ik het niet leuk vond om mensen te bannen. Ik heb regelmatig aan de FA's gevraagd of een ban niet ingekort kon worden, omdat ik het te lang vond (TerroRobbie bijvoorbeeld?). Toen Adothehague mijn MSN hackte, kon ik hem permanent laten bannen als ik "ja" zei tegen yvonne. Ik zei "nee". Maar verder vind ik (en de rest van mijn medemods) het hartstikke leuk om users te bannen.
Ik heb de PM niet gezien, ik dacht dat het een uitleg was, kan voor andere users ook interessant zien. Lijkt mij niet direct kwaad in te zitten. Maar goed als we het er maar over eens zijn dat 'maar zo is het gewoon' niet een steekhoudend argument is.quote:Ik vind er nog wel een verschil inzitten tussen de pm's. Een moderator pm-t uit zichzelf een user met de melding iets niet meer te doen. Dat is ook een persoonlijk gerichte boodschap.
Stond dat er in? Dat wil ik zien.quote:Op zondag 19 april 2009 00:37 schreef RayMania het volgende:
Ik vind er nog wel een verschil inzitten tussen de pm's. Een moderator pm-t uit zichzelf een user met de melding iets niet meer te doen. Dat is ook een persoonlijk gerichte boodschap.
Een note voor een topickick? Nee hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 00:52 schreef Gitanov het volgende:
Vraagje; als ik nu in een gerelateerd topic aan mijn inkomende post een kick geef van 2 of 3 jaar.
Krijg ik een note he? Of is dat hier niet.
Mooi. KLB, ONZ en zo is dat geloof ik wel. Dus vandaar. Bedanktquote:Op zondag 19 april 2009 00:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een note voor een topickick? Nee hoor.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan mij geen ander kampioenswedstrijdtopic herinneren terwijl we een livescore topic hebben.
Ik fris jullie geheugen even op:quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef RayMania het volgende:
Nee hoor, is er naar mijn weten nooit geweest. We hebben het Livescoretopic, dat voldoet al jaren prima.
Waarom denk je dat ik er "laatste seizoenen" achter zet?quote:Op zondag 19 april 2009 01:30 schreef golfer het volgende:
Ik fris jullie geheugen even op:
PSV - Vitesse. De kampioenswedstrijd 2004/2005.
De ene mod doet dit, de andere dat. De ene mod sluit 1-april-topics, maar vindt het een aantal jaar later weer stom dat 1-april-topics dicht worden gegooid door een andere modquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef RayMania het volgende:
Als ik mij goed herinner zijn deze wedstrijden de enige die de laatste seizoenen open zijn gelaten.
Je schreef: is er nooit geweest.quote:Op zondag 19 april 2009 01:35 schreef RayMania het volgende:
Waarom denk je dat ik er "laatste seizoenen" achter zet?.
Je vergeet drie essentiële woorden.quote:
Maar goed, het betekent niet dat alles wat vroeger besloten is, nu nog steeds staat.quote:Nee hoor, is er naar mijn weten nooit geweest.
quote:Op zondag 19 april 2009 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Ik fris jullie geheugen even op:
PSV - Vitesse. De kampioenswedstrijd 2004/2005.
Mag dus denk ook geen niet lijkt me. Maar toch vreemd je leeft hele tijd naar het kampioenschap toe en dan mag er geen topic zijn waar dat team kampioen kan worden.quote:Op zondag 19 april 2009 01:44 schreef golfer het volgende:
Maar goed...is volgende week Ajax-AZ wel een topper of valt dat ook niet in die categorie en kan daar ook geen apart topic over geopend worden in het kader van kampioenswedstrijd?
Kan gewoon gevolgd worden in het livescoretopic wat mij betreft. Volgens mij had AZ - Ajax dit seizoen ook geen apart topic. Al denk ik dat er nu wel een grote animo is voor een apart topic (door de nederlaag van vandaag en door het programma van AZ, etc).quote:Op zondag 19 april 2009 01:44 schreef golfer het volgende:
Maar goed...is volgende week Ajax-AZ wel een topper of valt dat ook niet in die categorie en kan daar ook geen apart topic over geopend worden in het kader van kampioenswedstrijd?
En wat gaan jullie doen met die eventuele animo van de users?quote:Op zondag 19 april 2009 01:49 schreef RayMania het volgende:
Kan gewoon gevolgd worden in het livescoretopic wat mij betreft. Volgens mij had AZ - Ajax dit seizoen ook geen apart topic. Al denk ik dat er nu wel een grote animo is voor een apart topic (door de nederlaag van vandaag en door het programma van AZ, etc).
Laten we eerst de wedstrijd van Ajax morgen afwachten. Daarna duurt het een week tot Ajax - AZ, dus dan zou ik niet tegen een apart topic zijn (zoals hier). Het is wat anders als er een paar uur voor de wedstrijd een nieuw topic komt voor één wedstrijd, dat schiet niet op.quote:Op zondag 19 april 2009 01:51 schreef golfer het volgende:
En wat gaan jullie doen met die eventuele animo van de users?
Rigide vasthouden aan regels-zijn regels? Of toch de users de kans geven zo'n topic te openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |