Ik vind eigenlijk persoonlijk dat mensen wel even mogen zien hoe Sezten er over denkt.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:06 schreef Breach het volgende:
15 april 1989 - You'll never walk alone
Zou deze reactie en alle commotie daarna gewoon weggehaald kunnen worden uit zo'n topic. Ook al posten Prosac en Sjimz er zelf.
Nah ja, it's up to you. Maar dit soort dingen moet je gewoon weghalen. Iedereen weet toch al dat het een dwaas is.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk persoonlijk dat mensen wel even mogen zien hoe Sezten er over denkt.
Natuurlijk. Het is zijn mening en misschien kunnen we hem uitleggen waarom wij er verbijsterd over zijn in plaats van hem alleen maar uit te schelden.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk persoonlijk dat mensen wel even mogen zien hoe Sezten er over denkt.
Wat vond je er van?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is zijn mening en misschien kunnen we hem uitleggen waarom wij er verbijsterd over zijn in plaats van hem alleen maar uit te schelden.
Ik vraag me af of jij het überhaupt wel ooit gaat leren.quote:
Is weg. Bedankt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:26 schreef Palmboom313 het volgende:
Live Eredivisieverslagen #204: Goede generale voor PSV.
onnodig gescheld
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tot dusver suggereert dat er nog vele pareltjes bij komen, je hebt gelijk!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat Twente maar beter hun beste opstelling op het veld kunnen zetten, want die Feyenoorders, die zijn goed!
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lijkt me een enorm groot contrast het conservatorium en Rotterdam.
quote:
quote:
Wat gaat hier aan gedaan worden?quote:
Het is achter gemeld. Aan de FA's verder wat te doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef TC03 het volgende:
Ik ben voor de gelegenheid even gaan neuzen in de posthistory van Pizzakoppo, en dit zijn zijn laatste posts op chronologische volgorde.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat gaat hier aan gedaan worden?.
Volgens mij klopt-ie nu.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:48 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09 deel 4
Is er een aardige mod die daar het verzoek uit de OP wil uitvoeren? Bij voorbaat dank!!!
Done.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:41 schreef dndiek het volgende:
Mag een kringeltje voor Serie A-toto #16 ?
Mijn dank is wederom grootquote:
Hey daar is tongjr.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:15 schreef Gitanov het volgende:
Lekker sjimz
Kunnen CL en UC wedstrijden voortaan ook in de lopend CL en UC topics
Snap dat het gewoon in het live wedstrijden ding zou kunnen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey daar is tongjr.
Ik heb tong een PM gestuurd over het hoe en waarom.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:24 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Snap dat het gewoon in het live wedstrijden ding zou kunnen.
Maar al had Ajax in deze positie gestaan had het topic wel open gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |