En hoe voelde ut??quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb mij gewoon moeten verlagen tot niveau'tje kinderklas
Twente die veel uitsupporters meenemen, een unicum. Oja, ze staan natuurlijk tweede.quote:Rotterdam zet extra politie in bij Feyenoord-Fc Twente
De aanhang van Fc Twente komt zaterdag met zestien bussen naar De Kuip voor de belangrijke wedstrijd tegen Feyenoord. Vanwege dat risicoduel is er extra politie op de been.
Gewoonlijk komen er 200 Tukkers naar Rotterdam, nu 800. Oorspronkelijk wilden de Twentenaren zelfs met 1200 man komen, met de trein. Door werkzaamheden aan het spoor gaat dat niet door, tot teleurstelling van vele supporters. Twente is in de running voor de tweede plek in de competitie, Feyenoord hoopt nog op de play-offs voor Europees voetbal.
De aanhang van de Rotterdamse club is gewaarschuwd voor een strenge controle bij de ingang. De supporters wordt aangeraden op tijd te komen om lange rijen voor aanvang van het duel te voorkomen
Ah ze hebben hier dus mee gelezen dat het Maasgebouw ga bestormenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Twente die veel uitsupporters meenemen, een unicum. Oja, ze staan natuurlijk tweede.
Alsof ze nu opeens verwachten dat je wel echt gaat komen..quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ah ze hebben hier dus mee gelezen dat het Maasgebouw ga bestormen!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Alsof ze nu opeens verwachten dat je wel echt gaat komen..
Zou niet willen dat Feyenoord elke thuiswedstrijd op zaterdagavond speelt, paar een paar x per seizoen vind ik wel leuk, er is toch meer sfeer, wat ook wel komt door hetgeen er genuttigd wordquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:35 schreef Keltie het volgende:
40.000 tot 50.000 dronken Feijenoordsupporters, tjah.. Dan moeten er extra wouten komen
Idem. Beetje lastig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Zou niet willen dat Feyenoord elke thuiswedstrijd op zaterdagavond speelt, paar een paar x per seizoen vind ik wel leuk, er is toch meer sfeer, wat ook wel komt door hetgeen er genuttigd word
Heb precies hetzelfde. Toch vind ik het altijd wel wat extra's hebben, die avondwedstrijden. Jammer dat er maar zo weinig van zijn in een seizoen, helemaal als je ook nog eens vrij vroeg bent uitgeschakeld voor de beker en Europees voetbal natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Idem. Beetje lastig.
Zatrerdag ook, moet zelf eerst spelen om 14.30 .. Dan nog haasten om op tijd in een Rotterdamse kroeg te verschijnen, snel teveel nuttigen om op tijd in het stadion te zijn.. Haast, stress enz enz..
Nou vind de zondag ook wel relaxt, lekker onderuit gezakt met een blow op de lip naar voetbal kijken, zo als ze het nu doen is perfect, keer of 5 op zaterdag, rest op zondag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:59 schreef Lastpost het volgende:
Van mij mogen al die wedstrijden wel in de avond gespeeld worden.
Heerlijk ritueel, van de kroeg naar het stadion.
lijkt nac welquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Twente die veel uitsupporters meenemen, een unicum. Oja, ze staan natuurlijk tweede.
Alsof je zat te discussiëren met iemand die houdt van stinkende, dampende grachten en scheve panden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb mij gewoon moeten verlagen tot niveau'tje kinderklas
Gewoon bier via een spuitje inbrengen, zit het sneller in je bloed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Idem. Beetje lastig.
Zatrerdag ook, moet zelf eerst spelen om 14.30 .. Dan nog haasten om op tijd in een Rotterdamse kroeg te verschijnen, snel teveel nuttigen om op tijd in het stadion te zijn.. Haast, stress enz enz..
quote:Tomasson keert terug tegen Twente
ROTTERDAM - Jon Dahl Tomasson keert weer terug in de selctie van Feyenoord tegen FC Twente. De aanvaller keert terug van een hamstringblessure. Ook André Bahia meldt zich weer bij de selctie na een schorsing.
Theo Lucius speelt zeker niet mee tegen de tukkers. Dat geldt ook voor Kevin Hofland, Jonathan de Guzman en Ron Vlaar. Leroy Fer is nog geschorst.
Koolzuur en je bloedbaan, volgens mij werkt dat niet echt samenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gewoon bier via een spuitje inbrengen, zit het sneller in je bloed.
Details, detailsquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Koolzuur en je bloedbaan, volgens mij werkt dat niet echt samen
omdat het niet kan.quote:
Als Fernandez komt is Tiendalli vanzelfsprekend overbodig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hebben we volgend seizoen nog wel spelers over?
El Ahmadi ook nog niet neem ik aan..quote:
Spuit dan Aceetaldehyde in dat werkt welquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gewoon bier via een spuitje inbrengen, zit het sneller in je bloed.
Tim V.? Die scoort een loepzuivere hattrickquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:18 schreef ursel het volgende:
[..]
El Ahmadi ook nog niet neem ik aan..
En Timmetje? Staat niet meer in de "buiten spel" lijst van fcupdate.nl
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tim V.? Die scoort een loepzuivere hattrick
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tim V.? Die scoort een loepzuivere hattrick
quote:Verrassing in selectie Feyenoord
ROTTERDAM - Een grote surprise in de selectie van Feyenoord voor het thuisduel tegen FC Twente: Tim Vincken keert terug. De aanvaller is na twee jaar kwakkelen en diverse blessures weer fit genoeg om deel uit te maken van Feyenoord 1.
In het vorige en het huidige seizoen kwam Vincken nog geen minuut in actie. Feyenoord-trainer Johan Vlemmings: "Tim is klaar om weer te spelen voor Feyenoord. Gezien de huidige bezetting kon ik wel een extra buitenspeler gebruiken."
Als ie nu weer geblesseerd raakt dan moet ie gewoon kappen met voetbal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hopelijk raakt hij niet weer meteen gebleseerd
Oe.. keltie, kan je dan even de weddenschap bevestigen..quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:02 schreef Merkie het volgende:
Bies - Makaay - Vincken maar eens proberen met Wijnaldum erachter?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
quote:Feyenoord-trainer Johan Vlemmings
Te laat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
wtf idd even posten in blunder topic
Vind het alleen wel erg vreemd, die gozer heeft een paar jaar al geen wedstrijden meer gespeeld.quote:
Ja, maar dan raakt die weer geblesseerd. Nu kunnen ze zeggen dat die mooit toch nog een wedstrijdje meegpakt heeft..quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vind het alleen wel erg vreemd, die gozer heeft een paar jaar al geen wedstrijden meer gespeeld.
Laat hem dan gewoon tot het eind van het seizoen bij Jong Feyenoord zijn wedstrijdjes meepikken en stoom hem klaar voor het nieuwe seizoen.
Nee hoor, slim dit. Het is nu aanhaken of afhaken voor hem.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vind het alleen wel erg vreemd, die gozer heeft een paar jaar al geen wedstrijden meer gespeeld.
Laat hem dan gewoon tot het eind van het seizoen bij Jong Feyenoord zijn wedstrijdjes meepikken en stoom hem klaar voor het nieuwe seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |