Uit ervaring weet ik dat sticky topics vaak over het hoofd worden gezien en dat het minder views trekt dan topics die normaal in de index staan. Zelf vind ik het ook jammer dat de interviewtopics vaak snel 'verdwenen', maar denk niet dat het echt een oplossing is om het dan maar sticky te maken. Centraal maken (zoals HOOLS bijvoorbeeld) zou ideaal zijn, maar eigenlijk hebben we al een hele rij daar staan met alle toto's, dus dat is ook niet echt een oplossing.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:25 schreef SCH het volgende:
Een interview met..... RayMania
Is het een idee om deze topics (een poosje) sticky te maken, het is zo leuk, er wordt enthousiast op gereageerd en het is jammer als het wegzakt, het zijn nou niet direct topics die zich voor veel posts lenen dus dat gevaar is er wel.
Ook nog bedanktquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Chelsea - Liverpool #3
Chelsea - Liverpool #3
Chelsea - Liverpool #3
Chelsea - Liverpool #3
*Zucht*quote:Op woensdag 15 april 2009 10:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Als het goed geschreven is komen de reacties vanzelf.
Misschien eerst een week gewoon mee laten draaien en na een week centraal maken ?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat sticky topics vaak over het hoofd worden gezien en dat het minder views trekt dan topics die normaal in de index staan. Zelf vind ik het ook jammer dat de interviewtopics vaak snel 'verdwenen', maar denk niet dat het echt een oplossing is om het dan maar sticky te maken. Centraal maken (zoals HOOLS bijvoorbeeld) zou ideaal zijn, maar eigenlijk hebben we al een hele rij daar staan met alle toto's, dus dat is ook niet echt een oplossing.
Zo bijzonder is het toch ook weer niet? Die met Beschouw was wel aardig...quote:Op woensdag 15 april 2009 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien eerst een week gewoon mee laten draaien en na een week centraal maken ?
Ik vind het prima Ray, als het maar onder de aandacht komt en dat lukt volgens mij nu eigenlijk ook al wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat sticky topics vaak over het hoofd worden gezien en dat het minder views trekt dan topics die normaal in de index staan. Zelf vind ik het ook jammer dat de interviewtopics vaak snel 'verdwenen', maar denk niet dat het echt een oplossing is om het dan maar sticky te maken. Centraal maken (zoals HOOLS bijvoorbeeld) zou ideaal zijn, maar eigenlijk hebben we al een hele rij daar staan met alle toto's, dus dat is ook niet echt een oplossing.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het toch ook weer niet? Die met Beschouw was wel aardig...
Het is vooral leuk als er af en toe wat andersoortige topics zijn die door users zelf zijn geinitieerd. Zoals destijds de post hier je foto met vergiet en voetbalshawl topic, wat een enorm onverwacht succes was.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het toch ook weer niet? Die met Beschouw was wel aardig...
Gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:34 schreef One_conundrum het volgende:
SC Heerenveen #44 Op naar de Kuip
kan deze even in de OP gezet worden.
Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |