quote:Interesse Heracles voor Cziommer
Heracles Almelo heeft belangstelling voor Simon Cziommer. Algemeen directeur Nico Jan Hoogma heeft onlangs met de middenvelder gesproken over een mogelijke overgang naar Heracles.
Cziommer staat nog onder contract bij AZ, maar is dit seizoen uitgeleend aan FC Utrecht. Voor volgend seizoen houdt de 28-jarige Duitser alle opties nog open. Cziommer begon zijn loopbaan bij FC Twente en speelde later ook voor Schalke 04, Roda JC en AZ.
Bij FC Utrecht kwam Cziommer dit jaar 23 keer in actie en maakte twee goals.
Des te knapper dat we er nog in kunnen blijven, maar wie is een houthakker?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
De spelers zijn weinig bijzonders veel 13 in een dozijn voetballers en wat houthakkers.
Dat is wel inherent aan het degradatievoetbal dacht ik zo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Des te knapper dat we er nog in kunnen blijven, maar wie is een houthakker?Hadden we maar een houthakker erbij, beetje meer body op het middenveld ipv die trage Fledderus zou niet verkeerd zijn. Verder kan ik me voorstellen dat de neutrale toeschouwer niet altijd even vrolijk wordt van Heracles, echt veel creativiteit hebben we niet.
Ja, maar een degradatiepot vol strijd kan nog wel leuk zijn om te zien. Dat hebben we zelf de eerste jaren kunnen zien. Elf strijders op het veld die meer dan 100% gaven voor onze club. Dit jaar, en dan met name na de winterstop, zien we en geen strijd en geen creativiteit. Dan valt er weinig te genieten als voetballiefhebber.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:31 schreef Damzkieee het volgende:
Dat is wel inherent aan het degradatievoetbal dacht ik zo?
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:22 schreef Zapper het volgende:
Oh wat heb ik toch zin in zaterdagavond.
neuh maar de NEC verslaggever kon niet dus ga ik op zijn kaartjequote:
quote:Heracles Almelo neemt afscheid van John Lubbers, Serdar Gökkaya en Nino Beukert
Heracles Almelo neemt na dit seizoen afscheid van John Lubbers (21), Serdar Gökkaya (20) en Nino Beukert (20). Deze drie spelers komen uit in de Beloften. Verdediger Lubbers en de aanvallers Gökkaya en Beukert spelen alweer enkele jaren in Jong Heracles Almelo. “John, Serdar en Nino hebben het prima gedaan in de Beloften”, stelt directeur Nico Jan Hoogma, “maar op een gegeven moment moeten jonge spelers binnen een aantal jaren doorgestroomd zijn naar de eerste 22 spelers. Dat is deze jongens niet gelukt, vandaar dat we die posities in de selectie anders gaan invullen.”
quote:Qays Shayesteh en Maikel Kampjes langer in Almelo
Qays Shayesteh (21) en Maikel Kampjes (21) zijn ook komend seizoen in het Polman Stadion actief. De opties in de contracten van middenvelder Shayesteh en doelman Kampjes werden gelicht waardoor het duo tot de zomer van 2010 vastligt. “We zijn tevreden over de ontwikkeling van beide spelers”, aldus directeur Nico Jan Hoogma. “Maikel doet het goed achter de eerste twee keepers Pieckenhagen en Van Nieuwenhuyzen en Qays heeft al behoorlijk wat speelminuten in het eerste gemaakt.”
2 keepers voor Heracles 1 en de beloften?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:07 schreef Elwood1802 het volgende:
Wel raar dat kampjes mag blijven, 2 keepers is genoeg lijkt mij
Volgens teletekst gaat hij voor 2 jaar naar ADO.. Vind het wel zonde, was een leuke speler voor Heracles. Nu gaat ie voor niks naar een concurrentquote:Op woensdag 1 april 2009 14:24 schreef Elwood1802 het volgende:
Hoe zit het nu met Ricky dan? Voor 1 april dient er duidelijkheid te zijn omtrent zijn contract, als Heracles niks van zich heeft laten horen kan het toch stilzwijgend worden verlengd als de speler dat wil?
Dat mag ik hopen, ja. Zou wat zijn wanneer we de 4e plek (met nog kans op een 3e of zelfs 2e plek) tegen, met alle respect, 2 degradatiekandidaten laten liggen. Thuis ook al zo'n fantastische 2-2 tegen Heracles gespeeld. Dat MAG niet nog een keer gebeuren. Tijd dat we voor het eerst op het Almelose kunstgras gaan winnen, maar dan moet het stukken beter dan tegen De Graafschapquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:44 schreef neilpad het volgende:
Dit weekend zonder Wuytens, Looms en Maertens lees ik net. Wie gaat er verdedigen?
Gaat nog zwaar worden, denk niet dat Heerenveen zich twee keer achter elkaar laat verrassen.
quote:Van den Bergh naar ADO
ALMELO - Ricky van den Bergh staat de komende drie seizoenen onder contract bij ADO Den Haag. Hij komt transfervrij over van Heracles Almelo.
Telegraaf
We hebben Overtoom toch alquote:Op donderdag 2 april 2009 08:49 schreef Blawh het volgende:
Laten we eerst kijken wat er voor terug gaat komen, misschien verrassen ze ons wel met een betere speler.
1 ding scheelt, de concurrenten zijn ook nog lang niet veilig.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:30 schreef Damzkieee het volgende:
Neuh Dost mag nog wel effe een tijdje als invaller blijven inderdaad.
Ik ben donders benieuwd wat er voor in de plaats gaat komen, maar als ik een voorspelling mag doen gaat het weer net zo als 2 jaar geleden: niemand wil omdat we nog niet zeker zijn van Eredivisie, waardoor alle concurrenten er met de goede spelers vandoor gaan.
Als hij voor de toekomst is gehaald moet je hem niet van 3e spits naar 1e spits promoveren om hem vervolgens weer op de bank te zetten.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:28 schreef Blawh het volgende:
Dost nu al afschrijven?![]()
Die jongen begon erg goed aan het seizoen en is nog geen 20 jaar, bovendien is duidelijk aangegeven dat hij voor de toekomst gehaald is.
En ik wacht eerst af wat er voor Ricky in de plaats komt, misschien komt er wel een betere aanvallende middenvelder voor terug die meer in teambelang speelt. Ricky was erg goed dit seizoen en veruit onze gevaarlijkste speler, maar ziet ook erg vaak aanvallers over het hoofd die er beter voorstaan. Het is bij lange na geen Garcia natuurlijk en ook zeker wel vervangbaar.
Everton was de beoogde eerste spits, heb je die in de voorbereiding gezien? Dramatisch was het. Logisch dat je dan een ander tijdelijk even in de basis zet.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:42 schreef Elwood1802 het volgende:
Als hij voor de toekomst is gehaald moet je hem niet van 3e spits naar 1e spits promoveren om hem vervolgens weer op de bank te zetten.
Ik denk dat met een goede vleugelspeler (Hakola mits fysiek sterker?) en een iets minder zelfzuchtige '10' de spitsen al beter uit de verf komen.quote:één goede aanvaller erbij voor aanvang van het seizoen en het hele probleem was er niet geweest.
Bang dat je het niveau niet aankunt?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:23 schreef Blawh het volgende:
Die reacties.
Ik reageer nooit meer op HAFC.
En spelers wachten altijd voordat ze hun club definitief uitkiezen. De enige spelers die je nu al binnen kunt halen zijn spelers uit de eerste divisie. Daar lopen wel een paar goede jongens bij, een Van Polen mag bijvoorbeeld transfervrij vertrekken bij Zwolle. Zou een goede zijn voor de breedte.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
1 ding scheelt, de concurrenten zijn ook nog lang niet veilig.
Omdat 'ie al bij ADO heeft getekend.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:55 schreef Elwood1802 het volgende:
Waarom Ricky geen nieuw contract aanbieden en bij degradatie clausule inbouwen dat hij weg mag?
Wat heeft dit met Heracles te maken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:29 schreef Incolumis het volgende:
lol net terug van NEC - Twente
in de rust trad Fons op met zijn manager (van de KPN reclame)
werd compleet uitgefloten![]()
daarna deden ze nog een soort van sms spelletje, kon je in 5 mins smsen voor de prijs. ook dat werd compleet uitgefloten
Heerlijk gestreden in de 2de helft, Heerenveen speelde netzo slap als Twente gister.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:21 schreef Blawh het volgende:
Eindelijk weer strijd, de 2e helft tenminste.
Piecke wederom een held, wtf gebeurde daar aan de zijlijn?
En waarom werd Schulmeister zo laat teruggefloten?
Maar Heracles kreeg een vrije trap toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:23 schreef Dos37 het volgende:
En dat aan de zijlijn was gewoon een overtreding. Dat zul je met me eens zijn als je het terug hebt gezien.
Dat durf ik niet meer te zeggen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar Heracles kreeg een vrije trap toch?
Dat van Pieckenhagen bedoele ik ja, maar ook een moment na rust. In de tweede helft gaf Wiedemeijer (volgens mij) eerst voordeel, maar een paar seconden later toen Schulmeister alleen op de keeper afging werd er alsnog afgefloten en kreeg Heracles een vrije trap op de middenlijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer te zeggen.
We hebben het toch wel over hetzelfde de botsing tussen Beerens en Piecke.
Tsja...quote:Op donderdag 2 april 2009 00:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, ja. Zou wat zijn wanneer we de 4e plek (met nog kans op een 3e of zelfs 2e plek) tegen, met alle respect, 2 degradatiekandidaten laten liggen. Thuis ook al zo'n fantastische 2-2 tegen Heracles gespeeld. Dat MAG niet nog een keer gebeuren. Tijd dat we voor het eerst op het Almelose kunstgras gaan winnen, maar dan moet het stukken beter dan tegen De Graafschap
ik zei hetquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:11 schreef Elwood1802 het volgende:
3 punten zijn niet genoeg denk ik, roda volendam en graafschap moeten morgen nog. Als 1 van de 3 wint zit je alweer in de panarie.
wat heb jij met Heracles te maken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Heracles te maken?
jij zit in vak Q toch? vertel die jochies eens dat ze hun grijze massa moeten gebruiken en met goede sfeeracties moeten komen, want de afgelopen tijd is er niks meer van sfeer te bespeuren in het stadion.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gelukkig nog een puntje dr uitgesleept! Nog 1 winst pot nodig!!
Nee ik zit in niet in Q, en ik zal er ook nooit komen. Ik zit in Vak J.quote:Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jij zit in vak Q toch? vertel die jochies eens dat ze hun grijze massa moeten gebruiken en met goede sfeeracties moeten komen, want de afgelopen tijd is er niks meer van sfeer te bespeuren in het stadion.
Ik zit naast vak Q, gelukkig niet erin. Die grijze massa is bij veel van hen al weggezopen geloof ik.quote:Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jij zit in vak Q toch? vertel die jochies eens dat ze hun grijze massa moeten gebruiken en met goede sfeeracties moeten komen, want de afgelopen tijd is er niks meer van sfeer te bespeuren in het stadion.
Domme actie en rood was terecht, maar 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk? Belachelijk veel vind ik.quote:Kwame Quansah: 4 duels waavan 1 voorwaardelijk
Kwame Quansah is door de tuchtcommissie van de KNVB voor vier duels geschorst, waarvan een voorwaardelijk. Dat betekent dat de middenvelder in de praktijk drie wedstrijden mist: de uitwedstrijd tegen Feyenoord en de thuisduels met NAC Breda en PSV. Quansah kreeg afgelopen zaterdag in de slotfase van Heracles Almelo - sc Heerenveen de rode kaart. Hij is op zondag 3 mei tegen Vitesse weer beschikbaar voor trainer Gert Heerkes. Daarnaast zal ook Mark-Jan Fledderus komende zondag tegen Feyenoord verstek moeten laten gaan. De middenvelder is vanwege zijn vijfde gele kaart van het seizoen voor 1 wedstrijd uitgesloten.
oh dat vrouwtje zeker?quote:Op maandag 6 april 2009 18:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ken wel iemand in Q. Bepaald geen aso hoor![]()
.quote:Op maandag 6 april 2009 18:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
mwah NAC is te doen, Vitesse ook.quote:Op maandag 6 april 2009 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Uhu, Damzkieee weet wel wie ik bedoel
Verder een knap punt gehaald, maar het gaat nog erg lastig voor jullie worden om de nacompetitie te ontlopen vrees ik. Zeker gezien het programma
Die staat tegenwoordig op vak Rquote:Op maandag 6 april 2009 18:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nu er nog inblijven.quote:Heracles wil Pech hebben
Heracles Almelo wil de 20-jarige Duitser Elias Pech aan de selectie toevoegen. De middenvelder maakte gedurende een trainingsstage veel indruk op de technische staf van de Almelose club.
Op grond daarvan is een positief advies afgegeven aan de clubleiding, die nu onderzoekt of de komst van Pech haalbaar is. De middenvelder speelt in het tweede elftal van Hertha BSC en heeft geen uitzicht op een plek in de hoofdmacht van de club uit Berlijn.
Was Lakic dat ook niet?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:35 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Heracles heeft in elk geval goed gezien dat er een aanvallende middenvelder bij moet komen, op dit moment is er naast Ricky geen speler die voldoet op die positie. Ook die positie moet dubbel bezet zijn. Ik neem niet aan dat Pech als directe opvolger van Ricky gehaald wordt, dat hij meteen een potentiële basisspeler is.
Ik heb hem niet zien voetballen, maar dat hij reserve speler is bij het beloftenelftal van Hertha belooft niet zoveel goeds.
Nee, Lakic heeft nog geregeld meegedaan in het eerste van Hertha. Pech heeft enkel in de Regionalliga gespeeld, niet bepaald het niveau wat wij als Heracles nastreven lijkt me. Maar wellicht weet hij te verrassen.quote:
Je hoeft niet groot te zijn om sterk te zijn, Quansah is een voorbeeld daarvan. Aanvallend gezien hebben we dit seizoen een aantal lichtgewichten, met name aan de zijkanten. Overtoom en Douglas zijn niet de voetballers die duels aan gaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wil overigens sterke kerels in het team zien. Geen kleine mannetjes meer
We spelen verdomme degradatievoetbal, daar heb je een stel beren voor nodig, niet louter technisch hoogbegaafde voetballers.
In principe had Vd Bergh zo iemand kunnen worden, weliswaar een aanvallende variant ervan dan. Maargoed, pech dat hij er niet meer is.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:46 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Je hoeft niet groot te zijn om sterk te zijn, Quansah is een voorbeeld daarvan. Aanvallend gezien hebben we dit seizoen een aantal lichtgewichten, met name aan de zijkanten. Overtoom en Douglas zijn niet de voetballers die duels aan gaan.
Op het middenveld ontbreekt de natuurlijke leider, iemand die iedereen goed positioneert en die op de juiste momenten aangeeft wat te doen. Rob Maas' leiderskwaliteiten ontbreken op sommige momenten. Die kon het vuurtje opstoken dmv een harde, maar juiste tackle.
Mwah, Vd Bergh is daarvoor niet rustig genoeg. Die raakt veel te snel gefrustreerd en laat zich nogal snel gaan bij tegenslagen. Geen natuurlijke leider.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
In principe had Vd Bergh zo iemand kunnen worden, weliswaar een aanvallende variant ervan dan. Maargoed, pech dat hij er niet meer is.
Mwoah, vond dat vdB altijd het vuur probeerde te ontsteken door onbesuisde en maffe acties te maken. Maas maakte harde, doch faire tackles als het nodig was.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
In principe had Vd Bergh zo iemand kunnen worden, weliswaar een aanvallende variant ervan dan. Maargoed, pech dat hij er niet meer is.
Hehe, inderdaad. Ricky is een aardige voetballer, maar geen leider die zijn elftal op sleeptouw neemt.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ohw, Hafc-Nijverdal zegt eigenlijk hetzelfde terwijl ik mijn versie aan het typen was
Welk vak zit je trouwens, of heb je geen seizoenskaart? Anders kan Blawh je bij in de OP zetten
Dat zou een nuttige speler kunnen zijn, aangezien er sowieso iemand bij moet komen die links achterin en/of links op het middenveld kan spelen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
Die knul van RKC, Snoyl, wilde Heracles toch ook vorig seizoen al? Nu is hij transfervrij naar mijn weten.
Pak je kwast anders even.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:01 schreef Damzkieee het volgende:
Ongelooflijk dat Douglas en Overtoom tot in den treure blijven staan.
quote:Speel eens 4-4-2, wij willen niet naar RBC.
quote:PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1996/97 RBC 5 0 Eerste divisie
1996/97 RBC 5 0 Eerste divisie
1997/98 RBC 20 0 Eerste divisie
1998/99 RBC 9 0 Eerste divisie
1999/00 RBC Roosendaal 2 0 Eerste divisie
2000/01 RBC Roosendaal 4 0 Eredivisie
2001/02 Excelsior 0 0 Eerste divisie
2002/03 Excelsior 0 0 Eredivisie
2003/04 Excelsior 0 0 Eerste divisie
2004/05 Excelsior 7 0 Eerste divisie
2005/06 Excelsior 0 0 Eerste divisie
2006/07 Excelsior 0 0 Eredivisie
2007/08 Excelsior 6 0 Eredivisie
Hij heeft vast geen zin om te blijven...quote:Op zondag 12 april 2009 12:26 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad, Piecke was de laatste weken weer de beste keeper in de eredivisie. Wel toevallig dat het vandaag zijn 30e wedstrijd zou zijn, het aantal waarbij zijn contract automatisch verlengd zou worden.
Na deze wedstrijd toch wel echt hoorquote:
Neuh dat valt wel mee hoor. Ik heb dit seizoen zo'n dikke huid gekregen dat ik niet eens meer boos word na een nederlaag. Voorheen wel, nu ben ik haast cynisch aan het lachen als ik weer de kolderieke taferelen van Looms, Willie en Douglas zie.quote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Damzkie sorry voor het verkloten van je pasen
Ach, aan de trainer ligt het niet.quote:Op zondag 12 april 2009 21:48 schreef Damzkieee het volgende:
MWAAAA GERTJEEEUUHH AHWEL GEWELDIGE WISSELS WEER JOAAAHJOAAH!!Dit gaat niet goed.
Oh jawelquote:Op zondag 12 april 2009 23:11 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ach, aan de trainer ligt het niet.
Normaal zeg ik dat ook niet gauw, maar je moet echt je ogen in je aars hebben zitten als je niet ziet dat Looms, Willie en Douglas heel gauw uit de basiself moeten verdwijnen, en dat we gewoon 442 moeten gaan spelen.quote:Op zondag 12 april 2009 23:11 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ach, aan de trainer ligt het niet.
Wat kan die jongen er aan doen?quote:Op maandag 13 april 2009 09:49 schreef Blawh het volgende:
Bestuur, spelers, technische staff en tot voor kort Pech zijn hier allemaal schuldig aan. Spelers nog het meest imo. Een speler als Willie bijvoorneeld mag dan wel niet goed zijn, maar 100% strijd zie je er ook niet aan af, en zo is dat ook bij een aantal andere spelers.
Douglas, Ricky(sinds zijn aangekondigde vertrek), de Vries.quote:Op maandag 13 april 2009 09:49 schreef Blawh het volgende:
Bestuur, spelers, technische staff en tot voor kort pech zijn hier allemaal schuldig aan. Spelers nog het meest imo. Een speler als Willie bijvoorneeld mag dan wel niet goed zijn, maar 100% strijd zie je er ook niet aan af, en zo is dat ook bij een aantal andere spelers.
Looms valt in uitwedstrijden vaak tegen, in thuiswedstrijden daarentegen kun je hem goed gebruiken. Ik zie zo snel ook geen andere speler die hem even gaat vervangen. Tuurlijk maken Heerkes en Krüzen fouten, dat is een feit. Zou een andere trainer het beter doen? Ik betwijfel het.quote:Op maandag 13 april 2009 09:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Normaal zeg ik dat ook niet gauw, maar je moet echt je ogen in je aars hebben zitten als je niet ziet dat Looms, Willie en Douglas heel gauw uit de basiself moeten verdwijnen, en dat we gewoon 442 moeten gaan spelen.
Tuurlijk, het ligt voornamelijk aan deze selectie, maar ik vind het onterecht dat Heerkes en Krüzen continu buiten schot blijven.
quote:Op maandag 13 april 2009 11:00 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Om nu nog het hele systeem om te gooien is nogal risicovol, het is niet onmogelijk maar hoe zou je opstelling er dan uitzien?
1 2 3 4 5 6 7 | Boakye Maertens Wuytens Looms Bajer Quansah Fledder Qays Dost Everton/Schul |
1 2 3 4 5 6 7 | Boakye Maertens Wuytens Looms Bajer Quansah Fledder Qays Ricky Dost |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Boakye Maertens Wuytens Looms Quansah Qays Fledder Ricky Dost Everton/Schul |
Daarom had je Klavan niet moeten laten gaan of minimaal een vervanger moeten halen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:00 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Looms valt in uitwedstrijden vaak tegen, in thuiswedstrijden daarentegen kun je hem goed gebruiken. Ik zie zo snel ook geen andere speler die hem even gaat vervangen.
pechfactor, zoals arbitrale beslissingen en houtwerk.quote:
We hebben maar liefst 1x gewonnen in 2009 en het spel wordt eerder slechter dan beter, op deze voet doorgaan lijkt me dan riskanter dan een wijziging van het systeem. Misschien gaat het dan ook mis, maar je kunt dan niet zeggen dat je niets anders hebt geprobeerd.quote:Op maandag 13 april 2009 16:06 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ik vraag me af of we met een van die opstellingen beter zullen gaan voetballen.
Daarom juist lijkt me een systeem zonder buitenspelers een betere optie, waarom spelen met vleugelspelelers als ze al maandenlang (bijna) geen gevaar stichten?quote:Met name in de voorhoede hebben we allemaal wisselvallige spelers met een gebrek aan kwaliteit. Het zal vrij weinig uitmaken wie je daar neerzet, met uitzondering van Douglas die gewoon dramatisch presteert.
Ik krijg zo'n slecht voorgevoel dat Piecke er helemaal niet meer bij zal zijn dit seizoen, en dan vertrektquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Piecke er naar alle waarschijnlijkheid niet bij Vrijdag
Het was wél slecht. Looms was onze zwakste schakel, en de rest van ons smurfenteam kan geen bal vasthouden. Breukers was nog een redelijk positieve uitzondering.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:57 schreef Incolumis het volgende:
mwah tegen Feyenoord hebben ze echt kansen gehad hoor. het was echt niet zo slecht als iedereen denkt. het was vooral het middenveld dat te weinig liet zien.
Mua, hij hoeft nog maar 1 duel te spelen. En dan word zijn contact verlengt. En met Piecke in de goal in de jupiler leaguequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n slecht voorgevoel dat Piecke er helemaal niet meer bij zal zijn dit seizoen, en dan vertrekt
Hopelijk heb ik het mis. Maar toevallig is het allemaal wel hoor
Dan krijgen we niet meer dan 20 tegengoalsquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mua, hij hoeft nog maar 1 duel te spelen. En dan word zijn contact verlengt. En met Piecke in de goal in de jupiler league
ja klopt, Looms werd continue voorbijgelopen, die was slecht. Feyenoord had gewoon een goeie dag, de verdediging had het moeilijk. maar zoooo slecht was het echt niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het was wél slecht. Looms was onze zwakste schakel, en de rest van ons smurfenteam kan geen bal vasthouden. Breukers was nog een redelijk positieve uitzondering.
Dat viel ook wel mee, als jullie het een paar keer beter uitspelen en de verdediging niet zo stond te slapen pakten jullie minimaal een punt zondag.quote:
Behalve die 5 tegengoals was het ook niet zo slecht, klopt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee, als jullie het een paar keer beter uitspelen en de verdediging niet zo stond te slapen pakten jullie minimaal een punt zondag.
Ik vond het wat geflatteerd die 5 'tegengoals'.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Behalve die 5 tegengoals was het ook niet zo slecht, klopt.
3 jaar terug, was nog met Kuyt en Kalouquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:47 schreef Damzkieee het volgende:
Jullie verdediging is ook niet alles, en vrijwel alles vloog er bij ons in.
Vorig jaar kregen we bij jullie nog met 7-1 op de bips geloof ik.
Maar toch, het gaat me om het gebrek aan strijd.
Verbeek en Boszquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Tijd om van het systeem af te stappen
Zal helaas niet gebeuren omdat Kruzen de touwtjes in handen heeft. Misschien een idee om Hendrie te ontslaan en Heerkes alle ruimte te geven? Ik zou het wel weten als ik moest kiezen tussen die 2.
In Almelo zijn beiden wel zeer geliefd. Ik haat Feyenoord nog altijd vanwege het weghalen van Bosz, die man was het beste dat Heracles is overkomen de laatste jaren. Daardoor kregen we flapdrollen als Brood en Heerkes, en Krüzen is geen haar beter. Ik zou bijna bidden om Bosz, wat een geweldige man was dat hierquote:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij was Hendrie er al toen Bosz onze trainer was.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
In Almelo zijn beiden wel zeer geliefd. Ik haat Feyenoord nog altijd vanwege het weghalen van Bosz, die man was het beste dat Heracles is overkomen de laatste jaren. Daardoor kregen we flapdrollen als Brood en Heerkes, en Krüzen is geen haar beter. Ik zou bijna bidden om Bosz, wat een geweldige man was dat hier
Nog 4 wedstrijden Eredivisie
Maar toen had ie niet zoveel te vertellen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij was Hendrie er al toen Bosz onze trainer was.
Waarop basseer je dat hij toen minder te vertellen had dan nu?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar toen had ie niet zoveel te vertellen.
Die twee moeten er gewoon uit. Het complete stadion zou een speler als Douglas nog geen 3 wedstrijden op hebben gesteld, maar dit komische duo laat die miskoop iedere wedstrijd weer starten. Om er maar één te noemen. Aftaaien, opbokken, maar het is al te laat.
Dat is ook niet waar natuurlijk. Bosz heeft Hendrie vaak genoeg veren in de reet gestopt, bijvoorbeeld toen Krüzen hem had overgehaald om 1 op 1 te spelen tegen Vitesse in de wedstrijd die we bij rust met 3-0 voorstonden. Verbeek had hem ook niet voor niets bovenaan zijn lijstje staan als assistent bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef Zapper het volgende:
Maar toen had ie niet zoveel te vertellen.
Volgens mij zijn we hier redelijk realistisch. Een groot probleem vind ik gewoon de strijd, de Graafschap en Volendam zijn kwalitatief echt niet beter, vooral laatsgenoemd weet wel punten te pakken laatste tijd op basis van strijd. Dat zal bij ons nooit gebeuren, wij dwingen niets af op basis van inzet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:35 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Misschien moet de Heraclied de realiteit eens onder ogen zien, we zijn de club met de een-na-laagste begroting. Met een selectie die niet overloopt van de kwaliteit.
Inzet heeft ook met kwaliteit te maken, als je overal te laat komt en daardoor de duels niet kunt aangaan lijkt het net alsof er geen inzet is. Het is te gemakkelijk om alles op inzet te gooien.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:40 schreef Blawh het volgende:
Volgens mij zijn we hier redelijk realistisch. Een groot probleem vind ik gewoon de strijd, de Graafschap en Volendam zijn kwalitatief echt niet beter, vooral laatsgenoemd weet wel punten te pakken laatste tijd op basis van strijd. Dat zal bij ons nooit gebeuren, wij dwingen niets af op basis van inzet.
En het systeem, met een speler als Willie of Douglas kom je er niet. Je denkt dat Bajer het niet beter zal doen dan Douglas, maar als je het niet probeert dan zul je het nooit weten. Ik wordt liever laatste met het idee alles geprobeerd te hebben dan laatste worden door steeds op de manier door te gaan die niet werkt.
Geloof mij maar, ik spreek Hakola vrijwel elke dag, en je wilt niet weten hoe hij er van baalt. En ze willen er echt voor gaan, maar het ligt aan kwaliteit. En kwaliteit kan je kopen. En aangezien Heracles een 17e budget heeft...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Inzet heeft ook met kwaliteit te maken, als je overal te laat komt en daardoor de duels niet kunt aangaan lijkt het net alsof er geen inzet is. Het is te gemakkelijk om alles op inzet te gooien.
Bajer mag van mij ook wel wat meer speelminuten krijgen, maar dat betekent niet dat het dan ineens beter zou gaan.
Met 11 slechte voetballers kun je het veld compact maken zonder da je een bal hoeft te raken. Als de linksbuten bijvoorbeeld druk gaat zetten en de anderen aansluiten kun je het veld klein maken en juist wel de duels aangaan. Dat zijn trainbare zaken die helemaal niets met kwaliteit te maken hebben, puur de afspraken nakomen en allemaal 100% ervoor gaan. Zelfs 11 strijders die geen bal kunnen aannemen kunnen dit leren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Inzet heeft ook met kwaliteit te maken, als je overal te laat komt en daardoor de duels niet kunt aangaan lijkt het net alsof er geen inzet is. Het is te gemakkelijk om alles op inzet te gooien.
Eerste jaar hadden we ook enorm veel kwaliteit. Höcher, Tamerus, Sluijter, Hellings, Reekers, Jansen, etc. hebben zich dat jaar inderdaad opgewerkt richting basisplaats bij een subtopperquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geloof mij maar, ik spreek Hakola vrijwel elke dag, en je wilt niet weten hoe hij er van baalt. En ze willen er echt voor gaan, maar het ligt aan kwaliteit. En kwaliteit kan je kopen. En aangezien Heracles een 17e budget heeft...
Dat heeft meer met tacktiek en afspraken te maken dan met kwaliteit. Druk zetten moet met een heel team gebeuren, er moeten spelers zijn die dat aansturen. Zo'n speler missen we op dit moment, met name in het aanvallende gedeelte.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met 11 slechte voetballers kun je het veld compact maken zonder da je een bal hoeft te raken. Als de linksbuten bijvoorbeeld druk gaat zetten en de anderen aansluiten kun je het veld klein maken en juist wel de duels aangaan. Dat zijn trainbare zaken die helemaal niets met kwaliteit te maken hebben, puur de afspraken nakomen en allemaal 100% ervoor gaan. Zelfs 11 strijders die geen bal kunnen aannemen kunnen dit leren.
Rotte appels als Willie kun je dan alleen niet gebruiken, die zal nooit eens (op het juiste moment) volop druk zetten waardoor juist de spelers achter hem in de problemen komen. Nee, Willie gaat op de grond liggen als hij een aai over zijn bol krijgt bij een 0-1 achterstand tegen Volendam.
Tja, dat was het eerste seizoen. Toen was het verassingseffect nog aanwezig, zoals Volendam dat nu ook heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eerste jaar hadden we ook enorm veel kwaliteit. Höcher, Tamerus, Sluijter, Hellings, Reekers, Jansen, etc. hebben zich dat jaar inderdaad opgewerkt richting basisplaats bij een subtopper
Het is dat Ricky zich dit seizoen heeft verbeterd tov vorig jaar, anders hadden we helemaal niemand die iets creatiefs bedenkt. Ik vind zeker dat we zwakker zijn tov eind vorig seizoen, de echte klasse voorin missen we met name. Iemand die met de ideeën komt, Ricky is nog altijd te wisselvallig. Zeker de laatste wedstrijden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef Damzkieee het volgende:
Ik weet t niet hoor. Vorige jaren hadden we hetzelfde budget als nu, en ik vind onze selectie niet dusdanig zwakker of sterker dan de voorgaande jaren. Je merkt alleen wel erg goed dat je spelers als Garcia-Garcia en Lakic mist. Geen aflegger en geen afmaker. Wie heeft de meeste assists bij ons? Ik durf het niet te zeggen. Meeste goals Ricky met 6 (?). Das toch echt zwaar te weinig.
Door er juist duidelijke afspraken over te maken kun je er automatismen van maken, dan heb je niet per definitie een speler nodig die dat aanstuurt. En je eerste zin klopt, dat heeft niet veel tot niets met kwaliteit te maken. Maar jij zei een paar posts terug dat het wel met kwaliteit te maken heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:35 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Dat heeft meer met tacktiek en afspraken te maken dan met kwaliteit. Druk zetten moet met een heel team gebeuren, er moeten spelers zijn die dat aansturen. Zo'n speler missen we op dit moment, met name in het aanvallende gedeelte.
Verassingseffect vind ik een makkelijk woord, met alleen het 'verrassingseffect' pak je niet 38 punten. Waarom haalde Volendam de eerste maanden dan amper punten? Volgens een verrassingsprincipe zou het juist zo moeten zijn dat Volendam in het begin de punten had gepakt, niet na de winterstop. Ik denk juist dat we het eerste jaar op de been zijn gebleven op basis van teamgeist en strijd.quote:Tja, dat was het eerste seizoen. Toen was het verassingseffect nog aanwezig, zoals Volendam dat nu ook heeft.
Inzicht is een kwaliteit, de afspraken die gemaakt zijn moeten worden toegepast op het veld in situaties die niet vooraf besproken zijn. Dat is toch een kwaliteit? Eerst is er de tacktiek, dan moet het uitgevoerd gaan worden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Door er juist duidelijke afspraken over te maken kun je er automatismen van maken, dan heb je niet per definitie een speler nodig die dat aanstuurt. En je eerste zin klopt, dat heeft niet veel tot niets met kwaliteit te maken. Maar jij zei een paar posts terug dat het wel met kwaliteit te maken heeft.
Volendam is natuurlijk wel een klasse minder dan Heracles in het eerste seizoen, die werden na een halfjaar onder te hebben gestaan nogal onderschat. Ik ben het verder wel met je eens dat we toen op de been zijn gebleven door teamgeest en strijd, het was een combinatie van verschillende factoren. Dat was er zeker een van.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:58 schreef Blawh het volgende:
Verassingseffect vind ik een makkelijk woord, met alleen het 'verrassingseffect' pak je niet 38 punten. Waarom haalde Volendam de eerste maanden dan amper punten? Volgens een verrassingsprincipe zou het juist zo moeten zijn dat Volendam in het begin de punten had gepakt, niet na de winterstop. Ik denk juist dat we het eerste jaar op de been zijn gebleven op basis van teamgeist en strijd.
Misschien zit die halve finale ook al teveel in de hoofden van de spelers, en kunnen we ze door volle bak te geven pakken.quote:Aankomende vrijdag wacht ook nog het duel met Heracles Almelo. Mogelijk gunt Maaskant enkele van zijn belangrijke krachten dan rust om krachten te sparen voor de confrontatie van dinsdagavond in Enschede. “Maar het is allerminst zo dat we dát duel laten lopen. We hebben niet alleen de punten nodig voor de play-offs, maar willen bovenal met een goed gevoel naar Enschede gaan.”
Waarom wil niemand toch 2e keeper zijn bij ons!?quote:Zondag startte hij nog in de basisopstelling tegen Feyenoord, maar Jörg van Nieuwenhuijzen heeft besloten dat hij na dit seizoen wil vertrekken bij Heracles Almelo. TC/Tubantia schrijft woensdag dat de reservedoelman van de Almeloërs zijn reserverol beu is.
Van Nieuwenhuijzen (30) kwam bijna een jaar geleden over van Excelsior. Het lijkt erop dat de sluitpost in de herfst van zijn profloopbaan nog ergens vaste keus wenst te worden, want ook in Rotterdam moest hij zich zes seizoenen lang tevreden stellen met een sporadische basisplaats; tussen 2002/03 en 2007/08 verscheen hij twaalf keer tussen de palen.
Dit seizoen is het al niet veel beter voor de keeper uit Bergen op Zoom. De zeven jaar oudere Martin Pieckenhagen is eerste keus in de ploeg van Gert Heerkes en wordt slechts bij een blessure of schorsing vervangen door Van Nieuwenhuijzen. Die had volgens het regionale medium verwacht dit jaar eerste keeper te worden bij de huidige nummer veertien van de Eredivisie.
Zijn optreden tegen Feyenoord (5-1 nederlaag) betekende echter pas het eerste wapenfeit in dienst van de ploeg. Van Nieuwenhuijzen heeft in Almelo nog een contract tot en met het einde van volgend seizoen. Eerder kwam hij, naast Excelsior, uit voor RBC Roosendaal.
quote:Die had volgens het regionale medium verwacht dit jaar eerste keeper te worden bij de huidige nummer veertien van de Eredivisie.
Hij wist dat hij als stand-in gehaald werd.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ook wel begrijpelijk toch? Hij is 30 en hij wil spelen.
Geen idee hoe het met Pasveer zit, denk dat hij weinig trek heeft om wederom op de bank te zitten in Almelo.quote:,,Jörg is een goede keeper die als volwaardige stand-in kan fungeren voor Martin Pieckenhagen'', zei algemeen directeur van Heracles Nico-Jan Hoogma dinsdag.
Ik meen dat GAE hem nog een jaar wil huren, maar dat hij daarvoor eerst zijn contract in Almelo moet verlengen.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef Blawh het volgende:
Geen idee hoe het met Pasveer zit, denk dat hij weinig trek heeft om wederom op de bank te zitten in Almelo.
Correct.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:08 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ik meen dat GAE hem nog een jaar wil huren, maar dat hij daarvoor eerst zijn contract in Almelo moet verlengen.
Hij schijnt het in Deventer aardig te doen, na een slecht begin. Maar ik zie hem niet als opvolger van Piecke.quote:
Pasveer en Jorg zeggen allebei dat ze gehaald zijn voor volgend jaar, zal dus vast wel een kern van waarheid inzitten dat Heracles niet geheel duidelijk is geweest over het contract van Piecke.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waarom wil niemand toch 2e keeper zijn bij ons!?
Ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:07 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Hij schijnt het in Deventer aardig te doen, na een slecht begin. Maar ik zie hem niet als opvolger van Piecke.
Omg.quote:Boakye op de bank tegen NAC Breda
Het heeft er alle schijn van dat Emmanuel Boakye morgen niet in de basis begint tegen NAC Breda. De Ghanese verdediger zou te weinig inzet hebben getoond tijdens de afgelopen vier wedstrijden. Dit liet assistent trainer Hendrie Krüzen weten tijdens de afsluitende training.
Zijn plek zal naar alle waarschijnlijkheid ingenomen worden door Tim Breukers.
écht WTF!?! Zet die man dan rechtshalf ofzo. Breukers doet het prima, maar Boakye ook.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
écht WTF!?! Zet die man dan rechtshalf ofzo. Breukers doet het prima, maar Boakye ook.
Als dit echt waar is, en we krijgen morgen spank, dan ben ik het wel effe goed zat met Gertje.Hendrie
via de gewone ingangquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben strontzenuwachtig
@ Elwood, hoe kom je daar zo in dan?
Raar en zonde, verneuk je misschien ook nog wel een transfer mee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef Damzkieee het volgende:
Gaat om disciplinaire redenen bij Boakye
Ik woon vlakbij Hakola...zo ff met hem de stad in denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef Damzkieee het volgende:
Genoten van de inzet van de spelers vandaag zeg. Zonder uitzondering heeft iedereen perfect gespeeld. Maertens en Hakola verdienen zeker een vermelding. Maertens was meesterlijk goed, en Hakola bewees direct effe dat hij gewoon in de basis thuishoort.
Hennig an miejong..quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:35 schreef Damzkieee het volgende:
Marko alloh met die films!
Nergens iets te vinden van samenvatting ofzo
4-0quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:52 schreef Kopbal het volgende:
What the fuck, hebben jullie 3-0 gewonnen? kom net thuis
Gefeliciteerd, NAC dus duidelijk teveel bezig met die bekerwedstrijd.
Mua, nog 1 winstpot nodig en dan is alles zekerquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Netjes hoor. Handhaving dus zo goed als zeker.
Eerst dit weekend rustig bekijken. Met een beetje geluk is 1 punt voldoende, de laatste plek is nu wel zo goed als zeker niet vor Heracles.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We moeten niet te optimistisch zijn, we hebben echt nog 1 winst pot nodig....
Looms speelde niet zo heel goed eigenlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:43 schreef Elwood1802 het volgende:
Mooie pot
Maertens en Hakola waren erg goedTegenvallers waren er eerlijk gezegd niet,
Roda speelt nog 2x thuis tegen laagvlieger, als wij zelf niet minimaal 1 punt pakken kunnen ze ons nog op punten voorbij. Er vanuit gaande dat ze niet in de Kuip winnen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dag Roda
"het is een kwestie van geduld, ja het is wachten op de dag, dat de maas heel limburg vult, dat de maas heel limburg vult" (Rowen Heze)
PSV is bang voor onsquote:Marcellis: "Geweldig om Ajax zo terug te sturen"
Dirk Marcellis kwam superlatieven tekort om de prestatie van PSV tegen Ajax (6-2) het beste te verwoorden. De Eindhovenaren degradeerden de Amsterdamse bezoekers zondagmiddag tot speelbal.
Jelmer van der Dussen
EINDHOVEN
Ajax werd door de monsterscore met de staart tussen de benen het Philips Stadion uit gedirigeerd. Op het eerste kwartier na had de ploeg van Marco van Basten geen enkel recht van spreken in de gevallen topper in Eindhoven. "We zijn hartstikke blij en gelukkig", toonde Marcellis zijn tevredenheid in de catacombe.
Van Basten moest na afloop erkennen dat PSV zondag meer dan verdiend de drie punten in eigen huis hield. "Het werd heel snel 3-0, dat was een enorme domper voor ons. PSV controleerde het spel", constateerde ook de trainer van Ajax.
Marcellis kon zich in die analyse vinden. "Dit is een geweldige dag. Het is heerlijk als je Ajax zo terug naar Amsterdam kan sturen. Dat maakt het seizoen toch een beetje goed."
"Maar", beseft de verdediger terdege, "volgende week wacht Heracles Almelo alweer. Als je die verliest, is dit allemaal voor niets geweest. Maar we gaan hier zeker één, twee daagjes van genieten."
hopen dan ADO degradeert dusquote:Eredivisieclausule voor Van den Bergh
Ricky van den Bergh gaat vanaf volgend seizoen aan de slag bij ADO Den Haag. "Het is een leuke ploeg, waarvan het geraamte staat. Bovendien heeft de club uitgesproken te willen doorgroeien. Ik maak daar graag deel van uit", aldus de huidige speler van Heracles Almelo.
Dat hij een gesprek voerde met André Wetzel, die inmiddels plaatsmaakte voor Raymond Atteveld, verandert daar niks aan. „Ik tekende niet speciaal voor Wetzel bij ADO, krijg in zijn rol als technisch directeur ook wel met hem te maken en heb met Raymond totaal geen problemen. Met niemand eigenlijk.” Toch is er nog een kleine kans dat Van den Bergh volgend jaar niét in Forepark is te bewonderen. „Het contract voor twee jaar met een optie voor nog een jaar is slechts geldig als ADO zich handhaaft. Ik ben alleen een ADO-speler in de eredivisie. Maar ga er maar vanuit dat dit goed komt.”
Wat een bluffer.quote:Op maandag 20 april 2009 13:49 schreef Elwood1802 het volgende:
Schijnt dat Ricky bij ons 900.000 wilde verdienen per jaar?
idd, dat had ik dan niet van hem verwacht. Maar als ado degradeert zal hij wel naar NAC Heen gaan..want die hadden toch ook interesse?quote:Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef pfaf het volgende:
Oh ja, dat is die clubliefde voor ADO waar hij het altijd over heeft.
900k gaat echt niemand verdienen in Almelo. Garcia had vorig seizoen grootverdiener kunnen worden met ruim 4 ton per jaar.quote:Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef Elwood1802 het volgende:
Heb het ook maar gehoord, weet niet wat er van waar is. Liever dan 900k voor Cziommer
NAC heeft helemaal geen geld te besteden, die hebben in de winterstop ook niks kunnen kopen/hurenquote:Op maandag 20 april 2009 13:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd, dat had ik dan niet van hem verwacht. Maar als ado degradeert zal hij wel naar NAC Heen gaan..want die hadden toch ook interesse?
nee wij zijn echte godenzonenquote:Op maandag 20 april 2009 17:02 schreef Damzkieee het volgende:
900.000
Lijkt mij sterk inderdaad. Dat weet Ricky ook donders goed.
Bij Ajax krijgen ze 900k als ze lief zijn, en wij zijn geen Ajax.
Altijd wel een aardige speler van het 2e. Maar helaas te slecht voor het 1e.quote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
John Lubbers komt van de reserves naar Excelsior'31, hebben we daar wat aan?
Blawh onze vaste 2e elftal bezoekerquote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef Blawh het volgende:
Voetballend vind ik het geen wonder, een redelijke mandekker die minder traag is dan hij soms oogt.
Tijdens trainingen kun je niet constateren dat spelers een te lage handelingssnelheid hebben?quote:
Okee, we hebben behoefte aan iemand die er weinig spitsen door laat,. Het meevoetballen vind ik minder belangrijk, zijn genoeg anderen voor.quote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef Blawh het volgende:
Voetballend vind ik het geen wonder, een redelijke mandekker die minder traag is dan hij soms oogt.
ja idd, was er ook, binnen 10 mins van 5-0 naar 5-3quote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Blawh onze vaste 2e elftal bezoeker![]()
6-3 gewonnen Heracles van Cambuur trouwens
1e helft was wel aardig, 2e helft bagger![]()
ik denk ook als hij het op kan brengen, dat hij wel een basisspeler kan worden. Nog een seizoen voor de beloften, en dan 1e elftal!quote:Op maandag 20 april 2009 23:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja idd, was er ook, binnen 10 mins van 5-0 naar 5-3![]()
Shayesteh was geweldig! ben erg gecharmeerd van zijn spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |