mwah NAC is te doen, Vitesse ook.quote:Op maandag 6 april 2009 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Uhu, Damzkieee weet wel wie ik bedoel
Verder een knap punt gehaald, maar het gaat nog erg lastig voor jullie worden om de nacompetitie te ontlopen vrees ik. Zeker gezien het programma
Die staat tegenwoordig op vak Rquote:Op maandag 6 april 2009 18:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ken wel iemand in Q. Bepaald geen aso hoor![]()
Nu er nog inblijven.quote:Heracles wil Pech hebben
Heracles Almelo wil de 20-jarige Duitser Elias Pech aan de selectie toevoegen. De middenvelder maakte gedurende een trainingsstage veel indruk op de technische staf van de Almelose club.
Op grond daarvan is een positief advies afgegeven aan de clubleiding, die nu onderzoekt of de komst van Pech haalbaar is. De middenvelder speelt in het tweede elftal van Hertha BSC en heeft geen uitzicht op een plek in de hoofdmacht van de club uit Berlijn.
Was Lakic dat ook niet?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:35 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Heracles heeft in elk geval goed gezien dat er een aanvallende middenvelder bij moet komen, op dit moment is er naast Ricky geen speler die voldoet op die positie. Ook die positie moet dubbel bezet zijn. Ik neem niet aan dat Pech als directe opvolger van Ricky gehaald wordt, dat hij meteen een potentiële basisspeler is.
Ik heb hem niet zien voetballen, maar dat hij reserve speler is bij het beloftenelftal van Hertha belooft niet zoveel goeds.
Nee, Lakic heeft nog geregeld meegedaan in het eerste van Hertha. Pech heeft enkel in de Regionalliga gespeeld, niet bepaald het niveau wat wij als Heracles nastreven lijkt me. Maar wellicht weet hij te verrassen.quote:
Je hoeft niet groot te zijn om sterk te zijn, Quansah is een voorbeeld daarvan. Aanvallend gezien hebben we dit seizoen een aantal lichtgewichten, met name aan de zijkanten. Overtoom en Douglas zijn niet de voetballers die duels aan gaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wil overigens sterke kerels in het team zien. Geen kleine mannetjes meer
We spelen verdomme degradatievoetbal, daar heb je een stel beren voor nodig, niet louter technisch hoogbegaafde voetballers.
In principe had Vd Bergh zo iemand kunnen worden, weliswaar een aanvallende variant ervan dan. Maargoed, pech dat hij er niet meer is.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:46 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Je hoeft niet groot te zijn om sterk te zijn, Quansah is een voorbeeld daarvan. Aanvallend gezien hebben we dit seizoen een aantal lichtgewichten, met name aan de zijkanten. Overtoom en Douglas zijn niet de voetballers die duels aan gaan.
Op het middenveld ontbreekt de natuurlijke leider, iemand die iedereen goed positioneert en die op de juiste momenten aangeeft wat te doen. Rob Maas' leiderskwaliteiten ontbreken op sommige momenten. Die kon het vuurtje opstoken dmv een harde, maar juiste tackle.
Mwah, Vd Bergh is daarvoor niet rustig genoeg. Die raakt veel te snel gefrustreerd en laat zich nogal snel gaan bij tegenslagen. Geen natuurlijke leider.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
In principe had Vd Bergh zo iemand kunnen worden, weliswaar een aanvallende variant ervan dan. Maargoed, pech dat hij er niet meer is.
Mwoah, vond dat vdB altijd het vuur probeerde te ontsteken door onbesuisde en maffe acties te maken. Maas maakte harde, doch faire tackles als het nodig was.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
In principe had Vd Bergh zo iemand kunnen worden, weliswaar een aanvallende variant ervan dan. Maargoed, pech dat hij er niet meer is.
Hehe, inderdaad. Ricky is een aardige voetballer, maar geen leider die zijn elftal op sleeptouw neemt.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ohw, Hafc-Nijverdal zegt eigenlijk hetzelfde terwijl ik mijn versie aan het typen was
Welk vak zit je trouwens, of heb je geen seizoenskaart? Anders kan Blawh je bij in de OP zetten
Dat zou een nuttige speler kunnen zijn, aangezien er sowieso iemand bij moet komen die links achterin en/of links op het middenveld kan spelen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
Die knul van RKC, Snoyl, wilde Heracles toch ook vorig seizoen al? Nu is hij transfervrij naar mijn weten.
Pak je kwast anders even.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:01 schreef Damzkieee het volgende:
Ongelooflijk dat Douglas en Overtoom tot in den treure blijven staan.
quote:Speel eens 4-4-2, wij willen niet naar RBC.
quote:PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1996/97 RBC 5 0 Eerste divisie
1996/97 RBC 5 0 Eerste divisie
1997/98 RBC 20 0 Eerste divisie
1998/99 RBC 9 0 Eerste divisie
1999/00 RBC Roosendaal 2 0 Eerste divisie
2000/01 RBC Roosendaal 4 0 Eredivisie
2001/02 Excelsior 0 0 Eerste divisie
2002/03 Excelsior 0 0 Eredivisie
2003/04 Excelsior 0 0 Eerste divisie
2004/05 Excelsior 7 0 Eerste divisie
2005/06 Excelsior 0 0 Eerste divisie
2006/07 Excelsior 0 0 Eredivisie
2007/08 Excelsior 6 0 Eredivisie
Hij heeft vast geen zin om te blijven...quote:Op zondag 12 april 2009 12:26 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad, Piecke was de laatste weken weer de beste keeper in de eredivisie. Wel toevallig dat het vandaag zijn 30e wedstrijd zou zijn, het aantal waarbij zijn contract automatisch verlengd zou worden.
Na deze wedstrijd toch wel echt hoorquote:
Neuh dat valt wel mee hoor. Ik heb dit seizoen zo'n dikke huid gekregen dat ik niet eens meer boos word na een nederlaag. Voorheen wel, nu ben ik haast cynisch aan het lachen als ik weer de kolderieke taferelen van Looms, Willie en Douglas zie.quote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Damzkie sorry voor het verkloten van je pasen
Ach, aan de trainer ligt het niet.quote:Op zondag 12 april 2009 21:48 schreef Damzkieee het volgende:
MWAAAA GERTJEEEUUHH AHWEL GEWELDIGE WISSELS WEER JOAAAHJOAAH!!Dit gaat niet goed.
Oh jawelquote:Op zondag 12 april 2009 23:11 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ach, aan de trainer ligt het niet.
Normaal zeg ik dat ook niet gauw, maar je moet echt je ogen in je aars hebben zitten als je niet ziet dat Looms, Willie en Douglas heel gauw uit de basiself moeten verdwijnen, en dat we gewoon 442 moeten gaan spelen.quote:Op zondag 12 april 2009 23:11 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ach, aan de trainer ligt het niet.
Wat kan die jongen er aan doen?quote:Op maandag 13 april 2009 09:49 schreef Blawh het volgende:
Bestuur, spelers, technische staff en tot voor kort Pech zijn hier allemaal schuldig aan. Spelers nog het meest imo. Een speler als Willie bijvoorneeld mag dan wel niet goed zijn, maar 100% strijd zie je er ook niet aan af, en zo is dat ook bij een aantal andere spelers.
Douglas, Ricky(sinds zijn aangekondigde vertrek), de Vries.quote:Op maandag 13 april 2009 09:49 schreef Blawh het volgende:
Bestuur, spelers, technische staff en tot voor kort pech zijn hier allemaal schuldig aan. Spelers nog het meest imo. Een speler als Willie bijvoorneeld mag dan wel niet goed zijn, maar 100% strijd zie je er ook niet aan af, en zo is dat ook bij een aantal andere spelers.
Looms valt in uitwedstrijden vaak tegen, in thuiswedstrijden daarentegen kun je hem goed gebruiken. Ik zie zo snel ook geen andere speler die hem even gaat vervangen. Tuurlijk maken Heerkes en Krüzen fouten, dat is een feit. Zou een andere trainer het beter doen? Ik betwijfel het.quote:Op maandag 13 april 2009 09:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Normaal zeg ik dat ook niet gauw, maar je moet echt je ogen in je aars hebben zitten als je niet ziet dat Looms, Willie en Douglas heel gauw uit de basiself moeten verdwijnen, en dat we gewoon 442 moeten gaan spelen.
Tuurlijk, het ligt voornamelijk aan deze selectie, maar ik vind het onterecht dat Heerkes en Krüzen continu buiten schot blijven.
quote:Op maandag 13 april 2009 11:00 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Om nu nog het hele systeem om te gooien is nogal risicovol, het is niet onmogelijk maar hoe zou je opstelling er dan uitzien?
| 1 2 3 4 5 6 7 | Boakye Maertens Wuytens Looms Bajer Quansah Fledder Qays Dost Everton/Schul |
| 1 2 3 4 5 6 7 | Boakye Maertens Wuytens Looms Bajer Quansah Fledder Qays Ricky Dost |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Boakye Maertens Wuytens Looms Quansah Qays Fledder Ricky Dost Everton/Schul |
Daarom had je Klavan niet moeten laten gaan of minimaal een vervanger moeten halen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:00 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Looms valt in uitwedstrijden vaak tegen, in thuiswedstrijden daarentegen kun je hem goed gebruiken. Ik zie zo snel ook geen andere speler die hem even gaat vervangen.
pechfactor, zoals arbitrale beslissingen en houtwerk.quote:
We hebben maar liefst 1x gewonnen in 2009 en het spel wordt eerder slechter dan beter, op deze voet doorgaan lijkt me dan riskanter dan een wijziging van het systeem. Misschien gaat het dan ook mis, maar je kunt dan niet zeggen dat je niets anders hebt geprobeerd.quote:Op maandag 13 april 2009 16:06 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ik vraag me af of we met een van die opstellingen beter zullen gaan voetballen.
Daarom juist lijkt me een systeem zonder buitenspelers een betere optie, waarom spelen met vleugelspelelers als ze al maandenlang (bijna) geen gevaar stichten?quote:Met name in de voorhoede hebben we allemaal wisselvallige spelers met een gebrek aan kwaliteit. Het zal vrij weinig uitmaken wie je daar neerzet, met uitzondering van Douglas die gewoon dramatisch presteert.
Ik krijg zo'n slecht voorgevoel dat Piecke er helemaal niet meer bij zal zijn dit seizoen, en dan vertrektquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Piecke er naar alle waarschijnlijkheid niet bij Vrijdag
Het was wél slecht. Looms was onze zwakste schakel, en de rest van ons smurfenteam kan geen bal vasthouden. Breukers was nog een redelijk positieve uitzondering.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:57 schreef Incolumis het volgende:
mwah tegen Feyenoord hebben ze echt kansen gehad hoor. het was echt niet zo slecht als iedereen denkt. het was vooral het middenveld dat te weinig liet zien.
Mua, hij hoeft nog maar 1 duel te spelen. En dan word zijn contact verlengt. En met Piecke in de goal in de jupiler leaguequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n slecht voorgevoel dat Piecke er helemaal niet meer bij zal zijn dit seizoen, en dan vertrekt
Hopelijk heb ik het mis. Maar toevallig is het allemaal wel hoor
Dan krijgen we niet meer dan 20 tegengoalsquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mua, hij hoeft nog maar 1 duel te spelen. En dan word zijn contact verlengt. En met Piecke in de goal in de jupiler league
ja klopt, Looms werd continue voorbijgelopen, die was slecht. Feyenoord had gewoon een goeie dag, de verdediging had het moeilijk. maar zoooo slecht was het echt niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het was wél slecht. Looms was onze zwakste schakel, en de rest van ons smurfenteam kan geen bal vasthouden. Breukers was nog een redelijk positieve uitzondering.
Dat viel ook wel mee, als jullie het een paar keer beter uitspelen en de verdediging niet zo stond te slapen pakten jullie minimaal een punt zondag.quote:
Behalve die 5 tegengoals was het ook niet zo slecht, klopt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee, als jullie het een paar keer beter uitspelen en de verdediging niet zo stond te slapen pakten jullie minimaal een punt zondag.
Ik vond het wat geflatteerd die 5 'tegengoals'.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Behalve die 5 tegengoals was het ook niet zo slecht, klopt.
3 jaar terug, was nog met Kuyt en Kalouquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:47 schreef Damzkieee het volgende:
Jullie verdediging is ook niet alles, en vrijwel alles vloog er bij ons in.
Vorig jaar kregen we bij jullie nog met 7-1 op de bips geloof ik.
Maar toch, het gaat me om het gebrek aan strijd.
Verbeek en Boszquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Tijd om van het systeem af te stappen
Zal helaas niet gebeuren omdat Kruzen de touwtjes in handen heeft. Misschien een idee om Hendrie te ontslaan en Heerkes alle ruimte te geven? Ik zou het wel weten als ik moest kiezen tussen die 2.
In Almelo zijn beiden wel zeer geliefd. Ik haat Feyenoord nog altijd vanwege het weghalen van Bosz, die man was het beste dat Heracles is overkomen de laatste jaren. Daardoor kregen we flapdrollen als Brood en Heerkes, en Krüzen is geen haar beter. Ik zou bijna bidden om Bosz, wat een geweldige man was dat hierquote:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij was Hendrie er al toen Bosz onze trainer was.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
In Almelo zijn beiden wel zeer geliefd. Ik haat Feyenoord nog altijd vanwege het weghalen van Bosz, die man was het beste dat Heracles is overkomen de laatste jaren. Daardoor kregen we flapdrollen als Brood en Heerkes, en Krüzen is geen haar beter. Ik zou bijna bidden om Bosz, wat een geweldige man was dat hier
Nog 4 wedstrijden Eredivisie
Maar toen had ie niet zoveel te vertellen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij was Hendrie er al toen Bosz onze trainer was.
Waarop basseer je dat hij toen minder te vertellen had dan nu?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar toen had ie niet zoveel te vertellen.
Die twee moeten er gewoon uit. Het complete stadion zou een speler als Douglas nog geen 3 wedstrijden op hebben gesteld, maar dit komische duo laat die miskoop iedere wedstrijd weer starten. Om er maar één te noemen. Aftaaien, opbokken, maar het is al te laat.
Dat is ook niet waar natuurlijk. Bosz heeft Hendrie vaak genoeg veren in de reet gestopt, bijvoorbeeld toen Krüzen hem had overgehaald om 1 op 1 te spelen tegen Vitesse in de wedstrijd die we bij rust met 3-0 voorstonden. Verbeek had hem ook niet voor niets bovenaan zijn lijstje staan als assistent bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef Zapper het volgende:
Maar toen had ie niet zoveel te vertellen.
Volgens mij zijn we hier redelijk realistisch. Een groot probleem vind ik gewoon de strijd, de Graafschap en Volendam zijn kwalitatief echt niet beter, vooral laatsgenoemd weet wel punten te pakken laatste tijd op basis van strijd. Dat zal bij ons nooit gebeuren, wij dwingen niets af op basis van inzet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:35 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Misschien moet de Heraclied de realiteit eens onder ogen zien, we zijn de club met de een-na-laagste begroting. Met een selectie die niet overloopt van de kwaliteit.
Inzet heeft ook met kwaliteit te maken, als je overal te laat komt en daardoor de duels niet kunt aangaan lijkt het net alsof er geen inzet is. Het is te gemakkelijk om alles op inzet te gooien.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:40 schreef Blawh het volgende:
Volgens mij zijn we hier redelijk realistisch. Een groot probleem vind ik gewoon de strijd, de Graafschap en Volendam zijn kwalitatief echt niet beter, vooral laatsgenoemd weet wel punten te pakken laatste tijd op basis van strijd. Dat zal bij ons nooit gebeuren, wij dwingen niets af op basis van inzet.
En het systeem, met een speler als Willie of Douglas kom je er niet. Je denkt dat Bajer het niet beter zal doen dan Douglas, maar als je het niet probeert dan zul je het nooit weten. Ik wordt liever laatste met het idee alles geprobeerd te hebben dan laatste worden door steeds op de manier door te gaan die niet werkt.
Geloof mij maar, ik spreek Hakola vrijwel elke dag, en je wilt niet weten hoe hij er van baalt. En ze willen er echt voor gaan, maar het ligt aan kwaliteit. En kwaliteit kan je kopen. En aangezien Heracles een 17e budget heeft...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Inzet heeft ook met kwaliteit te maken, als je overal te laat komt en daardoor de duels niet kunt aangaan lijkt het net alsof er geen inzet is. Het is te gemakkelijk om alles op inzet te gooien.
Bajer mag van mij ook wel wat meer speelminuten krijgen, maar dat betekent niet dat het dan ineens beter zou gaan.
Met 11 slechte voetballers kun je het veld compact maken zonder da je een bal hoeft te raken. Als de linksbuten bijvoorbeeld druk gaat zetten en de anderen aansluiten kun je het veld klein maken en juist wel de duels aangaan. Dat zijn trainbare zaken die helemaal niets met kwaliteit te maken hebben, puur de afspraken nakomen en allemaal 100% ervoor gaan. Zelfs 11 strijders die geen bal kunnen aannemen kunnen dit leren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Inzet heeft ook met kwaliteit te maken, als je overal te laat komt en daardoor de duels niet kunt aangaan lijkt het net alsof er geen inzet is. Het is te gemakkelijk om alles op inzet te gooien.
Eerste jaar hadden we ook enorm veel kwaliteit. Höcher, Tamerus, Sluijter, Hellings, Reekers, Jansen, etc. hebben zich dat jaar inderdaad opgewerkt richting basisplaats bij een subtopperquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geloof mij maar, ik spreek Hakola vrijwel elke dag, en je wilt niet weten hoe hij er van baalt. En ze willen er echt voor gaan, maar het ligt aan kwaliteit. En kwaliteit kan je kopen. En aangezien Heracles een 17e budget heeft...
Dat heeft meer met tacktiek en afspraken te maken dan met kwaliteit. Druk zetten moet met een heel team gebeuren, er moeten spelers zijn die dat aansturen. Zo'n speler missen we op dit moment, met name in het aanvallende gedeelte.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met 11 slechte voetballers kun je het veld compact maken zonder da je een bal hoeft te raken. Als de linksbuten bijvoorbeeld druk gaat zetten en de anderen aansluiten kun je het veld klein maken en juist wel de duels aangaan. Dat zijn trainbare zaken die helemaal niets met kwaliteit te maken hebben, puur de afspraken nakomen en allemaal 100% ervoor gaan. Zelfs 11 strijders die geen bal kunnen aannemen kunnen dit leren.
Rotte appels als Willie kun je dan alleen niet gebruiken, die zal nooit eens (op het juiste moment) volop druk zetten waardoor juist de spelers achter hem in de problemen komen. Nee, Willie gaat op de grond liggen als hij een aai over zijn bol krijgt bij een 0-1 achterstand tegen Volendam.
Tja, dat was het eerste seizoen. Toen was het verassingseffect nog aanwezig, zoals Volendam dat nu ook heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eerste jaar hadden we ook enorm veel kwaliteit. Höcher, Tamerus, Sluijter, Hellings, Reekers, Jansen, etc. hebben zich dat jaar inderdaad opgewerkt richting basisplaats bij een subtopper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |