Na deze wedstrijd toch wel echt hoorquote:
Neuh dat valt wel mee hoor. Ik heb dit seizoen zo'n dikke huid gekregen dat ik niet eens meer boos word na een nederlaag. Voorheen wel, nu ben ik haast cynisch aan het lachen als ik weer de kolderieke taferelen van Looms, Willie en Douglas zie.quote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Damzkie sorry voor het verkloten van je pasen
Ach, aan de trainer ligt het niet.quote:Op zondag 12 april 2009 21:48 schreef Damzkieee het volgende:
MWAAAA GERTJEEEUUHH AHWEL GEWELDIGE WISSELS WEER JOAAAHJOAAH!!Dit gaat niet goed.
Oh jawelquote:Op zondag 12 april 2009 23:11 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ach, aan de trainer ligt het niet.
Normaal zeg ik dat ook niet gauw, maar je moet echt je ogen in je aars hebben zitten als je niet ziet dat Looms, Willie en Douglas heel gauw uit de basiself moeten verdwijnen, en dat we gewoon 442 moeten gaan spelen.quote:Op zondag 12 april 2009 23:11 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ach, aan de trainer ligt het niet.
Wat kan die jongen er aan doen?quote:Op maandag 13 april 2009 09:49 schreef Blawh het volgende:
Bestuur, spelers, technische staff en tot voor kort Pech zijn hier allemaal schuldig aan. Spelers nog het meest imo. Een speler als Willie bijvoorneeld mag dan wel niet goed zijn, maar 100% strijd zie je er ook niet aan af, en zo is dat ook bij een aantal andere spelers.
Douglas, Ricky(sinds zijn aangekondigde vertrek), de Vries.quote:Op maandag 13 april 2009 09:49 schreef Blawh het volgende:
Bestuur, spelers, technische staff en tot voor kort pech zijn hier allemaal schuldig aan. Spelers nog het meest imo. Een speler als Willie bijvoorneeld mag dan wel niet goed zijn, maar 100% strijd zie je er ook niet aan af, en zo is dat ook bij een aantal andere spelers.
Looms valt in uitwedstrijden vaak tegen, in thuiswedstrijden daarentegen kun je hem goed gebruiken. Ik zie zo snel ook geen andere speler die hem even gaat vervangen. Tuurlijk maken Heerkes en Krüzen fouten, dat is een feit. Zou een andere trainer het beter doen? Ik betwijfel het.quote:Op maandag 13 april 2009 09:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Normaal zeg ik dat ook niet gauw, maar je moet echt je ogen in je aars hebben zitten als je niet ziet dat Looms, Willie en Douglas heel gauw uit de basiself moeten verdwijnen, en dat we gewoon 442 moeten gaan spelen.
Tuurlijk, het ligt voornamelijk aan deze selectie, maar ik vind het onterecht dat Heerkes en Krüzen continu buiten schot blijven.
quote:Op maandag 13 april 2009 11:00 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Om nu nog het hele systeem om te gooien is nogal risicovol, het is niet onmogelijk maar hoe zou je opstelling er dan uitzien?
| 1 2 3 4 5 6 7 | Boakye Maertens Wuytens Looms Bajer Quansah Fledder Qays Dost Everton/Schul |
| 1 2 3 4 5 6 7 | Boakye Maertens Wuytens Looms Bajer Quansah Fledder Qays Ricky Dost |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Boakye Maertens Wuytens Looms Quansah Qays Fledder Ricky Dost Everton/Schul |
Daarom had je Klavan niet moeten laten gaan of minimaal een vervanger moeten halen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:00 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Looms valt in uitwedstrijden vaak tegen, in thuiswedstrijden daarentegen kun je hem goed gebruiken. Ik zie zo snel ook geen andere speler die hem even gaat vervangen.
pechfactor, zoals arbitrale beslissingen en houtwerk.quote:
We hebben maar liefst 1x gewonnen in 2009 en het spel wordt eerder slechter dan beter, op deze voet doorgaan lijkt me dan riskanter dan een wijziging van het systeem. Misschien gaat het dan ook mis, maar je kunt dan niet zeggen dat je niets anders hebt geprobeerd.quote:Op maandag 13 april 2009 16:06 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ik vraag me af of we met een van die opstellingen beter zullen gaan voetballen.
Daarom juist lijkt me een systeem zonder buitenspelers een betere optie, waarom spelen met vleugelspelelers als ze al maandenlang (bijna) geen gevaar stichten?quote:Met name in de voorhoede hebben we allemaal wisselvallige spelers met een gebrek aan kwaliteit. Het zal vrij weinig uitmaken wie je daar neerzet, met uitzondering van Douglas die gewoon dramatisch presteert.
Ik krijg zo'n slecht voorgevoel dat Piecke er helemaal niet meer bij zal zijn dit seizoen, en dan vertrektquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Piecke er naar alle waarschijnlijkheid niet bij Vrijdag
Het was wél slecht. Looms was onze zwakste schakel, en de rest van ons smurfenteam kan geen bal vasthouden. Breukers was nog een redelijk positieve uitzondering.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:57 schreef Incolumis het volgende:
mwah tegen Feyenoord hebben ze echt kansen gehad hoor. het was echt niet zo slecht als iedereen denkt. het was vooral het middenveld dat te weinig liet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |