Mua, hij hoeft nog maar 1 duel te spelen. En dan word zijn contact verlengt. En met Piecke in de goal in de jupiler leaguequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n slecht voorgevoel dat Piecke er helemaal niet meer bij zal zijn dit seizoen, en dan vertrekt
Hopelijk heb ik het mis. Maar toevallig is het allemaal wel hoor
Dan krijgen we niet meer dan 20 tegengoalsquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mua, hij hoeft nog maar 1 duel te spelen. En dan word zijn contact verlengt. En met Piecke in de goal in de jupiler league
ja klopt, Looms werd continue voorbijgelopen, die was slecht. Feyenoord had gewoon een goeie dag, de verdediging had het moeilijk. maar zoooo slecht was het echt niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het was wél slecht. Looms was onze zwakste schakel, en de rest van ons smurfenteam kan geen bal vasthouden. Breukers was nog een redelijk positieve uitzondering.
Dat viel ook wel mee, als jullie het een paar keer beter uitspelen en de verdediging niet zo stond te slapen pakten jullie minimaal een punt zondag.quote:
Behalve die 5 tegengoals was het ook niet zo slecht, klopt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee, als jullie het een paar keer beter uitspelen en de verdediging niet zo stond te slapen pakten jullie minimaal een punt zondag.
Ik vond het wat geflatteerd die 5 'tegengoals'.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Behalve die 5 tegengoals was het ook niet zo slecht, klopt.
3 jaar terug, was nog met Kuyt en Kalouquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:47 schreef Damzkieee het volgende:
Jullie verdediging is ook niet alles, en vrijwel alles vloog er bij ons in.
Vorig jaar kregen we bij jullie nog met 7-1 op de bips geloof ik.
Maar toch, het gaat me om het gebrek aan strijd.
Verbeek en Boszquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Tijd om van het systeem af te stappen
Zal helaas niet gebeuren omdat Kruzen de touwtjes in handen heeft. Misschien een idee om Hendrie te ontslaan en Heerkes alle ruimte te geven? Ik zou het wel weten als ik moest kiezen tussen die 2.
In Almelo zijn beiden wel zeer geliefd. Ik haat Feyenoord nog altijd vanwege het weghalen van Bosz, die man was het beste dat Heracles is overkomen de laatste jaren. Daardoor kregen we flapdrollen als Brood en Heerkes, en Krüzen is geen haar beter. Ik zou bijna bidden om Bosz, wat een geweldige man was dat hierquote:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij was Hendrie er al toen Bosz onze trainer was.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
In Almelo zijn beiden wel zeer geliefd. Ik haat Feyenoord nog altijd vanwege het weghalen van Bosz, die man was het beste dat Heracles is overkomen de laatste jaren. Daardoor kregen we flapdrollen als Brood en Heerkes, en Krüzen is geen haar beter. Ik zou bijna bidden om Bosz, wat een geweldige man was dat hier
Nog 4 wedstrijden Eredivisie
Maar toen had ie niet zoveel te vertellen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij was Hendrie er al toen Bosz onze trainer was.
Waarop basseer je dat hij toen minder te vertellen had dan nu?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar toen had ie niet zoveel te vertellen.
Die twee moeten er gewoon uit. Het complete stadion zou een speler als Douglas nog geen 3 wedstrijden op hebben gesteld, maar dit komische duo laat die miskoop iedere wedstrijd weer starten. Om er maar één te noemen. Aftaaien, opbokken, maar het is al te laat.
Dat is ook niet waar natuurlijk. Bosz heeft Hendrie vaak genoeg veren in de reet gestopt, bijvoorbeeld toen Krüzen hem had overgehaald om 1 op 1 te spelen tegen Vitesse in de wedstrijd die we bij rust met 3-0 voorstonden. Verbeek had hem ook niet voor niets bovenaan zijn lijstje staan als assistent bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef Zapper het volgende:
Maar toen had ie niet zoveel te vertellen.
Volgens mij zijn we hier redelijk realistisch. Een groot probleem vind ik gewoon de strijd, de Graafschap en Volendam zijn kwalitatief echt niet beter, vooral laatsgenoemd weet wel punten te pakken laatste tijd op basis van strijd. Dat zal bij ons nooit gebeuren, wij dwingen niets af op basis van inzet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:35 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Misschien moet de Heraclied de realiteit eens onder ogen zien, we zijn de club met de een-na-laagste begroting. Met een selectie die niet overloopt van de kwaliteit.
Inzet heeft ook met kwaliteit te maken, als je overal te laat komt en daardoor de duels niet kunt aangaan lijkt het net alsof er geen inzet is. Het is te gemakkelijk om alles op inzet te gooien.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:40 schreef Blawh het volgende:
Volgens mij zijn we hier redelijk realistisch. Een groot probleem vind ik gewoon de strijd, de Graafschap en Volendam zijn kwalitatief echt niet beter, vooral laatsgenoemd weet wel punten te pakken laatste tijd op basis van strijd. Dat zal bij ons nooit gebeuren, wij dwingen niets af op basis van inzet.
En het systeem, met een speler als Willie of Douglas kom je er niet. Je denkt dat Bajer het niet beter zal doen dan Douglas, maar als je het niet probeert dan zul je het nooit weten. Ik wordt liever laatste met het idee alles geprobeerd te hebben dan laatste worden door steeds op de manier door te gaan die niet werkt.
Geloof mij maar, ik spreek Hakola vrijwel elke dag, en je wilt niet weten hoe hij er van baalt. En ze willen er echt voor gaan, maar het ligt aan kwaliteit. En kwaliteit kan je kopen. En aangezien Heracles een 17e budget heeft...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Inzet heeft ook met kwaliteit te maken, als je overal te laat komt en daardoor de duels niet kunt aangaan lijkt het net alsof er geen inzet is. Het is te gemakkelijk om alles op inzet te gooien.
Bajer mag van mij ook wel wat meer speelminuten krijgen, maar dat betekent niet dat het dan ineens beter zou gaan.
Met 11 slechte voetballers kun je het veld compact maken zonder da je een bal hoeft te raken. Als de linksbuten bijvoorbeeld druk gaat zetten en de anderen aansluiten kun je het veld klein maken en juist wel de duels aangaan. Dat zijn trainbare zaken die helemaal niets met kwaliteit te maken hebben, puur de afspraken nakomen en allemaal 100% ervoor gaan. Zelfs 11 strijders die geen bal kunnen aannemen kunnen dit leren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Inzet heeft ook met kwaliteit te maken, als je overal te laat komt en daardoor de duels niet kunt aangaan lijkt het net alsof er geen inzet is. Het is te gemakkelijk om alles op inzet te gooien.
Eerste jaar hadden we ook enorm veel kwaliteit. Höcher, Tamerus, Sluijter, Hellings, Reekers, Jansen, etc. hebben zich dat jaar inderdaad opgewerkt richting basisplaats bij een subtopperquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geloof mij maar, ik spreek Hakola vrijwel elke dag, en je wilt niet weten hoe hij er van baalt. En ze willen er echt voor gaan, maar het ligt aan kwaliteit. En kwaliteit kan je kopen. En aangezien Heracles een 17e budget heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |