quote:Interesse Heracles voor Cziommer
Heracles Almelo heeft belangstelling voor Simon Cziommer. Algemeen directeur Nico Jan Hoogma heeft onlangs met de middenvelder gesproken over een mogelijke overgang naar Heracles.
Cziommer staat nog onder contract bij AZ, maar is dit seizoen uitgeleend aan FC Utrecht. Voor volgend seizoen houdt de 28-jarige Duitser alle opties nog open. Cziommer begon zijn loopbaan bij FC Twente en speelde later ook voor Schalke 04, Roda JC en AZ.
Bij FC Utrecht kwam Cziommer dit jaar 23 keer in actie en maakte twee goals.
Des te knapper dat we er nog in kunnen blijven, maar wie is een houthakker?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
De spelers zijn weinig bijzonders veel 13 in een dozijn voetballers en wat houthakkers.
Dat is wel inherent aan het degradatievoetbal dacht ik zo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Des te knapper dat we er nog in kunnen blijven, maar wie is een houthakker?Hadden we maar een houthakker erbij, beetje meer body op het middenveld ipv die trage Fledderus zou niet verkeerd zijn. Verder kan ik me voorstellen dat de neutrale toeschouwer niet altijd even vrolijk wordt van Heracles, echt veel creativiteit hebben we niet.
Ja, maar een degradatiepot vol strijd kan nog wel leuk zijn om te zien. Dat hebben we zelf de eerste jaren kunnen zien. Elf strijders op het veld die meer dan 100% gaven voor onze club. Dit jaar, en dan met name na de winterstop, zien we en geen strijd en geen creativiteit. Dan valt er weinig te genieten als voetballiefhebber.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:31 schreef Damzkieee het volgende:
Dat is wel inherent aan het degradatievoetbal dacht ik zo?
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:22 schreef Zapper het volgende:
Oh wat heb ik toch zin in zaterdagavond.
neuh maar de NEC verslaggever kon niet dus ga ik op zijn kaartjequote:
quote:Heracles Almelo neemt afscheid van John Lubbers, Serdar Gökkaya en Nino Beukert
Heracles Almelo neemt na dit seizoen afscheid van John Lubbers (21), Serdar Gökkaya (20) en Nino Beukert (20). Deze drie spelers komen uit in de Beloften. Verdediger Lubbers en de aanvallers Gökkaya en Beukert spelen alweer enkele jaren in Jong Heracles Almelo. “John, Serdar en Nino hebben het prima gedaan in de Beloften”, stelt directeur Nico Jan Hoogma, “maar op een gegeven moment moeten jonge spelers binnen een aantal jaren doorgestroomd zijn naar de eerste 22 spelers. Dat is deze jongens niet gelukt, vandaar dat we die posities in de selectie anders gaan invullen.”
quote:Qays Shayesteh en Maikel Kampjes langer in Almelo
Qays Shayesteh (21) en Maikel Kampjes (21) zijn ook komend seizoen in het Polman Stadion actief. De opties in de contracten van middenvelder Shayesteh en doelman Kampjes werden gelicht waardoor het duo tot de zomer van 2010 vastligt. “We zijn tevreden over de ontwikkeling van beide spelers”, aldus directeur Nico Jan Hoogma. “Maikel doet het goed achter de eerste twee keepers Pieckenhagen en Van Nieuwenhuyzen en Qays heeft al behoorlijk wat speelminuten in het eerste gemaakt.”
2 keepers voor Heracles 1 en de beloften?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:07 schreef Elwood1802 het volgende:
Wel raar dat kampjes mag blijven, 2 keepers is genoeg lijkt mij
Volgens teletekst gaat hij voor 2 jaar naar ADO.. Vind het wel zonde, was een leuke speler voor Heracles. Nu gaat ie voor niks naar een concurrentquote:Op woensdag 1 april 2009 14:24 schreef Elwood1802 het volgende:
Hoe zit het nu met Ricky dan? Voor 1 april dient er duidelijkheid te zijn omtrent zijn contract, als Heracles niks van zich heeft laten horen kan het toch stilzwijgend worden verlengd als de speler dat wil?
Dat mag ik hopen, ja. Zou wat zijn wanneer we de 4e plek (met nog kans op een 3e of zelfs 2e plek) tegen, met alle respect, 2 degradatiekandidaten laten liggen. Thuis ook al zo'n fantastische 2-2 tegen Heracles gespeeld. Dat MAG niet nog een keer gebeuren. Tijd dat we voor het eerst op het Almelose kunstgras gaan winnen, maar dan moet het stukken beter dan tegen De Graafschapquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:44 schreef neilpad het volgende:
Dit weekend zonder Wuytens, Looms en Maertens lees ik net. Wie gaat er verdedigen?
Gaat nog zwaar worden, denk niet dat Heerenveen zich twee keer achter elkaar laat verrassen.
quote:Van den Bergh naar ADO
ALMELO - Ricky van den Bergh staat de komende drie seizoenen onder contract bij ADO Den Haag. Hij komt transfervrij over van Heracles Almelo.
Telegraaf
We hebben Overtoom toch alquote:Op donderdag 2 april 2009 08:49 schreef Blawh het volgende:
Laten we eerst kijken wat er voor terug gaat komen, misschien verrassen ze ons wel met een betere speler.
1 ding scheelt, de concurrenten zijn ook nog lang niet veilig.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:30 schreef Damzkieee het volgende:
Neuh Dost mag nog wel effe een tijdje als invaller blijven inderdaad.
Ik ben donders benieuwd wat er voor in de plaats gaat komen, maar als ik een voorspelling mag doen gaat het weer net zo als 2 jaar geleden: niemand wil omdat we nog niet zeker zijn van Eredivisie, waardoor alle concurrenten er met de goede spelers vandoor gaan.
Als hij voor de toekomst is gehaald moet je hem niet van 3e spits naar 1e spits promoveren om hem vervolgens weer op de bank te zetten.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:28 schreef Blawh het volgende:
Dost nu al afschrijven?![]()
Die jongen begon erg goed aan het seizoen en is nog geen 20 jaar, bovendien is duidelijk aangegeven dat hij voor de toekomst gehaald is.
En ik wacht eerst af wat er voor Ricky in de plaats komt, misschien komt er wel een betere aanvallende middenvelder voor terug die meer in teambelang speelt. Ricky was erg goed dit seizoen en veruit onze gevaarlijkste speler, maar ziet ook erg vaak aanvallers over het hoofd die er beter voorstaan. Het is bij lange na geen Garcia natuurlijk en ook zeker wel vervangbaar.
Everton was de beoogde eerste spits, heb je die in de voorbereiding gezien? Dramatisch was het. Logisch dat je dan een ander tijdelijk even in de basis zet.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:42 schreef Elwood1802 het volgende:
Als hij voor de toekomst is gehaald moet je hem niet van 3e spits naar 1e spits promoveren om hem vervolgens weer op de bank te zetten.
Ik denk dat met een goede vleugelspeler (Hakola mits fysiek sterker?) en een iets minder zelfzuchtige '10' de spitsen al beter uit de verf komen.quote:één goede aanvaller erbij voor aanvang van het seizoen en het hele probleem was er niet geweest.
Bang dat je het niveau niet aankunt?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:23 schreef Blawh het volgende:
Die reacties.
Ik reageer nooit meer op HAFC.
En spelers wachten altijd voordat ze hun club definitief uitkiezen. De enige spelers die je nu al binnen kunt halen zijn spelers uit de eerste divisie. Daar lopen wel een paar goede jongens bij, een Van Polen mag bijvoorbeeld transfervrij vertrekken bij Zwolle. Zou een goede zijn voor de breedte.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
1 ding scheelt, de concurrenten zijn ook nog lang niet veilig.
Omdat 'ie al bij ADO heeft getekend.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:55 schreef Elwood1802 het volgende:
Waarom Ricky geen nieuw contract aanbieden en bij degradatie clausule inbouwen dat hij weg mag?
Wat heeft dit met Heracles te maken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:29 schreef Incolumis het volgende:
lol net terug van NEC - Twente
in de rust trad Fons op met zijn manager (van de KPN reclame)
werd compleet uitgefloten![]()
daarna deden ze nog een soort van sms spelletje, kon je in 5 mins smsen voor de prijs. ook dat werd compleet uitgefloten
Heerlijk gestreden in de 2de helft, Heerenveen speelde netzo slap als Twente gister.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:21 schreef Blawh het volgende:
Eindelijk weer strijd, de 2e helft tenminste.
Piecke wederom een held, wtf gebeurde daar aan de zijlijn?
En waarom werd Schulmeister zo laat teruggefloten?
Maar Heracles kreeg een vrije trap toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:23 schreef Dos37 het volgende:
En dat aan de zijlijn was gewoon een overtreding. Dat zul je met me eens zijn als je het terug hebt gezien.
Dat durf ik niet meer te zeggen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar Heracles kreeg een vrije trap toch?
Dat van Pieckenhagen bedoele ik ja, maar ook een moment na rust. In de tweede helft gaf Wiedemeijer (volgens mij) eerst voordeel, maar een paar seconden later toen Schulmeister alleen op de keeper afging werd er alsnog afgefloten en kreeg Heracles een vrije trap op de middenlijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer te zeggen.
We hebben het toch wel over hetzelfde de botsing tussen Beerens en Piecke.
Tsja...quote:Op donderdag 2 april 2009 00:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, ja. Zou wat zijn wanneer we de 4e plek (met nog kans op een 3e of zelfs 2e plek) tegen, met alle respect, 2 degradatiekandidaten laten liggen. Thuis ook al zo'n fantastische 2-2 tegen Heracles gespeeld. Dat MAG niet nog een keer gebeuren. Tijd dat we voor het eerst op het Almelose kunstgras gaan winnen, maar dan moet het stukken beter dan tegen De Graafschap
ik zei hetquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:11 schreef Elwood1802 het volgende:
3 punten zijn niet genoeg denk ik, roda volendam en graafschap moeten morgen nog. Als 1 van de 3 wint zit je alweer in de panarie.
wat heb jij met Heracles te maken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Heracles te maken?
jij zit in vak Q toch? vertel die jochies eens dat ze hun grijze massa moeten gebruiken en met goede sfeeracties moeten komen, want de afgelopen tijd is er niks meer van sfeer te bespeuren in het stadion.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gelukkig nog een puntje dr uitgesleept! Nog 1 winst pot nodig!!
Nee ik zit in niet in Q, en ik zal er ook nooit komen. Ik zit in Vak J.quote:Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jij zit in vak Q toch? vertel die jochies eens dat ze hun grijze massa moeten gebruiken en met goede sfeeracties moeten komen, want de afgelopen tijd is er niks meer van sfeer te bespeuren in het stadion.
Ik zit naast vak Q, gelukkig niet erin. Die grijze massa is bij veel van hen al weggezopen geloof ik.quote:Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jij zit in vak Q toch? vertel die jochies eens dat ze hun grijze massa moeten gebruiken en met goede sfeeracties moeten komen, want de afgelopen tijd is er niks meer van sfeer te bespeuren in het stadion.
Domme actie en rood was terecht, maar 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk? Belachelijk veel vind ik.quote:Kwame Quansah: 4 duels waavan 1 voorwaardelijk
Kwame Quansah is door de tuchtcommissie van de KNVB voor vier duels geschorst, waarvan een voorwaardelijk. Dat betekent dat de middenvelder in de praktijk drie wedstrijden mist: de uitwedstrijd tegen Feyenoord en de thuisduels met NAC Breda en PSV. Quansah kreeg afgelopen zaterdag in de slotfase van Heracles Almelo - sc Heerenveen de rode kaart. Hij is op zondag 3 mei tegen Vitesse weer beschikbaar voor trainer Gert Heerkes. Daarnaast zal ook Mark-Jan Fledderus komende zondag tegen Feyenoord verstek moeten laten gaan. De middenvelder is vanwege zijn vijfde gele kaart van het seizoen voor 1 wedstrijd uitgesloten.
oh dat vrouwtje zeker?quote:Op maandag 6 april 2009 18:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ken wel iemand in Q. Bepaald geen aso hoor![]()
.quote:Op maandag 6 april 2009 18:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
mwah NAC is te doen, Vitesse ook.quote:Op maandag 6 april 2009 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Uhu, Damzkieee weet wel wie ik bedoel
Verder een knap punt gehaald, maar het gaat nog erg lastig voor jullie worden om de nacompetitie te ontlopen vrees ik. Zeker gezien het programma
Die staat tegenwoordig op vak Rquote:Op maandag 6 april 2009 18:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nu er nog inblijven.quote:Heracles wil Pech hebben
Heracles Almelo wil de 20-jarige Duitser Elias Pech aan de selectie toevoegen. De middenvelder maakte gedurende een trainingsstage veel indruk op de technische staf van de Almelose club.
Op grond daarvan is een positief advies afgegeven aan de clubleiding, die nu onderzoekt of de komst van Pech haalbaar is. De middenvelder speelt in het tweede elftal van Hertha BSC en heeft geen uitzicht op een plek in de hoofdmacht van de club uit Berlijn.
Was Lakic dat ook niet?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:35 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Heracles heeft in elk geval goed gezien dat er een aanvallende middenvelder bij moet komen, op dit moment is er naast Ricky geen speler die voldoet op die positie. Ook die positie moet dubbel bezet zijn. Ik neem niet aan dat Pech als directe opvolger van Ricky gehaald wordt, dat hij meteen een potentiële basisspeler is.
Ik heb hem niet zien voetballen, maar dat hij reserve speler is bij het beloftenelftal van Hertha belooft niet zoveel goeds.
Nee, Lakic heeft nog geregeld meegedaan in het eerste van Hertha. Pech heeft enkel in de Regionalliga gespeeld, niet bepaald het niveau wat wij als Heracles nastreven lijkt me. Maar wellicht weet hij te verrassen.quote:
Je hoeft niet groot te zijn om sterk te zijn, Quansah is een voorbeeld daarvan. Aanvallend gezien hebben we dit seizoen een aantal lichtgewichten, met name aan de zijkanten. Overtoom en Douglas zijn niet de voetballers die duels aan gaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wil overigens sterke kerels in het team zien. Geen kleine mannetjes meer
We spelen verdomme degradatievoetbal, daar heb je een stel beren voor nodig, niet louter technisch hoogbegaafde voetballers.
In principe had Vd Bergh zo iemand kunnen worden, weliswaar een aanvallende variant ervan dan. Maargoed, pech dat hij er niet meer is.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:46 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Je hoeft niet groot te zijn om sterk te zijn, Quansah is een voorbeeld daarvan. Aanvallend gezien hebben we dit seizoen een aantal lichtgewichten, met name aan de zijkanten. Overtoom en Douglas zijn niet de voetballers die duels aan gaan.
Op het middenveld ontbreekt de natuurlijke leider, iemand die iedereen goed positioneert en die op de juiste momenten aangeeft wat te doen. Rob Maas' leiderskwaliteiten ontbreken op sommige momenten. Die kon het vuurtje opstoken dmv een harde, maar juiste tackle.
Mwah, Vd Bergh is daarvoor niet rustig genoeg. Die raakt veel te snel gefrustreerd en laat zich nogal snel gaan bij tegenslagen. Geen natuurlijke leider.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
In principe had Vd Bergh zo iemand kunnen worden, weliswaar een aanvallende variant ervan dan. Maargoed, pech dat hij er niet meer is.
Mwoah, vond dat vdB altijd het vuur probeerde te ontsteken door onbesuisde en maffe acties te maken. Maas maakte harde, doch faire tackles als het nodig was.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
In principe had Vd Bergh zo iemand kunnen worden, weliswaar een aanvallende variant ervan dan. Maargoed, pech dat hij er niet meer is.
Hehe, inderdaad. Ricky is een aardige voetballer, maar geen leider die zijn elftal op sleeptouw neemt.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ohw, Hafc-Nijverdal zegt eigenlijk hetzelfde terwijl ik mijn versie aan het typen was
Welk vak zit je trouwens, of heb je geen seizoenskaart? Anders kan Blawh je bij in de OP zetten
Dat zou een nuttige speler kunnen zijn, aangezien er sowieso iemand bij moet komen die links achterin en/of links op het middenveld kan spelen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
Die knul van RKC, Snoyl, wilde Heracles toch ook vorig seizoen al? Nu is hij transfervrij naar mijn weten.
Pak je kwast anders even.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:01 schreef Damzkieee het volgende:
Ongelooflijk dat Douglas en Overtoom tot in den treure blijven staan.
quote:Speel eens 4-4-2, wij willen niet naar RBC.
quote:PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1996/97 RBC 5 0 Eerste divisie
1996/97 RBC 5 0 Eerste divisie
1997/98 RBC 20 0 Eerste divisie
1998/99 RBC 9 0 Eerste divisie
1999/00 RBC Roosendaal 2 0 Eerste divisie
2000/01 RBC Roosendaal 4 0 Eredivisie
2001/02 Excelsior 0 0 Eerste divisie
2002/03 Excelsior 0 0 Eredivisie
2003/04 Excelsior 0 0 Eerste divisie
2004/05 Excelsior 7 0 Eerste divisie
2005/06 Excelsior 0 0 Eerste divisie
2006/07 Excelsior 0 0 Eredivisie
2007/08 Excelsior 6 0 Eredivisie
Hij heeft vast geen zin om te blijven...quote:Op zondag 12 april 2009 12:26 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad, Piecke was de laatste weken weer de beste keeper in de eredivisie. Wel toevallig dat het vandaag zijn 30e wedstrijd zou zijn, het aantal waarbij zijn contract automatisch verlengd zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |