quote:Interesse Heracles voor Cziommer
Heracles Almelo heeft belangstelling voor Simon Cziommer. Algemeen directeur Nico Jan Hoogma heeft onlangs met de middenvelder gesproken over een mogelijke overgang naar Heracles.
Cziommer staat nog onder contract bij AZ, maar is dit seizoen uitgeleend aan FC Utrecht. Voor volgend seizoen houdt de 28-jarige Duitser alle opties nog open. Cziommer begon zijn loopbaan bij FC Twente en speelde later ook voor Schalke 04, Roda JC en AZ.
Bij FC Utrecht kwam Cziommer dit jaar 23 keer in actie en maakte twee goals.
Des te knapper dat we er nog in kunnen blijven, maar wie is een houthakker?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
De spelers zijn weinig bijzonders veel 13 in een dozijn voetballers en wat houthakkers.
Dat is wel inherent aan het degradatievoetbal dacht ik zo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Des te knapper dat we er nog in kunnen blijven, maar wie is een houthakker?Hadden we maar een houthakker erbij, beetje meer body op het middenveld ipv die trage Fledderus zou niet verkeerd zijn. Verder kan ik me voorstellen dat de neutrale toeschouwer niet altijd even vrolijk wordt van Heracles, echt veel creativiteit hebben we niet.
Ja, maar een degradatiepot vol strijd kan nog wel leuk zijn om te zien. Dat hebben we zelf de eerste jaren kunnen zien. Elf strijders op het veld die meer dan 100% gaven voor onze club. Dit jaar, en dan met name na de winterstop, zien we en geen strijd en geen creativiteit. Dan valt er weinig te genieten als voetballiefhebber.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:31 schreef Damzkieee het volgende:
Dat is wel inherent aan het degradatievoetbal dacht ik zo?
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:22 schreef Zapper het volgende:
Oh wat heb ik toch zin in zaterdagavond.
neuh maar de NEC verslaggever kon niet dus ga ik op zijn kaartjequote:
quote:Heracles Almelo neemt afscheid van John Lubbers, Serdar Gökkaya en Nino Beukert
Heracles Almelo neemt na dit seizoen afscheid van John Lubbers (21), Serdar Gökkaya (20) en Nino Beukert (20). Deze drie spelers komen uit in de Beloften. Verdediger Lubbers en de aanvallers Gökkaya en Beukert spelen alweer enkele jaren in Jong Heracles Almelo. “John, Serdar en Nino hebben het prima gedaan in de Beloften”, stelt directeur Nico Jan Hoogma, “maar op een gegeven moment moeten jonge spelers binnen een aantal jaren doorgestroomd zijn naar de eerste 22 spelers. Dat is deze jongens niet gelukt, vandaar dat we die posities in de selectie anders gaan invullen.”
quote:Qays Shayesteh en Maikel Kampjes langer in Almelo
Qays Shayesteh (21) en Maikel Kampjes (21) zijn ook komend seizoen in het Polman Stadion actief. De opties in de contracten van middenvelder Shayesteh en doelman Kampjes werden gelicht waardoor het duo tot de zomer van 2010 vastligt. “We zijn tevreden over de ontwikkeling van beide spelers”, aldus directeur Nico Jan Hoogma. “Maikel doet het goed achter de eerste twee keepers Pieckenhagen en Van Nieuwenhuyzen en Qays heeft al behoorlijk wat speelminuten in het eerste gemaakt.”
2 keepers voor Heracles 1 en de beloften?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:07 schreef Elwood1802 het volgende:
Wel raar dat kampjes mag blijven, 2 keepers is genoeg lijkt mij
Volgens teletekst gaat hij voor 2 jaar naar ADO.. Vind het wel zonde, was een leuke speler voor Heracles. Nu gaat ie voor niks naar een concurrentquote:Op woensdag 1 april 2009 14:24 schreef Elwood1802 het volgende:
Hoe zit het nu met Ricky dan? Voor 1 april dient er duidelijkheid te zijn omtrent zijn contract, als Heracles niks van zich heeft laten horen kan het toch stilzwijgend worden verlengd als de speler dat wil?
Dat mag ik hopen, ja. Zou wat zijn wanneer we de 4e plek (met nog kans op een 3e of zelfs 2e plek) tegen, met alle respect, 2 degradatiekandidaten laten liggen. Thuis ook al zo'n fantastische 2-2 tegen Heracles gespeeld. Dat MAG niet nog een keer gebeuren. Tijd dat we voor het eerst op het Almelose kunstgras gaan winnen, maar dan moet het stukken beter dan tegen De Graafschapquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:44 schreef neilpad het volgende:
Dit weekend zonder Wuytens, Looms en Maertens lees ik net. Wie gaat er verdedigen?
Gaat nog zwaar worden, denk niet dat Heerenveen zich twee keer achter elkaar laat verrassen.
quote:Van den Bergh naar ADO
ALMELO - Ricky van den Bergh staat de komende drie seizoenen onder contract bij ADO Den Haag. Hij komt transfervrij over van Heracles Almelo.
Telegraaf
We hebben Overtoom toch alquote:Op donderdag 2 april 2009 08:49 schreef Blawh het volgende:
Laten we eerst kijken wat er voor terug gaat komen, misschien verrassen ze ons wel met een betere speler.
1 ding scheelt, de concurrenten zijn ook nog lang niet veilig.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:30 schreef Damzkieee het volgende:
Neuh Dost mag nog wel effe een tijdje als invaller blijven inderdaad.
Ik ben donders benieuwd wat er voor in de plaats gaat komen, maar als ik een voorspelling mag doen gaat het weer net zo als 2 jaar geleden: niemand wil omdat we nog niet zeker zijn van Eredivisie, waardoor alle concurrenten er met de goede spelers vandoor gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |