quote:Interesse Heracles voor Cziommer
Heracles Almelo heeft belangstelling voor Simon Cziommer. Algemeen directeur Nico Jan Hoogma heeft onlangs met de middenvelder gesproken over een mogelijke overgang naar Heracles.
Cziommer staat nog onder contract bij AZ, maar is dit seizoen uitgeleend aan FC Utrecht. Voor volgend seizoen houdt de 28-jarige Duitser alle opties nog open. Cziommer begon zijn loopbaan bij FC Twente en speelde later ook voor Schalke 04, Roda JC en AZ.
Bij FC Utrecht kwam Cziommer dit jaar 23 keer in actie en maakte twee goals.
Des te knapper dat we er nog in kunnen blijven, maar wie is een houthakker?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
De spelers zijn weinig bijzonders veel 13 in een dozijn voetballers en wat houthakkers.
Dat is wel inherent aan het degradatievoetbal dacht ik zo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Des te knapper dat we er nog in kunnen blijven, maar wie is een houthakker?Hadden we maar een houthakker erbij, beetje meer body op het middenveld ipv die trage Fledderus zou niet verkeerd zijn. Verder kan ik me voorstellen dat de neutrale toeschouwer niet altijd even vrolijk wordt van Heracles, echt veel creativiteit hebben we niet.
Ja, maar een degradatiepot vol strijd kan nog wel leuk zijn om te zien. Dat hebben we zelf de eerste jaren kunnen zien. Elf strijders op het veld die meer dan 100% gaven voor onze club. Dit jaar, en dan met name na de winterstop, zien we en geen strijd en geen creativiteit. Dan valt er weinig te genieten als voetballiefhebber.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:31 schreef Damzkieee het volgende:
Dat is wel inherent aan het degradatievoetbal dacht ik zo?
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:22 schreef Zapper het volgende:
Oh wat heb ik toch zin in zaterdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |