Tsja...quote:Op donderdag 2 april 2009 00:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, ja. Zou wat zijn wanneer we de 4e plek (met nog kans op een 3e of zelfs 2e plek) tegen, met alle respect, 2 degradatiekandidaten laten liggen. Thuis ook al zo'n fantastische 2-2 tegen Heracles gespeeld. Dat MAG niet nog een keer gebeuren. Tijd dat we voor het eerst op het Almelose kunstgras gaan winnen, maar dan moet het stukken beter dan tegen De Graafschap
ik zei hetquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:11 schreef Elwood1802 het volgende:
3 punten zijn niet genoeg denk ik, roda volendam en graafschap moeten morgen nog. Als 1 van de 3 wint zit je alweer in de panarie.
wat heb jij met Heracles te maken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Heracles te maken?
jij zit in vak Q toch? vertel die jochies eens dat ze hun grijze massa moeten gebruiken en met goede sfeeracties moeten komen, want de afgelopen tijd is er niks meer van sfeer te bespeuren in het stadion.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gelukkig nog een puntje dr uitgesleept! Nog 1 winst pot nodig!!
Nee ik zit in niet in Q, en ik zal er ook nooit komen. Ik zit in Vak J.quote:Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jij zit in vak Q toch? vertel die jochies eens dat ze hun grijze massa moeten gebruiken en met goede sfeeracties moeten komen, want de afgelopen tijd is er niks meer van sfeer te bespeuren in het stadion.
Ik zit naast vak Q, gelukkig niet erin. Die grijze massa is bij veel van hen al weggezopen geloof ik.quote:Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jij zit in vak Q toch? vertel die jochies eens dat ze hun grijze massa moeten gebruiken en met goede sfeeracties moeten komen, want de afgelopen tijd is er niks meer van sfeer te bespeuren in het stadion.
Domme actie en rood was terecht, maar 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk? Belachelijk veel vind ik.quote:Kwame Quansah: 4 duels waavan 1 voorwaardelijk
Kwame Quansah is door de tuchtcommissie van de KNVB voor vier duels geschorst, waarvan een voorwaardelijk. Dat betekent dat de middenvelder in de praktijk drie wedstrijden mist: de uitwedstrijd tegen Feyenoord en de thuisduels met NAC Breda en PSV. Quansah kreeg afgelopen zaterdag in de slotfase van Heracles Almelo - sc Heerenveen de rode kaart. Hij is op zondag 3 mei tegen Vitesse weer beschikbaar voor trainer Gert Heerkes. Daarnaast zal ook Mark-Jan Fledderus komende zondag tegen Feyenoord verstek moeten laten gaan. De middenvelder is vanwege zijn vijfde gele kaart van het seizoen voor 1 wedstrijd uitgesloten.
oh dat vrouwtje zeker?quote:Op maandag 6 april 2009 18:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ken wel iemand in Q. Bepaald geen aso hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |