Roda speelt nog 2x thuis tegen laagvlieger, als wij zelf niet minimaal 1 punt pakken kunnen ze ons nog op punten voorbij. Er vanuit gaande dat ze niet in de Kuip winnen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dag Roda
"het is een kwestie van geduld, ja het is wachten op de dag, dat de maas heel limburg vult, dat de maas heel limburg vult" (Rowen Heze)
PSV is bang voor onsquote:Marcellis: "Geweldig om Ajax zo terug te sturen"
Dirk Marcellis kwam superlatieven tekort om de prestatie van PSV tegen Ajax (6-2) het beste te verwoorden. De Eindhovenaren degradeerden de Amsterdamse bezoekers zondagmiddag tot speelbal.
Jelmer van der Dussen
EINDHOVEN
Ajax werd door de monsterscore met de staart tussen de benen het Philips Stadion uit gedirigeerd. Op het eerste kwartier na had de ploeg van Marco van Basten geen enkel recht van spreken in de gevallen topper in Eindhoven. "We zijn hartstikke blij en gelukkig", toonde Marcellis zijn tevredenheid in de catacombe.
Van Basten moest na afloop erkennen dat PSV zondag meer dan verdiend de drie punten in eigen huis hield. "Het werd heel snel 3-0, dat was een enorme domper voor ons. PSV controleerde het spel", constateerde ook de trainer van Ajax.
Marcellis kon zich in die analyse vinden. "Dit is een geweldige dag. Het is heerlijk als je Ajax zo terug naar Amsterdam kan sturen. Dat maakt het seizoen toch een beetje goed."
"Maar", beseft de verdediger terdege, "volgende week wacht Heracles Almelo alweer. Als je die verliest, is dit allemaal voor niets geweest. Maar we gaan hier zeker één, twee daagjes van genieten."
hopen dan ADO degradeert dusquote:Eredivisieclausule voor Van den Bergh
Ricky van den Bergh gaat vanaf volgend seizoen aan de slag bij ADO Den Haag. "Het is een leuke ploeg, waarvan het geraamte staat. Bovendien heeft de club uitgesproken te willen doorgroeien. Ik maak daar graag deel van uit", aldus de huidige speler van Heracles Almelo.
Dat hij een gesprek voerde met André Wetzel, die inmiddels plaatsmaakte voor Raymond Atteveld, verandert daar niks aan. „Ik tekende niet speciaal voor Wetzel bij ADO, krijg in zijn rol als technisch directeur ook wel met hem te maken en heb met Raymond totaal geen problemen. Met niemand eigenlijk.” Toch is er nog een kleine kans dat Van den Bergh volgend jaar niét in Forepark is te bewonderen. „Het contract voor twee jaar met een optie voor nog een jaar is slechts geldig als ADO zich handhaaft. Ik ben alleen een ADO-speler in de eredivisie. Maar ga er maar vanuit dat dit goed komt.”
Wat een bluffer.quote:Op maandag 20 april 2009 13:49 schreef Elwood1802 het volgende:
Schijnt dat Ricky bij ons 900.000 wilde verdienen per jaar?
idd, dat had ik dan niet van hem verwacht. Maar als ado degradeert zal hij wel naar NAC Heen gaan..want die hadden toch ook interesse?quote:Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef pfaf het volgende:
Oh ja, dat is die clubliefde voor ADO waar hij het altijd over heeft.
900k gaat echt niemand verdienen in Almelo. Garcia had vorig seizoen grootverdiener kunnen worden met ruim 4 ton per jaar.quote:Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef Elwood1802 het volgende:
Heb het ook maar gehoord, weet niet wat er van waar is. Liever dan 900k voor Cziommer
NAC heeft helemaal geen geld te besteden, die hebben in de winterstop ook niks kunnen kopen/hurenquote:Op maandag 20 april 2009 13:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd, dat had ik dan niet van hem verwacht. Maar als ado degradeert zal hij wel naar NAC Heen gaan..want die hadden toch ook interesse?
nee wij zijn echte godenzonenquote:Op maandag 20 april 2009 17:02 schreef Damzkieee het volgende:
900.000
Lijkt mij sterk inderdaad. Dat weet Ricky ook donders goed.
Bij Ajax krijgen ze 900k als ze lief zijn, en wij zijn geen Ajax.
Altijd wel een aardige speler van het 2e. Maar helaas te slecht voor het 1e.quote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
John Lubbers komt van de reserves naar Excelsior'31, hebben we daar wat aan?
Blawh onze vaste 2e elftal bezoekerquote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef Blawh het volgende:
Voetballend vind ik het geen wonder, een redelijke mandekker die minder traag is dan hij soms oogt.
Tijdens trainingen kun je niet constateren dat spelers een te lage handelingssnelheid hebben?quote:
Okee, we hebben behoefte aan iemand die er weinig spitsen door laat,. Het meevoetballen vind ik minder belangrijk, zijn genoeg anderen voor.quote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef Blawh het volgende:
Voetballend vind ik het geen wonder, een redelijke mandekker die minder traag is dan hij soms oogt.
ja idd, was er ook, binnen 10 mins van 5-0 naar 5-3quote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Blawh onze vaste 2e elftal bezoeker![]()
6-3 gewonnen Heracles van Cambuur trouwens
1e helft was wel aardig, 2e helft bagger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |