Ik meen dat GAE hem nog een jaar wil huren, maar dat hij daarvoor eerst zijn contract in Almelo moet verlengen.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef Blawh het volgende:
Geen idee hoe het met Pasveer zit, denk dat hij weinig trek heeft om wederom op de bank te zitten in Almelo.
Correct.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:08 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ik meen dat GAE hem nog een jaar wil huren, maar dat hij daarvoor eerst zijn contract in Almelo moet verlengen.
Hij schijnt het in Deventer aardig te doen, na een slecht begin. Maar ik zie hem niet als opvolger van Piecke.quote:
Pasveer en Jorg zeggen allebei dat ze gehaald zijn voor volgend jaar, zal dus vast wel een kern van waarheid inzitten dat Heracles niet geheel duidelijk is geweest over het contract van Piecke.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waarom wil niemand toch 2e keeper zijn bij ons!?
Ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:07 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Hij schijnt het in Deventer aardig te doen, na een slecht begin. Maar ik zie hem niet als opvolger van Piecke.
Omg.quote:Boakye op de bank tegen NAC Breda
Het heeft er alle schijn van dat Emmanuel Boakye morgen niet in de basis begint tegen NAC Breda. De Ghanese verdediger zou te weinig inzet hebben getoond tijdens de afgelopen vier wedstrijden. Dit liet assistent trainer Hendrie Krüzen weten tijdens de afsluitende training.
Zijn plek zal naar alle waarschijnlijkheid ingenomen worden door Tim Breukers.
écht WTF!?! Zet die man dan rechtshalf ofzo. Breukers doet het prima, maar Boakye ook.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
écht WTF!?! Zet die man dan rechtshalf ofzo. Breukers doet het prima, maar Boakye ook.
Als dit echt waar is, en we krijgen morgen spank, dan ben ik het wel effe goed zat met Gertje.Hendrie
via de gewone ingangquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben strontzenuwachtig
@ Elwood, hoe kom je daar zo in dan?
Raar en zonde, verneuk je misschien ook nog wel een transfer mee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef Damzkieee het volgende:
Gaat om disciplinaire redenen bij Boakye
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |