Die worden geen kampioen !!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:59 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Suarez Pranjic en Afellay zijn uit vorm nog beter
Die klap is niet des El Hamdoui, maar ik begrijp hem wel. 3 keer in 10 seconden zulke gemene overtredingen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal beschermt El Hamdoeidoei in het interview.
Waarom zijn jullie Mocro's zo gauw aangebrand?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die klap is niet des El Hamdoui, maar ik begrijp hem wel. 3 keer in 10 seconden zulke gemene overtredingen.˛
Ik vind El Hamdaoui juist altijd heel vriendelijk esportief, altijd oprecht en handjes geven enzo. Hij speelt echt op vertrouwensbasis. Vandaag was het gewoon even te veel in te korte tijd. Hij is ook een mens. En hij pakt zelden kaarten. Topprof!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie Mocro's zo gauw aangebrand?
Mijn ouders zijn beiden Marokkaans, ik ben zelf hier geboren en heb beide nationaliteiten. Temperamentvol ben ik derhalve niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef Kriegel het volgende:
Ben jij van Marokkaanse afkomst, romige Bansheeboy?
quote:
Moet tie eigenlijk niet doen. Het valt op zich wel te begrijpen wat hij doet, maar Louis moet gewoon zeggen dat zoiets niet hoort.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal beschermt El Hamdoeidoei in het interview.
Waarom? Alleen maar om dat de bune dat wil?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moet tie eigenlijk niet doen. Het valt op zich wel te begrijpen wat hij doet, maar Louis moet gewoon zeggen dat zoiets niet hoort.
Dan val je op, in positieve zin.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn beiden Marokkaans, ik ben zelf hier geboren en heb beide nationaliteiten. Temperamentvol ben ik derhalve niet.˛
Ik mag toch hopen dat je dit niet bedoelt in de zin van dat ik een uitzondering ben?quote:
Zeker wel een van de uitzonderingen met beschaving en gepaste humor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je dit niet bedoelt in de zin van dat ik een uitzondering ben?˛
Het Ajax van '96 tegen Real Madrid had ze helemaal tureluurs gespeeld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
ja, minimaal, immers de subtoppers tegenwoordig een stuk beter zijn dan in die tijd. Toen waren Feyenoord, PSV en Ajax echt superieur aan de rest van de ploegen, dat is nu niet meer zo.
hoewel ik denk dat het Ajax van '95 wel van dit AZ zou winnen, maar echt superieur.. nee, dat denk ik ook niet. Er zit wel 14 jaar voetbalontwikkelingsverschil tussen, dus echt er iets van zeggen kan je ook weer niet.
Teringjantje, ik heb nog nooit 2 mensen zo lomp zien zoenen. Wat een goor wijf.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sergioooo Romerooooo, Sergiooooo Romerooooo![]()
http://live.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=21067
Dat woord mag weer terug in de tijdcapsule en over 50 jaar weer eens opgegraven worden.quote:
Dat Ajax was weer helemaal dol gespeeld door het FC Groningen van de pot tegen Atletico Madrid.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het Ajax van '96 tegen Real Madrid had ze helemaal tureluurs gespeeld.
Bedankt. Ik was net in slaap aan t sukkelen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:57 schreef sezten het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA we zitten in de 11de minuut.
quote:
En dan lopen ze te zeuren over het geringe aantal Nederlanders bij FC Groningenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:18 schreef venomsnake het volgende:
PSV: Isaksson; Culina, Marcellis, Bréchet, Salcido; Amrabat, Méndez, Afellay, Simons; Dzsudzsák en Toivonen.
FC Utrecht: De Ruiter; Cornelisse, Dickoh, Schut, Nesu; Silberbauer, Van Dijk, Caluwé, Somers; Skoubo en Loval.
Niet huilenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef Ephemera het volgende:
[..]
En dan lopen ze te zeuren over het geringe aantal Nederlanders bij FC GroningenDit zijn nou ook niet bepaald 'Jansen' en 'de Vries'.
Idd, PSV ook maar 1 'echte' Nederlander.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef Ephemera het volgende:
[..]
En dan lopen ze te zeuren over het geringe aantal Nederlanders bij FC GroningenDit zijn nou ook niet bepaald 'Jansen' en 'de Vries'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |