Nogmaals? Wat is er nutteloos aan? De post was gewoon ontopic. Hij is zelfs gequote en die quote is wel blijven staan...quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:27 schreef sjimz het volgende:
Er was een TR of de nutteloze discussie tussen jou en nog iemand anders verwijderd kon worden.
En dat is dan ook gebeurd.
Die post ben ik dan vergeten weg te halen, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nogmaals? Wat is er nutteloos aan? De post was gewoon ontopic. Hij is zelfs gequote en die quote is wel blijven staan...
Het ging meer om het feit hoe de discussie werd gevoerd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar dat betekent dus dat ik niets negatiefs over een team mag zeggen? Een discussie over de kwaliteiten van de spelers van Heracles wordt hier in VBL als nutteloos ervaren?
Daar ben ik het wel mee eens hoor, maar er stond gewoon weinig inhoudelijk. Dat stukje wat ik ben vergeten te verwijderen was wel inhoudelijk alleen het zou heel onlogisch staan qua context als jouw reactie was blijven staan. Misschien had het kunnen blijven staan alleen heb ik er toen voor gekozen om alles maar gelijk te verwijderen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet niet meer precies wat er in de rest stond, maar de geciteerde tekst en de reactie daarop lijken me zowel qua inhoud als qua toon weinig mis mee. Dat gedeelte had dus best kunnen blijven staan.
Overigens mag er toch best een beetje op het scherp van de snede gediscussieerd worden? Zolang er niet gescholden wordt, persoonlijke aanvallen e.d. We hoeven elkaar toch niet allemaal geweldige users te vinden.
Een troll laat ik staan als -edit- zodat de user ziet dat hij "te ver" is gegaan. Offtopic haal ik gewoon meestal weg zonder editbericht.quote:Trouwens, waarom is die eerste post daar wel weggeedit en niet verwijderd? Is dat een bepaalde procedure?
Wees nou eens snellerquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef Silenus het volgende:
Kan deze Eredivisietoto 2008/2009 #5 sticky? Weet zelf niet hoe dat moet, en of ik dat überhaupt kan doen. Thanks!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 16:48 door RayMania:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
Moet jij geen feedback behandelen in MLN?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:56 schreef rubbereend het volgende:
hij vroeg niet om centraal maar om sticky
Vanwege de drukte daar hebben we maar besloten alle feedback te negerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Moet jij geen feedback behandelen in MLN?.
Hm, misschien handig om dat hier ook in te voeren?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vanwege de drukte daar hebben we maar besloten alle feedback te negeren
Is er al: Het kleine VBL-Vraagbaak-topic bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan er geen centraal spelregeltopic komen? Al die topics die tegenwoordig geopend worden met domme vragen of domme suggesties.
Nee dat is al afgeschoten door de mods.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er al: Het kleine VBL-Vraagbaak-topic bijvoorbeeld.
Daar gaat puur over feitjes. TR doelt denk ik op het topic van tong, die probeert via een stelling een discussie op gang te brengen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is er al: Het kleine VBL-Vraagbaak-topic bijvoorbeeld.
Niet alleen die hoor, maar bijv. ook 1 over schelden, en 1 over vrije trap van tijdrekken om maar wat voorbeelden van de laatste dagen te noemen:quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:29 schreef Blawh het volgende:
Daar gaat puur over feitjes. TR doelt denk ik op het topic van tong, die probeert via een stelling een discussie op gang te brengen.
Ja dat ie er is geloof ik best, maar waarom wordt het niet gebruikt?quote:
Omdat zo'n topic meestal wegzakt en het de minder actieve VBL-gebruikers zijn die met die vragen zitten, vermoed ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat ie er is geloof ik best, maar waarom wordt het niet gebruikt?
Ja dat geldt voor alle topics dat ze wegzakken. Maar als een minder actieve VBL-gebruiker een ryan babel topic opent wordt die ook gesloten en verwezen naar het eerdere topic. Waarom in dit geval niet?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Omdat zo'n topic meestal wegzakt en het de minder actieve VBL-gebruikers zijn die met die vragen zitten, vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |