Maar het mag wel?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:55 schreef sjimz het volgende:
Klopt, ik zie het ook liever niet gebeuren.
In het voetbal wordt men daar zelf voor bestraft.. Misschien iets om in de (nabije) toekomst ook op VBL van toepassing te laten zijn? Een topicreport (al dan niet anoniem) is meer dan voldoende om een post aan te laten passen of te verwijderen. Dat gezeik en geziek van een aantal users hier in FB gaat echt helemaal nergens overquote:Op woensdag 8 april 2009 22:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niks nieuws.
User X probeert User Y een ban aan te naaien en zo gaat de cyclus weer verder.
zo gaat het snellerquote:Op woensdag 8 april 2009 22:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
In het voetbal wordt men daar zelf voor bestraft.. Misschien iets om in de (nabije) toekomst ook op VBL van toepassing te laten zijn? Een topicreport (al dan niet anoniem) is meer dan voldoende om een post aan te laten passen of te verwijderen. Dat gezeik en geziek van een aantal users hier in FB gaat echt helemaal nergens over
Ik heb weinig last van de Feyenoord versus Ajax en Ajax versus Feyenoord vete in FB hoor.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:08 schreef The_Verve het volgende:
Je zal hier maar moderator zijn. Dan moet je toch wel een heel slecht huwelijk hebben. Wat een kinderlijk niveau bij tijd en wijlen...
Moet je weer op de man spelen? Wat reageer je toch weer verschrikkelijk op je kut getrapt in dat Ajax topique...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef sjimz het volgende:
Maar goed, jij weet het natuurlijk weer allemaal beter.
Je neemt dingen aan die helemaal niet door mij gezegd worden.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet je weer op de man spelen? Wat reageer je toch weer verschrikkelijk op je kut getrapt in dat Ajax topique...
Dit bedoel ik dus met jouw toontje. Verschrikkelijk. En nou straks niet weer opstappen en weer terugkomen omdat ik het je moeilijk heb gemaakt...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je neemt dingen aan die helemaal niet door mij gezegd worden.
Je zegt dat de ban belachelijk is zonder dat je zijn notes ziet.
Je weet het dus weer eens niet en bemoeit je weer met zaken die je niets aangaan.
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met jouw toontje. Verschrikkelijk. En nou straks niet weer opstappen en weer terugkomen omdat ik het je moeilijk heb gemaakt...
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet je weer op de man spelen? Wat reageer je toch weer verschrikkelijk op je kut getrapt in dat FB topique...
Ja, denk jij nou dat als een mod zo tegen mij gaat praten, dat ik netjes blijfquote:
Ik verwacht in ieder geval dat je inhoudelijk op mijn post in kon gaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, denk jij nou dat als een mod zo tegen mij gaat praten, dat ik netjes blijf.
Jaja, eerst op de man spelen en daarmee belachelijk reageren en dan het cliche riedeltje ophangen dat ik inhoudelijk op je moet reagerenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik verwacht in ieder geval dat je inhoudelijk op mijn post in kon gaan.
Maar helaas....
Nashje weet waarom hij is gebanned en ik weet dat ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaja, eerst op de man spelen en daarmee belachelijk reageren en dan het cliche riedeltje ophangen dat ik inhoudelijk op je moet reageren.
Nou vooruit;
Ik mag me bemoeien met wat ik wil, die schijnt namelijk een forum te zijn. Als ik zie dat Nashje wordt gebanned vanwege een paar trolletjes, dan zeg ik daar wat van. En jij zal zeggen dat dat niet zo was omdat ik zijn notes niet kan zien, ik denk dat dat wel zo is gegaan. Toegeven zal je het toch nooit, dus eigenlijk heb ik net een paar zinnen voor de kat zn kut getypt.
En Nashje heeft mij een PM gestuurd met waarom hij dacht dat hij gebanned was. Natuurlijk heb ik jouw kant nog niet gehoord, maar het zal niet veel van elkaar schelen denk ik zo. Dan vind ik het een belachelijke ban.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nashje weet waarom hij is gebanned en ik weet dat ook.
Jij weet dat niet, dus het lijkt mij logisch dat ik er beter dan jij een mening over kan vormen.
En dat zijn dus aannames die je niet zomaar kan maken als je niet het verhaal van 2 kanten weet.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En Nashje heeft mij een PM gestuurd met waarom hij dacht dat hij gebanned was. Natuurlijk heb ik jouw kant nog niet gehoord, maar het zal niet veel van elkaar schelen denk ik zo. Dan vind ik het een belachelijke ban.
Dat zeg ik toch ook dat ik het niet van twee kanten weet? Maar dat haal je er dan weer net niet uit. Op basis van wat ik gezien heb en gehoord heb van Nashje vind ik het een belachelijke ban. En de felle manier van reageren van jou sterkt mij alleen maar in die gedachte.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dat zijn dus aannames die je niet zomaar kan maken als je niet het verhaal van 2 kanten weet.
Jij begint gelijk al met: Wat een belachelijke banquote:Op donderdag 9 april 2009 10:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook dat ik het niet van twee kanten weet? Maar dat haal je er dan weer net niet uit. Op basis van wat ik gezien heb en gehoord heb van Nashje vind ik het een belachelijke ban. En de felle manier van reageren van jou sterkt mij alleen maar in die gedachte.
Ik vroeg er ook niet om dat deze besproken werd hoor, ik concludeerde alleen dat ik het een belachelijke ban vond. Dat sjimz daar zo fel op reageert, daar kan ik dan weer niet zo veel aan doen. Misschien is het handig om hem in plaats van mij aan te spreken.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Done, toma.
Er is voor ons totaal geen reden om een ban van Nashje met jou te bespreken, da_sandman. Wij weten waarom. De FA's weten waarom. Nashje weet inmiddels waarom en heeft dat geaccepteerd. Klaar dus.
En?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal het even naar achteren meenemen.
En?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zal even zoeken tussen de puinhopen.
Crane ,Malibu etc. moet jij nodig zeggenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef Ritmo het volgende:
DK hou eens op met je gezeur en getrek zeg, PM de mods ofzo.
Bloed, zweet en tranen graagquote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef Prosac het volgende:
koortsachtig overleg en achterkamertjes politiek aan de gang momenteel. Later meer.
sjimz ik reageer toch gewoon serieus daar, gaat over Ajax en er is een discussie op gang over AZ vs Ajax.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en nu ga je lekker ergens anders semi-trollen.
Die dwaas ben je zelf.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:55 schreef Rots het volgende:
[..]
sjimz ik reageer toch gewoon serieus daar, gaat over Ajax en er is een discussie op gang over AZ vs Ajax.
Maargoed, ik zal wel minder reageren op al die dwazen die mij proberen uit te lokken daar.
Je komt anders lekker provocerend over.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:55 schreef Rots het volgende:
[..]
sjimz ik reageer toch gewoon serieus daar, gaat over Ajax en er is een discussie op gang over AZ vs Ajax.
Maargoed, ik zal wel minder reageren op al die dwazen die mij proberen uit te lokken daar.
Zo gaat bij mij ook altijdquote:Op donderdag 9 april 2009 14:55 schreef Rots het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Crane ,Malibu etc. moet jij nodig zeggen
Geef een voorbeeld dan van een trol! Wedden voor een kratje bier dat je geen enkele trol van mij kunt vinden van de afgelopen maand?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Je loopt hier de hele dag te janken, stampen en zeuren terwijl je zelf ook net zo vaak loopt te trollen in Ajax-topics. Hypocriet figuur.
Het Grote Feijenoord topic : #462 Goedkope Keeper Gezochtquote:Op donderdag 9 april 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geef een voorbeeld dan van een trol! Wedden voor een kratje bier dat je geen enkele trol van mij kunt vinden van de afgelopen maand?
quote:
Ik zie de trolls niet hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 15:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het Grote Feijenoord topic : #462 Goedkope Keeper Gezocht
AFC AJAX topic #1248: Waarin Enoh weinig kaarten pakt
Doe maar Heineken.
Ik zal eens even kijken of het trolls waren.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zie de trolls niet hoor![]()
Een aangepast bericht is niet per definitie een troll.
Ja zodra er kratjes bier bij komen kijken, krijg jij het al benauwd natuurlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 15:41 schreef RayMania het volgende:
Jongens, doe eens stoppen en maak er een Goede Donderdag van. Waar hebben we het in godsnaam over.
Totaal, maar dan ook totaal geen aanleiding voor deze shit.
Nee, serieus. Check hoe dit nu weer begint. D-K vraagt iets, wij hebben het erover achter de schermen, maar het gaat niet snel genoeg en ineens hebben we het over de trolls van D-K. Ja, goed bezig hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja zodra er kratjes bier bij komen kijken, krijg jij het al benauwd natuurlijk
Ik doe er zelf ook aan meequote:Op donderdag 9 april 2009 15:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, serieus. Check hoe dit nu weer begint. D-K vraagt iets, wij hebben het erover achter de schermen, maar het gaat niet snel genoeg en ineens hebben we het over de trolls van D-K. Ja, goed bezig hoor.
Ban! En maak alvast maar een nieuwe FB aan, nu het nog kan.quote:
Kap dan ook gewoon. Ik ben de Feedbacktopics sinds januari echt schijtzat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |