Je denkt toch niet dat ze zich ook maar iets van jou aantrekken he?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Niet op de voetbal mods hoor wat dat kan natuurlijk niet
![]()
waar bemoei jij je meequote:Op dinsdag 7 april 2009 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze zich ook maar iets van jou aantrekken he?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk dat 't weer zo snel naar MEN ging, in de VBL kwis worden toch ook regelmatig 'Raad de Voetballer' vragen gesteld.
Ik vind het toch wel een heel ander spel dan iets als het Associatietopic of het Lepeltopic.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup ik snap sowieso niet waarom dit in MEN moet? Kan toch ook prima in VBL?
Okee, duidelijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alle raad-spelletjes horen volgens mij gewoon in MEN zoals dat ooit is afgesproken met alle fora.
Nee, alleen de VBL-mods van 1,5 jaar geleden of zo hadden dat besloten, omdat bij een evaluatietopic naar voren kwam.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alle raad-spelletjes horen volgens mij gewoon in MEN zoals dat ooit is afgesproken met alle fora.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:48 schreef Rots het volgende:
Dit is weer een teken dat er een nieuwe mod bij moet, ze kunnen het niet aan hierzo, te weinig mods online op belangrijke momenten.
Alsof een clubvoorkeur een criteria zou moeten zijn voor een nieuwe mod.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als de nieuwe weer ajax fan is
![]()
Tuurlijk niet maar gaat er meer om dat er volgens sommige users de ajax mods niet objectief zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:52 schreef toma het volgende:
[..]
Alsof een clubvoorkeur een criteria zou moeten zijn voor een nieuwe mod.
bullshit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar gaat er meer om dat er volgens sommige users de ajax mods niet objectief zijn.
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:45 schreef toma het volgende:
Zijn alle mods op stap?
Welk belangrijk moment?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:48 schreef Rots het volgende:
Dit is weer een teken dat er een nieuwe mod bij moet, ze kunnen het niet aan hierzo, te weinig mods online op belangrijke momenten.
Het nabespreken van CL wedstrijden vind ik toch wel een redelijk belangrijk moment.quote:
Ik meld me aan!quote:Op woensdag 8 april 2009 02:33 schreef Rots het volgende:
[..]
Het nabespreken van CL wedstrijden vind ik toch wel een redelijk belangrijk moment.
Nieuwe mod erbij voor ondersteuning.
Done.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:42 schreef TIM-846 het volgende:
Er zijn 2 twentetopics! Gooi er aub maar eentje dicht..
En terecht!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef RayMania het volgende:
Nee, alleen de VBL-mods van 1,5 jaar geleden of zo hadden dat besloten, omdat bij een evaluatietopic naar voren kwam.
wat maakt het uit wie nou het topic opent? Je krijgt er echt geen grotere e-penis van ofzo.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:49 schreef TIM-846 het volgende:
Het is verdomme de 2e keer vandaag.
Maar goed, laat ik erover ophouden, tis de moeite niet
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:47 schreef TIM-846 het volgende:
Wat een onzin! Sinds wanneer gaat het om wie hem het eerst opent. Degene die hem sluit opent toch een nieuwe?? Anders kan ik nu ook alvast een nieuwe openen.. dan is die zeker eerderIk opende gewoon binnen een minuut nadat ik de oude had gesloten. Dikke bulshit [ afbeelding ]
rustig manquote:Op woensdag 8 april 2009 14:49 schreef TIM-846 het volgende:
het is een complot !!%$R^&!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:49 schreef TIM-846 het volgende:
check!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[Jupiler League, Kampioenschap?] RKC - VVV a.s. vrijdag op RTL7.
Kan wel dicht, voordat het weer verward wordt met het Jupiler League topic.
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:27 schreef denthemen het volgende:
Daarom moet SCH ook mod worden! Op die manier is er én een mod die geen jood is én heeft DK iemand die in hetzelfde schuitje zit
In deze context vind ik het niet zo heel schokkend.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[CL @ 20:45] FC Barcelona - Bayern Munchen
is dit toegestaan?
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Blessure verheerlijken...
[CL 8/4 @ 20:45] Liverpool - Chelsea #1
Het is toch niet naar jou of een andere user toe gericht?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
CL 8/4 @ 20:45] Liverpool - Chelsea # 2: Met showpik Dirk!!
Klopt, ik zie het ook liever niet gebeuren.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Blessure verheerlijken...
[CL 8/4 @ 20:45] Liverpool - Chelsea #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |