abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67829300

Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ
d_b01 vak MM

• Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner

[*] Evgeniy Levchenko vertrekt bij de FC .
    [*] 10 jarig Duits super talentje naar de FC.
    [*] Australische linksback (Scott Jamieson) op proef.
    [*] FC Groningen volgt verdediger Michael Jansen.
    [*] FC Groningen volgt Emil Johansson (Zweden).

Goddelijke keeper:

Download hier de OP!
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 8 april 2009 @ 14:41:26 #2
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67829323
    Das snel
    pi_67829396
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:41 schreef Grulez het volgende:
    Das snel
    Maar niet volgens de regels Lapo moet openen toch FC Groningen #89 : Zonder Levchenko met Jansen?
    pi_67829456
    Had hem alvast klaargemaakt. .

Anyway, over Michael Jansen:

Ik vind gewoon niet dat je het risico moet nemen.
    Zoek gewoon iemand die nog nooit met dit soort klachten te maken heeft gehad.
    Waarom nu weer uitgerekend iemand volgen die het aan zijn hart heeft (of heeft gehad)?

Van mij hoeft ie niet te komen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 8 april 2009 @ 14:45:43 #5
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67829461
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:43 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Maar niet volgens de regels Lapo moet openen toch FC Groningen #89 : Zonder Levchenko met Jansen?
    De snelste telt gewoon. Sowieso heeft vn een streepje voor natuurlijk
    pi_67829508
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:45 schreef venomsnake het volgende:
    Had hem alvast klaargemaakt. .

Anyway, over Michael Jansen:

Ik vind gewoon niet dat je het risico moet nemen.
    Zoek gewoon iemand die nog nooit met dit soort klachten te maken heeft gehad.
    Waarom nu weer uitgerekend iemand volgen die het aan zijn hart heeft. (of heeft gehad)?
    Omdat ie er van genezen is? Of schrijf je Andersson nu ook af vanwege zijn knieblessure?
    pi_67829567
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:45 schreef Grulez het volgende:

[..]

De snelste telt gewoon. Sowieso heeft vn een streepje voor natuurlijk
    Dan open ik ook vast een topic voordat de oude gesloten, ben ik zeker op tijd
    pi_67829588
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:46 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Omdat ie er van genezen is? Of schrijf je Andersson nu ook af vanwege zijn knieblessure?
    Hartproblemen zijn wel even wat anders dan een kruisband probleem.
    Ik vind dat je daar gewoon geen enkel risico mee moet nemen, ook al ie hij zogenaamd genezen.

Los daarvan vind ik het ook geen geweldige speler.
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:48 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Ga je even drukmaken over het openen van een topic zeg..
    Pfff, lekker belangrijk verder..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 8 april 2009 @ 14:50:19 #9
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67829613
    quote:

[..]

Met klaarstaan bedoelt venom niet dat hij al online was.
      woensdag 8 april 2009 @ 14:50:55 #10
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67829626
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:49 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hartproblemen zijn wel even wat anders dan een kruisband probleem.
    Ik vind dat je daar gewoon geen enkel risico mee moet nemen, ook al ie hij zogenaamd genezen.
    Mwah. Zijn er gevallen bekend dat het misging dan? Bij gewrichtproblemen ed nl wel.
    pi_67829646
    Het gaat erom of hij er mee kan voetballen. Voetballen met een genezen kruisband is misschien wel risicovoller voor je carriere dan met een relatief klein hartprobleempje. Er zijn veel hartkwalen waar je gewoon mee kan sporten.
    pi_67829832
    Maar waarom zal je een speler met hartklachten uitzoeken terwijl er zat spelers zijn zonder.
    Waarom dat risico nemen?

En ja, ik ben nu eenmaal wat achterdochtig als het om hartproblemen gaat.
    Ook door eigen ervaringen.
    pi_67829912
    Linksbacks liggen nou eenmaal niet voor het oprapen.
    pi_67830080
    quote:

[..]

Waar maak je je druk om zeg
      woensdag 8 april 2009 @ 15:06:44 #15
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67830132
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 15:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om zeg
    Voor elk nieuw topic krijg je toch 10 euro van danny?
    pi_67830134
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:50 schreef Grulez het volgende:

[..]

Mwah. Zijn er gevallen bekend dat het misging dan? Bij gewrichtproblemen ed nl wel.
    Geen idee eigenlijk..
    Maar ik vind het gewoon zo freaky als het mis gaat. Zo als met Puerta bijvoorbeeld, dan lopen de rillingen over mijn rug.

Aan de andere kant, met Kanu is het helemaal goed gekomen.
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:58 schreef MaxPower het volgende:
    Linksbacks liggen nou eenmaal niet voor het oprapen.
    Dat is waar.
    Hopen dat die Australier een beetje kan ballen die nu op proef is.

Maar hoe doet Jansen het nu bij Cambuur dan, ik volg de jup-league niet zo eigenlijk.
      woensdag 8 april 2009 @ 15:08:38 #17
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_67830199
    Voorlopig zijn het allemaal nog geruchten.
    Het is in elk geval goed om te weten dat er een lijst is met spelers die ze nauwlettend in de gaten houden.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 8 april 2009 @ 15:12:59 #18
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67830335
    Waar we nu ook 10-jarigen een contract voorleggen.
    pi_67830472
    je kunt niet vroeg genoeg beginnen. doen de topclubs ook al.
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
      woensdag 8 april 2009 @ 15:23:09 #20
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67830709
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 15:17 schreef TheClown1 het volgende:
    je kunt niet vroeg genoeg beginnen. doen de topclubs ook al.
    En dan al over 7/8 jaar oogsten...
      woensdag 8 april 2009 @ 15:24:36 #21
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67830767
    quote:
    PSV kan pas volgend seizoen weer beschikken over Stefan Nijland. De aanvaller ondergaat vrijdag een operatie aan zijn rechterlies en is dan vier tot zes weken uit de roulatie.
    Wat een heerlijke deal blijft dat toch
    pi_67831162
    4 miljoen voor een talent dat nog geen basisplaats had.
    Ik moet eigenlijk nog zien of hij het gaat maken bij PSV.

Hij maakt veel te weinig minuten. Misschien doen ze er beter aan als ze hem een jaartje verhuren.
    pi_67832002
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 15:06 schreef Grulez het volgende:

[..]

Voor elk nieuw topic krijg je toch 10 euro van danny?
    Verdomme, had ik dat maar eerder geweten.
    pi_67833074
    Je moet er toch niet aan denken dat die vent een hartverzakking krijgt tijdens een wedstrijd van FC Groningen??
    alhoewel Pruim.....
    Nee koop hem maar niet, geen risico nemen..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_67833147
    Overigens;
    quote:
    Evgeniy Levchenko dus transfervrij weg bij Groningen. Er lopen inmiddels contacten met Iraklis Saloniki, maar ook een avontuur in Qatar is een optie.
    Die gaat dus cashen.. en dat gun ik hem ook wel
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 8 april 2009 @ 16:58:36 #26
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_67834435
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef venomsnake het volgende:
    4 miljoen voor een talent dat nog geen basisplaats had.
    Ik moet eigenlijk nog zien of hij het gaat maken bij PSV.
    6+5 was de gedachte erachter toch?
    quote:
    Hij maakt veel te weinig minuten. Misschien doen ze er beter aan als ze hem een jaartje verhuren.
    Aan FC Groningen? Als stand-in voor Berg/Pedersen?
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      woensdag 8 april 2009 @ 17:03:11 #27
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67834585
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 16:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

6+5 was de gedachte erachter toch?
    [..]

Aan FC Groningen? Als stand-in voor Berg/Pedersen?
    Ik denk eerder aan onderkant eredivisie (De Grafschaap of Volendam) of eerste divisie (Cambuur).
      woensdag 8 april 2009 @ 17:11:10 #28
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_67834835
    Wij hebben Koç volgend seizoen als stand-in.

Zondag lijkt het erop dat Stevanovic weer niet speelt bij Vitesse.
    Gunstig.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 8 april 2009 @ 17:39:46 #29
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_67835652
    Het moet wel heel gek lopen willen de komene duels nog iets van betekenis hebben voor ons. 5e plek lijkt niet meer haalbaar, 9e plek niet meer mis te lopen.
    pi_67852971
    Fuck... normaal heb ik het liefst de wedstrijd op zondag. Maar aanstaande zondag zit ik bij de schoonfamilie Pasen te vieren. Ik ben de enige voetballiefhebber, dus de radio gaat vast niet aan

Lang leve internet op je telefoon
    pi_67853117
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 08:38 schreef Ephemera het volgende:
    Fuck... normaal heb ik het liefst de wedstrijd op zondag. Maar aanstaande zondag zit ik bij de schoonfamilie Pasen te vieren. Ik ben de enige voetballiefhebber, dus de radio gaat vast niet aan

Lang leve internet op je telefoon
    ik ken je pijn. ik heb ook zondag bezigheden met de famile en geen voetbal fan in de buurt.
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
      donderdag 9 april 2009 @ 11:32:45 #32
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67857689
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 08:46 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

ik ken je pijn. ik heb ook zondag bezigheden met de famile en geen voetbal fan in de buurt.
    Ik ken de pijn, daarom heb ik een seizoenskaart en mijn schoonfamilie duidelijk gemaakt dat voetbal over het algemeen erg belangrijk voor mij is en dat ze nooit zullen snappen wat dat betekend. Maar dat ze niet moeten doen alsof het iets minderwaardigs is. Zoals bij mijn schoonpapa zijn band altijd op een komt, zelfs bij verjaardagen van de kids, zo komt FC Groningen -bijna- altijd op 1 bij mij.

Toen begrepen ze het een beetje.
    pi_67858040
    quote:
    Koç geniet van Oranje maar vlakt Turkije niet uit

Serhat Koç geniet met volle teugen van de stappen die hij dit seizoen zet als voetballer. De achttienjarige revelatie van FC Eindhoven debuteerde vorige maand in Oranje tot 19 jaar en scoorde à la minute. Toch houdt hij de optie open dat hij in de toekomst voor het Turkse elftal kiest.

Koç hield altijd voor ogen dat hij voor Turkije uit zou komen, zodra er een uitnodiging op zijn deurmat viel. “Mijn ouders zijn beide Turks en mijn gevoel zei me daarom dat ik voor Turkije wilde spelen”, zegt de aanvaller op de officiële website van de KNVB. Vorig seizoen debuteerde hij in het shirt van Eindhoven; nu is hij bezig aan zijn laatste wedstrijden voor de lichtstedelingen en heeft hij een transfer naar FC Groningen op zak.

Nog voordat Turkije Koç inviteerde, stuurde Wim van Zwam, bondscoach van Oranje tot 19 jaar, de jonge spits echter al een uitnodiging. Koç pakte ‘m met beide handen aan en mag zich sinds twee weken officieel jeugdinternational van Oranje noemen. “En daar zijn mijn ouders en de rest van mijn familie ook heel trots op. Ik zelf trouwens ook. Het is prachtig om dat shirt om je schouders te hebben”, aldus Koç.

Over zijn overstap naar Euroborg, na dit seizoen, is de jonge voorhoedespeler positief gestemd. Logisch wellicht, daar hij deze jaargang al achttien maal doel trof en alleen VVV’er Sandro Calabro voor zich hoeft te dulden in het rijtje topscorers. “We (Groningen-trainer Ron Jans en Koç, red.) hebben een goed gesprek gehad en ik krijg straks de tijd en kansen om mezelf te laten zien. En ik hoop natuurlijk dat ze Europees voetbal halen. Dat zou helemaal geweldig zijn om mee te maken.”

Mocht de Turkse bond besluiten Koç alsnog een uitnodiging te sturen, dan is het voor de speler nog niet helder welke beslissing hij zal nemen. Turkije uitvlakken doet hij in ieder geval nog niet. “Dat zien we dan wel. Eerst hier maar van genieten, het seizoen goed afsluiten en dan vol aan de bak bij FC Groningen.”
      donderdag 9 april 2009 @ 11:50:32 #34
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67858382
    Kaartje de Graafschap uit binnen.
    Toch een van de leukste uitwedstrijden van de Eredivisie.
    pi_67862768
    Niet benieuwd naar het de uitslag van zondag dat worden 3 punten voor jullie met een beetje geluk halen we een punt.

En of jullie Jansen halen
    pi_67869864
    quote:
    FC Groningen breekt contract Holla open

FC Groningen gaat drie jaar langer door met Danny Holla. De middenvelder, die zich dit seizoen definitief in het eerste elftal heeft gespeeld, zette donderdagmiddag zijn handtekening onder een nieuw contract, die hem tot de zomer van 2013 aan de Noorderlingen verbindt. De oude verbintenis zou volgend jaar aflopen. De contractverlenging komt niet als een verrassing. Eind maart meldde Holla al dat hij in verregaande onderhandelingen was met zijn werkgever en donderdagmiddag werden de handen geschud. De middenvelder klonk tevreden: “Ik zie dit nieuwe contract als een beloning voor mijn inzet en ik stel het zeer op prijs dat de club mijn prestaties op deze manier heeft weten te waarderen.”

“Ik heb het uitstekend naar mijn zin bij FC Groningen en ik denk me hier nog prima verder te kunnen ontwikkelen”, vervolgde Holla. “Ik zie hier kansen voor mezelf, maar ik geloof ook dat we met FC Groningen nog stappen kunnen zetten en daar wil ik graag onderdeel van uitmaken. Alle reden dus om bij deze club bij te tekenen.”

De 21-jarige verdedigende middenvelder beleefde drie jaar geleden al zijn debuut in het vlaggenschip, maar wist zich nog niet direct op te werken tot basisspeler. Holla werd daarom vorig jaar verhuurd aan FC Zwolle, waar hij Groningen-coach Ron Jans wist te overtuigen van zijn kunnen. De trainer haalde Holla terug naar Groningen en liet hem dit seizoen al 24 keer in de basis beginnen.
    Goede zaak!
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_67870898
    Ja, dat lijkt me een goede zet.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_67874262
    Holla .

Goede zaak.
    pi_67874358
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      donderdag 9 april 2009 @ 21:40:05 #40
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67878138

Hebben we deze ook gehad.
      vrijdag 10 april 2009 @ 10:48:51 #42
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_67889306
    Haemhouts (o.i.d.) is straks transfervrij.....
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_67889835
    Ja dus?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_67890265
    Ron Jans zit aanstaande zondag voor de 226e keer op de bank bij een competitiewedstrijd en evenaart daarmee het clubrecord van Hans Westergof. Hij blikt terug:

Jans viert jubileum (DvhN)
    pi_67890890

Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 10 april 2009 @ 12:14:34 #46
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67892200
    quote:
    • FC Groningen is bezig aan een sterke reeks. De ploeg van trainer Ron Jans incasseerde in zijn laatste vijf thuiswedstrijden maar één treffer: tegen PSV, 0-1. In de overige vier thuisduels – tegen Ajax (1-0), NEC (2-0), Heracles Almelo (2-0) en Roda JC (2-0) – hielden de noorderlingen steeds de nul.
    pi_67892793
    Stukje over de toekomstplannen van de FC.
    http://www.slideshare.net/bdv/DEFC
    pi_67893310

Hij zal het ook nooit gaan inzien he. Wat een debiel...
    pi_67893527
    quote:
    Gonzalo Garcia gepasseerd door Ron Jans

GRONINGEN - Gonzalo Garcia staat niet aan de aftrap voor FC Groningen in de thuiswedstrijd tegen Vitesse.

De spits is door trainer Ron Jans gepasseerd. Het is ook nog onzeker of hij op de bank zit. Hij verliet de training met een bovenbeenblessure. Garcia wordt in de spits vervangen door Koen van de Laak.

Evgeniy Levchenko komt niet actie. De middenvelder kampt met een kuitblessure. Nicklas Pedersen heeft de hele week meegetraind met de groep. Zaterdag wordt bekeken of hij op de bank plaats kan nemen.

De opstelling:
    In het doel Luciano. De verdedigers zijn De Roover, Sankoh, Granqvist en Stenman. Op het middenveld spelen Meerdink, Matthijs, Lovre en Holla. Berg en Van de Laak zijn de aanvallers.

RTVNOORD
      vrijdag 10 april 2009 @ 13:05:53 #50
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67893726
    3-1
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')