abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67854300
Die ban was natuurlijk volstrekt belachelijk .

Maar goed, waar komt dat hele erehaag idee vandaan? Dan zeggen ze wel eens dat voetbalsupporters hersenloos zijn .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_67854337
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Die ban was natuurlijk volstrekt belachelijk .

Maar goed, waar komt dat hele erehaag idee vandaan? Dan zeggen ze wel eens dat voetbalsupporters hersenloos zijn .
Klopt, jij kan in zijn notes zien waarom hij gebanned was.....

!!!
pi_67854391
Wat betreft die erehaag. Het voetbal kan veel dingen leren van rugby (video-assistentie, geen mietjesgedrag, sportiviteit en onderling respect). Zo'n erehaag is daar een voorbeeld van.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67854415
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:46 schreef kevin6188 het volgende:
Wat betreft die erehaag. Het voetbal kan veel dingen leren van rugby (video-assistentie, geen mietjesgedrag en sportiviteit). Zo'n erehaag is daar een voorbeeld van.
Eens!
pi_67854523
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als jij dat zo ziet dan kan ik daar weinig aan veranderen.
Maar goed, je bent weer terug. Laten we het gezellig houden en niet naar anderen kijken.
Dan zou ik wel graag willen horen hoe jij dat dan ziet, ben wel benieuwd .
Maar je hebt gelijk, laten we het Ajax-topic maar niet vervuilen.

Mooie woorden van Aissati over Oleguer btw. Vind het ook een puike verdediger. Ook toen iedereen hier lag te zeiken op hem. Kan me nog wel wat discussies herinneren .
pi_67854524
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:46 schreef kevin6188 het volgende:
Wat betreft die erehaag. Het voetbal kan veel dingen leren van rugby (video-assistentie, geen mietjesgedrag, sportiviteit en onderling respect). Zo'n erehaag is daar een voorbeeld van.
Ben jij nou redacteur bij AjaxLife?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_67854554
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ben jij nou redacteur bij AjaxLife?
Google maar op mijn naam. Zo moeilijk is het allemaal niet. Goede inzendingen via PM.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 9 april 2009 @ 09:56:09 #83
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_67854714
Echt ongelooflijk hoe vaak Gabri wel niet geblesseerd is dit seizoen. Nu weer twee weken uitgeschakeld.
  donderdag 9 april 2009 @ 09:56:32 #84
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_67854730
quote:
Ik ben toen keihard gaan werken want ik dacht: er komen vast wel blessures
Nog veel blessures op de training ontstaan de laatste tijd

Ik mag die Anita wel.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_67854742
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klopt, jij kan in zijn notes zien waarom hij gebanned was.....

!!!
Je geeft zelf zo ongeveer toe dat het om dat lachen in het feyenoord topique was, inclusief die post hier. Dan concludeer ik dat het een belachelijke ban was/
In Southern Sun
pi_67854844
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je geeft zelf zo ongeveer toe dat het om dat lachen in het feyenoord topique was, inclusief die post hier. Dan concludeer ik dat het een belachelijke ban was/
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je had wel wat meer op je kerfstok.
Waar zeg ik dat dan?
Maar goed, jij weet het natuurlijk weer allemaal beter.
Als je de discussie verder wil voeren, je weet waar FB is
pi_67854935
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef NoizEkick het volgende:
Echt ongelooflijk hoe vaak Gabri wel niet geblesseerd is dit seizoen. Nu weer twee weken uitgeschakeld.
Dat valt toch ook wel mee. Gewoon wat ongelukkig dit seizoen.
quote:
2006/07 Ajax 31 5 Eredivisie
2007/08 Ajax 26 1 Eredivisie
2008/09 Ajax 16 1 Eredivisie
pi_67855005
Fijn dat ook medeusers zien dat er belachelijk gemod wordt .

sjimz zou je per PM dan eens jouw verhaal willen vertellen? Dank alvast .
pi_67855047
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:05 schreef Nashje het volgende:
Fijn dat ook medeusers zien dat er belachelijk gemod wordt .

sjimz zou je per PM dan eens jouw verhaal willen vertellen? Dank alvast .
Je had al een tijdje PM.
  donderdag 9 april 2009 @ 10:11:54 #90
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_67855201
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:02 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Dat valt toch ook wel mee. Gewoon wat ongelukkig dit seizoen.
[..]
Hij heeft maar de helft van de tot nu toe gespeelde wedstrijden gespeeld. Vind ik toch wat weinig.
pi_67855213
quote:
Aanvaller Bodul twee jaar langer bij Ajax

Ajax heeft de optie in het contract van Darko Bodul gelicht. De talentvolle centrumspits staat nu tot 2011 bij de Amsterdammers onder contract. Dit seizoen maakte de twintigjarige spits zijn debuut in de hoofdmacht.

Zijn eerste 45 minuten in het shirt van de Amsterdammers waren tegen Vitesse (4-1 nederlaag). De geboren Bosniër maakt vooral zijn minuten in het Jong Ajax, maar naar verwachting sluit Bodul volgend jaar vanaf het begin aan bij de A-selectie. Bodul kwam een jaar geleden transfervrij over van SC Heerenveen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67855342
Ik denk dat Bodul wel eens bij zou kunnen gaan tekenen, wat jullie?
In Southern Sun
pi_67855486
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat komt dan vast door zijn strakke benen.
pi_67855508
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:22 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Dat komt dan vast door zijn strakke benen.
Vergeet z'n lekkere kontje niet .
pi_67855532
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Twee jaar denk ik.

Misschien alvast tippen aan de sportredactie. Zijn ze ook eens een keer als eerste met hun nieuws.
pi_67855548
Omdat AZ dit seizoen gewoon oppermachtig is moeten wij een erehaag maken
Opteren daarmee, deden ze bij ons ook niet bij de laatste 29 kampioenschappen.
Tevens;
quote:
O-16 oefent in Noord-Ierland

Het Nederlands team voor spelers onder 16 jaar speelt op 22 april een oefeninterland tegen Noord-Ierland. De wedstrijd wordt gespeeld in de hoofdstad, Belfast.

De selectie van KNVB-coach Ruud Dokter verblijft van 20 tot en met 23 in Belfast. Het duel tegen de Noord-Ierse leeftijdsgenoten wordt gespeeld op Ballymena Showground's, en begint om 19.30 uur plaatselijke tijd. In Noord-Ierland is het een uur vroeger.

Dokter selecteerde de volgende spelers:

Michael Brouwer (Vitesse/AGOVV), Maurits Schmitz (Ajax), Stefano Denswil (Ajax), Oliver Rifai (AZ), Matthew Steenvoorden (Feyenoord), Moreno Rutten (Feyenoord), Dennis Dengering (PSV), Mitchell Dijks (FC Volendam), Davy Klaassen (Ajax), Zakaria Labyad (PSV), Ouasim Bouy (Ajax), Adam Maher (AZ), Aron Gielen (VVV), Jip Bartels (Ajax), Lesley de Sa (Ajax), Anthony van den Hurk (PSV), Elvis Manu (Feyenoord), Davi Lizardo (Ajax).

Op de stand-bylijst staan: Eric Verstappen (VVV), Joey Pelupessy (FC Twente/Heracles), Tufan Özbozkurt (PSV), Sven Nieuwpoort (Ajax), Xandro Schenk (Ajax), Bryan van der Laan (Feyenoord), Rinke Pennings (PSV), Esmat Shanwari (NEC), Jon-Joost Cornelissens (Feyenoord), Cas Peters (FC Twente/Heracles), Rashid Browne (Sparta).
7 stuks ajacied.. en nog 2 op stand-by lijst.. Komt een mooie jeugd aan denk ik dan
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_67855564
Hij heeft bijgetekend. Lees het bericht hierboven.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67855591
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:25 schreef TheClown1 het volgende:
Hij heeft bijgetekend. Lees het bericht hierboven.
  donderdag 9 april 2009 @ 10:30:43 #99
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_67855715
  donderdag 9 april 2009 @ 10:34:39 #100
51286 w00h00
Digital man!
pi_67855834
wooojoooo Evander is vandaag jarig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: