abonnement Unibet Coolblue
pi_67866380


Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.



Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.

RayMania (PM),
-Vaduz- (PM),
Blawh (PM),
sjimz (PM),

Verder is er een centrale VBL-mods PM Inbox die te bereiken is door een PM te sturen naar VblMods.


Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.



Hier is de OP te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Prosac op 09-04-2009 16:00:15 ]
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67866482
Alf nog altijd in de OP
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 9 april 2009 @ 15:53:55 #3
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67866804
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:53 schreef Prosac het volgende:
We missen je
Ik mis FB niet als ik het zo lees. Ray heeft het er ook al over in #94, FB is alleen maar gezeik de laatste tijd.
Zeg maar sinds januari en het SC gedoe.

Jammer is dat.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_67866818
Waarom staat Bliksem niet in de OP?
pi_67867065
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom staat Bliksem niet in de OP?
Omdat nog steeds het oude bestand erop staat
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  donderdag 9 april 2009 @ 16:06:57 #7
176521 Grulez
rasgroninger
pi_67867100
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom staat Bliksem niet in de OP?
Waar denk je dat Alf door wordt getroffen?
pi_67867101
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik mis FB niet als ik het zo lees. Ray heeft het er ook al over in #94, FB is alleen maar gezeik de laatste tijd.
Zeg maar sinds januari en het SC gedoe.

Jammer is dat.
Onzin, DK, TerroRobbie, Rots en Da_Sandman komen niet eens in de SC..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67867180
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik mis FB niet als ik het zo lees. Ray heeft het er ook al over in #94, FB is alleen maar gezeik de laatste tijd.
Zeg maar sinds januari.

Jammer is dat.
Agree.
pi_67867203
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:06 schreef Breach het volgende:

[..]

Onzin, DK, TerroRobbie, Rots en Da_Sandman komen niet eens in de SC..
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt
Wat ik bedoel is dat er sinds die tijd meer gezeik is, niet dat het door de SC komt. Maar dat speelde in die tijd ook, samen met dat gedoe met sjimz ed.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_67867290
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt
Wat ik bedoel is dat er sinds die tijd meer gezeik is, niet dat het door de SC komt. Maar dat speelde in die tijd ook, samen met dat gedoe met sjimz ed.
Dat laatste ging gepaard. En het SC-gedoe was vooral een opgeklopte vete. Die na 2-3 weken weer verdwenen was. Ben het wel met je eens dat er nu een hoop nutteloos gezeik is, maar dat komt vooral door die kinderachtige gasten die ik net noem. En dan met name DK die maar door blijft zaniken. Maar goed, ik ben geen mod/FA
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67867385
Waarom is RayMania's SoccerGame #3. Wie krijgt de langste reeks? niet centraal, net als de toto's en het gok-spel?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_67867946
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:13 schreef dndiek het volgende:
Waarom is RayMania's SoccerGame #3. Wie krijgt de langste reeks? niet centraal, net als de toto's en het gok-spel?
Goede vraag
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_67868326
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:13 schreef dndiek het volgende:
Waarom is RayMania's SoccerGame #3. Wie krijgt de langste reeks? niet centraal, net als de toto's en het gok-spel?
Omdat ik eerst wilde dat het topic in de index stond (zodat iedereen het zag), om het daarna centraal te maken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67868363
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:38 schreef RayMania het volgende:

[..]

Omdat ik eerst wilde dat het topic in de index stond (zodat iedereen het zag), om het daarna centraal te maken.
Het is al de derde topic in de reeks
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_67868462
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:39 schreef dndiek het volgende:

[..]

Het is al de derde topic in de reeks
Niet zo lang. Maar zal het centraal maken nu. Staat ook in FC dat ik dat zou doen, hoor.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67868506
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:42 schreef RayMania het volgende:

[..]

Niet zo lang. Maar zal het centraal maken nu.
OK
quote:
Staat ook in FC dat ik dat zou doen, hoor.
Ja, dat kan ik niet ruiken, vroeger kwam ik daar nog wel eens
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_67870720
Alles is gelogen.

[ Bericht 92% gewijzigd door Adothehague op 09-04-2009 19:58:46 ]
  donderdag 9 april 2009 @ 17:53:58 #19
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67870777
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:52 schreef Adothehague het volgende:
ray kan je nou eens normaal doen?
Je weet dat er in een feedback topic klachten komen.
Dat jij dat bestempeld als gezeik is volkomen onterecht.
Als jij het gezeik noemt (de klachten waar de mensen die posten mee zitten) vraag ik me ernstig af of moderator wel de juiste functie voor je is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 april 2009 @ 17:54:31 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67870793
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:41 schreef RayMania het volgende:
Jongens, doe eens stoppen en maak er een Goede Donderdag van. Waar hebben we het in godsnaam over.

Totaal, maar dan ook totaal geen aanleiding voor deze shit.
Voor de volledigheid; het is witte donderdag en goede vrijdag
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67870806
The Old Firm...
heeft er iemand een slotje over ?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_67871025
Done.
  donderdag 9 april 2009 @ 18:47:41 #23
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_67872339
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:13 schreef dndiek het volgende:
Waarom is RayMania's SoccerGame #3. Wie krijgt de langste reeks? niet centraal, net als de toto's en het gok-spel?
En belangrijker nog, waarom SoccerGame in plaats van FootballGame?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_67873869
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:52 schreef Adothehague het volgende:
ray kan je nou eens normaal doen?
Je weet dat er in een feedback topic klachten komen.
Dat jij dat bestempeld als gezeik is volkomen onterecht.
Als jij het gezeik noemt (de klachten waar de mensen die posten mee zitten) vraag ik me ernstig af of moderator wel de juiste functie voor je is.
Dan kap ik er toch lekker mee? Mij best hoor. Niks anders dan gekanker hier de laatste tijd op ons.

Ik doe dit voor mijn plezier, maar die plezier is er dit jaar nog geen seconde geweest. Vergeet al die dingen die de afgelopen jaren zijn gedaan voor VBL, maar onthoud vooral hoe die machtsgeile, graag Feyenoord bannende, neuzenmod is geweest. Nog een prettig weekend.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67873964
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:33 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dan kap ik er toch lekker mee? Mij best hoor. Niks anders dan gekanker hier de laatste tijd op ons.

Ik doe dit voor mijn plezier, maar die plezier is er dit jaar nog geen seconde geweest. Vergeet al die dingen die de afgelopen jaren zijn gedaan voor VBL, maar onthoud vooral hoe die machtsgeile, graag Feyenoord bannende, neuzenmod is geweest. Nog een prettig weekend.
Ik weet wel een oplossing ban gewoon een aantal personen het zijn altijd dezelfde
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')