En?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal het even naar achteren meenemen.
En?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zal even zoeken tussen de puinhopen.
Crane ,Malibu etc. moet jij nodig zeggenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef Ritmo het volgende:
DK hou eens op met je gezeur en getrek zeg, PM de mods ofzo.
Bloed, zweet en tranen graagquote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef Prosac het volgende:
koortsachtig overleg en achterkamertjes politiek aan de gang momenteel. Later meer.
sjimz ik reageer toch gewoon serieus daar, gaat over Ajax en er is een discussie op gang over AZ vs Ajax.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en nu ga je lekker ergens anders semi-trollen.
Die dwaas ben je zelf.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:55 schreef Rots het volgende:
[..]
sjimz ik reageer toch gewoon serieus daar, gaat over Ajax en er is een discussie op gang over AZ vs Ajax.
Maargoed, ik zal wel minder reageren op al die dwazen die mij proberen uit te lokken daar.
Je komt anders lekker provocerend over.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:55 schreef Rots het volgende:
[..]
sjimz ik reageer toch gewoon serieus daar, gaat over Ajax en er is een discussie op gang over AZ vs Ajax.
Maargoed, ik zal wel minder reageren op al die dwazen die mij proberen uit te lokken daar.
Zo gaat bij mij ook altijdquote:Op donderdag 9 april 2009 14:55 schreef Rots het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Crane ,Malibu etc. moet jij nodig zeggen
Geef een voorbeeld dan van een trol! Wedden voor een kratje bier dat je geen enkele trol van mij kunt vinden van de afgelopen maand?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Je loopt hier de hele dag te janken, stampen en zeuren terwijl je zelf ook net zo vaak loopt te trollen in Ajax-topics. Hypocriet figuur.
Het Grote Feijenoord topic : #462 Goedkope Keeper Gezochtquote:Op donderdag 9 april 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geef een voorbeeld dan van een trol! Wedden voor een kratje bier dat je geen enkele trol van mij kunt vinden van de afgelopen maand?
quote:
Ik zie de trolls niet hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 15:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het Grote Feijenoord topic : #462 Goedkope Keeper Gezocht
AFC AJAX topic #1248: Waarin Enoh weinig kaarten pakt
Doe maar Heineken.
Ik zal eens even kijken of het trolls waren.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zie de trolls niet hoor![]()
Een aangepast bericht is niet per definitie een troll.
Ja zodra er kratjes bier bij komen kijken, krijg jij het al benauwd natuurlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 15:41 schreef RayMania het volgende:
Jongens, doe eens stoppen en maak er een Goede Donderdag van. Waar hebben we het in godsnaam over.
Totaal, maar dan ook totaal geen aanleiding voor deze shit.
Nee, serieus. Check hoe dit nu weer begint. D-K vraagt iets, wij hebben het erover achter de schermen, maar het gaat niet snel genoeg en ineens hebben we het over de trolls van D-K. Ja, goed bezig hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja zodra er kratjes bier bij komen kijken, krijg jij het al benauwd natuurlijk
Ik doe er zelf ook aan meequote:Op donderdag 9 april 2009 15:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, serieus. Check hoe dit nu weer begint. D-K vraagt iets, wij hebben het erover achter de schermen, maar het gaat niet snel genoeg en ineens hebben we het over de trolls van D-K. Ja, goed bezig hoor.
Ban! En maak alvast maar een nieuwe FB aan, nu het nog kan.quote:
Kap dan ook gewoon. Ik ben de Feedbacktopics sinds januari echt schijtzat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |