quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:20 schreef Silenus het volgende:
TT: Waarin Enoh weinig gele kaarten pakt.
Weheheh, toegeven dat je fout zit is moeilijk hé?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vent![]()
Ik heb toch al gezegd dat ik op jou niet meer reageer? Wat is daar onduidelijk aan?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:23 schreef RayMania het volgende:
Zat ik me net toch een partij fout zeg. Zeg ik dat Enoh in de competitie één gele kaart heeft gepakt, blijkt hij één gele kaart in de competitie gepakt te hebben. Ik zal diep door het stof gaan nu.
Kijk maar uit Ray, zometeen reageert hij niet meer op jequote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:23 schreef RayMania het volgende:
Zat ik me net toch een partij fout zeg. Zeg ik dat Enoh in de competitie één gele kaart heeft gepakt, blijkt hij één gele kaart in de competitie gepakt te hebben. Ik zal diep door het stof gaan nu.
Ag ik bekeek het over het hele seizoen dus inclusief UEFA cup. Ga lekker op je strepen staan joh.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:23 schreef RayMania het volgende:
Raar, want ik begon over de competitie. Niet jij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ag ik bekeek het over het hele seizoen dus inclusief UEFA cup. Ga lekker op je strepen staan joh.
Maar goed, wat heeft het nou te maken met het feit dat hij veel overtredingen nodig heeft?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Raar, want ik begon over de competitie. Niet jij.
Ruilen voor v/d zee?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
Misschien een Versteegrobje maar Sahar misschien naar Ajax?
Ik denk niet dat Anita verhuurd wordt, dat wordt gewoon (hoop ik ook) een volwaardige selectiespeler.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
(zal een normale discussie proberen te starten)
Hoe zit het eigenlijk met volgend seizoen, Nashje begon er net al een beetje over, Wie gaan er blijven, wie gaan er weg?
De Jong (verhuur)
Anita (verhuur)
Sarpong (verkopen)
Sno (verkopen)
Vermeer / Stekelenburg?
Waar stond dat?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
Misschien een Versteegrobje maar Sahar misschien naar Ajax?
Waarom Sarpong verkopen? Die jongen heeft talent zat, geef hem gewoon ff de tijd...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met volgend seizoen, Nashje begon er net al een beetje over, Wie gaan er blijven, wie gaan er weg?
De Jong (verhuur)
Anita (verhuur)
Sarpong (verkopen)
Sno (verkopen)
Vermeer / Stekelenburg?
Nou nou Engelaar heeft volgens mij nog geen wedstrijd in Feyenoord 1 gespeeld. Stuk ongedierte zou ik em niet willen noemen hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:49 schreef navigator het volgende:
Mag toch hopen dat die kakkerlak Engelaar niet ons mooie shirt komt dragen volgend seizoen. Zijn we eindelijk af van de ene, komt er een ander stuk ongedierte voor terug
Vind de selectie behoorlijk sterk. Misschien wat wijzigingen voorin. Leonardo,Kennedy weg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De Jong (verhuur)
Anita (verhuur)
Sarpong (verkopen)
Sno (verkopen)
Vermeer / Stekelenburg?
Sarpong heeft in mijn ogen het predicaat "eeuwige talent". Soort knopper... Daarbij komt dat hij al een aantal keer heeft mogen aan haken bij het eerste en het nog niet waargemaakt heeft. Kwam sarpong niet onder koeman al aan het spelen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waarom Sarpong verkopen? Die jongen heeft talent zat, geef hem gewoon ff de tijd...
Ja, hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, maar die jongen is pas 20 en heeft gewoon pech gehad met blessures, in de paar wedstrijden die hij dit jaar gespeeld deed hij het gewoon goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Sarpong heeft in mijn ogen het predicaat "eeuwige talent". Soort knopper... Daarbij komt dat hij al een aantal keer heeft mogen aan haken bij het eerste en het nog niet waargemaakt heeft. Kwam sarpong niet onder koeman al aan het spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
tsja, ik blijf erbij. Stekelenburg heeft bewezen een seizoen lang constant op hoog niveau te kunnen keepen. Vorig seizoen ws hij gewoon goed,punt.quote:
Ik ben van mening dat Stekelenburg nog gewoon de eerste doelman bij Ajax moet zijn maar helaas denkt MvB daar anders over....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:05 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
tsja, ik blijf erbij. Stekelenburg heeft bewezen een seizoen lang constant op hoog niveau te kunnen keepen. Vorig seizoen ws hij gewoon goed,punt.
Vermeer zou meer talent kunnen hebben, maar hij heeft bij willem 2 laten zien alles behalve consistent te zijn. Hij was jong en ontwikkeld zich natuurlijk ook. Maar deze situatie laat zich goed omschrijven met een oud nederlands gezegde: gooi niet je oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt.
Is Vermeer het nieuwe paar schoenen ?
Versteegrobje?quote:Ajax had de intentie om Louis van Gaal terug te halen als technisch directeur. Dat was de inzet tijdens de beruchte ledenraadvergadering van 19 februari vorig jaar, zo meldt Johan Derksen in zijn column in Voetbal International. Nadat Johan Cruijff daar kennis van nam, reed hij naar De Arena om de vergadering bij te wonen. Het vervolg is bekend. Overigens had Cruijff volgens VI niet zoveel bezwaar tegen Van Gaal in de functie van td, maar hij besefte meteen dat zijn protégé Marco van Basten dan geen trainer van Ajax werd.
Cruijff zorgde er dan ook voor dat Van Basten als trainer werd gecontracteerd, aldus Derksen. Cruijff wilde echter ook acht jeugdtrainers wegsturen, omdat ze in zijn ogen niet goed functioneerden. Van Basten vond die plannen - zoals bekend - veel te rigoureus en Cruijff gaf zijn opdracht weer terug aan de ledenraad.
Verder meldt Derksen in zijn column dat er rond de aanstelling van Van Basten een bizar gesprek plaatsvond tussen hem en toenmalig voorzitter John Jaakke. Tijdens dit gesprek veegde de coach genadeloos de vloer aan met Jaakke, die er volgens Van Basten helemaal niets van had gebakken als Ajax-voorzitter. Daarnaast eiste San Marco de beslissingsbevoegdheid over alle technische aangelegenheden, waarna hij Jaakke verbaasd achterliet
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup, maar die jongen is pas 20 en heeft gewoon pech gehad met blessures, in de paar wedstrijden die hij dit jaar gespeeld deed hij het gewoon goed.Hij word dit jaar 22 en dan ben je in ajax termen al bijna geen talentje meer. Ik vond hem niet heel sterk spelen, maar dat lag misschien ook aan de posities waar hij stond. Ook bij Jong Ajax speelt hij nu niet echt de pannen van het dak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
Die laatste alineaquote:
Waar wil je hem laten?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmm ik ben wel voor voor de komst van Engelaar. Enoh en Gabri zijn van absolute meerwaarde als ze fit zijn maar beide zijn wel behoorlijk blessuregevoelig hè.
Orlando mag wat mij betreft komen voor 5 à 6 miljoen.
quote:Verder meldt Derksen in zijn column dat er rond de aanstelling van Van Basten een bizar gesprek plaatsvond tussen hem en toenmalig voorzitter John Jaakke. Tijdens dit gesprek veegde de coach genadeloos de vloer aan met Jaakke, die er volgens Van Basten helemaal niets van had gebakken als Ajax-voorzitter. Daarnaast eiste San Marco de beslissingsbevoegdheid over alle technische aangelegenheden, waarna hij Jaakke verbaasd achterliet
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:41 schreef El_Bassie het volgende:
In Sno zie ik, als een van de weinigen, ook wel potentie.
Inderdaad. Er gewoon helemaal compleet uitgeluldquote:
quote:Exclusive: Chelsea Youngster Ben Sahar Attracts Ajax Interest
The Amsterdam outfit are reportedly closely monitoring the talented striker's situation at Chelsea...
26 Mar 2009 16:20:42
A source close to Goal.com has revealed that Eredivisie giants Ajax are interested in signing Chelsea youngster Ben Sahar. The striker is currently on loan at Doetinchem outfit De Graafschap.
The Amsterdam side are in the market for a striker ever since prolific hit-man Klaas-Jan Huntelaar left Ajax for Real Madrid last winter. They were linked with several strikers, but eventually opted to hand Dario Cvitanich the chance to prove his worth.
The 24-year-old initially impressed and scored seven goals in thirteen league matches. However, Cvitanich has been plagued by hamstring trouble and Ajax looked vulnerable without the former Banfield star.
Therefore, they have made Sahar their primary target to strengthen their squad up front. The Israeli international joined Chelsea in 2006, but still awaits his definite breakthrough.
The Blues farmed him out on loan to Quens Park Rangers, Sheffield Wednesday, Portsmouth, and De Graafschap in the past couple of seasons and Sahar is finally showing his huge potential at the Eredivisie side.
The 19-year-old scored three goals in ten league matches for the relegation candidates, and has been a major threat in the matches he played so far.
Stefan Coerts, Goal.com
Versteegrobjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef Silaz het volgende:
Versteegrobje mss? ,maar ik kwam net dit tegen;
[..]
Het is wel een speler met potentie, meer potentie dan Bodul denk ik, en we hebben een reserve-centrumspits nodig. Het valt in ieder geval toe te juichen dat men op zoek is, indien dit bericht waar is, naar versterking in de spits.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef Silaz het volgende:
Versteegrobje mss? ,maar ik kwam net dit tegen;
[..]
Okeequote:
Volgens mij weet Versteegrob zelf niet eens wat er mee wordt bedoeldquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:13 schreef Silaz het volgende:
[..]
Okee![]()
wat een woord eigenlijk, versteegrobje
![]()
Een versteegrobje betekend toch dat je altijd als allersnelste het meest verse nieuws hier post?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij weet Versteegrob zelf niet eens wat er mee wordt bedoeld
Wat dacht je van de mogelijkheden voor tifo-acties?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is wel een echte jood.
Die zal dus echt wel knokken voor een ster op zijn shirt
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Ben Sahar hoeft van mij niet te komen. Heb ik liever dat de eigen jeugd een kans krijgt.
quote:
Ik neem toch aan dat daarmee kopen wordt bedoelt?quote:A source close to Goal.com has revealed that Eredivisie giants Ajax are interested in signing Chelsea youngster Ben Sahar. The striker is currently on loan at Doetinchem outfit De Graafschap.
Die gaat je echt wel veel geld kosten hoor. Één van de grootste talenten bij Chelsea laten ze niet voor een miljoentje lopen. Oja en niet halen trouwens, bij De Graafschap doet hij het leuk, maar voor de bank halen is zonde van deze jongen. Hopen dat hij in Doetinchem blijft voor nog een seizoentje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ben Sahar mag wel komen van mij. Jongen met veel potentie en kost niet echt veel lijkt me.
Sahar een van de grootste talenten?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Die gaat je echt wel veel geld kosten hoor. Één van de grootste talenten bij Chelsea laten ze niet voor een miljoentje lopen. Oja en niet halen trouwens, bij De Graafschap doet hij het leuk, maar voor de bank halen is zonde van deze jongen. Hopen dat hij in Doetinchem blijft voor nog een seizoentje.
Sahar.
Daarom word hij aan de Graafschap verhuurdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:30 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Sahar een van de grootste talenten?
ja, die goede oude tijd dat joden nog in de rij stonden om een ster te krijgenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is wel een echte jood.
Die zal dus echt wel knokken voor een ster op zijn shirt
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
ja, die goede oude tijd dat joden nog in de rij stonden om een ster te krijgen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Die grap kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Een fysiek sterke middenvelder kan Ajax wel gebruiken, zeker met spelers als Aissatti en Anita.quote:
Anita is best fysiek sterk hoor...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:44 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Een fysiek sterke middenvelder kan Ajax wel gebruiken, zeker met spelers als Aissatti en Anita.
Eens, Engelaar is echt totaal overbodig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Anita is best fysiek sterk hoor...
En we hebben gabri, vertonghen en enoh voor het fysieke op het middenveld.. of zelfs sno.
Mja, bedoel meer ook lengte, dat ontbreekt wel degelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Anita is best fysiek sterk hoor...
En we hebben gabri, vertonghen en enoh voor het fysieke op het middenveld.. of zelfs sno.
Gattuso is ook niet langquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:49 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Mja, bedoel meer ook lengte, dat ontbreekt wel degelijk.
Gabri vind ik persoonlijk wel goed, maar heb niet het idee dat van Basten hem echt ziet zitten, Vertonghen staat vaker achterin, Enoh is niet echt lang. Sno, tja
Eh, ja? Hoge verwachtingen aan de kant van Chelsea hoor, werd gepresenteerd als grootste talent. Verder slaat het nergens op dat je een goede speler niet kan uitlenen aan een mindere club.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:30 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Sahar een van de grootste talenten?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:41 schreef El_Bassie het volgende:
In Sno zie ik, als een van de weinigen, ook wel potentie.
Ja geweldig, Elia is nu gewisseld voor Beerens, die een stuk minder gevaarlijk is. Ik zie sowieso Elia liever komen dan Beerens... alhoewel Beerens voor een ''prikje'' gekocht kan worden met een contract aflopend in 2010.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:24 schreef kevin6188 het volgende:
Emanuelson en Elia schijnen echt geweldig te ballen bij Nederland B (0-4 bij rust).
Om het feit dat ik zei dat Enoh 3 kaarten had gepakt en dat Raymania alleen de competitie bedoelde. Dat was er dan idd 1.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Er gewoon helemaal compleet uitgeluld![]()
.
Goed zo jongens. Ik heb me vermaakt vanaf een afstandje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:41 schreef Noshiba het volgende:
266 kilometer is wel een pleuris eind zeg
Verder hoorde ik dat ajax intresse had in een verdediger:Dan nog liever jurgen collinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nog bekendquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:17 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Een versteegrobje betekend toch dat je altijd als allersnelste het meest verse nieuws hier post?
Yup allebei bij 3 goals betrokken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:24 schreef kevin6188 het volgende:
Emanuelson en Elia schijnen echt geweldig te ballen bij Nederland B (0-4 bij rust).
Verder hoorde ik dat ajax intresse had in een verdediger:Laat ik hopen dat jij dat verkeerd gehoord hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Verder hoorde ik dat ajax intresse had in een verdediger:Wat een geweldenaar is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
><(({°>
Lijkt me niet dat Chelsea de hoofdprijs wil voor hem. En als ze dat wel willen dan hoeft het van mij ook niet. Maar ikheb het idee dat dat je hem nu redelijk goedkoop op kan pikken. En een extra spits kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Die gaat je echt wel veel geld kosten hoor. Één van de grootste talenten bij Chelsea laten ze niet voor een miljoentje lopen. Oja en niet halen trouwens, bij De Graafschap doet hij het leuk, maar voor de bank halen is zonde van deze jongen. Hopen dat hij in Doetinchem blijft voor nog een seizoentje.
Sahar.
Haha echt hequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:08 schreef MaxC het volgende:
http://www.ajax.tv/play_item.php?vid=3484
Hehe, wat een wedstrijd was dat. Volgens mij hebben we zelden zo onverdiend een punt gepakt
Die bal van Carewquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:08 schreef MaxC het volgende:
Hehe, wat een wedstrijd was dat. Volgens mij hebben we zelden zo onverdiend een punt gepakt
Dit waren m'n eerste CL-wedstrijden in de Arena. Roma waarin het zo fucking koud was, -7 maar ik stond die wedstrijden ongeveer in de 'pit' van 410 dus die goals van Zlatan en Litmanen heb ik nauwelijks overleefd. Arsenal weet ik geen fuck meer van en Valencia was met die giga-Jodenvlag en die heerlijke kopbal van Pasanen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Haha echt he
Wel zuur dat je in de allerlaatste seconde toch nog die tegengoal krijgt, maar die groepsfase overleefden we gelukkig toch nog. Wat een tegenstanders toen: Roma, Arsenal en Valencia
oh tyfus! is het al uitverkocht?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:04 schreef Jasza het volgende:
Kaarten voor Roda ook binnen offcourse.
Of psv of Sparta en de voorrang is een feit.
Hehe en elke keer weer een chaos op utrecht CS omdat de boefjes van utrecht pet en sjaals aanvielen. Tot op een keer de Youth het zat was en een keertje mee ging naar utrecht. Daarna die gasten nooit meer gezien hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit waren m'n eerste CL-wedstrijden in de Arena. Roma waarin het zo fucking koud was, -7 maar ik stond die wedstrijden ongeveer in de 'pit' van 410 dus die goals van Zlatan en Litmanen heb ik nauwelijks overleefd. Arsenal weet ik geen fuck meer van en Valencia was met die giga-Jodenvlag en die heerlijke kopbal van Pasanen.
Was een mooi Europacupseizoen toen.
Maargoed, ik ga ook naar Amsterdam. Bieries4life.
Mooi, ben ik maandag vrijquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tegen WII thuis ook 16.30 op 1e paasdag
Ouwe alcoholistquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mooi, ben ik maandag vrij
Na de wedstrijd nog maar even flink doorzakken in het home dus
Wat ik mij voornamelijk nog kan herinneren is het contrast tussen de uitwedstrijd en de thuiswedstrijd. Uit werden we weggespeeld, thuis was Ajax een stuk beter dan Valencia. Ajax wist die wedstrijd bijna op ouderwetse wijze te domineren. Prachtig om te zien was dat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:08 schreef MaxC het volgende:
Idd..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:24 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik wil weer Champions League-wedstrijden, zoals die tegen Valencia en Arsenal
Ja of zoals tegen Juve, Bayern-uit en MTA-uit. Jippiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:24 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik wil weer Champions League-wedstrijden, zoals die tegen Valencia en Arsenal
Dat laatste geeft aan dat ie nooit meer terugkomt?quote:Sneijder: 'Aissati heeft alles'
zaterdag 28 maart, door OV, Amsterdam, 16:02u, AT5
Wesley Sneijder is al ruim anderhalf jaar weg bij Ajax, maar hij volgt de club nog altijd op de voet. De middenvelder is onder de indruk van Ismail Aissati, die momenteel in grootse vorm steekt.
'Aissati is iemand met veel kwaliteiten. Hij is een tijdje geblesseerd geweest, maar het is zeker een aanwinst voor Ajax. Met zijn kwaliteiten hoort hij iedere week te spelen. Dat heeft Marco van Basten nu ook wel ingezien', zo steekt Sneijder de loftrompet over Aissati.
'Die jongen heeft alles', vervolgt hij. 'Hij is een belangrijk aanspeelpunt in balbezit, hij kan het spel verleggen en heeft veel inzicht. Dat heb je de laatste wedstrijden kunnen zien', zegt Sneijder tegen AT5. 'Zoals je merkt volg ik bijna alle wedstrijden van Ajax', lacht de international.
Het is Sneijder dan ook opgevallen dat zijn oud-ploeg dit seizoen niet in beste doen is. 'Het is niet zo dat ik Amsterdam mis, maar als ik Ajax soms zie voetballen dan denk ik wel 'kon ik ze maar helpen'. Maar, dat zit er niet meer in', weet de speler van Real Madrid. 'Dat boek is gesloten'.
Lijkt me niet, Hij bedoelt denk ik dat ie zich wel elke week aan Ajax kan "ergeren" maar dat dat geen zin heeft aangezien ie nu in Madrid zit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat laatste geeft aan dat ie nooit meer terugkomt?
Ik krijg juist het idee van wel. Terwijl ik daar zwaar over twijfel bij Sneijder.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat laatste geeft aan dat ie nooit meer terugkomt?
Wel een geweldige trip gehad toen. Oktoberfestenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:Bayern
, met die kut Makaay en ONZE shirts!!! Wat was dat een domper toen.
Echt prachtige shirts, zwart rood, eindelijk. Maken die sukkels van Adidas precies dezelfde voor die Duitsers
!!!
Kunnen we de loting volgend seizoen niet ff fixen zodat we die Oktoberfesten mee kunnen pakken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wel een geweldige trip gehad toen. Oktoberfesten
Ik zie VDV eerder terugkomen dan Sneijderquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik krijg juist het idee van wel. Terwijl ik daar zwaar over twijfel bij Sneijder.
Sneijder is een held, die mag altijd terugkomenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:14 schreef BoerBert het volgende:
Tsja, van mij hoeft Sneijder niet zo persé terug te komen eigenlijk. Huntelaar bijvoorbeeld zou ook wel leuk zijn, maar ik zie het gewoon niet echt gebeuren. Tegen die tijd is er wel weer een andere topper voor op '10' opgestaan. Krijg je alleen maar gezeik mee.
Hij kan wel terugkomen, maar gevoelsmatig denk ik datquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:18 schreef F1Bas het volgende:
Waarom zou Sneijder niet terug kunnen komen?
't Is wel een baas hoor, daar niet van. Heb er ook geen problemen mee als hij op z'n 30ste terugkomt ofzo. Als hij maar geen basisplaatsen gaat opeisen enzo als de trainer een keer een talentje wil laten spelen. Maargoed, ligt totaal aan de situatie op dat moment natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sneijder is een held, die mag altijd terugkomen
Niet of wel?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zit Israel - Griekenland te kijken en die Ben Sahar is echt fucking goed.
Wel, hij draait de hele Griekse verdediging dol. Hij had 2 briljante slaloms.. Als Ajax interesse heeft in hem, graag. Want hij kan Suarez zijn vertrek wel opvangen waarschijnlijkquote:
Als Suarez blijft mag hij ook wel komen wat mij betreftquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wel, hij draait de hele Griekse verdediging dol. Hij had 2 briljante slaloms.. Als Ajax interesse heeft in hem, graag. Want hij kan Suarez zijn vertrek wel opvangen waarschijnlijk.
ach bijvoorbeeld op AT5 en in andere interviews vond ik hem nogal laconiek over hoe hij bij Ajax weggegaan is. Eerst natuurlijk dé persconferentie en dan net voor het sluiten voor de markt vertrekken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:41 schreef jna het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Hij bedoelt denk ik dat ie zich wel elke week aan Ajax kan "ergeren" maar dat dat geen zin heeft aangezien ie nu in Madrid zit.
Ajax moet hem gewoon deze zomer overnemen. Kan me niet voorstellen dat hij erg duur is. Bij Chelsea heeft hij totaal geen zicht op een basisplaats.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wel, hij draait de hele Griekse verdediging dol. Hij had 2 briljante slaloms.. Als Ajax interesse heeft in hem, graag. Want hij kan Suarez zijn vertrek wel opvangen waarschijnlijk.
Maar is griekenland wel zo goed?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ajax moet hem gewoon deze zomer overnemen. Kan me niet voorstellen dat hij erg duur is. Bij Chelsea heeft hij totaal geen zicht op een basisplaats.
Suarezquote:Uruguay geeft koploper Paraguay het nakijken
29/03/2009 00:42
Paraguay leed de tweede nederlaag in de WK-kwalificatiereeks. Uruguay was verantwoordelijk voor het 2-0 verlies van koploper.
Luis Suarez was een van de uitblinkers tegen Paraguay. De Ajacied scoorde niet, maar was met de assist voor de 1-0 van Diego Forlán na een klein half uur belangrijk voor Paraguay. Na bijna een uur tekende Lugano voor het beslissende doelpunt. De verdediger van Fenerbahçe kopte raak uit een vrije trap: 2-0.
Paraguay blijft ondanks de nederlaag riant leiden in de Zuid-Amerikaanse WK-kwalificatiereeks. Uruguay sloot met de drie punten aan bij de subtop en heeft daardoor zicht op een plaats bij de eerste vier, wat recht geeft op een WK-ticket.
Fifa doen heel de dagquote:Op zondag 29 maart 2009 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
Kut interlands. Wat moet ik nu met mijn zondag. En dan kan ik een keer uitslapen ga ik niet uit
quote:Van der Vaart: Ik wil weg bij Real
AMSTERDAM - Tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Schotland (3-0) moest hij negentig minuten toekijken vanaf de bank. Die situatie is Rafael van der Vaart bij Real Madrid niet vreemd.
De 26-jarige middenvelder wil dan ook weg. “Gelukkig voor mij wil Chelsea mij hebben”, zo zei Van der Vaart tegen de Daily Mail. “Ik hoop dat de deal snel rond is.”
De oud-Ajacied windt er geen doekjes om. “Ik heb alles voor mezelf op een rijtje. Ik wil Real Madrid verlaten.” Van der Vaart kwam afgelopen zomer voor ruim twaalf miljoen euro over van Hamburger SV.
Inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:10 schreef navigator het volgende:
ik denk nou niet dat hij bij chelsea heel veel meer gaat spelen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
hoi allemaal
Na een maandban weer terug
Trollen, kkeren en waarschuwingen in de wind slaan. Vooral nadat ajax weer verloor veel gekut.quote:
ahh mocht je ff op de knieën bij een mod?quote:Op zondag 29 maart 2009 13:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Trollen, kkeren en waarschuwingen in de wind slaan. Vooral nadat ajax weer verloor veel gekut.
Maar ben een week eerder losgelaten na goed gedrag![]()
Connecties jongenquote:Op zondag 29 maart 2009 13:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ahh mocht je ff op de knieën bij een mod?![]()
wat een lazy weekend zo zonder Ajax zeg.
quote:Alderweireld draagt broers op zijn hart
Toby Alderweireld onthult dat hij de namen van zijn twee broers Sven en Steve op zijn borst heeft getatoëerd. “Zij betekenen ongelooflijk veel voor me, omdat ze me altijd hebben gesteund. Daarom draag ik hen dichtbij mijn hart”, zegt hij op ajax.nl. De centrumverdediger van Jong Ajax die sinds december vast bij het eerste traint heeft een fantastische traptechniek. Hij kan de bal feilloos over lange afstand bij een medespeler krijgen, zodat deze kan scoren.
“Ik beschik over een prima lange bal en ben opbouwend sterk. Waar ik nog aan moet werken is het de manier van opstellen bij bepaalde spelsituaties en de snelheid waarmee ik draai. Met jongens als Luis Suarez en Miralem Sulejmani in het team wil je nog wel eens verrast worden door hun dynamiek. Ik speel het liefst centraal in de verdediging. Het maakt mij niet uit of dit de linker- of de rechterpositie in de defensie is.”
Als klein jongetje volgde hij al de Amsterdamse club. “Toen ik nog bij mijn ouders in België woonde keek ik samen met hen iedere zondag om 19.00 uur naar Studio Sport. Destijds had ik al een voorkeur voor Ajax. Er heerst een bepaalde magie rondom de club. Het shirt, het voetbal en de spelers: in alles straalt Ajax uit dat het de beste is.” En toen werd hij opeens naar het eerste overgeheveld. “Ik had al lange tijd het gevoel dat ik goed bezig was. Steeds vaker trainde ik mee met de A-selectie. Als een echt grote verrassing kwam het dus niet, maar het gevoel dat je op zo’n moment hebt is echt fantastisch. Het is een jongensdroom die werkelijkheid wordt.”
Bier en tieten?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:41 schreef Silenus het volgende:
Eh ja, heeft iemand nu een idee wat je zoal kunt doen op een zondagmiddag?
Van 15u tot 4u non stop zuipen met Schotten (vaak zo dik dat ze idd tieten hebben) wil ik daar nu nog even niet aan denken. Zat in 420 trouwens gisteren, daar heb je wel een prima zicht zeg op rij 2. Helaas erg duur vak..quote:
Niet naar interlands gaanquote:Op zondag 29 maart 2009 14:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Van 15u tot 4u non stop zuipen met Schotten (vaak zo dik dat ze idd tieten hebben) wil ik daar nu nog even niet aan denken. Zat in 420 trouwens gisteren, daar heb je wel een prima zicht zeg op rij 2. Helaas erg duur vak..
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:02 schreef koningdavid het volgende:
Wielyboy was goed gisteren. Zo heb ik hem bij Ajax maar weinig zien spelen de laatste tijd.
14 is die geworden. Gefeliciteerd!quote:
Gefeli!quote:
Hehe thnx.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gefeli!
Wat doe je nog hier? Ga drinken dude, 21 is een prachtige leeftijd
Beter dan de meeste clubs in de eredivisie.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar is griekenland wel zo goed?
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:16 schreef _Mike_ het volgende:
Gefeliciteerd Cyberia.
Bron?quote:
quote:
http://ajax.blog.nl/ajax-nieuws/2009/03/29/oleguer-breekt-beenquote:Oleguer breekt been; Ajax ontkent beenbreuk
Ajax Showtime meldde zondagmiddag dat verdediger Oleguer mogelijk zijn been zou heben gebroken. Een supportr van de site meldde dat de speler rond 16 uur met een ziekenauto werd hij opgehaald. Oleguer zou bij het snel naar beneden lopen van de trap ten val zijn gekomen. Woordvoerder Miel Brinkhuis heeft tegenover highlow.nl ontkend dat de Catalaanse verdediger zijn been zou hebben gebroken. “Ik heb zojuist een kerngezonde Oleguer aan de telefoon gehad. Ik weet niet waar dit verhaal vandaan komt”, aldus de woordvoerder van de Amsterdamse club.
Mensen die Ajax Showtime serieus nemenquote:
quote:Woordvoerder Miel Brinkhuis heeft tegenover highlow.nl ontkend dat de Catalaanse verdediger zijn been zou hebben gebroken.
Het zou wel heel erg zijn als dat niet het geval wasquote:Op zondag 29 maart 2009 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beter dan de meeste clubs in de eredivisie.
Was alleen om de onzinnigheid van die opmerking aan te tonen.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg zijn als dat niet het geval was
ahh ik dacht alquote:Op zondag 29 maart 2009 18:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was alleen om de onzinnigheid van die opmerking aan te tonen..
Wait whut.quote:Typische uitspraak van Gregory van der Wiel vinden Feyenoorders. “Ik moest terugdenken aan de tijd dat ik in een shirtje met de naam van Robin van Persie op straat voetbalde. Midden in Osdorp hè. Op mijn 15de wilde ik altijd Van Persie zijn en in Tunesië zaten we ineens in hetzelfde team. Gaaf.” De supporters van Feyenoord, ook niet altijd de domsten, rekenden even zes jaar terug. Toen was Gregory dus 15 en had Van Persie alleen nog maar zijn debuut gemaakt in het eerste elftal van Feyenoord. Hij was nog lang geen international. Fansite Lunatic News concludeert dat het een Feyenoordshirt moet zijn geweest waarin Van der Wiel - midden in Osdorp hè - heeft gelopen. Bij Feyenoord staat vandaag de dag ook een speler onder contract die in zijn jonge jaren op de F-side heeft gestaan. Echte clubliefde onder spelers is tegenwoordig een zeldzaamheid. Greg zegt niet in die quote dat hij 6 jaar geleden in een Van Persie shirtje rondliep in Amsterdam. Maar goed, de indruk is wel gewekt zo. Typisch…
Die Greg tochquote:
Wat een gelul zegquote:
Kijk nog eens goed voordat je anderen uitmaakt voor paupersquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed voordat je anderen uitmaakt voor paupers
Ik heb het altijd al een waardeloze back gevonden. En ik ben zelf ook fan van Van Persie.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:54 schreef _Mike_ het volgende:
Ja kom, laten we Van der Wiel gaan bashen omdat hij Van Persie fan is/was!
Maar dan blijft het wel een paupersitequote:Op zondag 29 maart 2009 19:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Helemaal over dat woordje 'heeft' heengelezen.
Kan de beste overkomenquote:Op zondag 29 maart 2009 19:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Helemaal over dat woordje 'heeft' heengelezen.
http://www.voetbalcentraa(...)door-ongeluk-in-huisquote:Op zondag 29 maart 2009 21:50 schreef finsdefis het volgende:
Baggerinterlands![]()
Ik wil Ajax.
Overigens las ik net dat Oleguer door z'n enkel was gegaan ofzo in plaats van z'n been gebroken te hebben.
Kan het inmiddels niet meer vinden.. Handig, al die geruchtensites.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Die Gregory.quote:Ik moest terugdenken aan de tijd dat ik in een shirtje met de naam van Robin van Persie op straat voetbalde. Midden in Osdorp hè.
Inderdaad, ik had het niet van Ajax Showtimequote:Op zondag 29 maart 2009 17:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Mensen die Ajax Showtime serieus nemen
quote:In de nieuwe editie van het Spaanse sportblad Marca adviseerd Johan Cruijff AC-Milan-speler, en voormalig sterspeler van Barcelona, Ronaldinho om naar Ajax te gaan.
De voormalig publiekslieveling van Barcelona heeft het in zijn eerste seizoen in Milaan niet naar zijn zin. Hij baalt ervan dat hij maar weinig aan spelen toekomt. Daarom adviseerd Cruijff hem aan zijn geluk elders te gaan beproeven. 'Ronaldinho moet naar Ajax gaan, daar heeft hij garantie op een basisplek'. Ook denkt hij dat Ajax hier baat bij heeft. 'Met een aankoop van een speler met zo'n kaliber zullen de kijkcijfers toenemen, dit is 1 voordeel'. Een ander voordeel dat hij noemt is dat Ajax wel een kwaliteitsinjectie kan gebruiken. 'Wanneer Ronaldinho bij Ajax gaat spelen kan Ajax volgend jaar weer serieus meedoen om de titel'.
Ik een opname in een psychiatrisch ziekenhuis.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:08 schreef kevin6188 het volgende:
Ik adviseer de schrijver van het stuk een LOI-cursus Nederlands.
Ik ook niet. Had het idee dat het wel een nieuwe Johnny zou kunnen worden, maar echt niet dusquote:Op zondag 29 maart 2009 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
Ik word niet warm/koud van de persoon greg.
De berichten van Ajax Showtime zijn over het algemeen wel goed, alleen onder het kopje bijzaken en geruchten kan iedere lompe mongool iets toevoegen.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:09 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Ajax Showtime is wel héél erg zieligDamn...
Ik heb het al zo váák gezegd. Als je berichten over Ajax wil weten, houdt dan ajax.nl, vi.nl, ad.nl en de telegraaf in de gaten. Dan kom je alles tegen wat je tegen komt op Showtime en dan zonder die bullshit.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:14 schreef w00h00 het volgende:
[..]
De berichten van Ajax Showtime zijn over het algemeen wel goed, alleen onder het kopje bijzaken en geruchten kan iedere lompe mongool iets toevoegen.
Telegraafquote:Op maandag 30 maart 2009 11:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb het al zo váák gezegd. Als je berichten over Ajax wil weten, houdt dan ajax.nl, vi.nl, ad.nl en de telegraaf in de gaten. Dan kom je alles tegen wat je tegen komt op Showtime en dan zonder die bullshit.
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:20 schreef Suijk het volgende:
Hoe hebben de verschillende internationals het gedaan? Nog geen blessures?
quote:Wisselende resultaten voor Ajacieden in WK-kwalificatieduels (4)
Uruguay heeft het WK kwalificatieduel tegen Paraguay, de koploper van der Zuid-Amerikaanse voorronde, weten te winnen met 2-0. Diego Forlan en Diego Lugano maakten de doelpunten,beiden op aangeven van Luis Suarez. Ajacied Suarez speelde de hele wedstrijd. Bruno Silva kwam tien minuten voor tijd binnen de lijnen voor Diego Godin. Door de zege kwam Uruguay op 16 punten, evenveel als Argentinië en Chili. Die hebben wel een wedstrijd minder gespeeld. Paraguay bleef bovenaan met 23 uit 11.
Een minder goed resultaat voor onze zuiderburen. België verloor met 2-4 van Bosnië-Herzegovina. De wedstrijd werd tien minuten stilgelegd wegens een vuurwerkbom. De rookontwikkeling maakte het veld onbespeelbaar. Thomas Vermaelen stond in de basis en speelde de gehele wedstrijd. Voor België waren Dembélé en Sonck trefzeker.
Servië boekte een goede overwinning op directe concurrent Roemenië. De ploeg won met 2-3. Hierdoor staat Servië fier aan kop in groep 7, met twaalf punten uit vijf duels.Miralem Sulejmani kwam niet in actie.
Ook Rasmus Lindgren kon niet rekenen op speeltijd. De Zweden speelde met 0-0 gelijk tegen Portugal. Waardoor de nummer vier van het vorige WK blijft steken op de gedeelde derde plaats. Portugal moet in het restant van de kwalificatiewedstrijden alle zeilen bijzetten om alsnog het WK te halen.
Armenie speelde thuis met 2 - 2 gelijk tegen Estland. Edgar Manucharyan hield de gehele wedstrijd de Armeense bank warm.
ajacieden hebben het goed gedaan bij de interlandverplichtingenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:20 schreef Suijk het volgende:
Hoe hebben de verschillende internationals het gedaan? Nog geen blessures?
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=69180quote:Hoofdrol Emanuelson bij Nederland B
Urby Emanuelson speelde vrijdagavond een hoofdrol bij Nederland B dat een oefenduel speelde tegen Jong Duitsland. Nederland B won met 0-4.
Drie Ajacieden verschenen aan de aftrap van Nederland B tegen Jong Duitsland. Urby Emanuelson, Kenneth Vermeer en Rob Wielaert, als aanvoerder, zagen hun team in de 22ste minuut via Elia op voorsprong komen, mede door goed voorbereidend werk van Emanuelson. Vijf minuten later prikte Emanuelson de bal keurig naar Van Wolfswinkel, die met een prachtig schot 0-2 op het bord zette.
Mooie actie die assist bij de 1 - 0.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:58 schreef Suijk het volgende:
Even snel gekeken, maar volgens mij is die 2-0 uit een vrije trap van onze Luis.
Goed hoor.. en dan noemde mensen hem nogal eens egoistisch.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:59 schreef Prosac het volgende:
Luis gaf 2 assists aldus VI. Dus dat klopt.
Ja, jammer dat hij geen kans meer krijgt.. hij heeft meer talent in zn grote teen dan sommige eerste elftal spelers in hun hele lichaam maar hij krijgt geen kans meer.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:42 schreef toma het volgende:
Manucharyan, staat die knul nog onder contract bij ons?
Grappig ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:02 schreef Silaz het volgende:
[..]
Die commentatoren en dat muziekje eronde
Talent alleen is helaas niet genoeg...quote:Op maandag 30 maart 2009 12:05 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja, jammer dat hij geen kans meer krijgt.. hij heeft meer talent in zn grote teen dan sommige eerste elftal spelers in hun hele lichaam maar hij krijgt geen kans meer.
Volgens mij mist die jongen gewoon motivatie om topsport te spelen. Als je na zoveel jaar nog niet in het eerste hebt gespeeld met zoveel talent doe je iets verkeerd.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:05 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja, jammer dat hij geen kans meer krijgt.. hij heeft meer talent in zn grote teen dan sommige eerste elftal spelers in hun hele lichaam maar hij krijgt geen kans meer.
Komt van beide kanten. Hij was een tijd fit en werd totaal genegeerd door meneer koster die niet met rasvoetballers om kan gaan. Als je dan elke week een kennedy ziet falen is het voor mij logisch dat je motivatie dan zakt. Zonde want het talent heeft hij zeker! Hij had al 3 jaar geleden verhuurd moeten worden.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Volgens mij mist die jongen gewoon motivatie om topsport te spelen. Als je na zoveel jaar nog niet in het eerste hebt gespeeld met zoveel talent doe je iets verkeerd.
Waarom dat ze hem niet gewoon hebben verhuurd is mij ook een raadsel. Dacht dat Nec hem nog wilde huren tijdje terug.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Komt van beide kanten. Hij was een tijd fit en werd totaal genegeerd door meneer koster die niet met rasvoetballers om kan gaan. Als je dan elke week een kennedy ziet falen is het voor mij logisch dat je motivatie dan zakt. Zonde want het talent heeft hij zeker! Hij had al 3 jaar geleden verhuurd moeten worden.
Luisquote:Op maandag 30 maart 2009 11:58 schreef Suijk het volgende:
Even snel gekeken, maar volgens mij is die 2-0 uit een vrije trap van onze Luis.
Ajax.nl.quote:Jan-Arie van der Heijden (links) doet volop mee met Jong Ajax. De Belg was een lange tijd uit de roulatie met een knieblessure.
quote:
quote:Jan-Arie van der Heijden (links) doet volop mee met Jong Ajax. De middenvelder was lange tijd uit de roulatie met een knieblessure.
Die jongen zit al een groot deel van zijn leven bij Ajax en heeft nooit een èchte kans gekregen na zijn blessure periodes, dan zou ik ook motivatie problemen hebben..quote:Op maandag 30 maart 2009 12:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Volgens mij mist die jongen gewoon motivatie om topsport te spelen. Als je na zoveel jaar nog niet in het eerste hebt gespeeld met zoveel talent doe je iets verkeerd.
Nog een kans... hoeveel heeft ie er nu al niet gehad dan? We blijven bezig, we zijn geen filantropische instelling...quote:Op maandag 30 maart 2009 16:10 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Die jongen zit al een kwart van zijn leven bij Ajax zo ongeveer en heeft nooit een èchte kans gekregen, dan zou ik ook motivatie problemen hebben..
ALS hij speelt is hij ook altijd goed.. die jongen moet gewoon verhuurd worden.. hij heeft veel krachttraining gedaan om minder blessure gevoelig te raken.. en nog krijgt hij geen kans.. zo jammer.
9 wedstrijden in 4 jaar.... hij had eerst veel last van blessures.. maar nu speelt hij al heel lang bij jong ajax zonder blessures, geef die jongen gewoon een kans in het eerste, beter dan kennedy of zegelaar tegen volendam..quote:Op maandag 30 maart 2009 16:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nog een kans... hoeveel heeft ie er nu al niet gehad dan? We blijven bezig, we zijn geen filantropische instelling...
Precies, het is niet dat er bij Ajax alleen maar blinde mongolen rondlopen die geen flauw benul hebben van de kwaliteiten van Manucharyan. Hij staat niet eens altijd in de basis van Jong Ajax, en als je ZO goed bent, dan lijkt me dat toch geen probleem. Punt is: Talent is bij hem een 10, de rest zwaar onvoldoende.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nog een kans... hoeveel heeft ie er nu al niet gehad dan? We blijven bezig, we zijn geen filantropische instelling...
Dat zou de eerste zijn dit seizoen, toch?quote:
Mij te ver en onbetaalbaar. Moet toch ergens mijn vakantie op besparen. Denk dat ik alleen nog sparta trek dit seizoen.quote:
Leen me ff geld, dan ga ik mee. Krijg je het 2023 weer terug.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:21 schreef Jasza het volgende:
Roda nog niet uitverkocht hmm.
Ik kan m'n voorrang ook niet verlengen dit jaar, heb er net ééntje teveel gemist (mocht ik vanaf nu alles gaan).quote:Op maandag 30 maart 2009 17:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mij te ver en onbetaalbaar. Moet toch ergens mijn vakantie op besparen. Denk dat ik alleen nog sparta trek dit seizoen.
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Leen me ff geld, dan ga ik mee. Krijg je het 2023 weer terug.
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hey, grappig
Jasza leent ook altijd op dezelfde voorwaarden!
Lol ik moet ook nog 175 euro aan kaarten betalen aan die maat van me, maar wij doen daar niet zo moeilijk overquote:Op maandag 30 maart 2009 18:24 schreef kurk_droog het volgende:
voorrang haal ik sowieso niet omdat ik dat niet kan betalen als ik dan ook nog europees wil gaan.
quote:Oleguer traint gewoon mee ondanks ‘beenbreuk’
Ik zit even een beetje terug te lezen maar welke woorden heb je het over?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:53 schreef Nashje het volgende:
Die woorden van Suarez over Aissati zijn toch geweldig? Zoiets lees je niet vaak, en wat maakt Suarez er een heerlijk warm nestje van.
Luis is een held.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zit even een beetje terug te lezen maar welke woorden heb je het over?
Verder eens. Ongelezen is Luis ook een held
quote:Suarez is bijzonder gelukkig dat hij nu kan spelen met Ismail Aissati die hersteld van zijn knieblessure gelijk een stempel drukt op het spel van de Amsterdammers. 'Hij is de schakel tussen de verdediging en de aanval die we nodig hebben. Als de tegenstander even aandringt is Ismail degene die rust in het spel brengt, omdat hij zo balvast is. En als we zélf gaan aanvallen is hij de man die het spel verdeelt en de passes geeft. Voor mij als aanvaller is dat heerlijk. En de héle ploeg kan zich aan een speler als Ismail optrekken, omdat hij veel vertrouwen uitstraalt als hij de bal heeft. In een jong elftal als dat van ons is zoiets heel belangrijk.'
In het geval van Cvita zou het nergens op slaan natuurlijk...quote:Op maandag 30 maart 2009 23:01 schreef behangplakker het volgende:
Als Luis nu dezelfde uitspraak zou doen als Cvitanich zou ik bijna een tattoo van hem nemen
quote:Rode strepen Adidas terug op thuisshirt seizoen 2009-2010
Datum: 31-03-2009
In 2000 werd Umbro door Adidas afgelost als kledingsponsor van ons aller Ajax. Het eerste jaar Adidas riep veel emotie op bij de supporters, aangezien de Duitse sportfabrikant dacht het maagdelijk wit van ons mooie thuisshirt te ontsieren met drie rode strepen op de mouw. Adidas gaf toe de bijkomende emotie te hebben onderschat en een seizoen later kwam men hierop terug. Het volgende bericht was toen op de officiële Ajax website te lezen: `De mouwen en de broek van het thuistenue van Ajax zullen volgend seizoen maagdelijk wit zijn. In overleg met de club heeft kledingsponsor Adidas besloten een tenue te ontwerpen zonder de drie strepen. Ook de kousen, die nu voorzien zijn van drie liggende strepen, worden met één rode band weer herkenbaar. (behalve evt. Champions League duels)`.
Vanaf volgend seizoen (2009-2010) wordt ons mooie wit-rood-witte thuisshirt na tien jaar weer ontsierd met drie rode strepen van Adidas op de mouw, ook tijdens wedstrijden in de nationale competitie. Deze mededeling kreeg de AFCA Supportersclub tijdens een presentatie van de Ajax-directie. Vorig jaar heeft Ajax een nieuw sponsorcontract afgesloten met Adidas voor een looptijd van tien jaar. In de media werd dit nog afgedaan als een megadeal die Ajax met Adidas had gesloten. Nu blijkt dat elke megadeal ook een keerzijde heeft, want ‘part of the deal" is dat de aankomende tien jaar ons thuisshirt ontsierd wordt door de drie rode strepen. De Ajax-directie geeft aan, dat de drie strepen op de mouw substantieel meer geld oplevert. Geld wat volgens de directie hard nodig is.
De AFCA Supportersclub heeft de Ajax-directie te kennen gegeven, het schandalig te vinden dat men tien jaar later weer voorbij gaat aan de emotionele waarde van het Ajax-shirt. Men doet regelrecht afbreuk aan de clubcultuur en tradities. De drie rode strepen horen gewoon niet op ons thuisshirt. Tevens hebben wij Ajax te kennen gegeven, dat wij het belachelijk vinden dat we het als mededeling gepresenteerd krijgen zonder er nog invloed op uit te kunnen oefenen. Wij hadden veel eerder geïnformeerd moeten worden over de plannen.
Wij hebben de directie van Ajax vriendelijk doch dringend verzocht om weer met Adidas in onderhandeling te gaan. Ajax heeft te kennen gegeven niets meer te kunnen doen. Het niet nakomen van de afspraken met de kledingsponsor zou contractbreuk betekenen, wat zou lijden tot zware (juridische) sancties. Dit betekent dus dat we de aankomende tien jaar zitten opgescheept met een ‘verminkt" Ajax-shirt.
Het is duidelijk dat men denkt dat de wereld er na tien jaar anders uit ziet. In vele opzichten is dat natuurlijk ook zo, maar clubcultuur en historisch besef worden niet aangetast door de tijdsgeest. Dat geldt ook voor de emoties die daarbij komen kijken. Tien jaar later maakt de Ajax-directie weer een knieval voor de commercie; het grote geld, maar gaan voorbij aan de emotie van haar supporters ! Een trieste constatering...
Ff, wat een gezeur... Zelfde als over dat logo...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:29 schreef TIM-846 het volgende:
Dit zag ik nog nergens staan. Gaat het shirt weer
[..]
Waar kun je die halen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:52 schreef fathank het volgende:
Waardeloos inderdaad. Kan nog een shirtje van dit seizoen krijgen voor 25 euro. Toch maar eentje scoren dan.
En waarom wil je dat zo spontaan melden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:52 schreef fathank het volgende:
En ik moet ook nog even melden dat ik echt een tyfus hekel aan Nigel "Judas" de Jong heb![]()
![]()
![]()
Naar aanleiding van z'n woorden eerder deze week. En ik had het nog niet gedaan hier dus het moest alsnog even.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:55 schreef toma het volgende:
[..]
En waarom wil je dat zo spontaan melden?
Via een maat van me die weer iemand kent die in een sportzaak werkt. Werknemerskorting enzoquote:
Wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Naar aanleiding van z'n woorden eerder deze week. En ik had het nog niet gedaan hier dus het moest alsnog even.
Dat je toch wel zo rond je 21e naar het buitenland moet. Zal het artikel even opzoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |