Waarom Sarpong verkopen? Die jongen heeft talent zat, geef hem gewoon ff de tijd...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
(zal een normale discussie proberen te starten)
Hoe zit het eigenlijk met volgend seizoen, Nashje begon er net al een beetje over, Wie gaan er blijven, wie gaan er weg?
De Jong (verhuur)
Anita (verhuur)
Sarpong (verkopen)
Sno (verkopen)
Vermeer / Stekelenburg?
Nou nou Engelaar heeft volgens mij nog geen wedstrijd in Feyenoord 1 gespeeld. Stuk ongedierte zou ik em niet willen noemen hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:49 schreef navigator het volgende:
Mag toch hopen dat die kakkerlak Engelaar niet ons mooie shirt komt dragen volgend seizoen. Zijn we eindelijk af van de ene, komt er een ander stuk ongedierte voor terug
Vind de selectie behoorlijk sterk. Misschien wat wijzigingen voorin. Leonardo,Kennedy weg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
(zal een normale discussie proberen te starten)
Hoe zit het eigenlijk met volgend seizoen, Nashje begon er net al een beetje over, Wie gaan er blijven, wie gaan er weg?
De Jong (verhuur)
Anita (verhuur)
Sarpong (verkopen)
Sno (verkopen)
Vermeer / Stekelenburg?
Sarpong heeft in mijn ogen het predicaat "eeuwige talent". Soort knopper... Daarbij komt dat hij al een aantal keer heeft mogen aan haken bij het eerste en het nog niet waargemaakt heeft. Kwam sarpong niet onder koeman al aan het spelen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waarom Sarpong verkopen? Die jongen heeft talent zat, geef hem gewoon ff de tijd...
Ja, hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, maar die jongen is pas 20 en heeft gewoon pech gehad met blessures, in de paar wedstrijden die hij dit jaar gespeeld deed hij het gewoon goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Sarpong heeft in mijn ogen het predicaat "eeuwige talent". Soort knopper... Daarbij komt dat hij al een aantal keer heeft mogen aan haken bij het eerste en het nog niet waargemaakt heeft. Kwam sarpong niet onder koeman al aan het spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
tsja, ik blijf erbij. Stekelenburg heeft bewezen een seizoen lang constant op hoog niveau te kunnen keepen. Vorig seizoen ws hij gewoon goed,punt.quote:
Ik ben van mening dat Stekelenburg nog gewoon de eerste doelman bij Ajax moet zijn maar helaas denkt MvB daar anders over....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:05 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
tsja, ik blijf erbij. Stekelenburg heeft bewezen een seizoen lang constant op hoog niveau te kunnen keepen. Vorig seizoen ws hij gewoon goed,punt.
Vermeer zou meer talent kunnen hebben, maar hij heeft bij willem 2 laten zien alles behalve consistent te zijn. Hij was jong en ontwikkeld zich natuurlijk ook. Maar deze situatie laat zich goed omschrijven met een oud nederlands gezegde: gooi niet je oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt.
Is Vermeer het nieuwe paar schoenen ?
Versteegrobje?quote:Ajax had de intentie om Louis van Gaal terug te halen als technisch directeur. Dat was de inzet tijdens de beruchte ledenraadvergadering van 19 februari vorig jaar, zo meldt Johan Derksen in zijn column in Voetbal International. Nadat Johan Cruijff daar kennis van nam, reed hij naar De Arena om de vergadering bij te wonen. Het vervolg is bekend. Overigens had Cruijff volgens VI niet zoveel bezwaar tegen Van Gaal in de functie van td, maar hij besefte meteen dat zijn protégé Marco van Basten dan geen trainer van Ajax werd.
Cruijff zorgde er dan ook voor dat Van Basten als trainer werd gecontracteerd, aldus Derksen. Cruijff wilde echter ook acht jeugdtrainers wegsturen, omdat ze in zijn ogen niet goed functioneerden. Van Basten vond die plannen - zoals bekend - veel te rigoureus en Cruijff gaf zijn opdracht weer terug aan de ledenraad.
Verder meldt Derksen in zijn column dat er rond de aanstelling van Van Basten een bizar gesprek plaatsvond tussen hem en toenmalig voorzitter John Jaakke. Tijdens dit gesprek veegde de coach genadeloos de vloer aan met Jaakke, die er volgens Van Basten helemaal niets van had gebakken als Ajax-voorzitter. Daarnaast eiste San Marco de beslissingsbevoegdheid over alle technische aangelegenheden, waarna hij Jaakke verbaasd achterliet
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup, maar die jongen is pas 20 en heeft gewoon pech gehad met blessures, in de paar wedstrijden die hij dit jaar gespeeld deed hij het gewoon goed.Hij word dit jaar 22 en dan ben je in ajax termen al bijna geen talentje meer. Ik vond hem niet heel sterk spelen, maar dat lag misschien ook aan de posities waar hij stond. Ook bij Jong Ajax speelt hij nu niet echt de pannen van het dak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
Die laatste alineaquote:
Waar wil je hem laten?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmm ik ben wel voor voor de komst van Engelaar. Enoh en Gabri zijn van absolute meerwaarde als ze fit zijn maar beide zijn wel behoorlijk blessuregevoelig hè.
Orlando mag wat mij betreft komen voor 5 à 6 miljoen.
quote:Verder meldt Derksen in zijn column dat er rond de aanstelling van Van Basten een bizar gesprek plaatsvond tussen hem en toenmalig voorzitter John Jaakke. Tijdens dit gesprek veegde de coach genadeloos de vloer aan met Jaakke, die er volgens Van Basten helemaal niets van had gebakken als Ajax-voorzitter. Daarnaast eiste San Marco de beslissingsbevoegdheid over alle technische aangelegenheden, waarna hij Jaakke verbaasd achterliet
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:41 schreef El_Bassie het volgende:
In Sno zie ik, als een van de weinigen, ook wel potentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |