Inderdaad. Er gewoon helemaal compleet uitgeluldquote:
quote:Exclusive: Chelsea Youngster Ben Sahar Attracts Ajax Interest
The Amsterdam outfit are reportedly closely monitoring the talented striker's situation at Chelsea...
26 Mar 2009 16:20:42
A source close to Goal.com has revealed that Eredivisie giants Ajax are interested in signing Chelsea youngster Ben Sahar. The striker is currently on loan at Doetinchem outfit De Graafschap.
The Amsterdam side are in the market for a striker ever since prolific hit-man Klaas-Jan Huntelaar left Ajax for Real Madrid last winter. They were linked with several strikers, but eventually opted to hand Dario Cvitanich the chance to prove his worth.
The 24-year-old initially impressed and scored seven goals in thirteen league matches. However, Cvitanich has been plagued by hamstring trouble and Ajax looked vulnerable without the former Banfield star.
Therefore, they have made Sahar their primary target to strengthen their squad up front. The Israeli international joined Chelsea in 2006, but still awaits his definite breakthrough.
The Blues farmed him out on loan to Quens Park Rangers, Sheffield Wednesday, Portsmouth, and De Graafschap in the past couple of seasons and Sahar is finally showing his huge potential at the Eredivisie side.
The 19-year-old scored three goals in ten league matches for the relegation candidates, and has been a major threat in the matches he played so far.
Stefan Coerts, Goal.com
Versteegrobjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef Silaz het volgende:
Versteegrobje mss? ,maar ik kwam net dit tegen;
[..]
Het is wel een speler met potentie, meer potentie dan Bodul denk ik, en we hebben een reserve-centrumspits nodig. Het valt in ieder geval toe te juichen dat men op zoek is, indien dit bericht waar is, naar versterking in de spits.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef Silaz het volgende:
Versteegrobje mss? ,maar ik kwam net dit tegen;
[..]
Okeequote:
Volgens mij weet Versteegrob zelf niet eens wat er mee wordt bedoeldquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:13 schreef Silaz het volgende:
[..]
Okee![]()
wat een woord eigenlijk, versteegrobje
![]()
Een versteegrobje betekend toch dat je altijd als allersnelste het meest verse nieuws hier post?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij weet Versteegrob zelf niet eens wat er mee wordt bedoeld
Wat dacht je van de mogelijkheden voor tifo-acties?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is wel een echte jood.
Die zal dus echt wel knokken voor een ster op zijn shirt
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Ben Sahar hoeft van mij niet te komen. Heb ik liever dat de eigen jeugd een kans krijgt.
quote:
Ik neem toch aan dat daarmee kopen wordt bedoelt?quote:A source close to Goal.com has revealed that Eredivisie giants Ajax are interested in signing Chelsea youngster Ben Sahar. The striker is currently on loan at Doetinchem outfit De Graafschap.
Die gaat je echt wel veel geld kosten hoor. Één van de grootste talenten bij Chelsea laten ze niet voor een miljoentje lopen. Oja en niet halen trouwens, bij De Graafschap doet hij het leuk, maar voor de bank halen is zonde van deze jongen. Hopen dat hij in Doetinchem blijft voor nog een seizoentje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ben Sahar mag wel komen van mij. Jongen met veel potentie en kost niet echt veel lijkt me.
Sahar een van de grootste talenten?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Die gaat je echt wel veel geld kosten hoor. Één van de grootste talenten bij Chelsea laten ze niet voor een miljoentje lopen. Oja en niet halen trouwens, bij De Graafschap doet hij het leuk, maar voor de bank halen is zonde van deze jongen. Hopen dat hij in Doetinchem blijft voor nog een seizoentje.
Sahar.
Daarom word hij aan de Graafschap verhuurdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:30 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Sahar een van de grootste talenten?
ja, die goede oude tijd dat joden nog in de rij stonden om een ster te krijgenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is wel een echte jood.
Die zal dus echt wel knokken voor een ster op zijn shirt
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
ja, die goede oude tijd dat joden nog in de rij stonden om een ster te krijgen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Die grap kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Een fysiek sterke middenvelder kan Ajax wel gebruiken, zeker met spelers als Aissatti en Anita.quote:
Anita is best fysiek sterk hoor...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:44 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Een fysiek sterke middenvelder kan Ajax wel gebruiken, zeker met spelers als Aissatti en Anita.
Eens, Engelaar is echt totaal overbodig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Anita is best fysiek sterk hoor...
En we hebben gabri, vertonghen en enoh voor het fysieke op het middenveld.. of zelfs sno.
Mja, bedoel meer ook lengte, dat ontbreekt wel degelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Anita is best fysiek sterk hoor...
En we hebben gabri, vertonghen en enoh voor het fysieke op het middenveld.. of zelfs sno.
Gattuso is ook niet langquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:49 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Mja, bedoel meer ook lengte, dat ontbreekt wel degelijk.
Gabri vind ik persoonlijk wel goed, maar heb niet het idee dat van Basten hem echt ziet zitten, Vertonghen staat vaker achterin, Enoh is niet echt lang. Sno, tja
Eh, ja? Hoge verwachtingen aan de kant van Chelsea hoor, werd gepresenteerd als grootste talent. Verder slaat het nergens op dat je een goede speler niet kan uitlenen aan een mindere club.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:30 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Sahar een van de grootste talenten?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:41 schreef El_Bassie het volgende:
In Sno zie ik, als een van de weinigen, ook wel potentie.
Ja geweldig, Elia is nu gewisseld voor Beerens, die een stuk minder gevaarlijk is. Ik zie sowieso Elia liever komen dan Beerens... alhoewel Beerens voor een ''prikje'' gekocht kan worden met een contract aflopend in 2010.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:24 schreef kevin6188 het volgende:
Emanuelson en Elia schijnen echt geweldig te ballen bij Nederland B (0-4 bij rust).
Om het feit dat ik zei dat Enoh 3 kaarten had gepakt en dat Raymania alleen de competitie bedoelde. Dat was er dan idd 1.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Er gewoon helemaal compleet uitgeluld![]()
.
Goed zo jongens. Ik heb me vermaakt vanaf een afstandje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:41 schreef Noshiba het volgende:
266 kilometer is wel een pleuris eind zeg
Verder hoorde ik dat ajax intresse had in een verdediger:Dan nog liever jurgen collinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nog bekendquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:17 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Een versteegrobje betekend toch dat je altijd als allersnelste het meest verse nieuws hier post?
Yup allebei bij 3 goals betrokken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:24 schreef kevin6188 het volgende:
Emanuelson en Elia schijnen echt geweldig te ballen bij Nederland B (0-4 bij rust).
Verder hoorde ik dat ajax intresse had in een verdediger:Laat ik hopen dat jij dat verkeerd gehoord hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Verder hoorde ik dat ajax intresse had in een verdediger:Wat een geweldenaar is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
><(({°>
Lijkt me niet dat Chelsea de hoofdprijs wil voor hem. En als ze dat wel willen dan hoeft het van mij ook niet. Maar ikheb het idee dat dat je hem nu redelijk goedkoop op kan pikken. En een extra spits kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Die gaat je echt wel veel geld kosten hoor. Één van de grootste talenten bij Chelsea laten ze niet voor een miljoentje lopen. Oja en niet halen trouwens, bij De Graafschap doet hij het leuk, maar voor de bank halen is zonde van deze jongen. Hopen dat hij in Doetinchem blijft voor nog een seizoentje.
Sahar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |