Die grap kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
ja, die goede oude tijd dat joden nog in de rij stonden om een ster te krijgen
Een fysiek sterke middenvelder kan Ajax wel gebruiken, zeker met spelers als Aissatti en Anita.quote:
Anita is best fysiek sterk hoor...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:44 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Een fysiek sterke middenvelder kan Ajax wel gebruiken, zeker met spelers als Aissatti en Anita.
Eens, Engelaar is echt totaal overbodig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Anita is best fysiek sterk hoor...
En we hebben gabri, vertonghen en enoh voor het fysieke op het middenveld.. of zelfs sno.
Mja, bedoel meer ook lengte, dat ontbreekt wel degelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Anita is best fysiek sterk hoor...
En we hebben gabri, vertonghen en enoh voor het fysieke op het middenveld.. of zelfs sno.
Gattuso is ook niet langquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:49 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Mja, bedoel meer ook lengte, dat ontbreekt wel degelijk.
Gabri vind ik persoonlijk wel goed, maar heb niet het idee dat van Basten hem echt ziet zitten, Vertonghen staat vaker achterin, Enoh is niet echt lang. Sno, tja
Eh, ja? Hoge verwachtingen aan de kant van Chelsea hoor, werd gepresenteerd als grootste talent. Verder slaat het nergens op dat je een goede speler niet kan uitlenen aan een mindere club.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:30 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Sahar een van de grootste talenten?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:41 schreef El_Bassie het volgende:
In Sno zie ik, als een van de weinigen, ook wel potentie.
Ja geweldig, Elia is nu gewisseld voor Beerens, die een stuk minder gevaarlijk is. Ik zie sowieso Elia liever komen dan Beerens... alhoewel Beerens voor een ''prikje'' gekocht kan worden met een contract aflopend in 2010.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:24 schreef kevin6188 het volgende:
Emanuelson en Elia schijnen echt geweldig te ballen bij Nederland B (0-4 bij rust).
Om het feit dat ik zei dat Enoh 3 kaarten had gepakt en dat Raymania alleen de competitie bedoelde. Dat was er dan idd 1.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Er gewoon helemaal compleet uitgeluld![]()
.
Goed zo jongens. Ik heb me vermaakt vanaf een afstandje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:41 schreef Noshiba het volgende:
266 kilometer is wel een pleuris eind zeg
Verder hoorde ik dat ajax intresse had in een verdediger:Dan nog liever jurgen collinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nog bekendquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:17 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Een versteegrobje betekend toch dat je altijd als allersnelste het meest verse nieuws hier post?
Yup allebei bij 3 goals betrokken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:24 schreef kevin6188 het volgende:
Emanuelson en Elia schijnen echt geweldig te ballen bij Nederland B (0-4 bij rust).
Verder hoorde ik dat ajax intresse had in een verdediger:Laat ik hopen dat jij dat verkeerd gehoord hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Verder hoorde ik dat ajax intresse had in een verdediger:Wat een geweldenaar is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
><(({°>
Lijkt me niet dat Chelsea de hoofdprijs wil voor hem. En als ze dat wel willen dan hoeft het van mij ook niet. Maar ikheb het idee dat dat je hem nu redelijk goedkoop op kan pikken. En een extra spits kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Die gaat je echt wel veel geld kosten hoor. Één van de grootste talenten bij Chelsea laten ze niet voor een miljoentje lopen. Oja en niet halen trouwens, bij De Graafschap doet hij het leuk, maar voor de bank halen is zonde van deze jongen. Hopen dat hij in Doetinchem blijft voor nog een seizoentje.
Sahar.
Haha echt hequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:08 schreef MaxC het volgende:
http://www.ajax.tv/play_item.php?vid=3484
Hehe, wat een wedstrijd was dat. Volgens mij hebben we zelden zo onverdiend een punt gepakt
Die bal van Carewquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:08 schreef MaxC het volgende:
Hehe, wat een wedstrijd was dat. Volgens mij hebben we zelden zo onverdiend een punt gepakt
Dit waren m'n eerste CL-wedstrijden in de Arena. Roma waarin het zo fucking koud was, -7 maar ik stond die wedstrijden ongeveer in de 'pit' van 410 dus die goals van Zlatan en Litmanen heb ik nauwelijks overleefd. Arsenal weet ik geen fuck meer van en Valencia was met die giga-Jodenvlag en die heerlijke kopbal van Pasanen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Haha echt he
Wel zuur dat je in de allerlaatste seconde toch nog die tegengoal krijgt, maar die groepsfase overleefden we gelukkig toch nog. Wat een tegenstanders toen: Roma, Arsenal en Valencia
oh tyfus! is het al uitverkocht?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:04 schreef Jasza het volgende:
Kaarten voor Roda ook binnen offcourse.
Of psv of Sparta en de voorrang is een feit.
Hehe en elke keer weer een chaos op utrecht CS omdat de boefjes van utrecht pet en sjaals aanvielen. Tot op een keer de Youth het zat was en een keertje mee ging naar utrecht. Daarna die gasten nooit meer gezien hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit waren m'n eerste CL-wedstrijden in de Arena. Roma waarin het zo fucking koud was, -7 maar ik stond die wedstrijden ongeveer in de 'pit' van 410 dus die goals van Zlatan en Litmanen heb ik nauwelijks overleefd. Arsenal weet ik geen fuck meer van en Valencia was met die giga-Jodenvlag en die heerlijke kopbal van Pasanen.
Was een mooi Europacupseizoen toen.
Maargoed, ik ga ook naar Amsterdam. Bieries4life.
Mooi, ben ik maandag vrijquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tegen WII thuis ook 16.30 op 1e paasdag
Ouwe alcoholistquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mooi, ben ik maandag vrij
Na de wedstrijd nog maar even flink doorzakken in het home dus
Wat ik mij voornamelijk nog kan herinneren is het contrast tussen de uitwedstrijd en de thuiswedstrijd. Uit werden we weggespeeld, thuis was Ajax een stuk beter dan Valencia. Ajax wist die wedstrijd bijna op ouderwetse wijze te domineren. Prachtig om te zien was dat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:08 schreef MaxC het volgende:
Idd..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:24 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik wil weer Champions League-wedstrijden, zoals die tegen Valencia en Arsenal
Ja of zoals tegen Juve, Bayern-uit en MTA-uit. Jippiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:24 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik wil weer Champions League-wedstrijden, zoals die tegen Valencia en Arsenal
Dat laatste geeft aan dat ie nooit meer terugkomt?quote:Sneijder: 'Aissati heeft alles'
zaterdag 28 maart, door OV, Amsterdam, 16:02u, AT5
Wesley Sneijder is al ruim anderhalf jaar weg bij Ajax, maar hij volgt de club nog altijd op de voet. De middenvelder is onder de indruk van Ismail Aissati, die momenteel in grootse vorm steekt.
'Aissati is iemand met veel kwaliteiten. Hij is een tijdje geblesseerd geweest, maar het is zeker een aanwinst voor Ajax. Met zijn kwaliteiten hoort hij iedere week te spelen. Dat heeft Marco van Basten nu ook wel ingezien', zo steekt Sneijder de loftrompet over Aissati.
'Die jongen heeft alles', vervolgt hij. 'Hij is een belangrijk aanspeelpunt in balbezit, hij kan het spel verleggen en heeft veel inzicht. Dat heb je de laatste wedstrijden kunnen zien', zegt Sneijder tegen AT5. 'Zoals je merkt volg ik bijna alle wedstrijden van Ajax', lacht de international.
Het is Sneijder dan ook opgevallen dat zijn oud-ploeg dit seizoen niet in beste doen is. 'Het is niet zo dat ik Amsterdam mis, maar als ik Ajax soms zie voetballen dan denk ik wel 'kon ik ze maar helpen'. Maar, dat zit er niet meer in', weet de speler van Real Madrid. 'Dat boek is gesloten'.
Lijkt me niet, Hij bedoelt denk ik dat ie zich wel elke week aan Ajax kan "ergeren" maar dat dat geen zin heeft aangezien ie nu in Madrid zit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat laatste geeft aan dat ie nooit meer terugkomt?
Ik krijg juist het idee van wel. Terwijl ik daar zwaar over twijfel bij Sneijder.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat laatste geeft aan dat ie nooit meer terugkomt?
Wel een geweldige trip gehad toen. Oktoberfestenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:Bayern
, met die kut Makaay en ONZE shirts!!! Wat was dat een domper toen.
Echt prachtige shirts, zwart rood, eindelijk. Maken die sukkels van Adidas precies dezelfde voor die Duitsers
!!!
Kunnen we de loting volgend seizoen niet ff fixen zodat we die Oktoberfesten mee kunnen pakken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wel een geweldige trip gehad toen. Oktoberfesten
Ik zie VDV eerder terugkomen dan Sneijderquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik krijg juist het idee van wel. Terwijl ik daar zwaar over twijfel bij Sneijder.
Sneijder is een held, die mag altijd terugkomenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:14 schreef BoerBert het volgende:
Tsja, van mij hoeft Sneijder niet zo persé terug te komen eigenlijk. Huntelaar bijvoorbeeld zou ook wel leuk zijn, maar ik zie het gewoon niet echt gebeuren. Tegen die tijd is er wel weer een andere topper voor op '10' opgestaan. Krijg je alleen maar gezeik mee.
Hij kan wel terugkomen, maar gevoelsmatig denk ik datquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:18 schreef F1Bas het volgende:
Waarom zou Sneijder niet terug kunnen komen?
't Is wel een baas hoor, daar niet van. Heb er ook geen problemen mee als hij op z'n 30ste terugkomt ofzo. Als hij maar geen basisplaatsen gaat opeisen enzo als de trainer een keer een talentje wil laten spelen. Maargoed, ligt totaal aan de situatie op dat moment natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sneijder is een held, die mag altijd terugkomen
Niet of wel?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zit Israel - Griekenland te kijken en die Ben Sahar is echt fucking goed.
Wel, hij draait de hele Griekse verdediging dol. Hij had 2 briljante slaloms.. Als Ajax interesse heeft in hem, graag. Want hij kan Suarez zijn vertrek wel opvangen waarschijnlijkquote:
Als Suarez blijft mag hij ook wel komen wat mij betreftquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wel, hij draait de hele Griekse verdediging dol. Hij had 2 briljante slaloms.. Als Ajax interesse heeft in hem, graag. Want hij kan Suarez zijn vertrek wel opvangen waarschijnlijk.
ach bijvoorbeeld op AT5 en in andere interviews vond ik hem nogal laconiek over hoe hij bij Ajax weggegaan is. Eerst natuurlijk dé persconferentie en dan net voor het sluiten voor de markt vertrekken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:41 schreef jna het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Hij bedoelt denk ik dat ie zich wel elke week aan Ajax kan "ergeren" maar dat dat geen zin heeft aangezien ie nu in Madrid zit.
Ajax moet hem gewoon deze zomer overnemen. Kan me niet voorstellen dat hij erg duur is. Bij Chelsea heeft hij totaal geen zicht op een basisplaats.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wel, hij draait de hele Griekse verdediging dol. Hij had 2 briljante slaloms.. Als Ajax interesse heeft in hem, graag. Want hij kan Suarez zijn vertrek wel opvangen waarschijnlijk.
Maar is griekenland wel zo goed?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ajax moet hem gewoon deze zomer overnemen. Kan me niet voorstellen dat hij erg duur is. Bij Chelsea heeft hij totaal geen zicht op een basisplaats.
Suarezquote:Uruguay geeft koploper Paraguay het nakijken
29/03/2009 00:42
Paraguay leed de tweede nederlaag in de WK-kwalificatiereeks. Uruguay was verantwoordelijk voor het 2-0 verlies van koploper.
Luis Suarez was een van de uitblinkers tegen Paraguay. De Ajacied scoorde niet, maar was met de assist voor de 1-0 van Diego Forlán na een klein half uur belangrijk voor Paraguay. Na bijna een uur tekende Lugano voor het beslissende doelpunt. De verdediger van Fenerbahçe kopte raak uit een vrije trap: 2-0.
Paraguay blijft ondanks de nederlaag riant leiden in de Zuid-Amerikaanse WK-kwalificatiereeks. Uruguay sloot met de drie punten aan bij de subtop en heeft daardoor zicht op een plaats bij de eerste vier, wat recht geeft op een WK-ticket.
Fifa doen heel de dagquote:Op zondag 29 maart 2009 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
Kut interlands. Wat moet ik nu met mijn zondag. En dan kan ik een keer uitslapen ga ik niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |