quote:Op zondag 12 april 2009 22:54 schreef _Mike_ het volgende:
Blijven ze nou zeiken over dat Sulejmani "mollig" zou zijn?
Exact, dat is gewoon zijn lichaamsbouw.quote:Op zondag 12 april 2009 22:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Bij Heerenveen had hij gewoon hetzelfde formaat. Slaat nergens op dat gezeur.
Dus hij komt in je draft teamquote:Op zondag 12 april 2009 22:54 schreef _Mike_ het volgende:
Blijven ze nou zeiken over dat Sulejmani "mollig" zou zijn?
Hoezo, heb je hem in een synagoge gezien?quote:Op zondag 12 april 2009 22:55 schreef _Mike_ het volgende:
Groenendijk jij ouwe jood.
quote:Op zondag 12 april 2009 22:57 schreef Silenus het volgende:
'ze hebben de club geweldig gesteund'.
'HE OPKANKERE JOH. MET JE PAARDEMUIL'
At your service?quote:Op zondag 12 april 2009 22:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die gladde babbel van Don Leo altijd....... ongeėvenaard.
Hij zou zo een politieke partij kunnen beginnen en zeker minister-president worden.
Iddquote:Op zondag 12 april 2009 22:57 schreef Silenus het volgende:
'ze hebben de club geweldig gesteund'.
'HE OPKANKERE JOH. MET JE PAARDEMUIL'
15 minutenquote:Op zondag 12 april 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Peter R. is right on time afgelopen.
Nou ja 5 minuten later dan.
De Kaay is een goede speler man.quote:Op zondag 12 april 2009 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Feyenoord heeft inderdaad goede spelers.
Kaay, Lucius, Greene, Bruins, Timmer.
mij nietquote:Op zondag 12 april 2009 23:00 schreef belanov het volgende:
Beenhakker doet me denken aan
[ afbeelding ]
Primaquote:Op zondag 12 april 2009 22:57 schreef _Mike_ het volgende:
Ben er nog niet uit en mijn hoofd staat er niet naar om nu te gaan zoeken, doe het morgen ochtend.
Ow sorry, je hebt gelijk mijn broeder. Zijn 3 doelpunten van vandaag waren stuk voor stuk van grote klasse.quote:Op zondag 12 april 2009 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Kaay is een goede speler man.²
Blijven toch altijd ongeėvenaarde beeldenquote:Op zondag 12 april 2009 23:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat zou zo'n volle Coolsingel toch geweldig zijn
Rembalans tweaken, in rechte lijn remmen, rustig en vloeiend insturen, gas geven als je wielen weer recht staan. Plus een beetje vogelen met onderstuur en overstuur. meestal is een tendens tot overstuur wel prettig (onderstuur is een ramp)quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2009 22:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die gladde babbel van Don Leo altijd....... ongeėvenaard.
Hij zou zo een politieke partij kunnen beginnen en zeker minister-president worden.
oke ik heb altijd ontzettend last van overstuurquote:Op zondag 12 april 2009 23:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Rembalans tweaken, in rechte lijn remmen, rustig en vloeiend insturen, gas geven als je wielen weer recht staan. Plus een beetje vogelen met onderstuur en overstuur. meestal is een tendens tot overstuur wel prettig (onderstuur is een ramp)
Klaar is kees.
Je kunt risicovoller gaan rijden als je dat eerst kan
Ik vind het al pittig met controller.quote:Op zondag 12 april 2009 23:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Rembalans tweaken, in rechte lijn remmen, rustig en vloeiend insturen, gas geven als je wielen weer recht staan. Plus een beetje vogelen met onderstuur en overstuur. meestal is een tendens tot overstuur wel prettig (onderstuur is een ramp)
Klaar is kees.
Je kunt risicovoller gaan rijden als je dat eerst kan
met triggers kun je wel redelijk goed doseren met gas en remmenquote:Op zondag 12 april 2009 23:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik vind het al pittig met controller.
quote:
Niet Torres, maar Darley.quote:Op zondag 12 april 2009 23:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Torres
Best veel informatie van beenhakker![]()
Hmmz dat is altijd het lastige omdat je dat op meerdere manieren kunt aanpakken en dat zo moet doen zonder dat het ten koste gaat van bijv. je stabiliteit van je wagen. Ik ben er nooit helemaal uitgekomen wat de vuistregel daarbij was.quote:Op zondag 12 april 2009 23:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
oke ik heb altijd ontzettend last van overstuur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |