Eerste paasdag bedoel je.quote:Op zondag 12 april 2009 20:22 schreef Kopbal het volgende:
Ah, een judas op eerste kerstdag te gast. De ironie.
quote:Op zondag 12 april 2009 20:39 schreef Klopkoek het volgende:
Hugo Borst is een nitwit. Mooi dat hij is opgezouten
Helaas wel vaak de interessantste man aan tafel.. Kun je nagaan.quote:Op zondag 12 april 2009 20:39 schreef Klopkoek het volgende:
Hugo Borst is een nitwit. Mooi dat hij is opgezouten
Nee.quote:Op zondag 12 april 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
Is ie echt weg ?
De enige die het kijken waarde was
Jan Mulder toch ook wel?quote:Op zondag 12 april 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
Is ie echt weg ?
De enige die het kijken waarde was
Tuurlijk.quote:
Ik vind hem maar een schreeuwlelijk zonder voetbalinzicht. Dan liever Jack 'allemansvriend' van Gelder die het lekker gezellig en luchtig houdt.quote:
Lees zijn boek eens over de voetbalvaders.quote:Op zondag 12 april 2009 21:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vind hem maar een schreeuwlelijk zonder voetbalinzicht. Dan liever Jack 'allemansvriend' van Gelder die het lekker gezellig en luchtig houdt.
Youri Mulder is mij egal.
Ze hebben een Jan van Halst type nodig.
Aub zeg. Dat is wel het laatste dat ze nodig hebben, nog een allemans vriend.quote:Op zondag 12 april 2009 21:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vind hem maar een schreeuwlelijk zonder voetbalinzicht. Dan liever Jack 'allemansvriend' van Gelder die het lekker gezellig en luchtig houdt.
Youri Mulder is mij egal.
Ze hebben een Jan van Halst type nodig.
Nog een nietszeggende kwijlebal zonder enige uitstraling?quote:
Niks vervelends tegen ome Joop.quote:Op zondag 12 april 2009 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees zijn boek eens over de voetbalvaders.
Dan praat je anders.
Hugo zit er ongeschoren bij met zijn lange haren.
Maar weet altijd precies de juiste dingen te zeggen.
Johyan Derksen sabelt vaak voetballers neer.
Hugo probeert dat te omzeilen en is veel positiever.
Dat gaat nog lachen worden.quote:Op zondag 12 april 2009 21:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nog een nietszeggende kwijlebal zonder enige uitstraling?
Ik wacht op de dag dat Derksen, Van der Gijp, Borst en Genee in 1 voetbalprogramma komen.
Ze moeten iig iemand hebben met voetbalkennis. Jan Mulder ("als je 11 Cruyffs hebt stel je ze allemaal op") is dat in ieder geval zeker niet.quote:Op zondag 12 april 2009 21:10 schreef Twerk het volgende:
[..]
Aub zeg. Dat is wel het laatste dat ze nodig hebben, nog een allemans vriend.
Ik vind Borst ook een houthakker hoor, maar Derksen is inderdaad nog veel harder en holmaatje van bepaalde ex-voetballers.quote:Op zondag 12 april 2009 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees zijn boek eens over de voetbalvaders.
Dan praat je anders.
Hugo zit er ongeschoren bij met zijn lange haren.
Maar weet altijd precies de juiste dingen te zeggen.
Johyan Derksen sabelt vaak voetballers neer.
Hugo probeert dat te omzeilen en is veel positiever.
True, maar bovendien is Cruyff een megalomane onnavolgbare overschatte hufter.quote:Op zondag 12 april 2009 21:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze moeten iig iemand hebben met voetbalkennis. Jan Mulder ("als je 11 Cruyffs hebt stel je ze allemaal op") is dat in ieder geval zeker niet.
Het is zo'n nutteloos borrelprogramma, en dat van belastingcenten (Voetbal Insite bestond al toen Studio Voetbal er kwam, de NOS wilde perse een concurrent hebben). Laat dat toch aan RTL. Of maak er iets van een hoogwaardiger, ietwat elitairder, niveau van. De VPRO kon het met Holland Sport, dat moet de NOS op een laagdrempeliger, maar wel hoger dan nu, niveau ook kunnen.
Het is niet voor niets dat Cruyff himself zich doodergerd aan de analisten op TV en daarom nog weigert te werken voor de NOS.
Wat vind je beter aan Voetbal Insite?quote:Op zondag 12 april 2009 22:27 schreef Babbatuur het volgende:
Ik kijk het vanavond omdat ik morgenavond dan nóg meer geniet van Voetbal International, dat alles heeft wat Studio Voetbal niet heeft.
Trouwens: Vind iemand Jack van Gelder wel geschikt en een toevoeging aan het programma Studio Voetbal of denkt iedereen dat het beter is als hij zich toelegt op notoire volkstelevisie als 'Ter land ter zee en in de lucht'?
Maar heeft wel een voetbalvisie waarover is nagedacht.quote:Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
True, maar bovendien is Cruyff een megalomane onnavolgbare overschatte hufter.
quote:Op zondag 12 april 2009 22:27 schreef Babbatuur het volgende:
Ik kijk het vanavond omdat ik morgenavond dan nóg meer geniet van Voetbal International, dat alles heeft wat Studio Voetbal niet heeft.
Van Gaal zit bij Sport 1 als er CL is, altijd interessant om te horen iig.quote:Op zondag 12 april 2009 22:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar heeft wel een voetbalvisie waarover is nagedacht.
Zou graag zien als bijv. Van Gaal eens op TV college komt geven. Niet iedere week natuurlijk, maar een keer, of in twee keer.
In ieder geval: probeer geen kopie te zijn van Voetbal Insite.
Ik kijk gewoon alleen naar Voetbal International, dit slaapverwekkende programma sla ik vanaf nu lekker over, tenzij de slaappillen op zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 22:27 schreef Babbatuur het volgende:
Trouwens: Vind iemand Jack van Gelder wel geschikt en een toevoeging aan het programma Studio Voetbal of denkt iedereen dat het beter is als hij zich toelegt op notoire volkstelevisie als 'Ter land ter zee en in de lucht'?
Dat bedoel ik. De NOS had op dat idee moeten komen. Nu heb je al Van Halst op Eredivisie Live en Van Gaal op Sport 1.quote:Op zondag 12 april 2009 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van Gaal zit bij Sport 1 als er CL is, altijd interessant om te horen iig.
Met racing wheelquote:
In mijn ogen is het verschil van Gelder/Genee al immens. Om de haverklap komt Jack niet meer bij na het zien van een koddig spelmoment, een grapje van Hugo, een serenade van Jan Mulder. Wilfred is veel cynischer, neemt zichzelf niet serieus, stelt betere vragen. Al met al heb ik meer sympathie voor Genee dan van Gelder.quote:Op zondag 12 april 2009 22:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat vind je beter aan Voetbal Insite?
De beste periode was toen Kraaij naast Derksen zat. En met Van Hanegem. Nu met Van der Gijp en Kraay jr. lijkt het wel een circusvoorstelling
Heb je wel een goed punt behalve over Hugoquote:Op zondag 12 april 2009 22:39 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
In mijn ogen is het verschil van Gelder/Genee al immens. Om de haverklap komt Jack niet meer bij na het zien van een koddig spelmoment, een grapje van Hugo, een serenade van Jan Mulder. Wilfred is veel cynischer, neemt zichzelf niet serieus, stelt betere vragen. Al met al heb ik meer sympathie voor Genee dan van Gelder.
Daarnaast duurt VI een half uur langer, dat is toch al de helft van wat Studio Voetbal te vullen heeft, daarbij vind ik het wekelijks arbitrale-dwalingen-kwartier in Studio Voetbal nutteloos en uit de tijd. Een toto zoals Johan die invult neemt meestal nog een giechelbaar momentje met zich mee.
Daarnaast zit er bij Studio Voetbal te vaak één gast te veel waardoor, mijn inziens, de ster van het programma Hugo Borst te weinig aan het woord komt.
Voetbal International heeft sinds kort ook het licht gezien en boekt geen louter clichébrakende, politiek correcte gasten uit zoals trainers en spelers die in 99 van de 100 gevallen niets te melden hebben. In plaats daarvan zetten ze een oppurtunistische Hans Kraay naast Derksen en van der Gijp
Hans Kraaij is een sitting duck voor Johan, die heeft hij nodig, nu hij een zwak voor Wilfred heeft.quote:Op zondag 12 april 2009 22:49 schreef maril het volgende:
VI is ook niet wat het was met die vreselijke Hans Kraay jr
Dat vind ik juist wel tof dat hij er bij zitquote:Op zondag 12 april 2009 22:49 schreef maril het volgende:
Zowat alle voetballiefhebbers hier op Fok! verkiezen VI boven studio voetbal. En terecht.quote:Op zondag 12 april 2009 22:49 schreef maril het volgende:
Het wordt te veel sbs6 ipv rtl7 jaquote:Op zondag 12 april 2009 22:49 schreef maril het volgende:
Topvoetballer, net als De Bies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |