Hij zou 442 moeten gaan spelen met Romario čn Crespoquote:
Kan altijd nog.quote:Op zondag 12 april 2009 15:38 schreef leroytje het volgende:
Hij zou 442 moeten gaan spelen met Romario čn Crespo
O ja natuurlijk .. Vaduz sluit de ritquote:Op zondag 12 april 2009 20:18 schreef Dos37 het volgende:
vaduz heeft het lijstje van dndiek, maar _mike_ moet eerst nog
quote:Laatste bezoek: 58 minuten, 39 seconden geleden.
De afgelopen twee jaar. Dan ben ik benieuwd welke wedstrijden jij van Arshavin hebt gezien naast Nederland - Rusland, Rusland - Zweden en misschien Zenit tegen Rangers en Bayern?quote:Op zondag 12 april 2009 15:28 schreef golfer het volgende:
Ik kies een aanvallende middenvelder erbij die nog z'n hoogtepunt moet krijgen, maar in ieder geval al aardig indruk op mij gemaakt heeft de afgelopen 2 jaar:
Andrei Arshavin.
quote:Op zondag 12 april 2009 20:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
O ja natuurlijk .. Vaduz sluit de rit
Heeft -mike- dan wel een PM gehad ?![]()
[..]
Ben vergeten 'm een push-pm te sturen, dus weet niet of 'ie 'm gelezen heeft.quote:Re: Draft
Verzonden: 12 April 2009 04u19
Aan: _Mike_
Jij bent weer!
Maar wat is een puch pm dan weer ?quote:Op zondag 12 april 2009 22:57 schreef _Mike_ het volgende:
Ben er nog niet uit en mijn hoofd staat er niet naar om nu te gaan zoeken, doe het morgen ochtend.
What the fuck man.quote:Op zondag 12 april 2009 22:57 schreef _Mike_ het volgende:
Ben er nog niet uit en mijn hoofd staat er niet naar om nu te gaan zoeken, doe het morgen ochtend.
volgens de regels wel, maar dit is wel lelijk hahaquote:
Klopt maar hij zal er hopelijk zijn redenen wel voor hebben.quote:Op maandag 13 april 2009 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
volgens de regels wel, maar dit is wel lelijk haha
geef 'm maar door als ik er niet benquote:Op zondag 12 april 2009 23:01 schreef Dos37 het volgende:
ok nou dan mag 9christenen morgen ook zelf de keuze maken
quote:Op zondag 12 april 2009 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Met zulke wereldklasse spelers ben ik niet bang dat het niet aanvallend zou lopen.
Ik ben het nog steeds eens met Jan Mulder: stel gewoon 10 wereld-aanvallers en een keeper op en je wint altijd.
Niet zo zeiken, er zijn af en toe belangrijkere dingen dan een forum. Ik had ook gewoon 20 uur weg kunnen blijven en niets kunnen zeggen.quote:
Jammer inderdaad, na Aldair weer 1 van mijn lijstje. Nu hopen dat de andere topper erin blijft.quote:
What the fuck man?quote:Op maandag 13 april 2009 12:00 schreef RayMania het volgende:
Mijn keuze komt vanavond, moet even nadenken.
Hij is daar ook erg matig afgelopen tijjdquote:Op maandag 13 april 2009 12:02 schreef sjimz het volgende:
Abidal stond ook op mijn lijstje al heb ik hem bij Barcelona nog niet echt zo zien overtuigen.
quote:
Elke speler gaat weleens door een mindere periode. Hij was met name in die 3 Champions League-seizoenen bij Lyon een belangrijke man in het team. Afgelopen EK was ook een ongelukkige voor hem, het WK in Duitsland was dan wel weer goed.quote:Op maandag 13 april 2009 12:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij is daar ook erg matig afgelopen tijjd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |